De term hangend op links is daarvoor uitgevonden volgens mij (als ze daadwerkelijk zo spelen). Dan nog vind ik het een rare keus overigens.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet het juiste topic, maar ik word nu al moe van alle MATUIDI OP LINKSBUITEN schreeuwers. Je doodstaren op een formatie is zo primitief en achterhaald. Dit kan op tientallen manieren tot uitvoering worden gebracht, de kans dat het een 433 zonder echte linksbuiten is, lijkt me even groot.
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet het juiste topic, maar ik word nu al moe van alle MATUIDI OP LINKSBUITEN?! schreeuwers. Je doodstaren op een formatie is zo primitief en achterhaald. Dit kan op tientallen manieren tot uitvoering worden gebracht, de kans dat het een 433 zonder echte linksbuiten is, lijkt me even groot.
Lemar zou een meer logische keuze zijn, in het geval van hangend op links.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De term hangend op links is daarvoor uitgevonden volgens mij (als ze daadwerkelijk zo spelen). Dan nog vind ik het een rare keus overigens.
Eens.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lemar zou een meer logische keuze zijn, in het geval van hangend op links.
Bedoel eigenlijk dat de gedachte is dat de linkerkant gewoon opengelaten wordt, met Matuidi die gewoon vanuit het middenveld komt en Antoine die een beetje overal en nergens om Giroud heenloopt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De term hangend op links is daarvoor uitgevonden volgens mij (als ze daadwerkelijk zo spelen). Dan nog vind ik het een rare keus overigens.
Ik neem aan dat Matuidi aan de linkerkant van het middenveld staat en dan af en toe dat gat induikt. Lucas Hernandez is nou ook weer niet zo'n goede aanvallende linksback dat ie als halve linksbuiten speeltquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk dat de gedachte is dat de linkerkant gewoon opengelaten wordt, met Matuidi die gewoon vanuit het middenveld komt en Antoine die een beetje overal en nergens om Giroud heenloopt.
Lucas speelt nog best vaak hoog hoor, vergis je daar niet in. Backs van Cholo spelen zijn vaker niet dan wel halve middenvelders. Dit is van tegen Australië.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Matuidi aan de linkerkant van het middenveld staat en dan af en toe dat gat induikt. Lucas Hernandez is nou ook weer niet zo'n goede aanvallende linksback dat ie als halve linksbuiten speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Het is toch totaal geen gebalanceerde selectie?quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat Denemarken zo verpest wordt met deze leuke selectie.
Ze missen eigenlijk alleen een veelscorende spits en goede backs, kan slechter toch?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is toch totaal geen gebalanceerde selectie?
Het is een bonte verzameling van allerlei verschillende stijlen voetballers, met inderdaad op enkele posities niet meer dan middelmaat.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze missen eigenlijk alleen een veelscorende spits en goede backs, kan slechter toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |