Nee, dat dacht ik al.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:31 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij niet dat dat het opeens wel acceptabel maakt.
QFT.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Dit geeft helaas precies aan waarom de tactiek van angst zaaien zo succesvol is.
Negeer je de angstzaaier en gebeurt er op enig moment toch iets, dan heeft de angstzaaier het hoogste woord: "Zie je wel, je wilde niet naar ons luisteren, je hebt bloed aan je handen."
Luister je naar de angstzaaier en neem je maatregelen die je eigenlijk helemaal niet nodig vindt, dan heeft de angstzaaier het hoogste woord :"Zie je wel, er is dus wel degelijk een enorme dreiging, want anders had je niets gedaan."
Dat het dreigingsniveau volgens onze eigen inlichtingendiensten al sinds 9/11 'substantieel' is helpt natuurlijk ook niet om die waanbeelden te bestrijden. Vermoedelijk is dat een gevalletje wc-eend, maar wel een wc-eend van de overheid.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Weer zo'n nietszeggende reactie. Je doet net alsof dit is gedaan omdat er voorzorgsmaatregelen genomen moesten worden. Onzin. Het risico op een aanslag is, voor zover dat is te meten, al jaren achtereen hetzelfde gebleven.
Dat is dan de moslimextremist dus?quote:Op zondag 24 juni 2018 19:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
QFT.
In geen enkel scenario wordt er gewezen naar de verantwoordelijkheid van de angstzaaier zelf.
twitter:JaapJansen twitterde op maandag 25-06-2018 om 21:39:35‘Wij gaan met een commissie de schoolboeken lezen en beoordelen op vooringenomenheid’, zegt @thierrybaudet op een vraag over ‘linkse indoctrinatie in het onderwijs’ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op maandag 25-06-2018 om 21:39:35‘Wij gaan met een commissie de schoolboeken lezen en beoordelen op vooringenomenheid’, zegt @thierrybaudet op een vraag over ‘linkse indoctrinatie in het onderwijs’ reageer retweet
_______________________________________________________________!
Ministerie van waarheid genot.
Ik neem aan dat onderwijsgod Paul Cliteur in deze commissie plaats zal gaan nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Dat is een zekerheidje lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onderwijsgod Paul Cliteur in deze commissie plaats zal gaan nemen?
Nou, dan is het onderwijs binnenkort wel weer gered. Goed om te zien dat dit een speerpunt van de partij is geworden, mogelijk linkse schoolboekjes zijn inderdaad een van de grotere problemen waar wij als land mee kampen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is een zekerheidje lijkt me.
Ook zo'n heerlijk non-probleem. Zelfs als er sprake zou zijn van 'linkse indoctrinatie in het onderwijs', dan haalt dat verdomd weinig uit, want de meerderheid van de Nederlanders stemt (centrum-)rechts.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan is het onderwijs binnenkort wel weer gered. Goed om te zien dat dit een speerpunt van de partij is geworden, mogelijk linkse schoolboekjes zijn inderdaad een van de grotere problemen waar wij als land mee kampen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook zo'n heerlijk non-probleem. Zelfs als er sprake zijn van 'linkse indoctrinatie in het onderwijs', dan haalt dat verdomd weinig uit, want de meerderheid van de Nederlanders stemt (centrum-)rechts.
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan is het onderwijs binnenkort wel weer gered. Goed om te zien dat dit een speerpunt van de partij is geworden, mogelijk linkse schoolboekjes zijn inderdaad een van de grotere problemen waar wij als land mee kampen.
Dat verklaart waarom ik in de WK-pool alles steeds bijna goed heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil dat je eerst uitlegt waarom jij het wenselijk vindt dat Baudet in zijn eentje het curriculum van alle onderwijsinstellingen van Nederland gaat bepalen.
Dus het is geen probleem omdat niet de meerderheid geïndoctrineerd is, maar slechts een klein deel? Zolang er geen verschuiving in de meerderheid komt is het helemaal prima.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook zo'n heerlijk non-probleem. Zelfs als er sprake zou zijn van 'linkse indoctrinatie in het onderwijs', dan haalt dat verdomd weinig uit, want de meerderheid van de Nederlanders stemt (centrum-)rechts.
Die boeken? 0.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:00 schreef Mr.Major het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)wereld-schoolboeken/
Dit zijn natuurlijk allemaal incidenten... Hoeveel leerlingen lezen deze boeken?
Zie eerst maar eens aan te tonen dat mensen ook daadwerkelijk "geïndoctrineerd" worden door schoolboekjes. Dat alleen al lijkt me vrij lastig aan te tonen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:00 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dus het is geen probleem omdat niet de meerderheid geïndoctrineerd is, maar slechts een klein deel?
Je snapt dat deze klaagzang altijd afgestoken kan worden? Ook als de belangrijkste intellectueel bepaald heeft wat er wel en niet mag?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:00 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dus het is geen probleem omdat niet de meerderheid geïndoctrineerd is, maar slechts een klein deel? Zolang er geen verschuiving in de meerderheid komt is het helemaal prima.
quote:“Vrouwen ontmoeten is moeilijker geworden want iedereen heeft al een mening over me. De leukste vrouw ter wereld loop ik misschien dus mis. Of ik dat er voor over heb? Ach, er is gewoon geen alternatief. Als wij nu niets doen, dan is dit land er over 25 jaar gewoon niet meer en geven we het weg aan managers, eurocraten en immigranten. Een duivelse drie-eenheid als we de middenstand niet handhaven.
Wat ik ontzettend beangstigend vind en moeilijk aan bekend zijn, is dat je altijd in elk onbewaakt ogenblik te kakken kan worden gezet. Als ik ergens zit te eten en ik doe een persoonlijke ontboezeming aan iemand, terwijl een ober die mij niet goed gezind is dat hoort, dan kan hij dat op Twitter zetten en is dat nieuws. Dat is toch wel een beetje de cultuur die we hebben gekregen in dit land en dat is naar, helemaal niet leuk. Ik voel me dan ook veel vrijer als ik in het buitenland ben en gewoon mijn gympies aan kan doen. Ik ben nu een heel stuk van mijn privéleven kwijt, en ik doe het graag want ik vind dat er iets moet gebeuren, maar ik ga nog maar weinig de kroeg in. Je leven wordt kleiner.”
Dat maakt niet uit. Baudet zegt het dus Baudet heeft gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens aan te tonen dat mensen ook daadwerkelijk "geïndoctrineerd" worden door schoolboekjes. Dat alleen al lijkt me vrij lastig aan te tonen.
Het gaat om de teksten. Niet om het feit of andere zaken (zoals de realiteit) hen ervan weerhouden ze te geloven. Die teksten zijn duidelijk politiek gekleurd, en links Nederland is er stiekem gewoon blij mee. Eerst bestond het niet, toen was het maar goed dat er wat empathie (zie het voorbeeld van de VVD vs. GL: de VVD zegt: zoek het zelf maar uit; maar GL is empathisch en dat is goed) werd bijgebracht aan de leerlingen en eenmaal geconfronteerd met de teksten "moet eerst maar aangetoond worden dat ze invloed hebben". Als men werkelijk gelooft zou hebben dat het niet bestond had ik hier wel wat verbaasde, of zelfs verontwaardigde reacties gelezenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens aan te tonen dat mensen ook daadwerkelijk "geïndoctrineerd" worden door schoolboekjes. Dat alleen al lijkt me vrij lastig aan te tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |