quote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Tegen Panama. Dan moet je je echt doodschamen.
echt he. Wat triest.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Tegen Panama. In de zesde minuut. Dan moet je je echt doodschamen.
Dit is de kampioenswedstrijd, alles mag om resultaat te bereiken.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Mertens gaat wel graag liggen. Is moe, denk ik.
Propaganda voor je channel. Alles voor de Joetjoeb money.quote:
Ik genietquote:Op maandag 18 juni 2018 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Komen we nog aan voetballen toe of blijft het rommelen en aanklooien?
Serieus?quote:
Mooi juist om zo'n team als Belgi zo te zijn tobbenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus?
Balverlies aan alle kanten, kutpasses, debiele aannames.. dit slaat nergens op.
Wat verwacht je van Panama gastquote:Op maandag 18 juni 2018 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus?
Maar er wordt zo weinig verwacht van Panama dat ik ze elke minuut dat ze de 0 houden gunquote:Op maandag 18 juni 2018 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zie liever goed voetbal. Maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mooi juist om zo'n team als Belgi zo te zijn tobben.
Ik had het ook over Belgi. Dat speelt ook belabberd.quote:
Wereldpot met een wereldgoal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Behalve zijn bankrekening.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:23 schreef Zorro het volgende:
Bij de Bruyne is inmiddels alles rood, shirt, haar, gezicht.
Maar nog steeds beter dan de voetballers op het veld.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Deze commentator is nog slechter dan de scheidsdat is knap.
Dat heb ik dan weer wel.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar nog steeds beter dan de voetballers op het veld.
vaanquote:Op maandag 18 juni 2018 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
altijd dat geklaag over het commentaar wordt wel vermoeiend, mag inmiddels vooral toch algemeen bekend zijn dat ze er niet veel vaan kunnen
Ik ben nog niet helemaal fitquote:
vaanquote:Op maandag 18 juni 2018 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
altijd dat geklaag over het commentaar wordt wel vermoeiend, mag inmiddels vooral toch algemeen bekend zijn dat ze er niet veel vaan kunnen
Halve finale ook nietquote:Op maandag 18 juni 2018 17:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die over 3.5 bet wordt m niet op deze manier he
Ik heb de afgelopen dagen ongeveer 10 uur slaap gehadquote:Op maandag 18 juni 2018 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Mexicanobakker is niet erg scherp vandaag
Forumbeesten Coco en ikzelf straffen hem dan ook genadeloos hard af
Je moeder ook.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen ongeveer 10 uur slaap gehad
Dat is toch meer dan genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat niemand daar rekening mee houdt.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sierd zegt denken die de SJW omroep niet leuk gaat vindenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Waarom hebben ze Sierd niet gevraagd voor het WK
Dat is waar.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat niemand daar rekening mee houdt.
Ik heb CR7 er 3 in zien knallen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Individualisten worden keihard afgestraft deze WK
Anders was ik gewoon voor panama.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die over 3.5 bet wordt m niet op deze manier he
Portugal speelt wel als een teamquote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb CR7 er 3 in zien knallen.
CR7 is een echte teamspelerquote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ronaldo is een teamspelerquote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel waar. (Al eist CR veel voor zich op)quote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Portugal speelt wel als een team
Cavaniquote:Op maandag 18 juni 2018 17:28 schreef skysherrif het volgende:
Uruguay is de betere versie van Portugal, al moet suarez gewoon in dienst gaan spelen van Cavani.
Logisch aangezien hij de beste isquote:Op maandag 18 juni 2018 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel waar. (Al eist CR veel voor zich op)
Die zijn van hunzelf en die trappen ze in.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:29 schreef Meridiaan het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die ruiten voor staan op het shirt van de Belgen?
Manneke pisquote:Op maandag 18 juni 2018 17:29 schreef Meridiaan het volgende:
Geen idee, ode aan het WK 1986 (vierde plek) ?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:29 schreef Meridiaan het volgende:
Wat dacht je dan, dat die hier even mee komen werken aan een voetbalshow?quote:
Daarom moet je ook niet willen als fifa dat dit soort teams meedoenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat die hier even mee komen werken aan een voetbalshow?
Na 3 wedstrijden het vliegtuig naar huis nemen.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet willen als fifa dat dit soort teams meedoen
Ja, het is de schuld van de FIFA dat Amerika het gigantisch heeft laten afweten lol.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Want de Fifa heeft bepaald wie zich kwalificeerde voor dit WK?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Echt? Dat is schandalig.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want de Fifa heeft bepaald wie zich kwalificeerde voor dit WK?
Steekpenningen zeg ik jequote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Honduras is normaal wel iets beter dan dit.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:32 schreef Klummie het volgende:
Vroeger Honduras en El Salvador op WK met veel minder landen, genot.
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Trinidad en Tobagogoden met Beenhakkerquote:Op maandag 18 juni 2018 17:33 schreef Oldground het volgende:
Dit soort sprookjes maken een WK juist leuk.
tegen Nederland hebben ze ook gezegd dat ze even wat rust mogen pakken om zo op het EK weer als eerste te eindigenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit, prachtig man het plezier bij de Panamezen!!quote:Op maandag 18 juni 2018 17:33 schreef Oldground het volgende:
Dit soort sprookjes maken een WK juist leuk.
Palaciosgodquote:Op maandag 18 juni 2018 17:32 schreef Klummie het volgende:
Honduras eindigde achter dit Panama en kreeg het ook niet voor elkaar om Australi te verslaan.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Honduras is normaal wel iets beter dan dit.
Heeft guatemala niet ook ooit deelgenomen?
Honduras, het land waar de meeste moorden gepleegd worden.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:32 schreef Klummie het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Honduras, het land waar de meeste moorden gepleegd worden.
Klopt, ik bedoelde daarmee meer het deelnemende team van 2010 en 2014quote:Op maandag 18 juni 2018 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Honduras eindigde achter dit Panama en kreeg het ook niet voor elkaar om Australi te verslaan.
Kan ik me niet heugen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Honduras is normaal wel iets beter dan dit.
Heeft guatemala niet ook ooit deelgenomen?
Hebben Panamagoden nog wat bekende spelers?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:35 schreef Masterminded het volgende:
De goedlachse bondscoach van Panama rent rondjes om Martinez.
Waar denk je dat ze nu mee bezig zijn?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef Durmada het volgende:
Deze landen gaan niet mee doen om de wereldtitel
had ik verkeerd, wel een paar keer op de gold cup het aardig gedaanquote:
Nu schrijf je Panama wel erg snel af.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef Durmada het volgende:
Ik ken geen enkele speler.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hebben Panamagoden nog wat bekende spelers?
Definitief einde van het tijdperk Belgi?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef Durmada het volgende:
Je vergist je met Nederland.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef Durmada het volgende:
Da's een domperquote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
James doet morgen mogelijk niet mee, ojee.
Er is geen tijdperk Belgi.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Definitief einde van het tijdperk Belgi?
Het lijkt wel amateurvoetbalquote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze nu mee bezig zijn?
Jaloers dat de zijne zo hoog is?quote:
Is er nooit geweest. Leuke spelers maar geen team.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Definitief einde van het tijdperk Belgi?
Dat is tot nu toe altijd mislukt, maar laten we dat detail verder vergeten.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:23 schreef skysherrif het volgende:
witsel eruit, dembele naar 6, kdb naar voren, gg.
Daar zullen ze bang van worden; iemand die om de minuut van uitspraak verandert neemt stelling.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:37 schreef PSVCL het volgende:
de arrogante belgjes afstraffen
Tijdens de oefenwedstrijd Belgi vs Costa Rica riep de commentator dat Panama beter thuis kon blijven omdat het Belgisch elftal ze wel ff met 5-0 zou oprollen, na die uitspraak gun ik ze niks meer
Nu doe je de amateurs tekort.quote:
99.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:37 schreef Oldground het volgende:
Hoeveel weegt die verdediger van Panama eigenlijk?
twitter:maximhartman twitterde op maandag 18-06-2018 om 17:24:36Ik stop met kijken. Naar een grijze muur staren is nog spannender dan naar dit faalelftal van Belgi op het WK kijken. reageer retweet
Maar maakten wel een doelpunt dat mooier was dan de rush van pluisje.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef Klummie het volgende:
In 1994 begonnen wij tegen Saudi-Arabi, kwamen we nog achter ook.
Ohja jij was voor Duitsland. HAHAHAHAHAHAquote:
Maxim over Belgie 2 jaar geledenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef Mani89 het volgende:
twitter:maximhartman twitterde op maandag 18-06-2018 om 17:24:36Ik stop met kijken. Naar een grijze muur staren is nog spannender dan naar dit faalelftal van Belgi op het WK kijken. reageer retweet
Jij bent voor Itali.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohja jij was voor Duitsland. HAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Maxim kwam Belgi al niet meer in.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Waarvan akte!quote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef Mani89 het volgende:
En jij volgt allesquote:
Ja dat was niet tegen ons. Taument maakte vlak voor tijd de winnende.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar maakten wel een doelpunt dat mooier was dan de rush van pluisje.
TaumentGod.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef Klummie het volgende:
In 1994 begonnen wij tegen Saudi-Arabi, kwamen we nog achter ook.
Ik bn voor Duitsland. Daar is na gisteren niets aan veranderdquote:Op maandag 18 juni 2018 17:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohja jij was voor Duitsland. HAHAHAHAHAHA
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij bent voor Itali.Dit gifje is nieuw voor mij, derhalve opgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Alles is onzin. Spanje, Engeland, Nederland met name. Itali en Duitsland op een afstand.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En jij volgt allesNog wel wat lui die in Europa spelen?
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij bent voor Itali.Wat is pijnlijker, het WK missen of Manchini als bondscoach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |