Ik ga ook maar eens voor de lol kijkenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
Engeland gescoord jaaaaa!!Mooi doelpunt ook.
Hoezo mocht dat niet?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:13 schreef Nexum het volgende:
Requiem had in het Frans moeten blijven, ook al mocht dat niet
Dat vind ik zo stom. Dat ze opeens vinden dat er Engels in het liedje moet.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:13 schreef Nexum het volgende:
Requiem had in het Frans moeten blijven, ook al mocht dat niet
Oh ik zit helemaal niet te kijken joh.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
Engeland gescoord jaaaaa!!Mooi doelpunt ook.
Het was voor 1 september 2017 al gezongen op een of ander festival dus het lied moest aangepast.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezo mocht dat niet?Heb iets gemist volgens mij.
Wel met je eens dat de Franse versie beter was. Al was het alsnog een van mijn favorieten vorig jaar.
Welke Helena?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Helena van Griekenland vind ik een van de mooiere ESF dames.Die is op foto's en persconferentie overal even mooi als je het mij vraagt. Bij Yodel It meisje klik je snel weg bij de persconferentie.
Helena Paparizou, de Griekse die in 2005 won.quote:
JAA!quote:Op maandag 18 juni 2018 20:17 schreef Redefine het volgende:
Over mooie ESF dames gesproken: Zlata Ognevich
Tss, jij hebt gewoon wat tegen Griekse dames.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n mannelijk-achtig gezicht
Die heet toch Elena? Ik dacht dat er misschien ook nog een Helena was.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Helena Paparizou, de Griekse die in 2005 won.
Elena dusquote:
1 van de Portugese dames dit jaar maakte een fout door te zeggen dat Alsou meedeed voor Rusland in 2009quote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heet toch Elena? Ik dacht dat er misschien ook nog een Helena was.
Maar aangezien het over haar gaat, ja die is nog steeds knapNet zoals de Russische Alsou die al in 2000 meedeed.
Google snapte Helena dus vandaar de foutquote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heet toch Elena? Ik dacht dat er misschien ook nog een Helena was.
Maar aangezien het over haar gaat, ja die is nog steeds knapNet zoals de Russische Alsou die al in 2000 meedeed.
Dat was geen fout. Alsou presenteerde het ESF in 2009.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Nexum het volgende:
[..]
1 van de Portugese dames dit jaar maakte een fout door te zeggen dat Alsou meedeed voor Rusland in 2009
Oh ja das waar ookquote:Op maandag 18 juni 2018 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was geen fout. Alsou presenteerde het ESF in 2009.
Ja. Maar daarvoor is het Zwitserland he. Die weten het bijna altijd wel te verpesten.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:23 schreef Nexum het volgende:
Als Apollo een betere staging had gehad in plaats van dat pastelfestival waren ze 100 % door gegaan
Zwitserland moet Sebalter terugbrengen.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar daarvoor is het Zwitserland he. Die weten het bijna altijd wel te verpesten.
Ik vond het niet tegen vallen, maar snap de hype er niet van.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:12 schreef Redefine het volgende:
@ato. Dat soort films zijn bijna altijd extreem overhyped. Valt meestal flink tegen.
Fluitje in m’n hoofd, en bedankt.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zwitserland moet Sebalter terugbrengen.
Of je hem leuk zou vindenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik was even strijken en opruimen dus lees nu weer bij maar Pisces, wazmet die bassist van Nothing But Thieves?
quote:
In 2009 deed toch die Oekraïense mee voor Rusland die heeeeeel boos was op haar moeder?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Nexum het volgende:
[..]
1 van de Portugese dames dit jaar maakte een fout door te zeggen dat Alsou meedeed voor Rusland in 2009
MAMO!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In 2009 deed toch die Oekraïense mee voor Rusland die heeeeeel boos was op haar moeder?
Onze pannenkoek weet dat vast wel te verpesten. Dat lukte hem dit jaar ook al met een goed liedje.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zwitserland moet Sebalter terugbrengen.
Op veel punten krijgt ie vinkjes van me maar hij is te gesoigneerd, haartjes netjes, stoppel symmetrisch.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:27 schreef Nexum het volgende:
[..]![]()
WANT ME TO GO
WANT ME TO GO
CAUSE U THINK IM LYING CAUSE U THINK IM LYING
Daar gooi je natuurlijk je handen doorheenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Op veel punten krijgt ie vinkjes van me maar hij is te gesoigneerd, haartjes netjes, stoppel symmetrisch.
Mooi dat die toch niet tegen viel. Maar het is vaak zo dat het de engste film ooit is, mensen lopen de zaal uit etc. En dan valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond het niet tegen vallen, maar snap de hype er niet van.
Nou ja het werkt wel, want ik moest en zou die film zien.
Helaas wel.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onze pannenkoek weet dat vast wel te verpesten. Dat lukte hem dit jaar ook al met een goed liedje.
Zijn ook mooi.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:29 schreef ato het volgende:
Oh en ik vond Catherine Zita Jones en Julia Roberts vroeger mooie vrouwen.
Marjolijn Keuning vond ik vroeger ook een mooie vrouw.
Zita Jones en Keuning absoluut. Julia Roberts *rilquote:Op maandag 18 juni 2018 20:29 schreef ato het volgende:
Oh en ik vond Catherine Zita Jones en Julia Roberts vroeger mooie vrouwen.
Marjolijn Keuning vond ik vroeger ook een mooie vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |