India en Indonesië ook falersquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:24 schreef Burner82 het volgende:
China heeft 1.2 miljard inwoners, maar geen 11 die beter zijn dan dit?![]()
Ze moeten nog beginnen met ontwikkelenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:24 schreef Burner82 het volgende:
Ik ken van alle 3 niet een speler, lol.quote:
Heeft Sjina wel eens meegedaan aan een WK eigenlijk? #dtvquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:24 schreef Burner82 het volgende:
2002quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft Sjina wel eens meegedaan aan een WK eigenlijk? #dtv
Weet je wat het gevolg is van een fout in de aanval bij Spanje? Dat ze de bal binnen drie tellen weer terug hebben. Weet je wat het gevolg is van een fout in de verdediging bij Iran? Een tegendoelpunt, of in ieder geval een enorme kans tot een tegendoelpunt. Voor verdedigen heb je ballen nodig. Je moet 90 minuten lang de concentratie kunnen bewaren, de communicatie moet 90 minuten lang vlekkeloos verlopen, ze moeten 90 minuten lang de discipline kunnen bewaren en ze moeten 90 minuten bestendig zijn tegen de druk. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dit ook correct moet gebeuren. Als dat een keer misgaat, kan dat zomaar einde wedstrijd betekenen. Als een aanval misloopt, staan er nog vijf man en een meter of 70 in je rug om het op te lossen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is moeilijker om een Iraanse muur zoals dit te breken dan om die muur in tact te houden.
Sat He Zyausquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ken van alle 3 niet een speler, lol.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ken van alle 3 niet een speler, lol.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet je wat het gevolg is van een fout in de aanval bij Spanje? Dat ze de bal binnen drie tellen weer terug hebben. Weet je wat het gevolg is van een fout in de verdediging bij Iran? Een tegendoelpunt, of in ieder geval een enorme kans tot een tegendoelpunt. Voor verdedigen heb je ballen nodig. Je moet 90 minuten lang de concentratie kunnen bewaren, de communicatie moet 90 minuten lang vlekkeloos verlopen, ze moeten 90 minuten lang de discipline kunnen bewaren en ze moeten 90 minuten bestendig zijn tegen de druk. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dit ook correct moet gebeuren. Als dat een keer misgaat, kan dat zomaar einde wedstrijd betekenen. Als een aanval misloopt, staan er nog vijf man en een meter of 70 in je rug om het op te lossen.
Amen. Verdedigen is een kunst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |