net als tegen Marokkoquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:12 schreef Masterminded het volgende:
Wat een stel idioten, die Iraniërs.
dat eerstequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeggen jullie Iran (rijmend op dan) of Iraan (rijmend op Ayaan)?
Ik zeg shithole, rijmend op goal.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iran. Zo moet het toch ook?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Perziëquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
eerstequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoor jij niet in de bak te zitten?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:15 schreef wimderon het volgende:
Waarom loopt Isco de halve tijd waar Iniesta en Busquets ook al lopen?
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar wel hetzelfde effect. Zijn specifieke iraanse dingen
Irakquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die commentator kent Iran niet, want die hockeyen niet op niveau.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde die commentator en Schut Iraan zeggen
Nee dan noem je me er ook 2.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde die commentator en Schut Iraan zeggen
Hoe zat het nou ermee dat daar gezeik over gekomen was. Iets met verboden reclame meen ik te herinneren?quote:
Taeke TaekemaGodquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die commentator kent Iran niet, want die hockeyen niet op niveau.
Dan moeten ze wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze dit tegen Portugal ook gaan doen gaat dat helemaal een leuke wedstrijd worden.
Ja, omdat een ander biermerk het WK sponsorde dacht ik.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ermee dat daar gezeik over gekomen was. Iets met verboden reclame meen ik te herinneren?
Die Queiroz heeft zijn teams altijd goed verdedigend laten spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Iran laat wel zien dat je met een goeie bus ver kan komen.
weet ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Treur niet JC. Voor je het weet is de wedstrijd voorbij
?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, omdat een ander biermerk het WK sponsorde dacht ik.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:17 schreef Stabiel het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte commentator zeg bij de NOS.
budweiser?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, omdat een ander biermerk het WK sponsorde dacht ik.
gewoon niet aan denkenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik wordt echt gestoord van die fucking vuvuzelas![]()
![]()
Remember Iran-Nigeria.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze dit tegen Portugal ook gaan doen gaat dat helemaal een leuke wedstrijd worden.
100%.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdedigen is moeilijker dan aanvallen
Ah oké, kan gebeurenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Moest de post boven de jouwe hebben.
Kun je doventaal leren. Allemaal mogelijkhedenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk dat ik niet meer kan horen na deze wedstrijd
Krijg je wel vlugge vingers van denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je doventaal leren. Allemaal mogelijkheden
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Argentinië - IJsland
Panama - België
Frankrijk - Australië
Engeland - Tunesië
Allemaal parkeer maar de bus kutwedstrijden
Daar is al een goede oplossing voor bedacht. Meer teams.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Argentinië - IJsland
Panama - België
Frankrijk - Australië
Engeland - Tunesië
Allemaal parkeer maar de bus kutwedstrijden
En heb je spelers zoals Witsel en Carasco die inde Chinese competitie spelenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:24 schreef Burner82 het volgende:
China heeft 1.2 miljard inwoners, maar geen 11 die beter zijn dan dit?![]()
Go drunk, you're home.quote:
India en Indonesië ook falersquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:24 schreef Burner82 het volgende:
Ze moeten nog beginnen met ontwikkelenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:24 schreef Burner82 het volgende:
Ik ken van alle 3 niet een speler, lol.quote:
Heeft Sjina wel eens meegedaan aan een WK eigenlijk? #dtvquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:24 schreef Burner82 het volgende:
2002quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft Sjina wel eens meegedaan aan een WK eigenlijk? #dtv
Weet je wat het gevolg is van een fout in de aanval bij Spanje? Dat ze de bal binnen drie tellen weer terug hebben. Weet je wat het gevolg is van een fout in de verdediging bij Iran? Een tegendoelpunt, of in ieder geval een enorme kans tot een tegendoelpunt. Voor verdedigen heb je ballen nodig. Je moet 90 minuten lang de concentratie kunnen bewaren, de communicatie moet 90 minuten lang vlekkeloos verlopen, ze moeten 90 minuten lang de discipline kunnen bewaren en ze moeten 90 minuten bestendig zijn tegen de druk. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dit ook correct moet gebeuren. Als dat een keer misgaat, kan dat zomaar einde wedstrijd betekenen. Als een aanval misloopt, staan er nog vijf man en een meter of 70 in je rug om het op te lossen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is moeilijker om een Iraanse muur zoals dit te breken dan om die muur in tact te houden.
Sat He Zyausquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ken van alle 3 niet een speler, lol.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet je wat het gevolg is van een fout in de aanval bij Spanje? Dat ze de bal binnen drie tellen weer terug hebben. Weet je wat het gevolg is van een fout in de verdediging bij Iran? Een tegendoelpunt, of in ieder geval een enorme kans tot een tegendoelpunt. Voor verdedigen heb je ballen nodig. Je moet 90 minuten lang de concentratie kunnen bewaren, de communicatie moet 90 minuten lang vlekkeloos verlopen, ze moeten 90 minuten lang de discipline kunnen bewaren en ze moeten 90 minuten bestendig zijn tegen de druk. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dit ook correct moet gebeuren. Als dat een keer misgaat, kan dat zomaar einde wedstrijd betekenen. Als een aanval misloopt, staan er nog vijf man en een meter of 70 in je rug om het op te lossen.
Amen. Verdedigen is een kunst.
Isco wil graag bewijzen dat die beter is dan Iniesta of Silva , de arme stumperquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Isco loopt al 27 minuten iedereen voor de voeten.
Eerste 0-0 inkomendquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
Niet in de eerste 25 minuten gescoord, dus het wordt zo'n dag.
Knap van die trainer. Hij en die van IJsland hebben daar erg goed op getraind.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet je wat het gevolg is van een fout in de aanval bij Spanje? Dat ze de bal binnen drie tellen weer terug hebben. Weet je wat het gevolg is van een fout in de verdediging bij Iran? Een tegendoelpunt, of in ieder geval een enorme kans tot een tegendoelpunt. Voor verdedigen heb je ballen nodig. Je moet 90 minuten lang de concentratie kunnen bewaren, de communicatie moet 90 minuten lang vlekkeloos verlopen, ze moeten 90 minuten lang de discipline kunnen bewaren en ze moeten 90 minuten bestendig zijn tegen de druk. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dit ook correct moet gebeuren. Als dat een keer misgaat, kan dat zomaar einde wedstrijd betekenen. Als een aanval misloopt, staan er nog vijf man en een meter of 70 in je rug om het op te lossen.
Amen. Verdedigen is een kunst.
is Iran azie.......quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Azië krijgt veel te veel plaatsen voor dit WK
Dan vind ik landen zoals Chili , Paraguay en Ecuador veel beter dan een Iran, Saudi Arabië en Zuid Korea....
We zijn net half uur bezig. Waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Iedereen mad op Iran.... Maar die Paëllavreters zouden zich hier toch ''gewoon'' een paar keer doorheen moeten kunnen voetballen met hun kwaliteiten?
Heb je helemaal gelijk in kerelquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Iedereen mad op Iran.... Maar die Paëllavreters zouden zich hier toch ''gewoon'' een paar keer doorheen moeten kunnen voetballen met hun kwaliteiten?
op harvard hebben we andere systemen dan gebruiktelijkquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
West-Azie ja. Krijg je geen Aardrijkskunde op Harvard?
Ooostenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
op harvard hebben we andere systemen dan gebruiktelijk
daarom zijn wij van harvard zo bijzonder
Iran is voor ons gewoon het midden Ooosten.
Dat kan je toch lezen? Omdat iedereen mad is op Iran....quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn net half uur bezig. Waar heb je het over?
Leuk werelddeel is dat , het midden oosten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
op harvard hebben we andere systemen dan gebruiktelijk
daarom zijn wij van harvard zo bijzonder
Iran is voor ons gewoon het midden Ooosten.
rijkste werelddeel van de wereld wel....quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk werelddeel is dat , het midden oosten.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan in 2026 een WK met 48 landen genot
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:
Ed de Goeyquote:
Is er wel weer een kans voor de Nederlanders om er weer bij te zijnquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
9 Afrika en 8 Azie.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh niet geweldig dusquote:
Zal de Russen niet lukken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is er wel weer een kans voor de Nederlanders om er weer bij te zijn.
Dat kan best leuk zijn, gaat een beetje op de Eredivisie lijken zo af en toe wat wil je nog meer..quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
wat is daar mis mee dan...quote:
Dubbeldekkerquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:32 schreef Meridiaan het volgende:
Er zijn bussen en er zijn bussen. Dit is een goede bus.
Egypte- SA, Panama-Tunesië, nee dank jequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat kan best leuk zijn, gaat een beetje op de Eredivisie lijken zo af en toe wat wil je nog meer..
zou een stunt zijn jaquote:
Rekening houdend met het feit dat je het over een veel minder groot voetballand hebt is dat geen gekke gedachte.quote:
quote:
1 bal is genoegquote:
Zie ze er wel voor aan dat ze dan de 1-0 achterstand gaan verdedigenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:33 schreef PSVCL het volgende:
1 doelpunt en je loopt erover heen
Dan moeten ze komen
Tiki taka is een verdedigende tactiekquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
De Gea gaat de 0 wel halen zo. #teamspel.
Was idd wat vreemdquote:
Golovin idem.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ignashevich kan nog makkelijk 4 jaar mee.
Dat komt mede door de tegenstander hequote:
Als ze dat nou s'nachta plannen missen we niks.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar Oezbekistan - Tanzania
Verwacht van Isco wel wat meer dan één goede pass.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:35 schreef skysherrif het volgende:
Iedereen haten op Isco
Meanwhile de enige pass die voor gevaar zorgde: https://twitter.com/InterYaSkriniar/status/1009504295681740801
als ze bij het stadion komen hebben ze geen keus he....wat moeten ze doen ...het veld op rijden ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Daarvoor zijn WK’s etc. Zo belachelijk. Slechte landen parkeren gewoon de bus telkens
Open er een topic overquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er moet gewoon een andere plaatsen verdeling zijn
50% voor UEFA en 25% voor Zuid Amerika
Zo pas krik je het niveau aardig op
16 ploegen uit Europa (kan je mooi 2 per poule verdelen bij 32 teams)
8 uit Zuid Amerika
2,5 uit Azië
2,5 uit Afrika
2,5 uit Noord Amerika
0,5 uit Oceanië
Intercontinentale Play offs tussen Azië en Noord Amerika. en tussen Afrika en Oceanië
Dan degradeert FC Twente naar de Jupiler League. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Iran scoort zal het wel genieten worden
Kansen grijpen als het kan. Enige wedstrijden die ze mogen kijken.quote:
waarschijnlijk kunnen ze niks andersquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie ze er wel voor aan dat ze dan de 1-0 achterstand gaan verdedigen
Dat zeg jij nu.... 0-0 en Iran kan het op een akoordje gooien met Portugalquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:35 schreef GoCanucksGo het volgende:
Plot twist, 0:0, Spanje faalt tegen Marokko en Iran gaat gewoon verder. Spanje speelt net als wij de laatste jaren, beetje matig rondpassen en tegen zo'n extreem verdedigende tegenstander kom je er dan alleen met een mazzeltje.
Kan dit topic wel gebruiken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Iraanse act echt vermoeiend vandaag
Wat jij vindt breng je maar naar de afdeling gevonden voorwerpen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Iraanse act echt vermoeiend vandaag
Iraniers zijn heel vriendelijk anders.quote:
Ditquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:40 schreef KingRoland het volgende:
waarom doet de VAR niets? tering systeem
Waarom op iemand zijn tenen gaan staan?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:40 schreef franske19 het volgende:
Hij staat wel op z'n teen maar die keeper stelt zich wel erg aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |