Ik ondersteun ze. Maar jij kunt dreigen met een 'bakstop" als ze dat daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 24 september 2018 19:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
ze dreigen al 2 jaar mij op te geven voor hhb
heel heel heel erg machtig die cheesecake maar zo lekkerquote:Op maandag 24 september 2018 14:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oeh lekker. K hou van machtige taarten. En dat cheesecakeboek klinkt ook nice
Mij zouden ze ook woest maken met zoiets. Maar jij bakt zo mooi, dat mag je Nederland eigenlijk niet onthoudenquote:Op maandag 24 september 2018 19:36 schreef Goitske het volgende:
[..]ik ben camera schuw ... Tv zorgt voor 5 kg extra nou dan kan ik door voor 🐋
Puala heeft bij mij op de bank gezeten met een inschrijfformulier digitaal. We kwamen tot de conclusie dat het bijna een psychologische test was die je moest invullen. Wat je voelde etc tijdens het bakken, welk geval een bepaald baksel op roept etc toen dachten we laat maar de psycholoog is makkelijkerquote:Op maandag 24 september 2018 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mij zouden ze ook woest maken met zoiets. Maar jij bakt zo mooi, dat mag je Nederland eigenlijk niet onthouden
Nee tochquote:Op maandag 24 september 2018 19:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Puala heeft bij mij op de bank gezeten met een inschrijfformulier digitaal. We kwamen tot de conclusie dat het bijna een psychologische test was die je moest invullen. Wat je voelde etc tijdens het bakken, welk geval een bepaald baksel op roept etc toen dachten we laat maar de psycholoog is makkelijker
ja heel bizar. Ik heb geen gevoelens bij bepaalde baksels, ik heb geen favoriete en ik heb geen behoefte aan een psychologische test over mijn baksels. Ik bak omdat ik het leuk vind zoiets heet een hobby... Duh!quote:
Ja maf he die inschrijving. Wat zouden mensen toch allemaal antwoorden op die vragen?quote:Op maandag 24 september 2018 20:35 schreef Goitske het volgende:
[..]
ja heel bizar. Ik heb geen gevoelens bij bepaalde baksels, ik heb geen favoriete en ik heb geen behoefte aan een psychologische test over mijn baksels. Ik bak omdat ik het leuk vind zoiets heet een hobby... Duh!
Ooh jammer!quote:Op maandag 24 september 2018 21:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ja maf he die inschrijving. Wat zouden mensen toch allemaal antwoorden op die vragen?![]()
![]()
En dat cheesecake boek klinkt goed zeg!Gave taarten weer!
![]()
Ik had laatst mijn verjaardag, verschillende sloffen gebakken. Maar geen foto’s gemaakt
Siliconenmatje kopen ipv bakpapier?quote:Op maandag 24 september 2018 22:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb een bakvraag!Weten jullie of er nog bakpapier bestaat waar het vet (bijvoorbeeld van roomboter in koekjesdeeg) niet doorheen gaat? Het bakpapier van de Lidl is een paar jaar geleden ineens van samenstelling veranderd ofzo, voorheen lekte er nooit iets doorheen en sindsdien altijd. Het functioneert nog steeds wel, in de zin van baksels niet aan de ovenplaat te laten aankoeken, maar op deze manier geeft het wel onnodig veel afwas!
Ik denk aan te lang gebakken of op een te hoge temperatuur.quote:Op maandag 24 september 2018 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie kunnen mij vast helpen hier. Ik ging een marshmellow taart maken, maar de hele shitzooi is uit elkaar geklapt en de oven plakt en het ruikt aangebrand allemaal. Waar zou dat aan gelegen kunnen hebben?
[ afbeelding ]
En koop je wel eens een ander merk bakpapier dan? om tw kijken of hetzelfde gebeurt....quote:Op maandag 24 september 2018 22:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb een bakvraag!Weten jullie of er nog bakpapier bestaat waar het vet (bijvoorbeeld van roomboter in koekjesdeeg) niet doorheen gaat? Het bakpapier van de Lidl is een paar jaar geleden ineens van samenstelling veranderd ofzo, voorheen lekte er nooit iets doorheen en sindsdien altijd. Het functioneert nog steeds wel, in de zin van baksels niet aan de ovenplaat te laten aankoeken, maar op deze manier geeft het wel onnodig veel afwas!
Ik ben niet overtuigd van de veiligheid van dat spul bij hoge temperaturen.quote:
We hebben die van AH huismerk geprobeerd, maar daar gebeurt hetzelfde mee. Ik zal die van Action proberen, thanks!quote:Op dinsdag 25 september 2018 04:31 schreef AnneX het volgende:
En koop je wel eens een ander merk bakpapier dan? om tw kijken of hetzelfde gebeurt....
Misschien zijn er verschillende fabrikanten.
Ik koop het bij de spar of de action en heb er bij beiden heb geen last van.
laten we beginnen met wat zit er in, welke temperatuur en hoelang.quote:Op maandag 24 september 2018 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie kunnen mij vast helpen hier. Ik ging een marshmellow taart maken, maar de hele shitzooi is uit elkaar geklapt en de oven plakt en het ruikt aangebrand allemaal. Waar zou dat aan gelegen kunnen hebben?
[ afbeelding ]
Ik heb van die teflon bakvellen (of hoe dat ook heet), zijn herbruikbaar. Vind ze heel fijn.quote:Op maandag 24 september 2018 22:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ze kunnen tot 250 graden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 06:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van de veiligheid van dat spul bij hoge temperaturen.
quote:
Dat van die 250 graden bij siliconen matten/bakvormen is maar de vraag: https://www.test-aankoop.(...)/siliconen-bakvormenquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:39 schreef Bleie het volgende:
Ik heb van die teflon bakvellen (of hoe dat ook heet), zijn herbruikbaar. Vind ze heel fijn.
Nouja niet heel bijzonder, ik had de marshmellows in de bak gedaan en de oven op 220. Moet je nog meer doen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
laten we beginnen met wat zit er in, welke temperatuur en hoelang.
Het lijkt op een aangefikte merengue die op te hoge temperatuur in de oven heeft gezeten
je je eigen leuter gebruiken om tijdens het bakken alles plat te makenquote:Op woensdag 26 september 2018 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja niet heel bijzonder, ik had de marshmellows in de bak gedaan en de oven op 220. Moet je nog meer doen dan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |