Xenos heeft van die cups te koopquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef richolio het volgende:
Ik zou wel willen bakken met cups. Kom af en toe goede recepten tegen die ik zou willen maken, maar die zijn Amerikaans en met cups. Waar kan ik dat kopen? En kan ik er anders alternatieven voor gebruiken?Gewoon bakjes ofzo. Werkt dat?
Oh nice! Thanksquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Xenos heeft van die cups te koop
http://m.xenos.nl/m20/kok(...)tjes-koper-set-van-4
Ik heb ze ook gekocht omdat ik geen zinin omrekenen heb
wat gaat het worden? Fondant of marsepein? Dat wil haast niet met deze temperaturenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oeh wat mooi ook Richolio!
Ik moet hier driftig aan het oefenen eigenlijk... Volgend weekend een bruidstaart voor een vriendinnetje![]()
Nope gelukkig niet!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
wat gaat het worden? Fondant of marsepein? Dat wil haast niet met deze temperaturen
oooh dat gaat ook een lastige wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:22 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Nope gelukkig niet!witte chocolade botercreme met donkere chocolade drip, al uitdaging genoeg met deze temperaturen ja!
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:18 schreef Goitske het volgende:
Mooi geworden!
Die cups zijn altijd handig om in huis te hebben
Thanks!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oeh wat mooi ook Richolio!
Ik moet hier driftig aan het oefenen eigenlijk... Volgend weekend een bruidstaart voor een vriendinnetje![]()
de schil zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Thanks!Die cups zijn wel handig ja.
Ik vroeg me af - die citroenen zijn nu alleen omdat het mooi is, want je kan ze niet echt eten ofzoIs er een manier om ze wel eetbaar te maken? Het is leuker als je ze wel kan eten natuurlijk. Kan je ze suikeren of iets? (ik zeg maar wat)
Wow.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:17 schreef Burdie het volgende:
Wel biologische citroenen nemen dan.
http://eerstkoken.blogspo(...)l-is-giftig.html?m=1
Kreeg gisteren telefoon of ik een drie-lagen kon maken voor zaterdag. Prijs speelde geen rol. Heb vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow.
Citroenen borstel ik langdurig onder stromend water.
Nou ja, het zal mijn tijd wel duren.
Watt dan ook bakken in deze weken, lijkt mij lastig. Succes!
Benieuwd naar de vanille-extract, Goitske
kan ik mij voorstellenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kreeg gisteren telefoon of ik een drie-lagen kon maken voor zaterdag. Prijs speelde geen rol. Heb vriendelijk bedankt.
hazelnotenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb geen facebook dus kan het recept niet zien, maar wat zijn de witte/beige dingen boven op
Ja ik zag ook al een recept voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:31 schreef Goitske het volgende:
Vanavond even craquants gemaakt. Recept van Rutger uit de nieuwe Koekjesbijbel. Er stond een flinke eetlepel nou ik raad max een halve eetlepel aan want nu is het meer wil iemand thee bij z'n koekje ipv koekje bij de thee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleinere zijn een halve eetlepel en nog groot! Ze lopen erg uit!
Hij heeft het recept openbaar gemaakt op een facebookgroep waar ik medebeheerder ben
https://m.facebook.com/gr(...)k&id=455079928291614
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |