Oké doei.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Die VAR begint me een beetje de strot uit te hangen
Alleen als het je goed uitkomt zekerquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Australië wordt je warm van wil je zeggen? Hebben geen frivole speler in het team, het moet allemaal op inzet en fysiek.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben er wel blij mee, die Denen kunnen er echt vreselijk, vreselijk weinig van. Weer niet. Geen plan, geen lijn, geen niks.
Elke zelfrespecterende sport heeft een VAR.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Dit is ook weer wat overdreven. Toch twee mooie aanvallen gezien!quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben er wel blij mee, die Denen kunnen er echt vreselijk, vreselijk weinig van. Weer niet. Geen plan, geen lijn, geen niks. Australië met inferieur talent is een beter voetballende ploeg.
Klopt ja , had gelezen dat Pep het wel in hem zag zitten .quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer hij (nog) niet het potentieel heeft waargemaakt wat ze vijf jaar geleden nog in hem zagen bij Bayern.
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen als het je goed uitkomt zeker
Hij zag in hem zijn Busquets bij Bayern, heeft volgens mij nog best veel tijd in die jongen gestopt, ook op persoonlijk vlak.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ja , had gelezen dat Pep het wel in hem zag zitten .
Als je drama wil, ga dan naar het toneel. Hier willen we gewoon een zo eerlijk mogelijke partij.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Die VAR is ook wel drama hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:42 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als je drama wil, ga dan naar het toneel. Hier willen we gewoon een zo eerlijk mogelijke partij.
Ik heb hem nog weinig gezienquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Eriksen is toch wel een leuk voetballertje he jongens?
Maar denk je dat bijvoorbeeld die aanval uit de 1-0 voortkomt uit afgesproken werk of individueel talent? Op basis van wat ik de afgelopen 135 minuten gezien heb, denk ik eigenlijk het laatste. Als ik Denemarken zou moeten omschrijven, zou ik het een Lidl-versie van Nederland 2010 willen noemen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is ook weer wat overdreven. Toch twee mooie aanvallen gezien!
Heeft ie ook niet, maar de bal werd op doel gekopt en er zat een hand tussen. Da's een penalty. Geen kaart want niet bewust.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:42 schreef Masterminded het volgende:
De VAR-goden worden aangevallen omdat Poulsen geen bEwUsTe HaNdBaL zou hebben gemaakt.
Nederland in 2010 was een bizarre fluke.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar denk je dat bijvoorbeeld die aanval uit de 1-0 voortkomt uit afgesproken werk of individueel talent? Op basis van wat ik de afgelopen 135 minuten gezien heb, denk ik eigenlijk het laatste. Als ik Denemarken zou moeten omschrijven, zou ik het een Lidl-versie van Nederland 2010 willen noemen.
Eens.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie ook niet, maar de bal werd op doel gekopt en er zat een hand tussen. Da's een penalty. Geen kaart want niet bewust.
Nee hoor, heeft zeker in dit toernooi voor een betere arbitrage gezorgd. Natuurlijk zullen er ook met VAR altijd wel situaties zijn die niet 100% zeker kunnen beoordeeld worden. En zolang de VAR door mensen gedaan wordt, zullen er ook nog wel foutjes gemaakt worden, maar in ieder geval ietsje minder dan zonder VAR.quote:
Leuk dat de PSV clowns op het wk zijn.quote:
Dat was geen fluke, dat was een ploeg die leunde op individueel talent van spelers die een enorme rol speelden bij bijvoorbeeld ploegen die net de Champions League finale hadden gehaald. De ploeg die vier jaar later de halve finale haalde was voetballend gezien vele malen beter.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland in 2010 was een bizarre fluke.
Ze speelden onthutsend zwak. Maar goed, ze hadden wel 4 ontzettend belangrijke spelers en een keeper in topvorm.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was geen fluke, dat was een ploeg die leunde op individueel talent van spelers die een enorme rol speelden bij bijvoorbeeld ploegen die net de Champions League finale hadden gehaald. De ploeg die vier jaar later de halve finale haalde was voetballend gezien vele malen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |