Leve de VARquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgensmij zijn er gewoon meer wedstrijden met een penalty gegeven dan zonder
en terecht.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
VAR in La Liga, dan eindigen Ronaldo en Messi met 100 goals.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oké doei.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Die VAR begint me een beetje de strot uit te hangen
Alleen als het je goed uitkomt zekerquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Australië wordt je warm van wil je zeggen? Hebben geen frivole speler in het team, het moet allemaal op inzet en fysiek.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben er wel blij mee, die Denen kunnen er echt vreselijk, vreselijk weinig van. Weer niet. Geen plan, geen lijn, geen niks.
Elke zelfrespecterende sport heeft een VAR.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Dit is ook weer wat overdreven. Toch twee mooie aanvallen gezien!quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben er wel blij mee, die Denen kunnen er echt vreselijk, vreselijk weinig van. Weer niet. Geen plan, geen lijn, geen niks. Australië met inferieur talent is een beter voetballende ploeg.
Klopt ja , had gelezen dat Pep het wel in hem zag zitten .quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer hij (nog) niet het potentieel heeft waargemaakt wat ze vijf jaar geleden nog in hem zagen bij Bayern.
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen als het je goed uitkomt zeker
Hij zag in hem zijn Busquets bij Bayern, heeft volgens mij nog best veel tijd in die jongen gestopt, ook op persoonlijk vlak.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ja , had gelezen dat Pep het wel in hem zag zitten .
Als je drama wil, ga dan naar het toneel. Hier willen we gewoon een zo eerlijk mogelijke partij.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:39 schreef Maver24 het volgende:
Die VAR is ook wel drama hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:42 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als je drama wil, ga dan naar het toneel. Hier willen we gewoon een zo eerlijk mogelijke partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |