Mancini als bondscoach.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is pijnlijker, het WK missen of Manchini als bondscoach?
De boer > Deschamps > Martinezquote:Op maandag 18 juni 2018 17:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Jongens hoe kan dit? Belgjes kunnen de druk van de Prumjur Liek niet aan?
Nooit meer wk genot.quote:
Alle ballen op Lukakuquote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd wat plan B is van Roberto Martinez
Niet echt, met je honduras post Coco. Die was schandalig.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Coco. het volgende:
Onlogisch en ik zitten er scherp op vandaag
VARquote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef dvdfreak het volgende:
waarom kwam er bij zweden-zuid korea 5 minuten bij
En Oost-Belgi voor het Duitse gedeelte.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit is geen eenheid. Ze zouden Belgie moeten opsplitsen in Noord-Belgie en Zuid-Belgie.
Die was feitelijk juist.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet echt, met je honduras post Coco. Die was schandalig.
De scheids.quote:
Wie hebben ze naast Mancini berhaupt overwogen?quote:
Forumbeesten als ons moet je ook geen millimeter ruimte geven makker. Je weet dan wat er gebeurtquote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Coco. het volgende:
Onlogisch en ik zitten er scherp op vandaag
Dat krijg je als je Nadja er niet achter zet.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Bruyne op 6 doet pijn aan mijn ogen
Ga maar weer slapen.quote:
Feitelijk zeer onjuist. Er zijn menig landen waar meer moorden worden gepleegd dan in het mini Honduras. Per Capita daarentegen.quote:
Iedere debiel weet dat het per capita is.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feitelijk zeer onjuist. Er zijn menig landen waar meer moorden worden gepleegd dan in het mini Honduras. Per Capita daarentegen.
Behalve jij kennelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Iedere debiel weet dat het per capita is.
Ik heb geen idee, maar van de laatste jaren falen ze eigenlijk allemaal op Conte na. En nu loopt er ook weinig goeds bij moet ik zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wie hebben ze naast Mancini berhaupt overwogen?
Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Panama trekt in de rust een pilsje open om de 0-0 te vieren.
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gasperini had mij een nobrainer geleken.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar van de laatste jaren falen ze eigenlijk allemaal op Conte na. En nu loopt er ook weinig goeds bij moet ik zeggen.
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Zo maar eens een kijkje nemen op forum.fok.be
wowquote:
9livesquote:Op maandag 18 juni 2018 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Zo maar eens een kijkje nemen op forum.fok.be
Frank Raes spreekt even direct tot het Belgische volk.quote:
Het kan nogquote:Op maandag 18 juni 2018 17:48 schreef macca728 het volgende:
Belgen in de rouw, zeiden 5-0 voor de prognose
Ik had Ancelotti wel tof gevonden, maar die brand zijn vingers er niet aan denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gasperini had mij een nobrainer geleken.
Carrasco ook zo'n mol.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Hazard staat er weer niet
je verwacht het wel
“I have known Eden for so many years but I don’t think I have seen him train and play this amazing as in these last three weeks and these last games,” - Courtoisquote:Op maandag 18 juni 2018 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Hazard staat er weer niet
je verwacht het wel
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:49 schreef S0nic het volgende:
Voor de liefhebbers
https://www.9lives.be/forum/wk-2018-a/1100799-groep-belgia-panama-tunesia-engeland-14.html#post21458443
Fraai taalgebruik.quote:Schaamtelijke eerste helft! Zoveel miljoenen op dat veld en geen 1 deftig uitgespeelde kans!
Napoli is lekker bezig qua transfers. Is De Laurentiis groot fan van Ancelotti?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik had Ancelotti wel tof gevonden, maar die brand zijn vingers er niet aan denk ik.
Rip Radjaquote:Op maandag 18 juni 2018 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Witsel voegt helemaal niks toe. #freedembele
hij kan in elk geval heel goed trainenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
“I have known Eden for so many years but I don’t think I have seen him train and play this amazing as in these last three weeks and these last games,” - Courtois
Belgen bedoelen altijd het tegenovergesteldequote:Op maandag 18 juni 2018 17:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
“I have known Eden for so many years but I don’t think I have seen him train and play this amazing as in these last three weeks and these last games,” - Courtois
Denk het wel, want hij heeft Sarri zelfs op straat gezet. Lol. Ook achterlijk, want nu krijgen ze geen afkoopsom. Benieuwd of Jorginho weg gaat.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Napoli is lekker bezig qua transfers. Is De Laurentiis groot fan van Ancelotti?
Prestatie zeg.quote:
Ik hoop dat je mijn post zag.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond het wel een prima reclame, technisch gezien.
Wat scheelde eraan volgens jou?
Maar Chelsea kon/wilde Sarri eerst niet halen omdat Maurizio ondanks het ontslag nog een afkoopsom aan zich had hangen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Denk het wel, want hij heeft Sarri zelfs op straat gezet. Lol. Ook achterlijk, want nu krijgen ze geen afkoopsom. Benieuwd of Jorginho weg gaat.
Wel een bijzonder slecht georganiseerde bus, met wat meer rust in het spel hadden ze al met 3-0 voor kunnen staan.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het meevallen met hoe slecht de belgen het zouden doen, nog geen schot op doel gekregen en zelf wel een aantal kansen gecreerd terwijl er een bus voor het doel staat. Ik vind de Bruyne wel gewoon tegenvallen.
Is dat Lobotka die geen contract kreeg bij Ajax?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar Chelsea kon/wilde Sarri eerst niet halen omdat Maurizio ondanks het ontslag nog een afkoopsom aan zich had hangen.
De Laurentiis probeert iedere dag wat extra geld af te troggelen van City met Jorginho. Naast Fabian Ruiz willen ze ook nog Lobotka van Celta hebben. Verdi al in de voorhoede.
doe ik nooit manquote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daar zullen ze bang van worden; iemand die om de minuut van uitspraak verandert neemt stelling.
Ja, die doet het fantastisch bij Celta de Vigo.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:55 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is dat Lobotka die geen contract kreeg bij Ajax?
Zucht.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Witsel voegt helemaal niks toe. #freedembele
Dat komt omdat die belgen waardeloos zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef Grifte het volgende:
Jan Mulder is bij de Belg altijd veel beter te pruimen dan op de Nederlandse TV.
uh nee. Jan Mulder is nooit te pruimen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef Grifte het volgende:
Jan Mulder is bij de Belg altijd veel beter te pruimen dan op de Nederlandse TV.
Tien keer betere analyses dan de NOS.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat die belgen waardeloos zijn.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 juni 2018 17:57 schreef Eenskijken het volgende:
zo heel slecht spelen die belgen ook nou weer niet.
Dit mag jij vinden.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tien keer betere analyses dan de NOS.
Nat Windjetwitter:rvangucht twitterde op maandag 18-06-2018 om 17:56:18Michy Batshuayi is als enige z’n truitje in de kleedkamer gaan halen. Warmt zich wat harder op dan de anderen. Eerste invaller? @sporza reageer retweet
Lol, je hebt niet eens gekeken. De NOS besteedt in de rust n minuut en na de wedstrijd drie minuten aan algemeen gebrabbel. Wat een analyses zeg.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is wel snel, maar niet snel genoeg voor jou en mij makker
Jammer dat een moderator zelf offtopic gaat postenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv (aardappels, rode kool en worst).
Verdi was wel met afstand de beste bij Bologna. Benieuwd of het geen Immobile 2.0 is.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar Chelsea kon/wilde Sarri eerst niet halen omdat Maurizio ondanks het ontslag nog een afkoopsom aan zich had hangen.
De Laurentiis probeert iedere dag wat extra geld af te troggelen van City met Jorginho. Naast Fabian Ruiz willen ze ook nog Lobotka van Celta hebben. Verdi al in de voorhoede.
STAMPOT RAUWE ANDIJVIE MET WORSTquote:Op maandag 18 juni 2018 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv (aardappels, rode kool en worst).
Ik zit te kijken, idioot.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, je hebt niet eens gekeken. De NOS besteedt in de rust n minuut en na de wedstrijd drie minuten aan algemeen gebrabbel. Wat een analyses zeg.
Geef dan een inhoudelijke weerlegging, tamzak.quote:
Het is rust, dan mag datquote:Op maandag 18 juni 2018 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat een moderator zelf offtopic gaat posten
Daar zou menig FOK!ker wel sex mee willen hebben ja.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die Daniel de ridder vind ik wel een knapperd.
Dat zal het verschil makenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:58 schreef showtimer het volgende:
Nat Windjetwitter:rvangucht twitterde op maandag 18-06-2018 om 17:56:18Michy Batshuayi is als enige z’n truitje in de kleedkamer gaan halen. Warmt zich wat harder op dan de anderen. Eerste invaller? @sporza reageer retweet
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou menig FOK!ker wel sex mee willen hebben ja.
Moet jou aanspreken dit.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 18-06-2018 om 16:34:36Kevin van de Backstreet Boys is tegenwoordig analist bij de NOS? https://t.co/SXMbfn1Htd reageer retweet
Nick was de knapste.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]Moet jou aanspreken dit.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 18-06-2018 om 16:34:36Kevin van de Backstreet Boys is tegenwoordig analist bij de NOS? https://t.co/SXMbfn1Htd reageer retweet
Waarom zou ik iets gaan weerleggen waarvan de basis een mening vormtquote:Op maandag 18 juni 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geef dan een inhoudelijke weerlegging, tamzak.
Hahaha dat zou Daniel willen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]Moet jou aanspreken dit.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 18-06-2018 om 16:34:36Kevin van de Backstreet Boys is tegenwoordig analist bij de NOS? https://t.co/SXMbfn1Htd reageer retweet
Net als je moeder dusquote:
Je gaat weer GGMM-achtig recalcitrant doen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets gaan weerleggen waarvan de basis een mening vormt
Oh, daarom kijk je dus.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:02 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Die de Ridder zit er ook echt alleen om wat vrouwelijk (en gay) publiek aan te trekken.
Dat was 10 jaar geleden best een lekker wijf denk ik.quote:
NOU IK KAN JE EEN DM AAN EEN NIET NADER TE NOEMEN COLLEGA LATEN LEZEN DIE DAAR BEHOORLIJK ANDERS OVER DENKT. (Ik hoop dat je dit snel leest drizzt, daar dit waarschijnlijk gemodereerd gaat worden. Ik rust in de gedachte dat Rickterman dit wel tijdig zal lezenquote:
Check.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NOU IK KAN JE EEN DM AAN EEN NIET NADER TE NOEMEN COLLEGA LATEN LEZEN DIE DAAR BEHOORLIJK ANDERS OVER DENKT. (Ik hoop dat je dit snel leest drizzt, daar dit waarschijnlijk gemodereerd gaat worden. Ik rust in de gedachte dat Rickterman dit wel tijdig zal lezen)
Even quoten voor support.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NOU IK KAN JE EEN DM AAN EEN NIET NADER TE NOEMEN COLLEGA LATEN LEZEN DIE DAAR BEHOORLIJK ANDERS OVER DENKT. (Ik hoop dat je dit snel leest drizzt, daar dit waarschijnlijk gemodereerd gaat worden. Ik rust in de gedachte dat Rickterman dit wel tijdig zal lezen)
Hij praat die Belgen naar de mond. Die landsverrader met zn 'onze Belgen'.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef Grifte het volgende:
Simpel volk.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:03 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Als vrouw, eigenlijk wel een beetje ja.
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vroeg je vorige keer ook alquote:Op maandag 18 juni 2018 18:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Man hoeveel heeft wish wel niet betaald aan al die voetballers?
"we"worden wereldkampioenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:03 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hij praat die Belgen naar de mond. Die landsverrader met zn 'onze Belgen'.
Saudi-Arabie heeft een excuus en dat excuus het Pizzi.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Panama presenteert zich beter dan Saudi-Arabie.
Je Pizzi-haat zit diep.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Saudi-Arabie heeft een excuus en dat excuus het Pizzi.
Klopt, vorige reclame was met de gea en Tim Howard ofzo. Nu van Persie en Bale. Dat zijn voetballers die niet genoegen nemen met minder dan een miljoen.quote:
Spijtig dat je bij de minste of geringste weerstand gelijk weer de GGMM-kaart moet spelen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je gaat weer GGMM-achtig recalcitrant doen.
Mooier dan Nacho ja?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:06 schreef skysherrif het volgende:
Mooiste van het WK, niet uit een standaardsituatie?
Patricio naar de Wolves.quote:
Cheryshev.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:06 schreef skysherrif het volgende:
Mooiste van het WK, niet uit een standaardsituatie?
In Duitsland schijnen ze daar dubbel om te liggen.quote:
Nee, die speelt bij Denemarkenquote:
Vind deze mooier omdat ie zo heerlijk over de keeper zeilt, is ook allemaal persoonlijk.quote:
Slechter dan Cech kan ie niet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In Duitsland schijnen ze daar dubbel om te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |