Geld hebben, scout van Benfica overnemen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe weet shakthar al die brazilianen te strikken?
Oh koopjes! Mislukte hype Bernard is daar eindelijk van de loonlijst.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
5 en 6 miljoen respectievelijk.
No Pep, No Glory.quote:
Je zag bij Mexico wel PSV invloeden ja, snelle aanvallen, 1-0 voorkomen en dan alleen maar achteruit gaan lopenquote:
Fernando heeft denk ik twee wedstrijden gespeeld voor Palmeiras. Maycon wel een indrukwekkende verdediger slash middenvelder van Corinthians.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh koopjes! Mislukte hype Bernard is daar eindelijk van de loonlijst.
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zag bij Mexico wel PSV invloeden ja, snelle aanvallen, 1-0 voorkomen en dan alleen maar achteruit gaan lopen
Vind je het gek tegen Duitsland Hansie, en nog had Mexico de beste kansenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zag bij Mexico wel PSV invloeden ja, snelle aanvallen, 1-0 voorkomen en dan alleen maar achteruit gaan lopen
PSV counter club xDquote:Op maandag 18 juni 2018 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De eerste tegenstander van formaat en de Belgen kunnen weer naar huis.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is dat Panama zo slecht is, anders had Belgi allang achter gestaan.
die belgen zijn er tenminste bij.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De eerste tegenstander van formaat en de Belgen kunnen weer naar huis.
Volgens mij kun je op zo'n toernooi echt beter beginnen tegen een middenmoter of topland dan tegen fucking Panama.quote:
Wesley Sonckquote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Wie zien jullie eigenlijk liever spelen, lukaku of batshuayi?
Bentekequote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Luc Nilisquote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon lekker Mertens in de spits en nog een ander bewegelijk mannetje erbij in de voorhoede.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Embabequote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Altijd als ik naar Lukaku kijk staat hij boos met zijn handen in de lucht.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Geen een van tweequote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
De Palletsorteerder.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Fellaini strikerquote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Vleminckxquote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Huysegemsquote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Belgi verdient hier geen 3 punten voor, maar de 0 voor Panama zijn wel terecht.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef VeX- het volgende:
Eerlijk he, die Belgen zijn echt niet veel beter. 1-1 xou terecht zijn en dat de Belgen moeten laten zien wat ze waard zijn.
Wat is er eigenlijk met Origi aan de hand?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Heeft gewoon als een drol gespeeld bij Wolfsburg.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Origi aan de hand?
galatasarayquote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Matig seizoen bij VFLquote:Op maandag 18 juni 2018 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Origi aan de hand?
Dan ben je een grote.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Gabriel Torres een van de topscorers in Chili, oi.
Vier jaar terug was hij echt goed op het WKquote:Op maandag 18 juni 2018 18:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft gewoon als een drol gespeeld bij Wolfsburg.
Winnen doen ze toch niet en wij hoeven niet een week met een kutgevoel rond te lopen als ze uitgeschakeld worden. Daarbij zijn er wel meer landen bij, Belgi heeft de laatste toernooien niet te klagen over de poules in ieder geval. In de kwalificatiepoule van Nederland waren zij ook niet 1e geworden.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:19 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
die belgen zijn er tenminste bij.
Dat krijg je ervan , als je veel wint . Hoef je ook niet door zware poules te komenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Winnen doen ze toch niet en wij hoeven niet een week met een kutgevoel rond te lopen als ze uitgeschakeld worden. Daarbij zijn er wel meer landen bij, Belgi heeft de laatste toernooien niet te klagen over de poules in ieder geval. In de kwalificatiepoule van Nederland waren zij ook niet 1e geworden.
Maar Belgi zit in de eerste pot waardoor een gelijkaardige poule al niet mogelijk is.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Winnen doen ze toch niet en wij hoeven niet een week met een kutgevoel rond te lopen als ze uitgeschakeld worden. Daarbij zijn er wel meer landen bij, Belgi heeft de laatste toernooien niet te klagen over de poules in ieder geval. In de kwalificatiepoule van Nederland waren zij ook niet 1e geworden.
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:24 schreef VeX- het volgende:
Als die Belgen het over de streep trekken gaan ze doen alsof het niet met hakken over de sloot is. Echt hypocriet daar, ook hoe ze hun ploeg echt pas gaan steunen als ze al wat verder in het toernooi zijn gekomen. 1000 man supporters in het stadium vandasg, bij de mexicanen waren dat er zon 30000.
Successupporters en nepfans.Wij horen daar beter te staan.
Het ongeluk stapelde zich wel voor hem op toen hij in de Merseyside Derby twee jaar geleden (?) kapot werd getrapt.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vier jaar terug was hij echt goed op het WK
(lol)quote:Op maandag 18 juni 2018 18:24 schreef VeX- het volgende:
Als die Belgen het over de streep trekken gaan ze doen alsof het niet met hakken over de sloot is. Echt hypocriet daar, ook hoe ze hun ploeg echt pas gaan steunen als ze al wat verder in het toernooi zijn gekomen. 1000 man supporters in het stadium vandasg, bij de mexicanen waren dat er zon 30000.
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:24 schreef VeX- het volgende:
Kerel alle kroegen en pleintjes zijn hier afgeladen vol. Ik ben net naar huis gegaan omdat ik niks kon zien door de drukte.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:24 schreef VeX- het volgende:
Dit is inderdaad niet de aanstaande WK.quote:
nu moet ik wel zeggen dat Belgi op de loting met Itali afgelopen EK na wel makkelijke lotingen geniet sinds ze het WK hebben gehaald in 2014.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Belgi zit in de eerste pot waardoor een gelijkaardige poule al niet mogelijk is.
Spanje.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef S0nic het volgende:
[..]
Vraag is, wie wel? Geen enkel topland heeft echt indruk gemaakt.
Brazili.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gescoord wasquote:Op maandag 18 juni 2018 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Spanjequote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef S0nic het volgende:
[..]
alsnog nuquote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gescoord wasstream kijker hier.
Hadden toch ook moeite met het creeeren van kansen tegen Portugal, al was er een fase in de eerste helft dat ze fantastisch speelden ja.quote:
Slecht inderdaad, maar Frankrijk, Argentini, Brazili en Duitsland zagen er allemaal slecht uit. Conclusie : Nederland was hier WK geworden.quote:
En de goal.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gescoord wasstream kijker hier.
Sorry.quote:
NL had er ook slecht uitgezien hoorquote:Op maandag 18 juni 2018 18:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Slecht inderdaad, maar Frankrijk, Argentini, Brazili en Duitsland zagen er allemaal slecht uit. Conclusie : Nederland was hier WK geworden.
Dat is niet zo gek als hij als een controleur speelt en van het middenveld geen chocola te maken is.quote:
Gewoon op een lijn.quote:
Lukaku zijn hoofd was toch buitenspel?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:28 schreef franske19 het volgende:
Als die gast z'n been niet uit steekt is het buitenspel.
Hoe verklaar je dan al die slechte passes? Daar kun je geen andere speler de schuld van geven.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als hij als een controleur speelt en van het middenveld geen chocola te maken is.
was ook wel te verwachten met deze zaadgroep. Groep Gquote:Op maandag 18 juni 2018 18:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk is Tunesie nog wat anders wel flopdagje. Wie moeten er morgen?
Vorm, onderlinge afstanden, mentaliteit. Dat laatste omdat De Bruyne niet op goede lijn zit met Martinez.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan al die slechte passes? Daar kun je geen andere speler de schuld van geven.
Senegalquote:Op maandag 18 juni 2018 18:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Russia - Egyptquote:Op maandag 18 juni 2018 18:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik dacht echt dat het hoofd van Lukaku voorbij beide verdedigers was. Maar het bleef niet lang in beeld.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die rechtsback steekt z'n been uit en heft buitenspel op.
Morgen weer die Salah obsessie.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Russia - Egypt
Colombia - Japan
Poland - Senegal
Genot.
Morgen tel ik welgeteld 0 boeiende landen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:29 schreef LordVoldermort het volgende:
als hij dat door had, had hij wel bij real gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:31 schreef Machielovic het volgende:
[..]
die verdediger had lukaku zo buitenspel kunnen zetten, slecht verdedigt dus.
Die 1e en 3e zijn wel tof. 2 is niet echt boeiend.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Russia - Egypt
Colombia - Japan
Poland - Senegal
Genot.
Panama zal wel inzien dat het verloren zaak is. Belgi zal nu ook wel krachten sparen.quote:
Jij snapt er helemaal niks van.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Morgen tel ik welgeteld 0 boeiende landen.
genieten van rusland dat verliest.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Na morgen is dat dan ook meteen afgelopen.quote:
Maar wel spannende potjesquote:Op maandag 18 juni 2018 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind Polen wel een tof elftal. En gastland is altijd genot.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Belgische Sjoerd.quote:
Precies, het zijn de floplanden wedstrijden die de charme zijn van het WK.quote:
Al die landen boeien mij geen reet.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van.
Wint Polen maat al hoop ik op Senegalgoden.quote:
Lijkt me nou weer de leukste juist.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die 1e en 3e zijn wel tof. 2 is niet echt boeiend.
weet niet wat ik van de polen moet verwachten, al een tijdje niet meer zien spelenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wint Polen maat al hoop ik op Senegalgoden.
geld betalen voor een voetbalpoolquote:Op maandag 18 juni 2018 18:34 schreef Masterminded het volgende:
Lukaku ingezet als topscorer bij Scorito, genot.
Kost scoritoaids geld ja?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geld betalen voor een voetbalpool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Volg je Camila al?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Colombiaanse chicks op Instagram.
Ik speel met vrienden. We deden toch al inleg.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geld betalen voor een voetbalpool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
was er maar iemand die 3 goals had gezet.quote:
Boze Ronaldo fans triggeren.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is de eerste wedstrijd die je kijkt?
quote:
Ik weet wat sommigen hierop gaan antwoorden hierquote:Op maandag 18 juni 2018 18:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik speel met vrienden. We deden toch al inleg.
Te lui om een ander medium te zoeken?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik speel met vrienden. We deden toch al inleg.
Drie euro, het is wat.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te lui om een ander medium te zoeken?
Tegen elk ander land was het een ander wedstrijd geweest.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Panama is het top oss van dit WK kom op zeg. Ja Belgi staat 3-0 voor maar elk ander land had dit Belgi al afgestraft.
waarvan 1 uit een pingel en 1 rolletje die de keeper had moeten hebben, dat zou interessant zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was er maar iemand die 3 goals had gezet.
leuk ding, niks mis mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon Camila Bernal intypen, jeetje.
Wel van Jody?quote:
Wat is precies 'binnen' ?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:39 schreef VeX- het volgende:
Typisch Belgisch, pas als ze (onterecht) voorstaan krijgen ze lef en gtote praatjes. Let maar op het Belgisch commentaar straks na de match, ze gaan doen alsof ze al binnen zijn.
Dit komt ietwat mad over.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:39 schreef VeX- het volgende:
Typisch Belgisch, pas als ze (onterecht) voorstaan krijgen ze lef en gtote praatjes. Let maar op het Belgisch commentaar straks na de match, ze gaan doen alsof ze al binnen zijn.
3-0 van Panama winnen noem ik geen internationaal succesquote:Op maandag 18 juni 2018 18:39 schreef Wotte het volgende:
Ik zit toch een beetje in dubio aan de enerzijds voorspel ik al sinds 2010 internationaal succes voor de belgen. anderzijds gun ik ze het niet vanwege het feit dat ze dit de komende eeuw bij ons gaan inwrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |