Koekje, donut, taart, muffin? Snoep?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit net de denken wat ik zoal eet wat zoet is, kom echt maar weinig tegen.
Ja wat fruit hier en daar, maar dat is het ook wel zo'n beetje.
Ben ook wel blij dat ik het niet in huis heb.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:30 schreef Cee het volgende:
Zo blij dat mijn favoriete ijssalon hier een half uur geleden dicht ging, anders twijfelde ik echt sterk om een bakje met twee bolletjes te halen door alle ijspraat hier.
Blijft ook wel een beetje een klassieker. Lekker idd.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:31 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind de peer ijsjes best lekker met warm weer.
Koetjesreep... Dat smaakt inderdaad niet naar chocola. Heb er altijd al een rare smaak aan vinden zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat het ene dropijs het andere ook niet is. Sowieso is trekdrop ook wel een speciaal soort natuurlijk. Net als koetjesreep niet bepaald doorsnee choco is
Koetjes reep, dat is lang geleden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koetjesreep... Dat smaakt inderdaad niet naar chocola. Heb er altijd al een rare smaak aan vinden zitten.
Dat smaakt inderdaad heel vaag. Een beetje nergens naar eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koetjesreep... Dat smaakt inderdaad niet naar chocola. Heb er altijd al een rare smaak aan vinden zitten.
En tegenwoordig smaakt ‘ie nog gekker. Naar een soort goedkoop vet met cacaoquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koekje krijg ik altijd bij de thee bij mijn oudtante, dan weiger ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koekje, donut, taart, muffin? Snoep?
Als je zeeuwse babbelaars krijgt, dan snap ik wel dat je niet van de snoep bentquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Koekje krijg ik altijd bij de thee bij mijn oudtante, dan weiger ik niet.![]()
Donut, taart, muffin eet ik eigenlijk nooit.![]()
Snoep, heeeeel af en toe een Zeeuwse babbelaar. Maar het laatste potje wat ik daarvan kocht was ook al ruim een jaar geleden en is nog maar weinig uit.
Strikt genomen is het ook geen chocoladereep, als het goed is.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cheesecake.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Hier beneden serveren ze trouwens Salted Caramel Sundae met chocolade-ijs, clotted cream, vanille cheesecake, chocolate brownie chunks, slagroom en gezouten karamelsaus.![]()
Het is maar goed dat ik op knappen stond na 1 hoofdgerecht, want anders...
quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Hier beneden serveren ze trouwens Salted Caramel Sundae met chocolade-ijs, clotted cream, vanille cheesecake, chocolate brownie chunks, slagroom en gezouten karamelsaus.![]()
Het is maar goed dat ik op knappen stond na 1 hoofdgerecht, want anders...
quote:
Toedels Greysquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:43 schreef Greys het volgende:
Nog even een afl Marcella kijken.
Tot morgen allen
quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:43 schreef Greys het volgende:
Tot morgen allen
Die is goed he. En succes morgen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:43 schreef Greys het volgende:
Tot morgen allen
quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:43 schreef Greys het volgende:
Tot morgen allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |