Mancini als bondscoach.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is pijnlijker, het WK missen of Manchini als bondscoach?
De boer > Deschamps > Martinezquote:Op maandag 18 juni 2018 17:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Jongens hoe kan dit? Belgjes kunnen de druk van de Prumjur Liek niet aan?
Nooit meer wk genot.quote:
Alle ballen op Lukakuquote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd wat plan B is van Roberto Martinez
Niet echt, met je honduras post Coco. Die was schandalig.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Coco. het volgende:
Onlogisch en ik zitten er scherp op vandaag
VARquote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef dvdfreak het volgende:
waarom kwam er bij zweden-zuid korea 5 minuten bij
En Oost-Belgi voor het Duitse gedeelte.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit is geen eenheid. Ze zouden Belgie moeten opsplitsen in Noord-Belgie en Zuid-Belgie.
Die was feitelijk juist.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet echt, met je honduras post Coco. Die was schandalig.
De scheids.quote:
Wie hebben ze naast Mancini berhaupt overwogen?quote:
Forumbeesten als ons moet je ook geen millimeter ruimte geven makker. Je weet dan wat er gebeurtquote:Op maandag 18 juni 2018 17:42 schreef Coco. het volgende:
Onlogisch en ik zitten er scherp op vandaag
Dat krijg je als je Nadja er niet achter zet.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Bruyne op 6 doet pijn aan mijn ogen
Ga maar weer slapen.quote:
Feitelijk zeer onjuist. Er zijn menig landen waar meer moorden worden gepleegd dan in het mini Honduras. Per Capita daarentegen.quote:
Iedere debiel weet dat het per capita is.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feitelijk zeer onjuist. Er zijn menig landen waar meer moorden worden gepleegd dan in het mini Honduras. Per Capita daarentegen.
Behalve jij kennelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Iedere debiel weet dat het per capita is.
Ik heb geen idee, maar van de laatste jaren falen ze eigenlijk allemaal op Conte na. En nu loopt er ook weinig goeds bij moet ik zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wie hebben ze naast Mancini berhaupt overwogen?
Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Panama trekt in de rust een pilsje open om de 0-0 te vieren.
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gasperini had mij een nobrainer geleken.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar van de laatste jaren falen ze eigenlijk allemaal op Conte na. En nu loopt er ook weinig goeds bij moet ik zeggen.
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Zo maar eens een kijkje nemen op forum.fok.be
wowquote:
9livesquote:Op maandag 18 juni 2018 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Zo maar eens een kijkje nemen op forum.fok.be
Frank Raes spreekt even direct tot het Belgische volk.quote:
Het kan nogquote:Op maandag 18 juni 2018 17:48 schreef macca728 het volgende:
Belgen in de rouw, zeiden 5-0 voor de prognose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |