SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 19:55 schreef livelink het volgende:
En weer ingetuned. Mijn voorspelling kwam uit; de kinderen waren er blij mee
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 19:55 schreef livelink het volgende:
En weer ingetuned. Mijn voorspelling kwam uit; de kinderen waren er blij mee
Goede insteek.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
Na de domper van vorige week van het zakken hebben we vandaag gelukkig nog wat goed nieuws gekregen. De vervolgopleiding waar ze na een zwaar intaketraject was geplaatst, heeft vandaag aangegeven dat haar plaatsing gewoon blijft staan voor volgend jaar. Ze hoeft dus niet opnieuw een intake te doen. Dat was wel even een welkome opsteker. En net heb ik ook een voor mij doen assertief mailtje gestuurd naar haar school dat als ze daar het jaar over gaat doen, dat wij dan wel vooraf een gesprek willen om samen met school afspraken te maken hoe het volgend jaar beter kan.
Oh das wel heel fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
Na de domper van vorige week van het zakken hebben we vandaag gelukkig nog wat goed nieuws gekregen. De vervolgopleiding waar ze na een zwaar intaketraject was geplaatst, heeft vandaag aangegeven dat haar plaatsing gewoon blijft staan voor volgend jaar. Ze hoeft dus niet opnieuw een intake te doen. Dat was wel even een welkome opsteker. En net heb ik ook een voor mij doen assertief mailtje gestuurd naar haar school dat als ze daar het jaar over gaat doen, dat wij dan wel vooraf een gesprek willen om samen met school afspraken te maken hoe het volgend jaar beter kan.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
Wat een geruststelling is dat. Hopelijk gaat het volgend jaar beter en slaagt ze!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
Mooie verschrijving wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Golden Earring - Just A Little Bit Of Piece In My Heart
?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:49 schreef Melting het volgende:
Gouden oorbel weet ook van geen ophouden hè?
Autocorrect op deze nieuwe MacOS versiequote:
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
?
* OscarMopperkont snapt hem niet
quote:
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:57 schreef Melting het volgende:
Dank voor de fijne muziek, Oscar!![]()
Mooi moment om plat te gaan.
Fijne avond nog.
Ik ga net als Melting naar bedquote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
Het is eigenlijk te vroeg voor dit nummer.
Maar dank je wel Oscar
Watsaandehand dan?quote:
Beetje oververmoeid denk ik.quote:
quote:
Dat klinkt niet goed. Sterkte inderdaad.quote:
+1quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik ben voorlopig nog wel wakker. Hou ik wel over jullie de wacht
Oh, komt wel weer goed. Heb nog anderhalve week om weer fit te worden.quote:
en wat zegt de huisarts?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, komt wel weer goed. Heb nog anderhalve week om weer fit te worden.
Heb alleen geen idee waardoor het komt, ben de luiheid zelf...
Geen idee, ik ga niet zo snel naar de huisarts.quote:
Ja, dat speelt bij mij ook mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij zijn er heel veel mensen moe. Ik denk dat het deels komt door die verschillen in temperatuur steeds. Je lichaam moet constant schakelen.
bloed laten checken is misschien wel een idee, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet zo snel naar de huisarts.
[..]
Ja, dat speelt bij mij ook mee.
Ja, misschien wel maar over anderhalve week heb ik vakantie. Eerst kijken hoe het daarna is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bloed laten checken is misschien wel een idee, toch?
Dat ziet er inderdaad lekker uit.quote:
Goedemorgen.quote:
Dat is gek, ik moet nog 3 dagen werken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nog 2 dagen werken, en dan is het weekend.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is gek, ik moet nog 3 dagen werken.
Je mails komen niet eens meer aanquote:Op woensdag 20 juni 2018 06:03 schreef Melting het volgende:
Mijn mail die ik gestuurd heb i.v.m. de JBL speaker is niet bezorgd, maar is uitgesteld.
Ben benieuwd of dit nog opgelost wordt.
Lekker hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2018 06:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb elke vrijdag vrij tot het kermis is hier.
En dat is in september.
Ja.... ben benieuwd of ze dit nog oplossen.quote:
Ja.... vind ik ook erg geslaagd.quote:
Nee, dat komt niet meer goed, vrees ik. Ik vermoed dat jullie allemaal uiteindelijk met een tegoedbon voor een scheermesje achterblijven.quote:Op woensdag 20 juni 2018 06:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ben benieuwd of ze dit nog oplossen.
Neequote:
Moedig hem nou niet verder aanquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar desalniettemindantoch een goedemorgen gewenst.
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:Op woensdag 20 juni 2018 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat stom van die actief Melting.
Nee die mailbox zit vol nav al die mensen die er op zitten te wachten....quote:
Dat vraag ik me ook af..quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is nou dat zomerweer dat voor vandaag voorspeld was?
Het waait hier wel aardig, maar het is wel redelijk zonnig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
waar is nou dat zomerweer dat voor vandaag voorspeld was?
Hier lijkt het eerder te gaan regenen... past goed bij mijn bui.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het waait hier wel aardig, maar het is wel redelijk zonnig.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier lijkt het eerder te gaan regenen... past goed bij mijn bui.
quote:
Ik snap gewoon niet waarom en op basis waarvan ze hiervoor gekozen hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik ben boos. De teamindeling van Lennon is bekend. Ze hebben Lennon uit het team gehaald en bij allemaal andere (2e jaars) spelers geplaatst
Zitten nog wel 2 spelers in die hij van vorige jaren kent. Maar eens zien wat hij ervan vindt vanmiddag.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap gewoon niet waarom en op basis waarvan ze hiervoor gekozen hebben.
Ja en we weten niet wie dat bepaald heeft en waarom. Dat willen we graag weten. De spelers in dat team zijn echt gelijkwaardig. Al is er eentje ook naar een hoger team gegaan. Dat snappen we ook niet.quote:
Vreemde gang van zaken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en we weten niet wie dat bepaald heeft en waarom. Dat willen we graag weten. De spelers in dat team zijn echt gelijkwaardig. Al is er eentje ook naar een hoger team gegaan. Dat snappen we ook niet.
En vanuit de groep van ouders geen enkele reactie hierop.Terwijl ze wat anders tegen ons hebben gezegd.
Yeps. Ik snap misschien wel een beetje waardoor het komt. Lennon kan nogal gemakkelijk zijn in het veld. Heeft dit jaar op een verkeerde plek gestaan. De anderen zijn wel feller. Al kan Lennon beter voetballen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken.
Ik zou dat gewoon navragen wat de reden is. Als Lennon het er zelf ook niet mee eens is, dan.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga sws navragen wat de reden is en hoe ze hiertoe zijn gekomen.
Ik heb niet eens een mail gekregen met de vraag of ik de kassabon kon opsturen. Ik ben bang dat ze mij helemaal vergeten zijnquote:Op woensdag 20 juni 2018 06:03 schreef Melting het volgende:
Mijn mail die ik gestuurd heb i.v.m. de JBL speaker is niet bezorgd, maar is uitgesteld.
Ben benieuwd of dit nog opgelost wordt.
Dat zou een steekproef zijnquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een mail gekregen met de vraag of ik de kassabon kon opsturen. Ik ben bang dat ze mij helemaal vergeten zijn
Nou, als 3 van de 4 hier gevraagd wordt de bon op te sturen, lijkt het wel iets meer dan een steekproefquote:
Dat van melting was achteraf ook die van vertragingquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, als 3 van de 4 hier gevraagd wordt de bon op te sturen, lijkt het wel iets meer dan een steekproef
Okee, het is niet helemaal representatief, maar goed.
Ah, maar dan nog is 50% best een grote steekproefquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat van melting was achteraf ook die van vertraging
Truequote:Op woensdag 20 juni 2018 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, maar dan nog is 50% best een grote steekproef
Precies.quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:39 schreef Rafeiro het volgende:
True
Ach we zullen zien. Gelukkig is het geen bestelling bij de apotheek
nou, met die schildkliermedicatie was er wel iets dergelijks aan de hand, daar kon de fabrikant een jaar ofzo niet leverenquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies.
"Uw medicatie, meneer? Ja, wegens het grote succes van deze pillen is er een vertraging van 4 tot 6 weken ontstaan. U hoort nog van ons!"
Damnquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, met die schildkliermedicatie was er wel iets dergelijks aan de hand, daar kon de fabrikant een jaar ofzo niet leveren
Okee, iedereen mag de deur weer uit. Ik heb m'n schaar teruggevonden. Dank voor de medewerking.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, niemand de deur uit. Ik ben mijn schaar kwijt.
op zich wel, maar dat betekende iedereen opnieuw instellen op die medicatie, niet een kwestie van gewoon de volgende strip van een ander merk aanbreken. Veel ellende voor o.a. mijn cliënten en uiteraard veel andere schildklierpatiënten. Schandalig vond ik het.quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DamnWas er wel een fatsoenlijk alternatief?
Ja uiteraard. Je kan niet zomaar zonder problemen 1 op 1 overstappen op een andere medicatie.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
op zich wel, maar dat betekende iedereen opnieuw instellen op die medicatie, niet een kwestie van gewoon de volgende strip van een ander merk aanbreken. Veel ellende voor o.a. mijn cliënten en uiteraard veel andere schildklierpatiënten. Schandalig vond ik het.
Dat is ongetwijfeld ook wel het idee, maar ik gebruikte het toch, al had ik nog 3 mesjes op voorraad en had ik anders de mesjes in de actie gekochtquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:05 schreef CindieY het volgende:
Vind het wel een briljante actie vanuit kruidvat bekeken. Er zullen zat mensen zijn die de aanbieding gekocht hebben om alleen het speakertje, terwijl ze het merk misschien nooit gebruiken of voorlopig nog niet aan nieuwe voorraad toe zijn. En ach, als je dan toch in de winkel staat, de tandpasta/shampoo/wasmiddel was ook op en dat nemen ze dan ook gelijk mee.
Dat is dan ook het idee achter elke actie of aanbiedingquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:05 schreef CindieY het volgende:
Vind het wel een briljante actie vanuit kruidvat bekeken. Er zullen zat mensen zijn die de aanbieding gekocht hebben om alleen het speakertje, terwijl ze het merk misschien nooit gebruiken of voorlopig nog niet aan nieuwe voorraad toe zijn. En ach, als je dan toch in de winkel staat, de tandpasta/shampoo/wasmiddel was ook op en dat nemen ze dan ook gelijk mee.
Ik moest juist scheermesjes hebben, dus die speaker was een toevallig extraatje.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:05 schreef CindieY het volgende:
quote:Programma van vandaag
20:30 - 21:30 MadMaster - Almost Summer...
Waar spelen ze dan?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:44 schreef CindieY het volgende:
We zijn van plan om naar Chemical Brothers te gaan in oktober
Dat weet je nu alquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, thuis wedstrijd.
Helaas kan ik dan niet...
Wellicht, maar ik heb nou ook niet het idee dat alle mannen massaal voetbal zijn aan het kijken. Ik hoor iedereen er maar weinig over.quote:
Ja, want vakantie dan...quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat weet je nu alNormaal gesproken zou ik zeggen, ik weet niet eens wat ik morgenavond ga doen, maar toevallig weet ik dat nu wel
Een klok die tikt in ieder geval...quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:48 schreef CindieY het volgende:
Leuk trouwens, afgelopen maand behangen, nieuwe eetkamerstoelen, wat meubels op een andere plek. Maar nu moet er natuurlijk een nieuwe klok en nieuwe bloempotten enzo![]()
Natúúrlijk! (quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:48 schreef CindieY het volgende:
Leuk trouwens, afgelopen maand behangen, nieuwe eetkamerstoelen, wat meubels op een andere plek. Maar nu moet er natuurlijk een nieuwe klok en nieuwe bloempotten enzo![]()
Had je maar niet zo lui moeten zijnquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natúúrlijk! ()
Ingetuned.
Na bijna mijn tanden stuk te hebben gebeten op een botje dat nog in (voorgesneden! (want lui)) stukjes kipfilet zat. Morgen mijn geld maar terug vragen
Sow danquote:
Ook goedenavond!quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natúúrlijk! ()
Ingetuned.
Na bijna mijn tanden stuk te hebben gebeten op een botje dat nog in (voorgesneden! (want lui)) stukjes kipfilet zat. Morgen mijn geld maar terug vragen
Je bent er maar druk mee, met de gevechten tegen de winkels.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natúúrlijk! ()
Ingetuned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |