abonnement Unibet Coolblue
pi_179872952

Hier vind je de OP.

blablablabla
pi_179873617
De bank van PSV en Ajax is gewoon beter dan de basis van Feyenoord. Bij zo'n Bazoer bijvoorbeeld spatte het talent eraf en hij zou een dragende speler bij Feyenoord geweest zijn.

[ Bericht 15% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 18-06-2018 21:20:29 ]
pi_179874176
Regelmatig hardop gelachen als PSV of Ajax weer eens de arrogantie hadden om te denken dat ze een wedstrijd wel met hun reservespelers af dachten te kunnen doen.
blablablabla
pi_179874430
Maar ontopic, even over die geweldige bank van PSV. Kun je je nog herinneren dat Cocu Van Ginkel wel rust dacht te kunnen geven in de beker tegen Feyenoord?
En vooral hoe dat af liep? w/
blablablabla
pi_179874998
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2018 17:23 schreef Elan het volgende:
Maar ontopic, even over die geweldige bank van PSV. Kun je je nog herinneren dat Cocu Van Ginkel wel rust dacht te kunnen geven in de beker tegen Feyenoord?
En vooral hoe dat af liep? w/
PSV had ruim moeten winnen maar jullie scoren door arbitraal geblunder en een lucky schot. Oh, en stop gewoon met dom doen.
pi_179875256
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

PSV had ruim moeten winnen maar jullie scoren door arbitraal geblunder en een lucky schot. Oh, en stop gewoon met dom doen.
Ah dus eigenlijk is het allemaal de schuld van de scheidsrechter dat jullie het eerste half uur volledig weggespeeld werden?

Het ging pas een beetje lopen toen Cocu ingreep en Ramselaar er uit haalde. De tandjes wat was die een partij slecht zeg _O-
blablablabla
pi_179875655
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

PSV had ruim moeten winnen maar jullie scoren door arbitraal geblunder en een lucky schot. Oh, en stop gewoon met dom doen.
Wat een blunder van de scheidsrechter dat Arias nog niet helemaal wakker was bij de aftrap _O-

Hij haf natuurlijk nog even moeten wachten met het fluitsignaal.
#12 is not for sale!
pi_179875673
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:55 schreef Mr.Maul het volgende:
Kan niet wachten totdat de incestbende weer begint.

De bank van PSV en Ajax is gewoon beter dan de basis van Feyenoord. Bij zo'n Bazoer bijvoorbeeld spatte het talent eraf en hij zou een dragende speler bij Feyenoord geweest zijn.
Bazoer zou hooguit Hendrickx uit de basis spelen, maar ja wie niet? Nou vooruit, Ramselaar niet..
#12 is not for sale!
pi_179881085
Rustig, rustig
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_179892344
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-meer-feyenoord.html

Geinig spelertje wel, kun je er goed bij hebben.
blablablabla
  dinsdag 19 juni 2018 @ 12:25:14 #11
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_179892898
Kunnen die posts van die kneus niet gewoon verwijderd worden? Hij is echt alleen maar aan het zuigen.

Tenminste, ik mag hopen dat dat het is. Anders is het wel erg zorgwekkend.
pi_179897730
quote:
Leefbaar: nieuw stadion Feyenoord
is zeker nog geen gelopen koers

FEYENOORD CITY

Feyenoord City kan ook in de nieuwe gemeenteraad van Rotterdam rekenen op voldoende steun. De toekomstige coalitiepartners (CDA, VVD, PvdA, D66, GroenLinks en ChristenUnie-SGP) zijn vóór, maar vinden een uiterst kritische oppositie tegenover zich, inclusief Leefbaar Rotterdam.

Leefbaar-raadslid Gerben Vreugdenhil zegt dat de ‘grondhouding positief’ is ten opzichte van deze metamorfose op Zuid, mét een nieuw stadion voor Feyenoord à 365 miljoen euro. ,,Maar die houding is meer een gevoel’’, zegt hij, ,,want we krijgen steeds meer signalen en feiten te zien, dat dit een soort Schiphol-scenario gaat worden. Zo van: wat er ook gebeurt, het gaat door.’’

De vorige raadsperiode stemde LR – exclusief oud-raadslid Dries Mosch - in met een bijdrage van 40 miljoen euro aan aandelen in de toekomstige voetbaltempel, mits Feyenoord aan een hele lijst voorwaarden voldoet. Dit budget was de basis om, onder leiding van investeringsbank Goldman Sachs, de verdere financiering van het ambitieuze project op te tuigen.

Vreugdenhil zit nog in een ‘sponsfase’, zegt hij, en is nog bezig alle informatie over Feyenoord City in zich op te nemen. ,,Feit is dat het wat ons betreft niet coute que coute gaat gebeuren. Het kan niet zo zijn dat de raad straks over iets gaat beslissen dat het einde betekent van de bvo Feyenoord? Echt niet. Gaan we de omzet wel halen, gaan we voldoende consumptie genereren? Met een spreadsheet kun je álles bewijzen, kijk maar naar het depotgebouw van Boijmans. Maar we zijn zeer kritisch, neem dat maar van mij aan.’’

Aandelenpakket.

Twijfels zijn er zelfs over de eerder toegezegde aandelenpakket van 40 miljoen euro. ,,Als het allemaal zo goed gaat, waarom moeten we er dan 40 miljoen euro in stoppen? Op een investering van 365 miljoen euro? Hoe belangrijk is die 40 miljoen euro van Rotterdam.’’

In zijn overwegingen neemt hij onder andere mee het rapport van sporteconoom Tsjalle van der Burg – ‘de kans op een faillissement van het Maasstadion is zeer groot’ – en de weerstand onder supporters, ondernemers en bewoners van dit deel van Zuid.

,,Ik moet dit allemaal nog ordenen in mijn hoofd, maar alles zal samenkomen in de vraag: hoe levensvatbaar is de business case nu eigenlijk? Hoeveel risico zit daarin? Dit wordt een extreem duur stadion. En wat gebeurt er als de rente op leningen straks naar 6 à 7 procent gaat?’’

Drempel

Zelfs als er straks witte rook komt van Goldman Sachs, blijft Vreugdenhil op zijn hoede. ,,Dat soort partijen hebben meestal een houding van: alles is voor Bassie. De anderen pakken de schade wel op. Het is een belangrijke drempel die wordt genomen, maar het betekent niet dat daarna direct alle lichten op groen staan.’’

Hij wijst er op dat ook de gemeente niet over een nacht ijs gaat. Volgens hem rekent de Commissie tot Onderzoek van de Rekening (COR) dit najaar het hele Feyenoord-dossier nog eens na. ,,Er komt nog een tweede onderzoek op het hele verhaal, voordat de raad een knoop doorhakt.’’

Morgen vergadert de tijdelijke commissie voor ruimtelijke ordening over Feyenoord City.
https://www.ad.nl/rotterd(...)open-koers~abb2adb3/

Leuk lulpraatje voor de bühne maar natuurlijk gaat het door
blablablabla
pi_179900985
Iemand van een ander forum is gisteren bij de suppertersavond geweest, ik neem even de vrijheid om dat hier te delen:

quote:
- Er werd gesproken over zitcapaciteit van 60.000 man die opgerekt kan worden naar 63.000 met railseats. De vergunning van de gemeente laat niet meer dan 63.000 mensen in dat gebied toe was de motivering.

- Het dak van het voorlopig ontwerp is nu plat, ze kijken nog of die gebogen kan worden opgeleverd. Vind zelf de platte versie eigenlijk wel strak en is beter voor de akoestiek.

- Het ontwerp wordt stoer, veel staal en je zal de constructie ook blijven zien. Geen gestucte plastic buitenkant dus maar meer een soort Eiffeltorenstadion aan de Maas. Een grote mikado Kuip.

- Eerste ring heeft weinig zakelijke plekken (alleen rond de dug-out). De eerste ring wordt echt voor normale supporters, zakelijke bezoekers zitten op de tweede ring en er zal een dubbele rij skyboxen geplaatst worden tussen de 2e en 3e ring aan beide lange zijdes.

- De trappen komen in de "pilaren" en zullen waarschijnlijk in beton uitgevoerd worden (ivm brandveiligheid), ze kijken ook naar een volledig stalen variant. Dat zou veel mooier zijn, mede omdat je dan ook vanaf de trappen naar buiten kan blijven kijken. Iets dat niet kan als die van beton wordt.

- In de bovenste ring komen uitzicht platforms met uitzicht over de stad. Toegang tot de attractie zal waarschijnlijk een tientje kosten.

- Er werd wat schimmig gedaan over de spoorrails overkappen (kan niet) maar tegelijkertijd werd wel aangegeven dat een deel van het rangeerterrein wellicht zal verdwijnen ten behoeve van meer nieuwbouw in de omgeving van het stadion.

Ze hebben veel meegeschreven met vragen en opmerkingen van bezoekers. Er heerste echt een sfeer dat dit niet meer gaat stranden. Denk dat de financieringsonderzoeken dus voorspoedig verlopen. De gasten van Stadion op Zuid die er ook waren zijn duidelijk niet te overtuigen. Wel mooi dat er veel werd gezeken over de extreem beroerde communicatie over het project, met name vanuit Feyenoord zelf. Wordt echt tijd dat die dit eens gaan omarmen en gaan communiceren met de achterban.
Ikzelf ga overigens 3 juli naar de suppertersavond, ben erg benieuwd.
* Verwijderd *
pi_179901814
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Iemand van een ander forum is gisteren bij de suppertersavond geweest, ik neem even de vrijheid om dat hier te delen:

[..]

Ikzelf ga overigens 3 juli naar de suppertersavond, ben erg benieuwd.
zoek een leven

supporter moeten gewoon hun bek houden...

die kneuzen denken echt nog dat de kuip 100 jaar.mee kan

en dan maar over sfeer zeiken ......terwijl dit stadion er gewoon moet komen voor volgende generaties supporters...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179902052
Er zitten echt alleen maar debielen in dit topic, jezus zeg.

Ik hou het voor gezien, houdoe
* Verwijderd *
pi_179902386
mooi complex. nu op naar nieuw varkenoord en dat nieuwe stadion.











https://webcache.googleus(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

[ Bericht 61% gewijzigd door F.M.D. op 19-06-2018 19:34:14 ]
pi_179904092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Er zitten echt alleen maar debielen in dit topic, jezus zeg.

Ik hou het voor gezien, houdoe
ja hee ik mag me mening toch er wel over geven of niet...

al die supporters avonden worden alleen maar gecreeerd om het nieuwe stadion tegen te houden en heel de avond alleen maar te roepen hoe geweldig de kuip is....

De kuip is een bouwval met de beste sfeer van de wereld maar dat is gewoon niet goed genoeg meer....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 20:42:24 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179904590
Vermeer is weer eens geblesseerd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:48:15 #19
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179904799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Iemand van een ander forum is gisteren bij de suppertersavond geweest, ik neem even de vrijheid om dat hier te delen:

[..]

Ikzelf ga overigens 3 juli naar de suppertersavond, ben erg benieuwd.
Klinkt goed!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:49:37 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179904855
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:51 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-meer-feyenoord.html

Geinig spelertje wel, kun je er goed bij hebben.
Spelers die het leuk doen op het WK zijn altijd overpriced. Maar als ie niet opvalt maar wel een groot talent is moet je het misschien wel proberen
pi_179908435
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Spelers die het leuk doen op het WK zijn altijd overpriced. Maar als ie niet opvalt maar wel een groot talent is moet je het misschien wel proberen
Die zal wel met Van Marwijk meegaan.
pi_179909146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja hee ik mag me mening toch er wel over geven of niet...

al die supporters avonden worden alleen maar gecreeerd om het nieuwe stadion tegen te houden en heel de avond alleen maar te roepen hoe geweldig de kuip is....

De kuip is een bouwval met de beste sfeer van de wereld maar dat is gewoon niet goed genoeg meer....
Die avonden zijn georganiseerd door Feyenoord City :')

https://www.ad.nl/rotterd(...)we-stadion~aca8aec2/

#Klaasweetnietalles
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179909202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Iemand van een ander forum is gisteren bij de suppertersavond geweest, ik neem even de vrijheid om dat hier te delen:

[..]

Ikzelf ga overigens 3 juli naar de suppertersavond, ben erg benieuwd.
Ben ook benieuwd, hou ons op de hoogte :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179912305
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die avonden zijn georganiseerd door Feyenoord City :')

https://www.ad.nl/rotterd(...)we-stadion~aca8aec2/

#Klaasweetnietalles
ja dus.....

dan nog komen al die clowns daar alleen maar om te vertellen hoe geweldig de kuip is .
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179914686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 05:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja dus.....

dan nog komen al die clowns daar alleen maar om te vertellen hoe geweldig de kuip is .
Als je niet meer weet wat je zelf typt kan ik je niet helpen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[...]al die supporters avonden worden alleen maar gecreeerd om het nieuwe stadion tegen te houden [...]
;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179914863
quote:
'Feyenoord gaat middenvelder verhuren; Sparta meldt zich in De Kuip'
Woensdag 20 juni 2018 om 09:10

Emil Hansson staat op de nominatie om door Feyenoord verhuurd te worden. De Noorse middenvelder mag elders ervaring opdoen. Sparta is één van de clubs die hengelt naar de diensten van Hansson.

Dat meldt RTV Rijnmond woensdag. De twintigjarige Hansson kwam afgelopen seizoen welgeteld twee keer in actie namens Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst liet de jeugdinternational twintig minuten opdraven in de Eredivisie. Hij mocht ook één keer meedoen in de KNVB Beker.

RTV Rijnmond weet dat het gedegradeerde Sparta Hansson graag op huurbasis wil overnemen van Feyenoord, maar de jongeling heeft blijkbaar meerdere ijzers in het vuur. Hansson ligt in De Kuip vast tot medio 2020.

El Hankouri
Mo El Hankouri, die vorig seizoen door Feyenoord werd uitgeleend aan Willem II, komt níet in aanmerking voor verhuur. RTV Rijnmond meldt dat de jonge aanvaller met Jean-Paul Boëtius moet gaan concurreren op de linksbuitenpositie. Het contract van El Hankouri werd eerder dit jaar verlengd tot medio 2019.
Niet gek om Hansson in de Juup te kunnen testen, kan ie misschien iets meer body creeren. LIjkt het spelletje wel goed te zien, maar wat mij betreft wel echt nog te licht voor het 1e. Moet wel wat slimmer worden in de duels, iets wat ie in de Juup prima kan bijleren. :)

Wat betreft Mo weet ik het niet hoor. Het kan natuurlijk gewoon zijn dat Mo de positie van Bilal (voorlopig) opvult. Om Boetius en Mo nou als enige opties te hebben voor de linkerflank lijkt me wel erg op de gok. Als Larsson ook nog steeds als linksbuiten wordt gezien lijkt Mo wel een prima selectievulling, maar ik hoop zelf een beetje dat Larsson in aanmerking gaat komen voor de 10-positie :s)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179915864
Ook wel benieuwd wat er met die slappe doel Vejinovic gaat gebeuren
pi_179915913
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook wel benieuwd wat er met die slappe doel Vejinovic gaat gebeuren
Hopelijk herpakt hij zich gewoon bij ons. Kut hoe het allemaal gelopen is.
blablablabla
pi_179916730
Ik kom binnenkort met nieuws inzake Tonny Vilhena.
pi_179917187
quote:
11s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:55 schreef O_o_ het volgende:
Ik kom binnenkort met nieuws inzake Tonny Vilhena.
Als je nieuws heb vertel je het nu anders neem ik wat maatregelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179917642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je nieuws heb vertel je het nu anders neem ik wat maatregelen
Kijk 'm dreigen dan.
pi_179917824
quote:
11s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:31 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Kijk 'm dreigen dan.
is helemaal geen dreigement man

je ziet spoken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179918059
St Juste en Nieuwkoop vooralsnog de enige rechtsbacks voor komend seizoen aldus Van Geel.
blablablabla
pi_179918137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:48 schreef Elan het volgende:
St Juste en Nieuwkoop vooralsnog de enige rechtsbacks voor komend seizoen aldus Van Geel.
Amrabat en sven van beek kunnen er ook spelen..

hoeveel backs hebben we nodig..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179918180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Amrabat en sven van beek kunnen er ook spelen..

hoeveel backs hebben we nodig..
Ja want we hebben vorig seizoen allemaal gezien hoe goed dat rendeerde. Clown.
blablablabla
pi_179918226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want we hebben vorig seizoen allemaal gezien hoe goed dat rendeerde. Clown.
jij bent een clown

sint juste heeft op die positie echt goede wedstrijden gespeeld was jammer dat hij gebleseerd raakte

en nieuwkoop heeft door zijn blessures niet meer zijn nivo kunnen halen die hij kan halen

we hebben gewoon 2 goede rechtsback ...

als martin van geel nog 1 verdediger haalt ga ik hem een bezoekje brengen in het maasgebouw.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179918324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jij bent een clown

sint juste heeft op die positie echt goede wedstrijden gespeeld was jammer dat hij gebleseerd raakte

en nieuwkoop heeft door zijn blessures niet meer zijn nivo kunnen halen die hij kan halen

we hebben gewoon 2 goede rechtsback ...

als martin van geel nog 1 verdediger haalt ga ik hem een bezoekje brengen in het maasgebouw.....
Dat hoop je dan maar.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 13:05:08 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179918421
Nieuwkoop vorig jaar zijn bassisplaats verloren aan Diks :{
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179918470
Welja, bekertje gewonnen en we vergeten gewoon dat afgelopen seizoen speltechnisch gezien bedroevend was. Geen aankopen. Maakt het allemaal uit.
pi_179918966
Vertrouwen in St Juste is wel terecht verder, maar mbt Nieuwkoop is het nogal opportunistisch allemaal.

Die heeft buiten die blessure om gewoon geen knikker geraakt vorig seizoen.
blablablabla
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:43:19 #41
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179919220
Als St Juste een rechtsback is mag er wel een centrale verdediger bij. Een willekeurig tweetal uit VDH/Botteghin/Van Beek is niet goed genoeg.
pi_179919349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
Vertrouwen in St Juste is wel terecht verder, maar mbt Nieuwkoop is het nogal opportunistisch allemaal.

Die heeft buiten die blessure om gewoon geen knikker geraakt vorig seizoen.
Tijdens zijn blessure wel dan? :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_179919401
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:47 schreef Oldground het volgende:

[..]

Tijdens zijn blessure wel dan? :P
Hehe
Nja dat was volgens V Geel de reden dat hij zo kut speelde. Schattig naïef zou Caland(RIP) nu zeggen.
blablablabla
pi_179919674
Hopen dat we snel wat versterkingen krijgen! Of zou V Geel wachten tot er eerst verkocht wordt?
pi_179919919
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Hehe
Nja dat was volgens V Geel de reden dat hij zo kut speelde. Schattig naïef zou Caland(RIP) nu zeggen.
Wat is er met Caland?
Van alles is weer waardeloos.
pi_179920154
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:04 schreef Oldground het volgende:

[..]

Wat is er met Caland?
Onze topuser heeft een permban.
blablablabla
pi_179924917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Onze topuser heeft een permban.
Whut waarom?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_179925961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:07 schreef Maastoren het volgende:
Welja, bekertje gewonnen en we vergeten gewoon dat afgelopen seizoen speltechnisch gezien bedroevend was. Geen aankopen. Maakt het allemaal uit.
wel aankopen maar dan wel zinvolle aankopen

al die bedragen voor die verdedigers terwijl al seizoenen lang bewezen wordt dat verdigers gewoon opgeleid kunnen worden op varkenoord..

haps had niet gehaald hoeven te worden als je malacia heb lopen...

goede creative middenvelder en een paar goede aanvallers lijkt me zinvoller als je om de titel wil spelen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179926000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wel aankopen maar dan wel zinvolle aankopen

al die bedragen voor die verdedigers terwijl al seizoenen lang bewezen wordt dat verdigers gewoon opgeleid kunnen worden op varkenoord..

haps had niet gehaald hoeven te worden als je malacia heb lopen...

goede creative middenvelder en een paar goede aanvallers lijkt me zinvoller als je om de titel wil spelen....
quote:
Feyenoord en PSV zijn serieus bezig om Saido Berahino naar de Eredivisie te halen. De 24-jarige spits staat op dit moment onder contract bij Stoke City, dat afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League.
De Rotterdammers en Eindhovenaren zijn volgens FOX Sports al in gesprek met de Engelse club. Beide clubs hopen de aanvaller te huren met optie tot koop.
Berahinok kwam in de winter van 2017 over voor een bedrag van 13,9 miljoen euro van West Bromwich Albion naar Stoke City en heeft nog een contract tot 2022.
Alsjeblieft Klaas
pi_179926089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:35 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Alsjeblieft Klaas
ik ga ook een paar gebeden doen dat ik toornstra niet meer in het feyenoord shirt hoeft te zien.....nog een seizoen met toornstra en ik overweeg serieus om hem ergens op te zoeken.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179926172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ga ook een paar gebeden doen dat ik toornstra niet meer in het feyenoord shirt hoeft te zien.....nog een seizoen met toornstra en ik overweeg serieus om hem ergens op te zoeken.....
Bedreiging is niet toegestaan, Klaas. Dit krijg je ervan als je geen begeleiding hebt.
pi_179926189
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Bedreiging is niet toegestaan, Klaas. Dit krijg je ervan als je geen begeleiding hebt.
sukkel dit is helemaal geen bedreiging

je ziet spoken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179926198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wel aankopen maar dan wel zinvolle aankopen

al die bedragen voor die verdedigers terwijl al seizoenen lang bewezen wordt dat verdigers gewoon opgeleid kunnen worden op varkenoord..

haps had niet gehaald hoeven te worden als je malacia heb lopen...

goede creative middenvelder en een paar goede aanvallers lijkt me zinvoller als je om de titel wil spelen....
:')

Malacia is amper nog een volwaardige a-selectiespeler. Die gaat nog een terugval van jewelste hebben en kan uiteindelijk zomaar de nieuwe Nelom blijken te zijn.
blablablabla
pi_179926202
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

sukkel dit is helemaal geen bedreiging

je ziet spoken
Wil je dan een kopje thee met hem nuttigen en hem vriendelijk verzoeken de club te verlaten?
pi_179926231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:47 schreef Elan het volgende:

[..]

:')

Malacia is amper nog een volwaardige a-selectiespeler. Die gaat nog een terugval van jewelste hebben en kan uiteindelijk zomaar de nieuwe Nelom blijken te zijn.
waar is dat op gebaseerd die terugval?

Terugval daar is hij denk ik mentaal wat te sterk voor in tegenstelling tot nelom

maar het is altijd mogelijk bij elke jonge speler....maar ik zie het bij malacia niet snel gebeuren die heb een andere soort mentaliteit......winnaarsmentailiteit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179926453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waar is dat op gebaseerd die terugval?

Terugval daar is hij denk ik mentaal wat te sterk voor in tegenstelling tot nelom

maar het is altijd mogelijk bij elke jonge speler....maar ik zie het bij malacia niet snel gebeuren die heb een andere soort mentaliteit......winnaarsmentailiteit.
Jonge spelers hebben die neiging vaak om na een sterk begin wat terug te vallen. Haps is sowieso veel verder in zijn ontwikkeling en daarbij heb tenslotte altijd nog 2 backs nodig.

Linksback is eigenlijk ook de enige positie waar ik me geen zorgen om maak voor het komende seizoen :{ .
blablablabla
pi_179926848
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Jonge spelers hebben die neiging vaak om na een sterk begin wat terug te vallen. Haps is sowieso veel verder in zijn ontwikkeling en daarbij heb tenslotte altijd nog 2 backs nodig.

Linksback is eigenlijk ook de enige positie waar ik me geen zorgen om maak voor het komende seizoen :{ .
Bij verdedigers is het vaak minder snel zichtbaar dan bijvoorbeeld bij een linksbuiten of rechtsbuiten of een middenvelders...

ik geloof er niet in bij malacia

bovendien zou het best zo kunnen zijn dat als vilhena vertrekt dat haps weles links op het middenveld zou kunnen gaan spelen...

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 20-06-2018 19:27:40 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179926905
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:47 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Wil je dan een kopje thee met hem nuttigen en hem vriendelijk verzoeken de club te verlaten?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179927221
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_179939684
VarkenoordWatch twitterde op woensdag 20-06-2018 om 20:26:00 De komst van James Dunning naar Feyenoord is afgerond. De Amerikaanse aanvallende middenvelder komt over van FC Dallas en gaat in de o17 spelen. Hij was recent ook op proef bij Red Bull Salzburg. reageer retweet
blablablabla
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:06:44 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179939720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Bij verdedigers is het vaak minder snel zichtbaar dan bijvoorbeeld bij een linksbuiten of rechtsbuiten of een middenvelders...

ik geloof er niet in bij malacia

bovendien zou het best zo kunnen zijn dat als vilhena vertrekt dat haps weles links op het middenveld zou kunnen gaan spelen...
Haps is echt geen middenvelder hoor. Niet in een 4-3-3 tenminste.

Malacia is op z'n minst een prima back up

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:04 schreef Elan het volgende:
VarkenoordWatch twitterde op woensdag 20-06-2018 om 20:26:00 De komst van James Dunning naar Feyenoord is afgerond. De Amerikaanse aanvallende middenvelder komt over van FC Dallas en gaat in de o17 spelen. Hij was recent ook op proef bij Red Bull Salzburg. reageer retweet
Klinkt goed
pi_179940650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Haps is echt geen middenvelder hoor. Niet in een 4-3-3 tenminste.

Malacia is op z'n minst een prima back up

[..]

Klinkt goed
Waarom klinkt dat goed?
pi_179940672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waar is dat op gebaseerd die terugval?

Terugval daar is hij denk ik mentaal wat te sterk voor in tegenstelling tot nelom

maar het is altijd mogelijk bij elke jonge speler....maar ik zie het bij malacia niet snel gebeuren die heb een andere soort mentaliteit......winnaarsmentailiteit.
Met of zonder Malacia maakt anders geen kut uit deze jaargang. Het was in beide gevallen matig.
pi_179940714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Haps is echt geen middenvelder hoor. Niet in een 4-3-3 tenminste.

Malacia is op z'n minst een prima back up

[..]

Klinkt goed
Haps heeft waarschijnlijk jarenlang linksbuiten gespeeld...daarna teruggezakt naar middenveldpositie......en uiteindelijk op de linksback positie terecht gekomen omdat trainers zo graag een aanvallende opbouwende back willen zien...

Haps kan dus wel degelijk op het middenveld spelen is mijn verwachting...waarom jij roept dat hij dat niet kan is mijn een raadsel.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:22:44 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179940877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom klinkt dat goed?
1. Er worden daadwerkelijk jonge talenten gescout, iets wat we nog te weinig doen volgens mij buiten de landsgrenzen.
2. De VS is een hele interessante groeiende markt waar steeds meer talentvolle spelers vandaan komen die graag in Europa willen spelen.
3. Hij is bij een andere club op proef geweest die ook veel aandacht besteden aan jonge talenten. Als ze hem daar totaal niet goed genoeg vonden is het een minder goed teken, maar hij kan ook gewoon voor ons hebben gekozen.

Punt 1 en 2 zijn sowieso goed, punt 3 valt nog te bezien.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:24:45 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179940910
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Haps heeft waarschijnlijk jarenlang linksbuiten gespeeld...daarna teruggezakt naar middenveldpositie......en uiteindelijk op de linksback positie terecht gekomen omdat trainers zo graag een aanvallende opbouwende back willen zien...

Haps kan dus wel degelijk op het middenveld spelen is mijn verwachting...waarom jij roept dat hij dat niet kan is mijn een raadsel.....
Omdat de middenvelders in een 4-3-3 veel meer naar binnen staan en niet langs de lijn de diepte in gaan, wat juist de grootste kwaliteit van Haps is. Je zou hem inderdaad nog als vleugelspeler op kunnen stellen, maar dan moet er genoeg ruimte voorin liggen, terwijl dat in de meeste Eredivisiewedstrijden niet zo is.
pi_179940940
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Omdat de middenvelders in een 4-3-3 veel meer naar binnen staan en niet langs de lijn de diepte in gaan, wat juist de grootste kwaliteit van Haps is. Je zou hem inderdaad nog als vleugelspeler op kunnen stellen, maar dan moet er genoeg ruimte voorin liggen, terwijl dat in de meeste Eredivisiewedstrijden niet zo is.
Ik heb geen idee wat je bedoelt en dat is maar goed ook ....

Je wil zeggen dat Haps zich niet zou kunnen aanpassen positioneel?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179941075
Wanneer en waar precies heeft Haps ooit centraal op het middenveld gespeeld? :')
Het is wel zo dat hij bij AZ is weggestuurd omdat hij geen back wilde spelen en een poosje bij AFC linksbuiten was. Maar dat is echt al jaren geleden. Goed, daar zou je hem dus een keer kunnen neerzetten uit pure nood.

Ben zelf meer een voorstander van spelers op hun beoogde posities laten spelen dan constant gaan schuiven en kloten zoals met Diks en Amrabat vorig seizoen.
blablablabla
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:38:28 #69
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179941125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je bedoelt en dat is maar goed ook ....

Je wil zeggen dat Haps zich niet zou kunnen aanpassen positioneel?
Haps is geen broekie van 18 meer hè.

Ik zal het proberen uit te leggen: de 3 middenvelders hebben een belangrijke functie in de as. Het opzetten van aanvallen door de spits of de vleugelspelers in te spelen (of eventueel de backs) en het verdedigen van aanvallen van de tegenstander door de middenvelders van de tegenstander (die ook vooral in de as staan) af te stoppen. Haps is een speler die het moet hebben van z'n rushes aan de zijkant. Als back of vleugelspeler kan je die regelmatig maken en als middenvelder slechts sporadisch. Bovendien loopt ie nog wel eens uit positie of is z'n eerste balcontact ondermaats, dat is als centrale middenvelder een groot risico.

Dus laten we hem daar alsjeblieft niet opstellen.
pi_179941131
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:36 schreef Elan het volgende:
Wanneer en waar precies heeft Haps ooit centraal op het middenveld gespeeld?
Het is wel zo dat hij bij AZ is weggestuurd omdat hij geen back wilde spelen en een poosje bij AFC linksbuiten was. Maar dat is echt al jaren geleden. Goed, daar zou je hem dus een keer kunnen neerzetten in pure nood.

Ben zelf meer een voorstander van spelers op hun beoogde posities laten spelen dan constant gaan schuiven en kloten zoals met Diks en Amrabat vorig seizoen.
we hebben het over een positie links op het middenveld mocht Vilhenns vertrekken .......

hoe jij aan centraal komt is mijn een raadsel

als je als linksbsck zo opkomt vanaf de linkerkant kan je makkelijk linkshalf spelen joh..

karsdorp was ook voor het grootste deel eigenlijk ook een rechtermiddenvelder.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179941163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

we hebben het over een positie links op het middenveld mocht Vilhenns vertrekken .......

hoe jij aan centraal komt is mijn een raadsel
Ja links centraal dus. Je kan daar niet zomaar een linksback of linksbuiten zetten. Heeft opbouwend compleet andere taken en ook in verdedigend opzicht is dat vragen om problemen.
blablablabla
pi_179941186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja links centraal dus. Je kan daar niet zomaar een linksback of linksbuiten zetten. Heeft compleet andere taken ook in verdedigend opzicht.
ga weg

karsdorp was ook in principe een rechtermiddenvelder...

ik ben ook een topspeler geweest ik weet waar ik over praat.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:41:51 #73
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179941201
KlaasActGenot
Oh.
pi_179941297
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
KlaasActGenot
ga terug naar je ajax topic jij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:46:28 #75
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179941315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ga terug naar je ajax topic jij
Dat bepaal ik zelf wel allen
Oh.
pi_179941323
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ga weg

karsdorp was ook in principe een rechtermiddenvelder...

ik ben ook een topspeler geweest ik weet waar ik over praat.....
Karsdorp ging van het middenveld naar de backpositie, dat is de omgekeerde route van wat jij voorstelt.

Daarbij was Karsdorp extreem getalenteerd. De iets mindere goden (ze hebben het met Dammers ook geprobeerd :X ) kunnen zulke positiemutaties helemaal niet behappen.
blablablabla
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:50:39 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179941394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Karsdorp ging van het middenveld naar de backpositie, dat is de omgekeerde route van wat jij voorstelt.

Daarbij was Karsdorp extreem getalenteerd. De iets mindere goden (ze hebben het met Dammers ook geprobeerd :X ) kunnen zulke positiemutaties helemaal niet behappen.
Klaas is al tijden in de veronderstelling dat twee van de drie middenvelders aan de zijkant van het veld staan :')
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:51:38 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179941406
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klaas is al tijden in de veronderstelling dat twee van de drie middenvelders aan de zijkant van het veld staan :')
Lekker opbouwen via de flanken (lol)
Oh.
pi_179941429
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klaas is al tijden in de veronderstelling dat twee van de drie middenvelders aan de zijkant van het veld staan :')
Zie het al helemaal voor me ja _O- .
Loopt ie constant Larsson voor zijn poten, ondertussen liggen er voor de tegenstanders enorme ruimtes op het middenveld.

Klaasgod.
blablablabla
pi_179947284
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Karsdorp ging van het middenveld naar de backpositie, dat is de omgekeerde route van wat jij voorstelt.

Daarbij was Karsdorp extreem getalenteerd. De iets mindere goden (ze hebben het met Dammers ook geprobeerd :X ) kunnen zulke positiemutaties helemaal niet behappen.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klaas is al tijden in de veronderstelling dat twee van de drie middenvelders aan de zijkant van het veld staan :')
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker opbouwen via de flanken (lol)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Zie het al helemaal voor me ja _O- .
Loopt ie constant Larsson voor zijn poten, ondertussen liggen er voor de tegenstanders enorme ruimtes op het middenveld.

Klaasgod.
Stelletje clowns..

Linksbacks die ook links op het middenveld speelde

ik begin alvast met 1 naam

Gio

wie volgt in deze kwis.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179948964
Haps op het middenveld? Doen.

Wat een verfrissend idee!

Ik denk dat iedereen in dit topic onderschat hoe goed Haps echt is. Uiteindelijk kan die daar zelfs doorgroeien tot international. Weliswaar van Suriname, maar toch.
pi_179949051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 19:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Haps op het middenveld? Doen.

Wat een verfrissend idee!

Ik denk dat iedereen in dit topic onderschat hoe goed Haps echt is. Uiteindelijk kan die daar zelfs doorgroeien tot international. Weliswaar van Suriname, maar toch.
25 jaar, groot talent
pi_179956049
Van Brockhorst was van het zelfde kaliber als Haps dus dat ken gewoon,ff niet zeiken en luisteren naar coach Klaas..
blablablabla
pi_179959928
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:52 schreef Elan het volgende:
Van Brockhorst was van het zelfde kaliber als Haps dus dat ken gewoon,ff niet zeiken en luisteren naar coach Klaas..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179961443
Hoe speelde Jorgensen gisteren eigenlijk?
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar gaf hij een assist?
pi_179962557
Wat gaat er 7 juli gebeuren? Wereldrecord iets maar ze zeggen niet wat. Of je wel ff 7.00 aanwezig wilt zijn haha.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_179963841
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:31 schreef Antaris het volgende:
Hoe speelde Jorgensen gisteren eigenlijk?
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar gaf hij een assist?
Jep heerlijke assist op Eriksen, al moet je niet denken dat de clubs nu ineens voor hem in de rij staan.
blablablabla
pi_179964416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Jep heerlijke assist op Eriksen, al moet je niet denken dat de clubs nu ineens voor hem in de rij staan.
Dat doen ze wel.

minimaal 20 miljoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179964551
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat doen ze wel.

minimaal 20 miljoen
De enige club die vooralsnog concreet was was Newcastle en die vonden dat te gortig.
blablablabla
pi_179964692
Bijzonder dat het thuis shirt nog niet gelekt is.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_179966391
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:49 schreef Elan het volgende:

[..]

De enige club die vooralsnog concreet was was Newcastle en die vonden dat te gortig.
Nja, ik denk wel dat ie zich iets meer in de picture heeft gezet, we zullen geen dranghekken nodig hebben, maar hij speelde best prima, nog een goed potje en dan lijkt me die 20 mln best reëel :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179992205
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:57 schreef exile79 het volgende:
Bijzonder dat het thuis shirt nog niet gelekt is.
op de lijnbaan gesloten en ruiten helemaal dichtgeplakt met papier vanmiddag met de mededeling dat ze dicht zijn en volgende week weer opengaan....fotootje gemaakt ...

dus het zal volgende week wel zover zijn

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179992247
Maandag :') eerste training, dan zal het toch wel bekend worden/zijn?
#12 is not for sale!
pi_179992409
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:21 schreef Haringkop het volgende:
Maandag :') eerste training, dan zal het toch wel bekend worden/zijn?
quote:
Nieuwe thuistenue te koop
Het nieuwe thuistenue van Feyenoord voor het seizoen 2018-2019 wordt op de dag van de eerste training gelanceerd en is vanaf die dag uiteraard ook te koop. Liever online bestellen? Dit kan via www.feyenoordfanshop.nl
https://www.feyenoord.nl/(...)e-training-2018-2019
  zaterdag 23 juni 2018 @ 16:42:27 #95
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_179992541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

op de lijnbaan gesloten en ruiten helemaal dichtgeplakt met papier vanmiddag met de mededeling dat ze dicht zijn en volgende week weer opengaan....fotootje gemaakt ...

dus het zal volgende week wel zover zijn

[ afbeelding ]
Kun je niet ff bij die kieren naar binnen gaan loeren? Kan echt niet slapen van de spanning, ben zooooo benieuwd hoe de shirts eruit gaan zien.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_179992937
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kun je niet ff bij die kieren naar binnen gaan loeren? Kan echt niet slapen van de spanning, ben zooooo benieuwd hoe de shirts eruit gaan zien.
wat denk je man....

als ze het dichtplakken dan controleren ze zelf ook wel effe dat het dan ook echt dicht is....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 23 juni 2018 @ 17:52:30 #97
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_179993951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat denk je man....

als ze het dichtplakken dan controleren ze zelf ook wel effe dat het dan ook echt dicht is....
Oke jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juni 2018 @ 02:19:44 #98
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180005142
El ahmadi opweg naar turkenland.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180006343
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
El ahmadi opweg naar turkenland.
Lijkt me een goed plan

Was er afgelopen seizoen wel klaar met het huidige middenveld....maar eerst zien dan geloven

Hopelijk komen er echte voetballers voor terug
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 24 juni 2018 @ 09:22:14 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180006390
Zou er niet op rekenen
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juni 2018 @ 09:24:29 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180006411
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan

Was er afgelopen seizoen wel klaar met het huidige middenveld....maar eerst zien dan geloven

Hopelijk komen er echte voetballers voor terug
Is wel de slimste uit heel die linie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180006576
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is wel de slimste uit heel die linie.
Eigenlijk ook onmisbaar kwa bal veroveren nog steeds....

Ik denk dat het voor van Persie ook beter is dat KEA blijft.....

IK heb liever dat toornstra opdondert maar daar komt natuurlijk geen hond voor...

Maar ik zie geen progressie komen als het huidige middenveld het komend seizoen hetzelfde blijft....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 24 juni 2018 @ 10:20:30 #103
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180007113
Turkije is natuurlijk perfect voor El Ahmadi, dus ik snap het wel. Ik denk dat ie nog heel belangrijk had kunnen zijn bij ons, misschien niet meer iedere wedstrijd als basisspeler maar zeker wel als ervaren leider.
pi_180007289
Beste is er ook wel vanaf bij El Ahmadi.
blablablabla
  zondag 24 juni 2018 @ 10:44:51 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007595
Komen er nog versterkingen bij Feyenoord eigenlijk?
Oh.
pi_180007655
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komen er nog versterkingen bij Feyenoord eigenlijk?
Als je Van Geel zo mag geloven verwacht ik geen hele spannende dingen.


Wellicht nog als Berghuis of Jorgensen een transfer maken.
blablablabla
  zondag 24 juni 2018 @ 10:49:33 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007697
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je Van Geel zo mag geloven verwacht ik geen hele spannende dingen.

Wellicht nog als Berghuis of Jorgensen een transfer maken.
Waar zie jij zelf graag nog een aankoop komen?
Oh.
pi_180007795
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar zie jij zelf graag nog een aankoop komen?
Rechtsback en een creatieve middenvelder a la Ziyech lijken me wel noodzakelijk.

Al schijnt Van Geel het gewoon met St juste en Nieuwkoop te willen gaan doen :') .
blablablabla
  zondag 24 juni 2018 @ 10:56:06 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180007849
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Rechtsback en een creatieve middenvelder a la Ziyech lijken me wel noodzakelijk.

Al schijnt Van Geel het gewoon met St juste en Nieuwkoop te willen gaan doen :') .
Dat is toch ook wel te doen voor de rechtsbackpositie? Ook geen plek waar je makkelijk voor scout.

Heeft Feyenoord wel een transferbudget nu trouwens? Je zou toch mogen verwachten dat Van Geel de selectie wel ernstig wil verbeteren na het matige Eredivisieseizoen. Al kan dat verschil ook gemaakt worden met 1 á 2 juiste aankopen.
Oh.
pi_180007986
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is toch ook wel te doen voor de rechtsbackpositie? Ook geen plek waar je makkelijk voor scout.

Heeft Feyenoord wel een transferbudget nu trouwens? Je zou toch mogen verwachten dat Van Geel de selectie wel ernstig wil verbeteren na het matige Eredivisieseizoen. Al kan dat verschil ook gemaakt worden met 1 á 2 juiste aankopen.
Nieuwkoop voldeed vorig seizoen totaal niet. St Juste heeft het een paar wedstrijden aardig gedaan maar blijkt redelijk blessuregevoelig en heb je eigenlijk centraal nodig.

Er zal zeker wel budget zijn gezien de CL inkomsten, al zou ik inderdaad rekenen op 1 of 2 gerichte aankopen en niet op een enorme kwaliteitsimpuls over de breedte.
blablablabla
  zondag 24 juni 2018 @ 11:42:32 #111
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180008515
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Nieuwkoop voldeed vorig seizoen totaal niet. St Juste heeft het een paar wedstrijden aardig gedaan maar blijkt redelijk blessuregevoelig en heb je eigenlijk centraal nodig.

Er zal zeker wel budget zijn gezien de CL inkomsten, al zou ik inderdaad rekenen op 1 of 2 gerichte aankopen en niet op een enorme kwaliteitsimpuls over de breedte.
Budget is alweer ver op door de aankopen van vorig seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_180008527
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Nieuwkoop voldeed vorig seizoen totaal niet. St Juste heeft het een paar wedstrijden aardig gedaan maar blijkt redelijk blessuregevoelig en heb je eigenlijk centraal nodig.

Er zal zeker wel budget zijn gezien de CL inkomsten, al zou ik inderdaad rekenen op 1 of 2 gerichte aankopen en niet op een enorme kwaliteitsimpuls over de breedte.
lekker weer in verdedigers investeren terwijl je creativiteit nodig heb op het middenveld en in de voorhoede

ga weg man ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 24 juni 2018 @ 11:45:49 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180008553
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Nieuwkoop voldeed vorig seizoen totaal niet. St Juste heeft het een paar wedstrijden aardig gedaan maar blijkt redelijk blessuregevoelig en heb je eigenlijk centraal nodig.

Er zal zeker wel budget zijn gezien de CL inkomsten, al zou ik inderdaad rekenen op 1 of 2 gerichte aankopen en niet op een enorme kwaliteitsimpuls over de breedte.
Maar jullie hebben ook al geïnvesteerd in een nieuw trainingscomplex en vast nog wat opzij zetten voor dat stadion, Feyenoord zal vooral voor dikke bedragen moeten verkopen.
Oh.
pi_180008785
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Budget is alweer ver op door de aankopen van vorig seizoen.
De aankopen van vorig seizoen zijn gedaan voordat de CL-gelden zijn uitgekeerd.
blablablabla
pi_180008834
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar jullie hebben ook al geïnvesteerd in een nieuw trainingscomplex en vast nog wat opzij zetten voor dat stadion, Feyenoord zal vooral voor dikke bedragen moeten verkopen.
Daar is wel wat in geïnvesteerd maar staat verder los van het spelersbudget.
En ook hier geldt weer dat dat als het goed is al voldaan is ruim voordat we uberhaupt kampioen werden en CL gelden bijgeschreven zijn.
blablablabla
pi_180008876
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lekker weer in verdedigers investeren terwijl je creativiteit nodig heb op het middenveld en in de voorhoede

ga weg man ^O^
:')
Je moet toch een vervanger voor Diks hebben joh.
Of wil je weer een scenario net als vorig jaar tegen Ajax met allerlei niet-verdedigers achterin?

En dan janken dat je pakkie krijgt
blablablabla
pi_180008931
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
Je moet toch een vervanger voor Diks hebben joh.
Of wil je weer een scenario net als vorig jaar tegen Ajax met allerlei niet-verdedigers achterin?

En dan janken dat je pakkie krijgt
jongen we hebben zat verdedigers en anders lopen ze gewoon op varkenoord.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180008981
Het is jammer dat Feyenoord nooit de Lozano's en Sanchez's van deze wereld scout. Zo raak je continu verder achterop.
pi_180009092
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar jullie hebben ook al geïnvesteerd in een nieuw trainingscomplex en vast nog wat opzij zetten voor dat stadion, Feyenoord zal vooral voor dikke bedragen moeten verkopen.
Nee staat los van het spelersbudget en die investering is al gedaan een paar jaar geleden. De aankopen van afgelopen seizoen zijn ook gedaan met de inkomsten uit verkoop Kongolo en Karsdorp (samen iets van 30 miljoen) en ze hadden nog wat budget staan, dus er is daar zelfs nog geld van over gebleven. En dan komen er nu nog de CL gelden bij en de transfers die nog gaan komen. Vooral Jørgensen en Vilhena moeten geld opleveren, en de Taap kan ook nog wel 4/5 miljoen opleveren.

Nu hebben we natuurlijk nogsteeds niet een budget wat ze in Amsterdam hebben, maar je moet er natuurlijk wel 2/3gerichte aankopen van kunnen doen die echt een meerwaarde zijn. Sowieso een spits als Jørgensen weggaat, en het middenveld moet wel een klasbak bij. Want alleen Amrabat, Ayoub en Toornstra is echt veel en veel te matig.
  zondag 24 juni 2018 @ 12:38:01 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180009173
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:33 schreef alopio het volgende:

[..]

Nee staat los van het spelersbudget en die investering is al gedaan een paar jaar geleden. De aankopen van afgelopen seizoen zijn ook gedaan met de inkomsten uit verkoop Kongolo en Karsdorp (samen iets van 30 miljoen) en ze hadden nog wat budget staan, dus er is daar zelfs nog geld van over gebleven. En dan komen er nu nog de CL gelden bij en de transfers die nog gaan komen. Vooral Jørgensen en Vilhena moeten geld opleveren, en de Taap kan ook nog wel 4/5 miljoen opleveren.

Nu hebben we natuurlijk nogsteeds niet een budget wat ze in Amsterdam hebben, maar je moet er natuurlijk wel 2/3gerichte aankopen van kunnen doen die echt een meerwaarde zijn. Sowieso een spits als Jørgensen weggaat, en het middenveld moet wel een klasbak bij. Want alleen Amrabat, Ayoub en Toornstra is echt veel en veel te matig.
Feyenoord zal wel moeten scouten want verder loopt er in de Eredivisie weinig rond qua betaalbare, creatieve middenvelders. Labyad had een prima aankoop voor jullie geweest wel.
Oh.
pi_180009376
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Feyenoord zal wel moeten scouten want verder loopt er in de Eredivisie weinig rond qua betaalbare, creatieve middenvelders. Labyad had een prima aankoop voor jullie geweest wel.
Labyad is middelmaat. En dat hebben we al meer dan genoeg. Eerst zeggen dat Larsson niet goed genoeg is en dan Labyad halen is volkomen geloofwaardig.
pi_180009849
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het is jammer dat Feyenoord nooit de Lozano's en Sanchez's van deze wereld scout. Zo raak je continu verder achterop.
Die willen niet naar Feyenoord of zijn te duur.
blablablabla
pi_180010648
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Feyenoord zal wel moeten scouten want verder loopt er in de Eredivisie weinig rond qua betaalbare, creatieve middenvelders. Labyad had een prima aankoop voor jullie geweest wel.
Ook Labyad is middelmaat en niet iemand die als leider gaat opstaan voor je elftal. Feyenoord heeft straks vooral behoefte aan een ervaren speler die ook een leider in het veld is. Want wie gaat er straks aanvoerder zijn? Van Persie? Kan hoor maar die speelt de helft niet, dus wie blijft er over? Dan krijg je die nep dragende spelers als Toornstra.

Nee van Geel heeft nog een hoop werk te doen.
pi_180010839
Labyad zou een prima versterking zijn.
blablablabla
  zondag 24 juni 2018 @ 14:18:48 #125
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180010936
Creatieve middenvelder en een cv is wel nodig wmb. Als jorgensen gaat ofc ook nieuwe spits.

Geen creativiteit halen zou onbegrijpelijk zijn.
pi_180016429
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:18 schreef fetX het volgende:
Creatieve middenvelder en een cv is wel nodig wmb. Als jorgensen gaat ofc ook nieuwe spits.

Geen creativiteit halen zou onbegrijpelijk zijn.
Feyenoord en creatieve middenvelders halen. Feyenoord houdt alleen maar van lopers en balafpakkers op het middenveld en het publiek is daar ook dol op.
pi_180016587
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:08 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Feyenoord en creatieve middenvelders halen. Feyenoord houdt alleen maar van lopers en balafpakkers op het middenveld en het publiek is daar ook dol op.
Ziyech had anders bijna bij Feyenoord gespeeld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 24 juni 2018 @ 18:05:11 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180018140
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:08 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Feyenoord en creatieve middenvelders halen. Feyenoord houdt alleen maar van lopers en balafpakkers op het middenveld en het publiek is daar ook dol op.
Het publiek is daar helemaal niet dol op. Dit ligt vooral bij onze td/ts. Immers werd bijvoorbeeld jarenlang uitgekotst door een heel groot deel vh publiek. De roep om een creatieve middenvelder is er al jaren, maar van Geel haalt liever harde werkers/matige voetballers.
pi_180022305
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kun je niet ff bij die kieren naar binnen gaan loeren? Kan echt niet slapen van de spanning, ben zooooo benieuwd hoe de shirts eruit gaan zien.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)uisshirt-gelekt.html
pi_180023537
Pfff, wat duurt die zomerstop lang.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 24 juni 2018 @ 22:12:00 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180023785
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:49 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Labyad is middelmaat. En dat hebben we al meer dan genoeg. Eerst zeggen dat Larsson niet goed genoeg is en dan Labyad halen is volkomen geloofwaardig.
Labyad is geen topspeler nee, maar wel qua type iemand waar jullie behoefte aan hebben en wel beter dan een Toornstra.
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:08 schreef alopio het volgende:

[..]

Ook Labyad is middelmaat en niet iemand die als leider gaat opstaan voor je elftal. Feyenoord heeft straks vooral behoefte aan een ervaren speler die ook een leider in het veld is. Want wie gaat er straks aanvoerder zijn? Van Persie? Kan hoor maar die speelt de helft niet, dus wie blijft er over? Dan krijg je die nep dragende spelers als Toornstra.

Nee van Geel heeft nog een hoop werk te doen.
Dat ervaring en leider gevoel vind ik altijd zo'n onzin ook, je moet gewoon goede voetballers hebben. En Feyenoord kan beter talenten halen die ze daarna voor dik geld kunnen doorverkopen zodat je kan doorgroeien.
Oh.
pi_180024356


Zwarte strepen allen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_180026416
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:05 schreef fetX het volgende:

[..]

Het publiek is daar helemaal niet dol op. Dit ligt vooral bij onze td/ts. Immers werd bijvoorbeeld jarenlang uitgekotst door een heel groot deel vh publiek. De roep om een creatieve middenvelder is er al jaren, maar van Geel haalt liever harde werkers/matige voetballers.
Viel wel mee met dat uitkotsen. Dat gebeurde vooral online. In de kuip was hij wel populair dankzij zijn tomeloze inzet en ondanks zijn zeer beperkte voetbalkwaliteiten. Als je in het verleden hatelijke dingen over 020 hebt gezegd/gezongen, ben je bij de fanatieke kern sowieso al een held dus dat hielp ook.

Mijns inziens heeft het legioen minder geduld met creatievelingen, Krijgen hier al snel de stempel lui op zich. Hier worden bikkellaars/ knokkers meer gewaardeerd. Dat zit nou eenmaal in de clubcultuur. 'Sterker door' Strijd' zegt het al. Nu werd weer de naam Weghorst met Feyenoord in verband gebracht. Typisch zo een houten klaas die het puur moet hebben van z'n werkethiek en mentaliteit. Dus dat zal wel wat voor Feyenoord zijn is de perceptie.

[ Bericht 0% gewijzigd door F.M.D. op 25-06-2018 00:57:59 ]
pi_180029092
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 00:51 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Viel wel mee met dat uitkotsen. Dat gebeurde vooral online. In de kuip was hij wel populair dankzij zijn tomeloze inzet en ondanks zijn zeer beperkte voetbalkwaliteiten. Als je in het verleden hatelijke dingen over 020 hebt gezegd/gezongen, ben je bij de fanatieke kern sowieso al een held dus dat hielp ook.

Mijns inziens heeft het legioen minder geduld met creatievelingen, Krijgen hier al snel de stempel lui op zich. Hier worden bikkellaars/ knokkers meer gewaardeerd. Dat zit nou eenmaal in de clubcultuur. 'Sterker door' Strijd' zegt het al. Nu werd weer de naam Weghorst met Feyenoord in verband gebracht. Typisch zo een houten klaas die het puur moet hebben van z'n werkethiek en mentaliteit. Dus dat zal wel wat voor Feyenoord zijn is de perceptie.
gewoon tijd voor een nieuwe technische directeur..

In de kuip wil men ook gewoon spelers als van Persie hebben

alleen die werkers worden door van geel aan de supporters opgelegd...

Je kan wel werkers hebben maar dan wel werkers zoals KEA die wat toevoegen....werkers zoals toornstra daar heb je dus echt geen flikker aan ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180030270
quote:
Feyenoord presenteert nieuw thuistenue met 'klassieke elementen'



Feyenoord meldt op de clubwebsite dat voor het ontwerp is gekeken naar shirts uit de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw, waarin het drie keer kampioen werd. 'Voor zowel de drie strepen op de schouders, kraag en biesjes van de mouwen is gekozen voor de kleur zwart. Dit zorgt voor een klassiek en stijlvol geheel', aldus de bekerwinnaar.

Zoals gebruikelijk zijn het broekje en de sokken van het thuistenue zwart. De selectie van Feyenoord zal het thuisshirt maandagmiddag voor het eerst dragen tijdens de eerste training richting het nieuwe seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 25 juni 2018 @ 10:04:38 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180030316
Ik vind het kraagje een beetje vreemd, maar verder een prima shirtje. Meer benieuwd naar het uittenue.
pi_180030333


"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180030481
Weinig mis mee zo op het eerste gezich.
blablablabla
  maandag 25 juni 2018 @ 11:17:58 #139
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180031363
Waarom duurt de presentatie vh uitshirt zo lang?
pi_180031600
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:17 schreef fetX het volgende:
Waarom duurt de presentatie vh uitshirt zo lang?
Zou het een geel uitshirt zijn,,,,

ik begin bijna te denken van wel,,,,
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180031692
Prima voor in de bouw of in de haven ofzo

Valt lekker op
pi_180031716
quote:
Dit ontwerp is voor de helft van de prijs te krijgen zonder logo blijkbaar :')
  maandag 25 juni 2018 @ 11:39:58 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180031784
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:36 schreef Doublepain het volgende:
Prima voor in de bouw of in de haven ofzo

Valt lekker op
ja dat trainingsjack is toch wel erg lelijk, die witte rits ook die doorloopt op het gele vlak, door de stagiaire gedaan zeker
pi_180032384
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat trainingsjack is toch wel erg lelijk, die witte rits ook die doorloopt op het gele vlak, door de stagiaire gedaan zeker
Het is toch allemaal commercie

Dat geel komt nu door de kleuren van de sponsor....

Zolang het geen roze is kan het allemaal door de beugel wat mij betreft maar ik koop het ook allemaal niet.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180032404
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zou het een geel uitshirt zijn,,,,

ik begin bijna te denken van wel,,,,
zoals voorspeld dus...

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 25 juni 2018 @ 12:25:21 #146
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180032816
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:37 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dit ontwerp is voor de helft van de prijs te krijgen zonder logo blijkbaar :')
Joh! Economie gehad op school?
  maandag 25 juni 2018 @ 12:26:41 #147
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180032853
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zoals voorspeld dus...

[ afbeelding ]
Ugh, wat een lelijke kleur. Gelukkig maar het trainingsshirt.
pi_180032857
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zoals voorspeld dus...

[ afbeelding ]
Dat is het trainingsshirt Klaas
  maandag 25 juni 2018 @ 12:38:08 #149
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180033101
quote:
Wat een extreem lelijk trainingsjack
pi_180033330
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:26 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat is het trainingsshirt Klaas
pi_180033780
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:52 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom post jij mijn gif


Ik heb daar octraten en eigendomsrechten op.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180034019
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom post jij mijn gif

Ik heb daar octraten en eigendomsrechten op.....


©Zipportal
pi_180034075
Die trainingslijn _O- Daar gaat de jeugd toch niet in lopen? Thuisshirt is verder wel prima.

Benieuwd naar het uitshirt
#12 is not for sale!
  maandag 25 juni 2018 @ 13:37:03 #154
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180034199
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:31 schreef Haringkop het volgende:
Die trainingslijn _O- Daar gaat de jeugd toch niet in lopen? Thuisshirt is verder wel prima.

Benieuwd naar het uitshirt
Ik vind het trainingsshirt nog wel oké. Dat jack is echt een schande, degene die dat ontworpen heeft mogen ze direct ontslaan.
pi_180034438
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vind het trainingsshirt nog wel oké. Dat jack is echt een schande, degene die dat ontworpen heeft mogen ze direct ontslaan.
Aan zo’n shirt is ook niet heel veel te verpesten. Ik heb vooral het idee dat men aan de ene kant heel erg mee wil doen aan de hype van felle kleuren van tegenwoordig (zie ook de voetbalschoenen) maar aan de andere kant dit niet volledig durft te doen omdat men bang mensen tegen het hoofd te stoten.

Edit:
Ik zie nu ook dat het ook gewoon een standaard Adidas template is, dus tsjah...

[ Bericht 5% gewijzigd door Haringkop op 25-06-2018 13:54:52 ]
#12 is not for sale!
pi_180034442
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom post jij mijn gif


Ik heb daar octraten en eigendomsrechten op.....
Octrooien Klaas...
#12 is not for sale!
pi_180034531
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:49 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Aan zo’n shirt is ook niet heel veel te verpesten. Ik heb vooral het idee dat men aan de ene kant heel erg mee wil doen aan de hype van felle kleuren van tegenwoordig (zie ook de voetbalschoenen) maar aan de andere kant dit niet volledig durft te doen omdat men bang mensen tegen het hoofd te stoten.
Ik heb dat groene trainingsshirt van vorig jaar wel gekocht, die vond ik wel nice, zag je ook best veel mensen in. Had van mij ook wel gewoon het uitshirt mogen zijn (behalve dat het logo bij die trainingshirts er opgedrukt zijn). Die gele zal wel niet zo goed gaan lopen gok ik :P

Het thuisshirt vind ik er dit jaar wel prima uit zien :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180034532
Octraten :D klaasgod _O_
Trainingsshirt is echt lelijk maar loopt toch niemand in verder? Uitshirt hopelijk weer eens iets blauws net als 2 seizoenen terug.

Speciaal voor Klaas:



~O> ~O> ~O>
blablablabla
pi_180034989
De eerste training was ooit een hele happening. Wat heeft Feyenoord dat zelf ontzettend naar de klote geholpen.

Schaf het nu maar gewoon af, want je staat voor lul met die beelden van een lege kuip. Feyenoord is volksclub af.
pi_180035089
Nieuwe shirt is al weer in China te bestellen :D
pi_180035158


Druk is anders.
pi_180035220
Er is dan ook amper wat interessants te zien.

Van Geel mag wel ff haast maken met wat transfers, om nou alleen voor Ayoub die heli op te laten stijgen is vanuit milieuoogpunt ook weer zoiets.
blablablabla
pi_180035394
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Druk is anders.
Ja iedereen zit nog op school of moet werken

denk je dat er mensen daar speciaal vrij voor gaan nemen ofzo....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180035440
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:20 schreef F.M.D. het volgende:
De eerste training was ooit een hele happening. Wat heeft Feyenoord dat zelf ontzettend naar de klote geholpen.

Schaf het nu maar gewoon af, want je staat voor lul met die beelden van een lege kuip. Feyenoord is volksclub af.
Vandaar dat alle sezoenkaarten alweer verkocht zijn en bijna elke thuiswedstrijd weer vol zat zitten.....

:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180035521
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik heb dat groene trainingsshirt van vorig jaar wel gekocht, die vond ik wel nice, zag je ook best veel mensen in. Had van mij ook wel gewoon het uitshirt mogen zijn (behalve dat het logo bij die trainingshirts er opgedrukt zijn). Die gele zal wel niet zo goed gaan lopen gok ik :P

Het thuisshirt vind ik er dit jaar wel prima uit zien :)
Die groene van vorig jaar was zeker prima. Ik hoop zelf nog op een dikke polo zonder dat neppe stadslogo.
#12 is not for sale!
  maandag 25 juni 2018 @ 14:48:20 #166
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180035528
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja iedereen zit nog op school of moet werken

denk je dat er mensen daar speciaal vrij voor gaan nemen ofzo....
Dat is precies het probleem :')
pi_180035586
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem :')
Ja maar Feyenoord kan moeilijk wachten tot al die mensen vrij gaan nemen of vakantie hebben

vroeger toen alles beter was begon het seizoen ook veel later

tegenwoordig en dat is al een paar jaar zo moeten al veel meer voorrondes gespeeld worden om in de poule te komen....

Het probleem is niet door Feyenoord veroorzaakt maar door de Eufa...

iedereen heeft zich daarbij neergelegd.

Open Dag zal wel weer volle zalen trekken denk ik zo net als elk jaar....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180035615
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Joh! Economie gehad op school?
Je snapt wederom de essentie eens niet.
pi_180035642
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom post jij mijn gif


Ik heb daar octraten en eigendomsrechten op.....
:D

Ik heb er nitraten op
  maandag 25 juni 2018 @ 15:01:01 #170
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180035753
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:53 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je snapt wederom de essentie eens niet.
Nee. Iemand met 3 universitaire diploma's snapt dat niet inderdaad. Excuus.

quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:31 schreef Elan het volgende:
Er is dan ook amper wat interessants te zien.

Van Geel mag wel ff haast maken met wat transfers, om nou alleen voor Ayoub die heli op te laten stijgen is vanuit milieuoogpunt ook weer zoiets.
Zal nog wel duren tot na het WK gok ik zo.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 15:05:55 #171
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180035844
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:31 schreef Elan het volgende:
Er is dan ook amper wat interessants te zien.

Van Geel mag wel ff haast maken met wat transfers, om nou alleen voor Ayoub die heli op te laten stijgen is vanuit milieuoogpunt ook weer zoiets.
Die gaan er voorlopig niet komen want “we hebben de zaakjes op orde.”
pi_180035871
Ze hadden beter op 1908 kunnen blijven trainen.
#12 is not for sale!
  maandag 25 juni 2018 @ 15:07:25 #173
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180035875
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Die gaan er voorlopig niet komen want “we hebben alle zaakjes op orde.”
Ongelooflijk toch. Ze zouden naarstig op zoek moeten zijn naar in ieder geval een creatieve middenvelder en wellicht ook een CV.
pi_180035893
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:01 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee. Iemand met 3 universitaire diploma's snapt dat niet inderdaad. Excuus.

[..]

Zal nog wel duren tot na het WK gok ik zo.
Zo'n universitair diploma is tegenwoordig echt niet meer bijzonder, hoor. De grootste mongolen kunnen daar tegenwoordig aan komen.

Oh, en opleidingen als psychologie en rechten tellen niet mee.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 15:10:11 #175
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180035935
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Ongelooflijk toch. Ze zouden naarstig op zoek moeten zijn naar in ieder geval een creatieve middenvelder en wellicht ook een CV.
“Alle aankopen van vorig seizoen zijn nu gewend aan de club Feyenoord en gaan een veel beter seizoen tegemoet, daar ben ik heilig van overtuigd.” :').

Wat een gemakzucht na een vierde plek.
  maandag 25 juni 2018 @ 15:10:30 #176
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180035942
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:08 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zo'n universitair diploma is tegenwoordig echt niet meer bijzonder, hoor. De grootste mongolen kunnen daar tegenwoordig aan komen.
Dude, je bent net 20 en komt net kijken dus daar weet jij helemaal niets van. Het zou je sieren even te dimmen en niet de betweter uit te gaan hangen. Je hebt werkelijk nog geen enkele keer iets inhoudelijks of constructiefs gepost en komt doorgaans met de meest achterlijke oneliners om een punt te maken of te zuigen.

Blijf lekker bij je eigen cluppie.

Oh, en die opleidingen die jij noemt heb ik niet gedaan.
  maandag 25 juni 2018 @ 15:11:33 #177
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180035960
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]

“Alle aankopen van vorig seizoen zijn nu gewend aan de club Feyenoord en gaan een geweldig seizoen tegemoet, daar ben ik heilig van overtuigd.” :').

Wat een gemakzucht na een vierde plek.
Precies dit, maar dat het aan een topsportklimaat ontbreekt is al een tijdje duidelijk.
pi_180036084
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja maar Feyenoord kan moeilijk wachten tot al die mensen vrij gaan nemen of vakantie hebben

vroeger toen alles beter was begon het seizoen ook veel later


tegenwoordig en dat is al een paar jaar zo moeten al veel meer voorrondes gespeeld worden om in de poule te komen....

Het probleem is niet door Feyenoord veroorzaakt maar door de Eufa...

iedereen heeft zich daarbij neergelegd.

Open Dag zal wel weer volle zalen trekken denk ik zo net als elk jaar....
De eerste training is al sinds jaar en dag de laatste week van juni of de eerste week van juli. Dit had ook prima zaterdag of zondag gekund. Of als je er als club toch geen dingetje van wil maken gewoon 1908. Nu slaat het gewoon nergens op.
#12 is not for sale!
pi_180036105
#12 is not for sale!
pi_180036190
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]

“Alle aankopen van vorig seizoen zijn nu gewend aan de club Feyenoord en gaan een veel beter seizoen tegemoet, daar ben ik heilig van overtuigd.” :').

Wat een gemakzucht na een vierde plek.
Op zich niets onwaars aan, ik verwacht ook dat de aankopen van vorig jaar dit jaar beter gaan renderen.

Dat betekent echter wel dat als je in dezelfde vijver blijft vissen, waarin de spelers een 'wenjaar' nodig hebben, je dit jaar alvast inkopen moet gaan doen, zodat die spelers er dan volgend jaar staan. Maar als je ze dit jaar buiten de basis wilt laten wennen, dan ontstaat het probleem weer dat spelers geen fatsoenlijke wedstrijden kunnen gaan spelen in het 2e...

Ik denk overigens dat er alleen versterkingen bij komen voor vertrek van Jorgensen en wellicht nog een middenvelder, mochten er 2 vertrekken van het lijstje Vilhena, El Ahmadi, Tapia..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180036191
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Dude, je bent net 20 en komt net kijken dus daar weet jij helemaal niets van. Het zou je sieren even te dimmen en niet de betweter uit te gaan hangen. Je hebt werkelijk nog geen enkele keer iets inhoudelijks of constructiefs gepost en komt doorgaans met de meest achterlijke oneliners om een punt te maken of te zuigen.

Blijf lekker bij je eigen cluppie.

Oh, en die opleidingen die jij noemt heb ik niet gedaan.
Goede argumenten weer. Godver en dat heeft een universitair diploma
pi_180036195
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:19 schreef Haringkop het volgende:

[..]

De eerste training is al sinds jaar en dag de laatste week van juni of de eerste week van juli. Dit had ook prima zaterdag of zondag gekund. Of als je er als club toch geen dingetje van wil maken gewoon 1908. Nu slaat het gewoon nergens op.
Klopt inderdaad....het is fukking amateuristisch dat het dan niet gisteren was....

Ik weet niet hoe het bij de andere clubs is of die wel in het weekend hun eerste training hadden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180036227
quote:
Ja, zonde ja, net als die laatste training voor de Klassieker. Op zich wel rechtlijnig in het anti-fakkelbeleid, maar ze maken er inderdaad wel een hoop sfeer mee kapot ja
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 25 juni 2018 @ 15:44:12 #184
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180036483
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich niets onwaars aan, ik verwacht ook dat de aankopen van vorig jaar dit jaar beter gaan renderen.

Dat betekent echter wel dat als je in dezelfde vijver blijft vissen, waarin de spelers een 'wenjaar' nodig hebben, je dit jaar alvast inkopen moet gaan doen, zodat die spelers er dan volgend jaar staan. Maar als je ze dit jaar buiten de basis wilt laten wennen, dan ontstaat het probleem weer dat spelers geen fatsoenlijke wedstrijden kunnen gaan spelen in het 2e...

Ik denk overigens dat er alleen versterkingen bij komen voor vertrek van Jorgensen en wellicht nog een middenvelder, mochten er 2 vertrekken van het lijstje Vilhena, El Ahmadi, Tapia..
Het gaat er wat mij betreft ook om dat je anticipeert op waar het in de selectie aan ontbreekt, namelijk creativiteit op het middenveld (en ik vind persoonlijk dat we moeten investeren in een goede CV). Je kunt moeilijk zeggen dat we 'alles op orde' hebben nadat we een treurig seizoen achter de rug hebben. Ik vind dat echt te bizar voor woorden.

@Maul: Ok, jochie.
pi_180036535
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Die gaan er voorlopig niet komen want “we hebben de zaakjes op orde.”
Had ik gezien ja, nu gaat dat wel heel specifiek over de rechtsbackpositie.
Mag toch hopen dat men achter de schermen wel bezig is met een creatieve middenvelder na vorig seizoen, nog los van wie er eventueel vertrekt of niet.
blablablabla
pi_180036594
quote:
De club kapot maken is ook wel weer overdreven hoor :P , maar doe inderdaad voortaan maar weer gewoon op de zondag ;)
blablablabla
pi_180036617
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Dude, je bent net 20 en komt net kijken dus daar weet jij helemaal niets van. Het zou je sieren even te dimmen en niet de betweter uit te gaan hangen. Je hebt werkelijk nog geen enkele keer iets inhoudelijks of constructiefs gepost en komt doorgaans met de meest achterlijke oneliners om een punt te maken of te zuigen.

Blijf lekker bij je eigen cluppie.

Oh, en die opleidingen die jij noemt heb ik niet gedaan.
Gewoon in het PSV-topic hetzelfde doen.
blablablabla
pi_180036930
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:51 schreef Elan het volgende:

[..]

De club kapot maken is ook wel weer overdreven hoor :P , maar doe inderdaad voortaan maar weer gewoon op de zondag ;)
De club ee niet kapot van maar het is natuurlijk wel het zoveelste voorbeeld waar de loof tussen de achterban en de club wordt vergroot. Het is gewoon bizar dat je een evenement had waar 10K mensen op af kwam zo de nek omgedraaid wordt.

En als je het dan de nek omdraait, doe het dan gewoon en probeer dan ook niet alsnog half wel iets aan te bieden. Nu had je vier werkeloze op de tribune voor een shirtpresentatie...
#12 is not for sale!
pi_180037221
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:05 schreef Haringkop het volgende:

[..]

De club ee niet kapot van maar het is natuurlijk wel het zoveelste voorbeeld waar de loof tussen de achterban en de club wordt vergroot. Het is gewoon bizar dat je een evenement had waar 10K mensen op af kwam zo de nek omgedraaid wordt.

En als je het dan de nek omdraait, doe het dan gewoon en probeer dan ook niet alsnog half wel iets aan te bieden. Nu had je vier werkeloze op de tribune voor een shirtpresentatie...
Weet niet of het puur een afweging van de club is om supporters te pesten, vandaag is er amper of geen politie-inzet, suppoosten nodig of extra trams. Blijft wel jammer inderdaad.
blablablabla
pi_180037507
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Weet niet of het puur een afweging van de club is om supporters te pesten, vandaag is er amper of geen politie-inzet, suppoosten nodig of extra trams. Blijft wel jammer inderdaad.
Neuh, het zal geen echte opzet zijn. Maar het komt nu allemaal wel heel treurig over. Om op twitter mensen te verwelkomen met ‘tot morgen’, terwijl je weet dat er geen kip komt. Zeg dan dat het organisatorisch onmogelijk is en houdt er zelf verder over op. Nu trainen ze alsnog in een lege Kuip en voelen de spelers zich toch verplicht om langs de tribunes te lopen om die vier werkelozen te bedanken voor hun komst.

Al met al een treurig geheel.
#12 is not for sale!
pi_180038086
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, zonde ja, net als die laatste training voor de Klassieker. Op zich wel rechtlijnig in het anti-fakkelbeleid, maar ze maken er inderdaad wel een hoop sfeer mee kapot ja
Die laatste training voor de klassieker moet gewoon lekker besloten zijn, prima besluit dat.
De trainer wil gewoon in alle rust voorbereiden op een belangrijke wedstrijd en niet een openbare training met een paar duizend hamas schreeuwers en fakkels. Het gaat om de wedstrijd en niet om de trainingen.

Eerste training had wel op een zondag of zaterdag gekund natuurlijk.
pi_180038468
Gio: '1908 mist nog een ziel'

Een fatsoenlijke naam en een tribune waar fans kunnen plaats nemen had het al meer ziel gegeven.
pi_180039730
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:06 schreef alopio het volgende:

[..]

Die laatste training voor de klassieker moet gewoon lekker besloten zijn, prima besluit dat.
De trainer wil gewoon in alle rust voorbereiden op een belangrijke wedstrijd en niet een openbare training met een paar duizend hamas schreeuwers en fakkels. Het gaat om de wedstrijd en niet om de trainingen.

Eerste training had wel op een zondag of zaterdag gekund natuurlijk.
Alle rust? Bijna bij elke derby is tegenwoordig gemeengoed dat er volk op de been komt, behalve bij ons want dan zou het ten koste van het resultaat gaan. Die laatste training is toch ook meer symbolisch dan dat daar nog de verschillen worden gemaakt.
#12 is not for sale!
pi_180040266
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:30 schreef F.M.D. het volgende:
Gio: '1908 mist nog een ziel'

Een fatsoenlijke naam en een tribune waar fans kunnen plaats nemen had het al meer ziel gegeven.
Waarom een tribune? Voor een trainingsveld? Helft is besloten en op de rest van de normale trainingen komen ook geen honderden mensen af.
pi_180040284
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Alle rust? Bijna bij elke derby is tegenwoordig gemeengoed dat er volk op de been komt, behalve bij ons want dan zou het ten koste van het resultaat gaan. Die laatste training is toch ook meer symbolisch dan dat daar nog de verschillen worden gemaakt.
Taktische besprekingen enzo? En waarom zou je als volwassen man met een fakkeltje gaan staan bij een training? Bewaar dat liever voor de wedstrijd zelf.
pi_180040508
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:47 schreef alopio het volgende:

[..]

Taktische besprekingen enzo? En waarom zou je als volwassen man met een fakkeltje gaan staan bij een training? Bewaar dat liever voor de wedstrijd zelf.
Tsja, als je het zo stelt kan je je sowieso afvragen waarom je als volwassen man je druk zou maken over een elftal waar je geen onderdeel van uitmaakt.

Tactische besprekingen worden vaak binnen gedaan met bewegend beeld. Het leuke van het volgen van een NLse club is dat het dichtbij en ‘aanraakbaar’ is. Als je de kloof maar groot genoeg maakt is het niet gek dat iedereen liever PL op Ziggo gaat volgen..
#12 is not for sale!
pi_180040582
Laatste training voor een Klassieker is legend.

Waarom ga je dat afpakken van de supporters?
blablablabla
pi_180040826
quote:
Van Bronckhorst baalt van geringe belangstelling voor eerste training
16.52 uurPraat mee

Van Bronckhorst baalt van geringe belangstelling voor eerste training
Feyenoord is officieus begonnen aan het nieuwe seizoen. De Rotterdammers trainden maandag voor het eerst (en direct ook voor de tweede keer) in de voorbereiding 2018/19, trainer Giovanni van Bronckhorst heeft er zin in.

In de ochtend stond er op het fonkelnieuwe trainingscomplex 1908 een besloten oefensessie op de rol, in de middag was het publiek welkom om te komen kijken bij een training in de Kuip. 'Fantastisch om te beginnen op ons nieuwe complex', meldde Van Bronckhorst na de tweede sessie op een persconferentie.

'Er liggen topvelden, er heerst alle mogelijke rust en in het gebouw zijn alle voorzieningen te vinden. Het complex moet nog een ziel krijgen, maar het voelt nu al goed om daar elke dag binnen te stappen. Ik denk dat we de laatste jaren goed naar de omstandigheden gewerkt hebben. Maar als je nu in de 'oude' kleedkamer in de Kuip naar binnen stapt, voel je al wat voor stap we hebben gezet.'

Tijdens de tweede training, in het stadion dus, viel de publieke belangstelling behoorlijk tegen. Daar baalde Van Bronckhorst licht van. 'Je wil natuurlijk altijd zoveel mogelijk mensen bij de eerste training hebben. Het is jammer dat dat wat tegenviel, maar ik ben erg blij met de mensen die er vandaag wél waren.' Sowieso was de trainer content om weer aan de slag te gaan. 'De vakantie was kort, maar ik heb de batterij op kunnen laden. Ik heb al een paar dagen zin om écht te beginnen. Ik ben al een week of twee bezig geweest op het nieuwe trainingscomplex, maar we zijn vandaag officieel begonnen met heel de staf en een groot deel van de selectie.'

Tweeledig
De nog afwezige Feyenoorders druppelen de komende dagen binnen. Doelman Justin Bijlow meldt zich donderdag, Oranje-internationals Tonny Vilhena en Steven Berghuis komen maandag. De WK-gangers krijgen vanaf het moment dat ze zijn uitgeschakeld nog drie weken vrij. Namens Feyenoord zijn dat Nicolai Jørgensen (Denemarken), Renato Tapia (Peru), keeper Brad Jones (Australië), Sofyan Amrabat en Karim El Ahmadi (Marokko). Van die vijf spelers maakt Jørgensen de grootste kans om door te gaan, de overige vier zijn al uitgeschakeld of staan op het randje van eliminatie.

Derhalve volgt de trainer het WK met gemengde gevoelens. 'Het is tweeledig voor mij,' bekende hij. 'Je wenst je spelers natuurlijk alle succes toe op het WK. Ik weet zelf wat voor ervaring je daar kunt opdoen. Zoiets maak je niet vaak mee. Maar als trainer heb je je spelers op die manier wel eerder terug. Toch weegt voor mij de ervaring het zwaarst.'

Feyenoord speelt zaterdag de eerste oefenwedstrijd bij SDC Putten, daarna vertrekken de mannen van Van Bronckhorst naar Zwitserland voor een trainingskamp. Op zaterdag 4 augustus staat vervolgens de strijd om de Johan Cruijff Schaal op het programma, in Eindhoven is landskampioen PSV de tegenstander. Een week later openen de Rotterdammers het Eredivisie-seizoen met een uitwedstrijd tegen promovendus De Graafschap.
vi
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180041147
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:30 schreef F.M.D. het volgende:
Gio: '1908 mist nog een ziel'

Een fatsoenlijke naam en een tribune waar fans kunnen plaats nemen had het al meer ziel gegeven.
Bizar dat je uit alle inzendingen juist die achterlijke naam kiest. Ik zie nog die foto voor me van dat mongolenhoofd die er nog een prijs voor kreeg ook als ik het goed heb..van de directeur van Andrelon
pi_180041948
Ik vind het maar gezeur allemaal over de eerste training en de nieuwe kledinglijn voor het komende seizoen.

Waar ik me persoonlijk weer wel druk om kan maken is de uitspraak / doelstelling zoals Giovanni van Bronckhorst 'm vandaag uitsprak "wij willen langer meedoen om het kampioenschap".

Wat een kansloze uitspraak / doelstelling is dat. :r

Als je zegt "Wij willen langer meedoen om het kampioenschap" zeg je in feite al dat je het niet wordt en neem je genoegen met bijvoorbeeld afhaken in januari ofzo (want dan hebben we weer wat langer meegedaan om het kampioenschap dan vorig seizoen).

Ik vind dat Feyenoord zichzelf gewoon ten doel moet stellen om kampioen te worden en om sowieso tot het einde mee te doen om het kampioenschap. Op zich is het best logisch / begrijpelijk dat we het meestal zullen afleggen tegen kapitaal krachtigere Ajax en PSV, maar in ieder geval is er uit de selectie die er nu staat wel meer te halen dan wat er vorig seizoen uit kwam en moeten ze in staat zijn om het niveau van het kampioensjaar te kunnen halen (wat niet persé voldoende hoeft te zijn om dan kampioen te worden, maar ik dan doe je wel tot april / mei mee om het kampioenschap verwacht ik, en met wat geluk wordt je wederom kampioen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_180042201
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:11 schreef fetX het volgende:

[..]

Precies dit, maar dat het aan een topsportklimaat ontbreekt is al een tijdje duidelijk.
Volgens Jan de Jong hebben we nu een topsportklimaat omdat we een nieuw complex hebben.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_180042358
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar gezeur allemaal over de eerste training en de nieuwe kledinglijn voor het komende seizoen.

Waar ik me persoonlijk weer wel druk om kan maken is de uitspraak / doelstelling zoals Giovanni van Bronckhorst 'm vandaag uitsprak "wij willen langer meedoen om het kampioenschap".

Wat een kansloze uitspraak / doelstelling is dat. :r

Als je zegt "Wij willen langer meedoen om het kampioenschap" zeg je in feite al dat je het niet wordt en neem je genoegen met bijvoorbeeld afhaken in januari ofzo (want dan hebben we weer wat langer meegedaan om het kampioenschap dan vorig seizoen).

Ik vind dat Feyenoord zichzelf gewoon ten doel moet stellen om kampioen te worden en om sowieso tot het einde mee te doen om het kampioenschap. Op zich is het best logisch / begrijpelijk dat we het meestal zullen afleggen tegen kapitaal krachtigere Ajax en PSV, maar in ieder geval is er uit de selectie die er nu staat wel meer te halen dan wat er vorig seizoen uit kwam en moeten ze in staat zijn om het niveau van het kampioensjaar te kunnen halen (wat niet persé voldoende hoeft te zijn om dan kampioen te worden, maar ik dan doe je wel tot april / mei mee om het kampioenschap verwacht ik, en met wat geluk wordt je wederom kampioen).
Het is nooit goed uiteindelijk

als je zegt dat je kampioen moet worden wordt je tijdens de kerst afgeslacht als het niet zo is...

Feyenoord doet in mijn optiek gewoon om het kampioenschap als deze selectie bij elkaar blijft...dat wil zeggen als Vilhena en Jorgensen gewoon blijven. Dan zal gewoon de lijn van de laatste 8 wedstrijden doorgezet gaan worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 25 juni 2018 @ 19:59:15 #203
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180042373
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens Jan de Jong hebben we nu een topsportklimaat omdat we een nieuw complex hebben.
Oja. Nu komen de betere spelers/talentjes enzo wel aanwaaien natuurlijk.

Wat een vent :')
pi_180044097
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is nooit goed uiteindelijk

als je zegt dat je kampioen moet worden wordt je tijdens de kerst afgeslacht als het niet zo is...

Snap je niet helemaal?

Het is toch ook terecht dat je zwaar onder vuur ligt als je bij de kerst al niet meer meedoet voor het kampioenschap?

Een kampioenschap eisen is wel wat veel gevraagd, maar meedoen tot in april-mei zou toch wel moeten. Net als dat best uitgesproken mag worden dat 4e worden een schande is..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 juni 2018 @ 20:52:17 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180044272
http://voetbalflitsen.nl/(...)speler-van-bursaspor

El ahmadi naar buraspor aldus nos.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180048831
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)speler-van-bursaspor

El ahmadi naar buraspor aldus nos.
Volgens Gouka gaat hij niet naar Turkije, maar vertrekt hij wel zo goed als zeker.
Ergens zonde, maar nieuw bloed op het middenveld is ook hard nodig. Ik ben alleen bang dat er teveel sterkhouders gaan vertrekken dit seizoen.
#12 is not for sale!
pi_180048901
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)speler-van-bursaspor

El ahmadi naar buraspor aldus nos.
Hij heeft zelf best redelijk gespeeld op WK, gaat zeker weg Karim. En Jorg ook.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_180048926
Ik denk dat Berghuis ook gaat, zeker wanneer de carroussel op gang komt.
#12 is not for sale!
pi_180049003
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:35 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat Berghuis ook gaat, zeker wanneer de carroussel op gang komt.
Ook Feyenoord ziet wel dat ze niet alle sterkhouders kunnen laten gaan, dus ik denk dat ze voor Berghuis een erg hoog bedrag gaan vragen (als iets van 25mln), en hem anders willen behouden. Heeft nog wel een vrij lang contract natuurlijk :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 25 juni 2018 @ 23:53:09 #210
438851 Oldground
El Poderoso
pi_180049252
Wat een droevigheid die eerste training. Hoop dat er een paar bewindslieden flink achter de oren krabben.

Ben ook erg pessimistisch over komend seizoen eerlijk gezegd.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 25 juni 2018 @ 23:59:16 #211
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180049352
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:53 schreef Oldground het volgende:
Wat een droevigheid die eerste training. Hoop dat er een paar bewindslieden flink achter de oren krabben.

Ben ook erg pessimistisch over komend seizoen eerlijk gezegd.
Zolang er geen echte versterkingen worden gehaald, zijn we voor de winterstop alweer uitgeschakeld voor de titel.
pi_180049509
El Ahmadi is zo goed als exit, 4 aanbiedingen op zak.

Vilhena Berghuis en Jorgensen worden bijzonder lastig te behouden.

Kan nog wel eens een heet zomertje worden al met al.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 juni 2018 @ 00:09:09 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180049537
Ben er ook bang voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180049592
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ook Feyenoord ziet wel dat ze niet alle sterkhouders kunnen laten gaan, dus ik denk dat ze voor Berghuis een erg hoog bedrag gaan vragen (als iets van 25mln), en hem anders willen behouden. Heeft nog wel een vrij lang contract natuurlijk :)
Tuurlijk zullen we best wat knaken vangen, maar ik vrees dat vervangers een stuk minder zullen zijn, laat kunnen worden aangetrokken of er niet meteen staan (net als dit seizoen).

We gaan dus nog best een spannende zomer tegemoet als je het mij vraagt.
#12 is not for sale!
pi_180050527
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 00:07 schreef Elan het volgende:
El Ahmadi is zo goed als exit, 4 aanbiedingen op zak
Gun het hem zeker. Topper.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 juni 2018 @ 01:15:21 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180050577
Ergens is het wel mooi dat we voor een speler van 34 nog geld kunnen vangen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180050637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ergens is het wel mooi dat we voor een speler van 34 nog geld kunnen vangen.
"Wegens verleende diensten laten we KEA transfervrij gaan." Zie het zomaar nog gebeuren ook :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 juni 2018 @ 01:25:54 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180050751
Dan bestormen we het maas gebouw.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180053878
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 00:12 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Tuurlijk zullen we best wat knaken vangen, maar ik vrees dat vervangers een stuk minder zullen zijn, laat kunnen worden aangetrokken of er niet meteen staan (net als dit seizoen).

We gaan dus nog best een spannende zomer tegemoet als je het mij vraagt.
tsja, ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe je scout. Als je 40-45 mln voor Jorgensen + Berghuis ontvangt en max 5-7 mln per speler wilt uitgeven is de kans wel dat je erop achteruit gaat ja.

De vorige zak geld is een beetje in de breedte van de selectie gaan zitten, maar nu zou je kwalitatief wel wat meer kunnen investeren. Je zou best een paar spelers van 10+ mln kunnen terughalen.

Het moet natuurlijk nog wel binnen het salarishuis blijven passen, maar daar komt natuurlijk ook wel wat ruimte bij een vertrek van El Ahmadi, Jorgensen en Berghuis, die zullen allemaal wle rond de 1 mln zitten.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180053957
quote:
OPEN DAG 2018
De Open Dag van het seizoen 2018-2019 vindt plaats op donderdag 19 juli, de dag waarop Feyenoord precies 110 jaar bestaat. Wil jij deze feestelijke Feyenoord-dag samen met duizenden kameraden beleven? Kom dan naar De Kuip! Het volledige programma en alle (reis)informatie voor de Open Dag vind je hieronder.

Programma
10:00 uur Opening RET - OVMiles Voetbaldorp (voor het Maasgebouw)
11:00 uur Opening poorten De Kuip en start activiteiten in buitenring
14:15 uur Start binnenprogramma en aanvang spelerspresentatie
17:00 uur Einde Open Dag Feyenoord

Toegang
De Open Dag van Feyenoord is een begrip in Nederland. Het succes van het evenement blijkt ieder jaar opnieuw, als supporters van alle leeftijden een onvergetelijke dag beleven in het mooiste stadion van Nederland. De opkomst is altijd zo massaal, dat de club in sommige gevallen genoodzaakt is om supporters op te roepen niet meer te komen omdat De Kuip vol zit.

De toegang tot het stadion vindt ook dit jaar plaats via de toegangspoortjes. Dit om de toestroom van supporters beheersbaar te houden en het evenement in goede orde te laten verlopen. Het gebruik van de poortjes kan, zeker rondom het moment dat het stadion open gaat, voor enig oponthoud zorgen. Alvast bedankt voor je geduld en begrip. Het bezoeken van de Open Dag blijft uiteraard gratis en Feyenoord hoopt je ook dit jaar te mogen verwelkomen in De Kuip om er samen een meer dan geslaagde en feestelijke dag van te maken.

Openbaar Vervoer / trein
Wij adviseren jou om met de fiets of het openbaar vervoer te komen. De NS laat op 19 juli treinen stoppen op station Rotterdam Stadion. Supporters die met de trein naar De Kuip komen, stappen dus uit voor de deur. Kijk voor de dienstregeling op www.ns.nl.

Openbaar Vervoer / RET
De Open Dag is tevens uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer van de RET. Tramlijn 23 rijdt overdag iedere 10 minuten tussen het Marconiplein en P+R Beverwaard, via Rotterdam Centraal, en stopt voor de deur van het stadion. Let op: in tegenstelling tot bij thuiswedstrijden van Feyenoord is het reizen met trams en bussen van de RET niet gratis.

Auto / Reserveren parkeerplaats
Indien het voor jou niet mogelijk is om met de fiets of het openbaar vervoer te komen, dan adviseren we je om nu alvast een parkeerplaats te reserveren om zeker te zijn van een plek.

Helaas zijn er in verband met wijkafsluitingen minder parkeerplaatsen rondom het stadion beschikbaar dan voorgaande jaren. Om zeker te zijn van een parkeerplek tijdens de Open Dag kun je deze daarom nu alvast reserveren.

Wanneer je van tevoren een parkeerplek reserveert profiteer je van een aantal voordelen:

Je omzeilt de drukte in de nabijheid van De Kuip;
Je bent gegarandeerd van een parkeerplek;
Je parkeert vlak bij De Kuip of stapt uit direct voor De Kuip.
Beschikbare parkeerplaatsen:

P10 P&R Beverwaard ¤2,-
P5G ¤10,-
P5C ¤10,-
Open dag dus ook op een doordeweekse dag :?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180054018
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 10:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Open dag dus ook op een doordeweekse dag :?
Maar wel in de vakantie
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 juni 2018 @ 10:54:23 #222
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180054653
Niks aan die open dag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180055058
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 10:09 schreef alopio het volgende:

[..]

Maar wel in de vakantie
donderdag 19 juli '18
zondag 16 juli '17
zondag 17 juli '16
zondag 19 juli '15
zondag 20 juli '14

Toch apart, aangezien het al sinds jaar en dag op zondag is..
Leuk voor de kinders dat het vakantieperiode is, maar er moeten toch gewoon veel mensen vrij gaan nemen dan? En van de mensen die vrij zijn, zullen er al best veel daadwerkelijk op vakantie zijn...
Toen ik klein was, zijn wij ook wel eens een dag eerder teruggekomen vanaf vakantie, om op tijd terug te zijn voor de open dag, maar om nou een halve week eerder terug te komen...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180055095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

donderdag 19 juli '18
zondag 16 juli '17
zondag 17 juli '16
zondag 19 juli '15
zondag 20 juli '14

Toch apart, aangezien het al sinds jaar en dag op zondag is..
Leuk voor de kinders dat het vakantieperiode is, maar er moeten toch gewoon veel mensen vrij gaan nemen dan? En van de mensen die vrij zijn, zullen er al best veel daadwerkelijk op vakantie zijn...
Eens hoor zondag is beter
pi_180055130
Mijn seizoenkaart is trouwens vandaag in de brievenbus gedropt ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180055143
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 01:19 schreef Bombvis het volgende:

[..]

"Wegens verleende diensten laten we KEA transfervrij gaan." Zie het zomaar nog gebeuren ook :')
Zou mij niet eens uitmaken, na zijn periode bij Villa had hij echt wel ergens het dubbele of driedubbele kunnen pakken van wat Feyenoord op dat moment kon bieden qua salaris.

Zelfde met Elia, creëer vooral zoveel mogelijk goodwill bij spelers zodat dergelijke spelers in de toekomst ook nog mogelijk blijven voor Feyenoord.
blablablabla
pi_180055284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

donderdag 19 juli '18
zondag 16 juli '17
zondag 17 juli '16
zondag 19 juli '15
zondag 20 juli '14

Toch apart, aangezien het al sinds jaar en dag op zondag is..
Leuk voor de kinders dat het vakantieperiode is, maar er moeten toch gewoon veel mensen vrij gaan nemen dan? En van de mensen die vrij zijn, zullen er al best veel daadwerkelijk op vakantie zijn...
Toen ik klein was, zijn wij ook wel eens een dag eerder teruggekomen vanaf vakantie, om op tijd terug te zijn voor de open dag, maar om nou een halve week eerder terug te komen...
Niet sinds jaar en dag, de laatste jaren wel. Maar is ook vaak genoeg op woensdag of donderdag geweest als je iets verder terug gaat kijken.

In de weekenden gedurende de vakantieperiode is het sowieso een puinhoop op de wegen in de regio ivm wegwerkzaamheden (oa die Blankenburgverbinding A15/A20) en zijn er veel afsluitingen. Weet niet of dat nog een rol heeft gespeeld in deze keuze verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elan op 26-06-2018 11:48:53 ]
blablablabla
pi_180056297
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet sinds jaar en dag, de laatste jaren wel. Maar is ook vaak genoeg op woensdag of donderdag geweest als je iets verder terug gaat kijken.

In de weekenden gedurende de vakantieperiode is het sowieso een puinhoop op de wegen in de regio ivm wegwerkzaamheden (oa die Blankenburgverbinding A15/A20) en zijn er veel afsluitingen. Weet niet of dat nog een rol heeft gespeeld in deze keuze verder.
Oja, I stand corrected :@
'13 zo 21-07
'12 zo 22-07
'11 do 28-07
'10 za 10-07
'09 wo 22-07
'08 za 19-07
'07 wo 01-08
'06 wo 02-08
'05 wo 27-07
'04 wo 28-07
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 15:10:04 #229
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180058459
Nog niet gemeld hier volgens mij:

KuipTalk twitterde op maandag 25-06-2018 om 16:43:33 Academy graduates Geertruida, Evora, Toure and Burger get a chance to prove themselves during the pre-season, while Wehrmann and Kokcu are likely to stay part of the first team. Knoester, Schuurman and Verdonk start at the U23s. reageer retweet
Geen idee wat z'n bron is verder, maar ik ben benieuwd naar Wehrmann, Kokcu en hoop dat die andere 4 de Malacia route nemen.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:05:56 #230
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180059281
Positief dat in ieder geval Kokcu bij het eerste team blijft. Dat vind ik wel een creatieve middenvelder. Alsnog natuurlijk niet dé speler die het creatieve gat op het middenveld dit jaar moet opvullen, dus een aankoop lijkt me sowieso noodzakelijk.
pi_180059711
Als jullie nog leuk leesvoer zoeken voor de vakantie of zo.....Afgelopen weekend boekje van Willem in een ruk uitgelezen, wat een god _O_
Gisterenavond begonnen aan boekje van Dirk maar het contrast is toch wel heel groot :{
blablablabla
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:03:00 #232
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180060809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:05 schreef fetX het volgende:
Positief dat in ieder geval Kokcu bij het eerste team blijft. Dat vind ik wel een creatieve middenvelder. Alsnog natuurlijk niet dé speler die het creatieve gat op het middenveld dit jaar moet opvullen, dus een aankoop lijkt me sowieso noodzakelijk.
Inderdaad.

En als El Ahmadi weggaat missen we daar ook gewoon iemand wmb. Niet dat El Bouchataoui gelijk hetzelfde kan brengen, maar ik vraag me wel af waarom die niet in het rijtje van die tweet staat.

Ik ben ook nog steeds voor de komst van Clasie.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:05:09 #233
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180060864
Als Clasie het niveau van een aantal jaren geleden haalt, is dat gewoon een topper in de Eredivisie. Maar ja, dat is de vraag...

Bij Brugge was hij niet geweldig, toch?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:10:07 #234
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180061010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:05 schreef fetX het volgende:
Als Clasie het niveau van een aantal jaren geleden haalt, is dat gewoon een topper in de Eredivisie. Maar ja, dat is de vraag...

Bij Brugge was hij niet geweldig, toch?
Ik kan me geen reden voorstellen waarom ie die klasse ineens kwijt zou zijn. Je moet hem alleen goed gebruiken, betwijfel of dat bij Brugge is gebeurd.

Het is ook gewoon een speler die andere spelers coacht en het zou een goede aanvoerder zijn.
pi_180062446
Die is het inderdaad echt nog niet verleerd. Clasie voor El Ahamdi dan ga je er niet op achteruit op je middenveld.
blablablabla
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:17:28 #236
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180062473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:16 schreef Elan het volgende:
Die is het inderdaad echt nog niet verleerd. Clasie voor El Ahamdi dan ga je er niet op achteruit op je middenveld.
Als dat zo is gaan we er voetballend in ieder geval een stuk op vooruit.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:39:58 #237
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180062815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:22 schreef Elan het volgende:
Als jullie nog leuk leesvoer zoeken voor de vakantie of zo.....Afgelopen weekend boekje van Willem in een ruk uitgelezen, wat een god _O_
Gisterenavond begonnen aan boekje van Dirk maar het contrast is toch wel heel groot :{
Raad je aan om daar meteen mee te stoppen. Zelfpijperij waar zelfs Ivo Niehe nog een puntje aan kan zuigen.

Tijdens het kampioensfeest van de spelers kon Kuyt zich niet helemaal laten gaan, hij moest gefocust blijven, want HIJ had dit feest tenslotte georganiseerd. Zoiets staat er oa in. :') :') :') :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_180063139
quote:
Sofyan Amrabat heeft zijn eerste WK achter de rug en spreekt over een prachtige ervaring. Zijn inbreng bleef beperkt tot vijftien minuten in de poulewedstrijd tegen Iran. De middenvelder krijgt nu drie weken vakantie en keert daarna normaal gesproken terug bij Feyenoord.
Toch zit er nog wel een addertje onder het gras. "Ik wil spelen. In nog een seizoen op de bank heb ik geen zin, dat zou slecht zijn voor mijn ontwikkeling. Ik zal bij terugkeer met de trainer moeten gaan zitten om te kijken hoe hij dat komend seizoen ziet", aldus de middenvelder in Voetbal International.
Ik heb ook geen zin dat hij zo dramatisch speelt als hij afgelopen seizoen heeft gedaan.
pi_180063720
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik kan me geen reden voorstellen waarom ie die klasse ineens kwijt zou zijn. Je moet hem alleen goed gebruiken, betwijfel of dat bij Brugge is gebeurd.

Het is ook gewoon een speler die andere spelers coacht en het zou een goede aanvoerder zijn.
Clasiegod
pi_180066282
Clasie zou echt een typische Van Geel aankoop zijn. Ik weet niet of ik daar nu heel gelukkig van zou worden.
#12 is not for sale!
pi_180066382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:57 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik heb ook geen zin dat hij zo dramatisch speelt als hij afgelopen seizoen heeft gedaan.
Mwah, enige nuance is wel op z’n plaats. Die jongen heeft haast alleen maar zware wedstrijden mogen spelen. Heeft in de CL volgens mij nog de meeste minuten van allemaal gemaakt.
Je hebt als speler ook makkelijke wedstrijden nodig om in de flow te komen. Hij zal het komend seizoen moet laten zien. Zonder Vilhena en KEA moet hij zijn kans pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 26-06-2018 21:12:46 ]
#12 is not for sale!
pi_180070521
Wat een godvergeten saaie transferzomer tot nu toe en laat die Clasie alsjeblieft buiten de deur. Is er niet beter op geworden en met Ayoub en Amrabat hebben we al genoeg middenvelders die niet kunnen scoren.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 23:30:06 #243
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180070544
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een godvergeten saaie transferzomer tot nu toe en laat die Clasie alsjeblieft buiten de deur. Is er niet beter op geworden en met Ayoub en Amrabat hebben we al genoeg middenvelders die niet kunnen scoren.
Hij is 10x zo goed als die twee. Clasie en Ayoub/Tapia achter Van Persie zie ik wel zitten
pi_180070695
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een godvergeten saaie transferzomer tot nu toe en laat die Clasie alsjeblieft buiten de deur. Is er niet beter op geworden en met Ayoub en Amrabat hebben we al genoeg middenvelders die niet kunnen scoren.
Sjesus man, wat verwacht je?
pi_180070828
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij is 10x zo goed als die twee. Clasie en Ayoub/Tapia achter Van Persie zie ik wel zitten
Dat hij beter is klopt wel en qua speelwijze komt hij in de buurt van El Ahmadi dus hij zal wel bovenaan het lijstje van Van Geel staan.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 27 juni 2018 @ 14:52:37 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180079686
Zorgelijk hoe stil het is ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 27 juni 2018 @ 14:57:09 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180079763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorgelijk hoe stil het is ja.
We hebben alles op orde volgens van Geel.
pi_180081109
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:05 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah, enige nuance is wel op z’n plaats. Die jongen heeft haast alleen maar zware wedstrijden mogen spelen. Heeft in de CL volgens mij nog de meeste minuten van allemaal gemaakt.
Je hebt als speler ook makkelijke wedstrijden nodig om in de flow te komen. Hij zal het komend seizoen moet laten zien. Zonder Vilhena en KEA moet hij zijn kans pakken.
Hij heeft 21 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld afgelopen seizoen. Echt zwaar tegen gevallen.
pi_180088190
Wat een gezeik, barst natuurlijk pas na het WK los.
  woensdag 27 juni 2018 @ 21:00:53 #250
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180088528
Jordy Clasie wil zo snel mogelijk terugkeren naar Nederland. De middenvelder hoopt het liefst weer bij Feyenoord te spelen. De oud-Feyenoorder is zelfs bereid om een groot deel van zijn salaris in te leveren om weer in De Kuip te mogen spelen. ''Het buitenland is gewoon niet iets voor ons, we werden er ongelukkig.''

Southampton betaalde in 2015 ruim tien miljoen euro voor Jordy Clasie. De Engelse club staat open voor een transfer, maar dan hoopt het een groot deel van de transfersom terug te verdienen. Dat kan een probleem zijn voor Feyenoord. ''Het transferbedrag kan inderdaad een probleem zijn, maar misschien verkoopt de club nog wat spelers,'' geeft Clasie aan in gesprek met Metro.

De 27-jarige Clasie heeft nog geen contact opgenomen met Feyenoord, maar technisch directeur Martin van Geel kan snel een telefoontje verwachten. ''Ik heb er alles voor over om weer gelukkig te worden.'' De middenvelder speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Club Brugge en kwam twintig wedstrijden in actie.


Fantastische speler, snel terughalen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_180088594
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 16:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij heeft 21 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld afgelopen seizoen. Echt zwaar tegen gevallen.
Ben ik niet met je eens. 11 basisplaatsen en in de overige 10 invalbeurten slechts 200 minuten gevoetbald. Daarnaast nog vaak als RB gespeeld. Ik zeg niet dat het goed genoeg was maar tegen bijvoorbeeld PSV uit was het prima, City thuis was hij een van de weinige die overeind bleef. Er is wmb voldoende potentie om verder te ontwikkelen zeker nu de kans op meer speeltijd toeneemt.

Dat hij KEA en Vilhena niet uit de basis zou spleen wist je van te voren.
#12 is not for sale!
pi_180088619

Hopelijk komend seizoen meer van dit :)
blablablabla
pi_180088943
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:00 schreef PIETR het volgende:
Jordy Clasie wil zo snel mogelijk terugkeren naar Nederland. De middenvelder hoopt het liefst weer bij Feyenoord te spelen. De oud-Feyenoorder is zelfs bereid om een groot deel van zijn salaris in te leveren om weer in De Kuip te mogen spelen. ''Het buitenland is gewoon niet iets voor ons, we werden er ongelukkig.''

Southampton betaalde in 2015 ruim tien miljoen euro voor Jordy Clasie. De Engelse club staat open voor een transfer, maar dan hoopt het een groot deel van de transfersom terug te verdienen. Dat kan een probleem zijn voor Feyenoord. ''Het transferbedrag kan inderdaad een probleem zijn, maar misschien verkoopt de club nog wat spelers,'' geeft Clasie aan in gesprek met Metro.

De 27-jarige Clasie heeft nog geen contact opgenomen met Feyenoord, maar technisch directeur Martin van Geel kan snel een telefoontje verwachten. ''Ik heb er alles voor over om weer gelukkig te worden.'' De middenvelder speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Club Brugge en kwam twintig wedstrijden in actie.


Fantastische speler, snel terughalen.
Meteen halen natuurlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_180089019
Je zou wel gek zijn om veel (5mio < )geld voor Clasie te betalen. Prima als hij komt maar als je daar veel voor moet neerleggen is het gewoon kapitaalvernietiging.
#12 is not for sale!
  woensdag 27 juni 2018 @ 21:22:45 #255
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180089094
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:20 schreef Haringkop het volgende:
Je zou wel gek zijn om veel (5mio < )geld voor Clasie te betalen. Prima als hij komt maar als je daar veel voor moet neerleggen is het gewoon kapitaalvernietiging.
Het is te hopen dat Southampton coulant is. Of anders huren ofzo.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_180089099
Volgens de Engelse media willen ze 10 miljoen voor hem, dat is echt te gortig.
blablablabla
pi_180089121
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:22 schreef Elan het volgende:
Volgens de Engelse media willen ze 10 miljoen voor hem, dat is echt te gortig.
kun je beter Tadic halen
pi_180089230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:23 schreef Adames het volgende:

[..]

kun je beter Tadic halen
Voor dat geld wel ja.
Zo rond de 5 miljoen lijkt me verder een prima bedrag. Geen idee waarom het bergafwaarts is gegaan maar op zich kan Clasie prima ballen.

Wellicht wat te klein (lol) voor de PL maar prima materiaal voor Feyenoord.
blablablabla
pi_180089258
Zeker prima voor Feyenoord en kan jaren spelen natuurlijk
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:17:13 #260
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180090738
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:22 schreef Elan het volgende:
Volgens de Engelse media willen ze 10 miljoen voor hem, dat is echt te gortig.
10 miljoen _O-

Dat gaat natuurlijk niemand bieden en zelf gaan ze 'm ook niet gebruiken. Die prijs gaat eind augustus nog wel omlaag.
pi_180091026
Ach en als Clasie heimwee heeft gaat ie ook nooit meer weg natuurlijk. Heb je dus 6/7 seizoen plezier van hem en gewoon een prima middenvelder. Heeft natuurlijk een uitsteken pas, kan goed werken met Berghuis en Van Persie.

Dus gewoon halen, niet voor 10 miljoen natuurlijk maar 5 kan je er makkelijk voor geven. En idd even wachten tot eind Augustus desnoods
pi_180093407
Vraagprijs van 10 miljoen voor Clasie lijkt me niet reëel, en dat weten ze bij Southampton ook wel. De enige clubs die dat kunnen betalen zijn clubs voor wie Clasie geen versterking is en belachelijk rijke clubs in landen waar Clasie echt niet heen wil. Het zou mij niet verbazen als hij zelf aangeeft dat hij alleen naar NL of misschien België wil, en dan hebben ze bij Southampton de keuze tussen hem houden en zijn dure salaris doorbetalen of hem laten gaan voor een paar miljoen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_180093488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:27 schreef alopio het volgende:
Ach en als Clasie heimwee heeft gaat ie ook nooit meer weg natuurlijk. Heb je dus 6/7 seizoen plezier van hem en gewoon een prima middenvelder. Heeft natuurlijk een uitsteken pas, kan goed werken met Berghuis en Van Persie.

Dus gewoon halen, niet voor 10 miljoen natuurlijk maar 5 kan je er makkelijk voor geven. En idd even wachten tot eind Augustus desnoods
Moet je vele miljoenen uitgeven aan een speler met nul restwaarde? Lijkt me niet zo verantwoord. Heeft Feyenoord in het verleden ook gedaan en veel in 1 keer. Weten wat daar uiteindelijk de gevolgen van zijn geweest.
pi_180093614
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 00:13 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Moet je vele miljoenen uitgeven aan een speler met nul restwaarde? Lijkt me niet zo verantwoord. Heeft Feyenoord in het verleden ook gedaan en veel in 1 keer. Weten wat daar uiteindelijk de gevolgen van zijn geweest.
Ach niet elke speler hoeft restwaarde te hebben. Als Clasie de rest van z’n carriere bij Feyenoord blijft heb je het er gewoon uitgehaald hoor.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 juni 2018 @ 00:24:55 #265
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180093681
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:22 schreef Elan het volgende:
Volgens de Engelse media willen ze 10 miljoen voor hem, dat is echt te gortig.
Laat maar dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180096049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 00:13 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Moet je vele miljoenen uitgeven aan een speler met nul restwaarde? Lijkt me niet zo verantwoord. Heeft Feyenoord in het verleden ook gedaan en veel in 1 keer. Weten wat daar uiteindelijk de gevolgen van zijn geweest.
Als hij 4-7 jaar lang voor ons heerst op het middenveld is dat toch veel meer waard dan wanneer je nog 5/6mln winst op hem maakt ooit.

Uiteraard is de 10mln wel te veel, maar als ze basisspeler Tadic voor 11mln laten gaan lijkt me die 10mln een erg hoge inschatting.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 28 juni 2018 @ 08:12:37 #267
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180096222
5 miljoen maximaal zou prima zijn. Als hij komt en zijn oude niveau haalt gewoon weer een vd beste middenvelders vd Eredivisie.
pi_180101475
Bij vertrek van Vilhena en El Ahmadi zou ik een middenveld Clasie - Tapia met Van Persie/Larsson (als RVP fit is hem natuurlijk) ervoor wel zien zitten ja. Ayoub en Amrabat op de bank erachter. Zou echt wel een prima middenveld zijn. ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180101540
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 00:21 schreef alopio het volgende:

[..]

Ach niet elke speler hoeft restwaarde te hebben. Als Clasie de rest van z’n carriere bij Feyenoord blijft heb je het er gewoon uitgehaald hoor.
Precies.
We zijn Ajax niet waar elke speler minstens 3x over de kop moet gaan qua transfersom voor hij gekocht mag worden.

Als je 5 of 6 spelers hebt die wellicht een grotere transfersom vertegenwoordigen dan waar ze voor gekocht zijn, of liever nog jeugdspelers die voor ´niets´ bij het eerste gekomen zijn is dat meer dan genoeg.
blablablabla
  donderdag 28 juni 2018 @ 14:13:35 #270
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180101609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:06 schreef Elan het volgende:
Precies.
We zijn Ajax niet waar elke speler minstens 3x over de kop moet gaan qua transfersom voor hij gekocht mag worden.
Zoals Tadic bedoel je?
pi_180101612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies.
We zijn Ajax niet waar elke speler minstens 3x over de kop moet gaan qua transfersom voor hij gekocht mag worden.

Als je 5 of 6 spelers hebt die wellicht een grotere transfersom vertegenwoordigen dan waar ze voor gekocht zijn, of liever nog jeugdspelers die voor ´niets´ bij het eerste gekomen zijn is dat meer dan genoeg.
Ja, ik vind zelfs ook dat je gerust spelers voor een miljoen of 5 kunt kopen om op de bank te zetten. Het gaat erom dat je selectie in balans is, qua leeftijd en ontwikkeling.

Gearriveerde spelers die niet veel meer doorgroeien, maar ook niet door de ondergrens gaan vs grillige talenten die wel veel transferwaarde representeren. Als een talentje een 'dure aankoop' op de bank houdt, betekent het dat je wel boven die aangekochte ondergrens speelt. Daar kun je dan altijd nog op terugvallen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180101617
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Zoals Tadic bedoel je?
SOOOOOOOWWWW. Ook een keer een oudere speler gekocht??
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180101788
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Zoals Tadic bedoel je?
Als je als club 4 jaar niks wint snap ik wel dat je gaat afkijken bij anderen die dat wel doen.
blablablabla
pi_180101879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ik vind zelfs ook dat je gerust spelers voor een miljoen of 5 kunt kopen om op de bank te zetten. Het gaat erom dat je selectie in balans is, qua leeftijd en ontwikkeling.

Gearriveerde spelers die niet veel meer doorgroeien, maar ook niet door de ondergrens gaan vs grillige talenten die wel veel transferwaarde representeren. Als een talentje een 'dure aankoop' op de bank houdt, betekent het dat je wel boven die aangekochte ondergrens speelt. Daar kun je dan altijd nog op terugvallen :)
Idealiter heb je imo voor elke positie een wat meer ervaren en een jonge kracht. Haps/Malacia Jorgensen/Vente Jones/Bijlow El Ahmadi/Ayoub.

Heb je over het algemeen het minste gezeik van ook. 2 gearriveerde spelers op een positie zullen allebei willen spelen. 2 jonge spelers zullen ook eerder strijd ervaren dan wanneer er iemand voor ze speelt die het allemaal al heeft laten zien.

Daarbij zijn jonge spelers ook vaak grilliger qua vorm.
Bedoel er zijn wedstrijden geweest dat als je puur kijkt naar de prestaties eigenlijk zowel Diks als Nieuwkoop het niet verdienden om in de basis te staan.....
blablablabla
pi_180102032
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]

2 jonge spelers zullen ook eerder strijd ervaren dan wanneer er iemand voor ze speelt die het allemaal al heeft laten zien.

Op zich wel eens, behalve dit, gequote deel. Het is op zich ook wel te verdedigen dat strijd de spelers ook wel scherp houdt, en (ahankelijk van het type speler natuurlijk) dat dat leidt tot presteren op het top van hun kunnen.

Boetius is wel weer een tegenvoorbeeld, zodra hij voelt dat er een strijd om een basisplaats is, laat hij het volledig afweten, maar in de topsport horen spelers die strijd in het algemeen juist wel te voelen.

Maar een ik ben het wel eens dat de strijd tussen een gearriveerde speler en een talentje (die de potentie heeft veel beter te zijn) wel ideaal is. Bij het voorbeeld Jorgensen Vente is dat natuurlijk wel weer een beetje uit evenwicht..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 28 juni 2018 @ 15:14:41 #276
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180102329
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je als club 4 jaar niks wint snap ik wel dat je gaat afkijken bij anderen die dat wel doen.
Oh, nu doen ze het opeens wel?
pi_180102812
Boetius is een heel raar verhaal aan het worden. Nog altijd geen flauw idee of dat nou een nuttige speler is of alleen bruikbaar bij lekker weer.
blablablabla
pi_180102867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 15:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Oh, nu doen ze het opeens wel?
Ja en Stuntelaar ofc.
Vooral jeugdspelers, heeft jullie financieel geen windeieren opgeleverd verder maar sportief is het natuurlijk wel pure armoede.
blablablabla
  donderdag 28 juni 2018 @ 15:55:25 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180102896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en Stuntelaar ofc.
Vooral jeugdspelers, heeft jullie financieel geen windeieren opgeleverd verder maar sportief is het natuurlijk wel pure armoede.
Vergeet Westerman niet. ;)
  donderdag 28 juni 2018 @ 15:56:34 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180102917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:12 schreef fetX het volgende:
5 miljoen maximaal zou prima zijn. Als hij komt en zijn oude niveau haalt gewoon weer een vd beste middenvelders vd Eredivisie.
dan had hij toch wat meer moeten laten zien bij Brugge
pi_180103050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 15:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan had hij toch wat meer moeten laten zien bij Brugge
Vormer is daar een held, kwam bij ons amper aan de bak (door Clasie) en vice versa.
blablablabla
  vrijdag 29 juni 2018 @ 08:37:47 #282
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180116373
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:12 schreef fetX het volgende:
5 miljoen maximaal zou prima zijn. Als hij komt en zijn oude niveau haalt gewoon weer een vd beste middenvelders vd Eredivisie.
Clasie is nooit één van de beste middenvelders in de Eredivisie geweest. Buiten een clubje Feyenoord-supporters vindt echt helemaal niemand dat.

En als hij nu terugkomt, is hij dat ook zeker niet. Die jongen kan er gewoon niet zo heel veel van.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 08:47:30 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180116486
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Clasie is nooit één van de beste middenvelders in de Eredivisie geweest. Buiten een clubje Feyenoord-supporters vindt echt helemaal niemand dat.

En als hij nu terugkomt, is hij dat ook zeker niet. Die jongen kan er gewoon niet zo heel veel van.
Zeker weten van wel. Sowieso als je bij de traditionele top-3 in de basis speelt ben je al snel een vd beste middenvelders van de Eredivisie, maar dat daargelaten :').

Clasie was met name in zijn laatste seizoen bij Feyenoord écht heel goed. Zelfs in de tweede seizoenshelft terwijl de rest van Feyenoord het af liet weten. Bijna elke topper de beste speler op het middenveld. Won bijna elk duel, directe passing naar voren, wendbaar.

Als je zegt dat hij geen dragende of beslissende speler is ben ik het met je eens, maar als je zegt dat hij er niet veel van kon, heb je er denk ik niet zoveel verstand van.
pi_180117829
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:47 schreef fetX het volgende:

[..]

Zeker weten van wel. Sowieso als je bij de traditionele top-3 in de basis speelt ben je al snel een vd beste middenvelders van de Eredivisie, maar dat daargelaten :').

Clasie was met name in zijn laatste seizoen bij Feyenoord écht heel goed. Zelfs in de tweede seizoenshelft terwijl de rest van Feyenoord het af liet weten. Bijna elke topper de beste speler op het middenveld. Won bijna elk duel, directe passing naar voren, wendbaar.

Als je zegt dat hij geen dragende of beslissende speler is ben ik het met je eens, maar als je zegt dat hij er niet veel van kon, heb je er denk ik niet zoveel verstand van.
Hoe vaak moet nu gezegd worden dat spreken van de traditionele top 3 totaal irrelevant is?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:39:54 #285
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180118451
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:47 schreef fetX het volgende:

[..]

Zeker weten van wel. Sowieso als je bij de traditionele top-3 in de basis speelt ben je al snel een vd beste middenvelders van de Eredivisie, maar dat daargelaten :').

Clasie was met name in zijn laatste seizoen bij Feyenoord écht heel goed. Zelfs in de tweede seizoenshelft terwijl de rest van Feyenoord het af liet weten. Bijna elke topper de beste speler op het middenveld. Won bijna elk duel, directe passing naar voren, wendbaar.

Als je zegt dat hij geen dragende of beslissende speler is ben ik het met je eens, maar als je zegt dat hij er niet veel van kon, heb je er denk ik niet zoveel verstand van.
Als je als middenvelder in de Eredivisie én niet dragend én niet beslissend bent, hoor je per definitie niet tot de beste middenvelders.

Veel ingewikkelder moet je het niet maken.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:46:24 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180118579
We gaan blijkbaar op 21 juli nog een oefenwedstrijd tegen Fenerbahce spelen. Prima tegenstander.
pi_180118691
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 10:46 schreef hhh38 het volgende:
We gaan blijkbaar op 21 juli nog een oefenwedstrijd tegen Fenerbahce spelen. Prima tegenstander.
Leukere tegenstander dan Levante. Zou er een link zijn met een aankomende transfer van Jorgensen?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:55:12 #288
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180118749
Young Boys, Basel, Fenerbahce en Levante is wel een prima oefenprogramma. En dan ook nog de JCS.

^O^
pi_180120286
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Clasie is nooit één van de beste middenvelders in de Eredivisie geweest. Buiten een clubje Feyenoord-supporters vindt echt helemaal niemand dat.

En als hij nu terugkomt, is hij dat ook zeker niet. Die jongen kan er gewoon niet zo heel veel van.
Hendrix is beter zei je toch _O- _O-
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:22:50 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180120508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hendrix is beter zei je toch _O- _O-
Op dit moment zonder meer.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:28:12 #291
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180120601
_O-
pi_180120689
Vejinovic naar AZ. Welke Eredivisie middelmaat aankoop van de laatste jaren heeft het wel gered bij Feyenoord?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:42:13 #293
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180120859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:33 schreef Maastoren het volgende:
Vejinovic naar AZ. Welke Eredivisie middelmaat aankoop van de laatste jaren heeft het wel gered bij Feyenoord?
Janmaat, Botteghin, van der Heijden, Toornstra.

St. Juste, Amrabat, Ayoub en Larsson graag pa na dit seizoen beoordelen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:43:34 #294
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180120891
Nelom vertrokken
Diks komt niet meer
Basacikoglu weg
Nu Vejinovic weg.... Wie moeten we nu elke week de schuld geven!!???
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180120916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Janmaat, Botteghin, van der Heijden, Toornstra.

St. Juste, Amrabat, Ayoub en Larsson graag pa na dit seizoen beoordelen.
Janmaat was een goede transfer idd. Als ik aan Botteghin denk eind vorig seizoen krijg ik gelijk tranen in m'n ogen. Die man kan echt niet meer.

quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:43 schreef satecl het volgende:
Nelom vertrokken
Diks komt niet meer
Basacikoglu weg
Nu Vejinovic weg.... Wie moeten we nu elke week de schuld geven!!???
Amrabat
pi_180120972
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:43 schreef satecl het volgende:
Nelom vertrokken
Diks komt niet meer
Basacikoglu weg
Nu Vejinovic weg.... Wie moeten we nu elke week de schuld geven!!???
toornstra...maar hopelijk is er nog een blinde scout ergens
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:53:12 #297
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180121034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

toornstra...maar hopelijk is er nog een blinde scout ergens
Toornstra, prima speler, niks mis mee.
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:31:38 #298
438851 Oldground
El Poderoso
pi_180121704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:33 schreef Maastoren het volgende:
Vejinovic naar AZ. Welke Eredivisie middelmaat aankoop van de laatste jaren heeft het wel gered bij Feyenoord?
Staat geen transfersom bij vermeld. Gratis? :')
Van alles is weer waardeloos.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:34:46 #299
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180121752
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:31 schreef Oldground het volgende:

[..]

Staat geen transfersom bij vermeld. Gratis? :')
Minimaal een paar ton lijkt me toch
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:47:01 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180121954
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:33 schreef Maastoren het volgende:
Vejinovic naar AZ. Welke Eredivisie middelmaat aankoop van de laatste jaren heeft het wel gered bij Feyenoord?
Wat versta je onder 'gered'? Er zijn er wel die hun eigen niveau bleven halen, maar echt doorontwikkeling zie je zelden inderdaad.

Maar goed, dat laatste komt ook omdat de stap sportief niet zo groot is van AZ/Groningen/Vitesse naar Feyenoord.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:47:24 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180121963
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')