abonnement Unibet Coolblue
pi_179878229
Sinds er hier betaald moet worden voor elke leging van de restafval container wordt er overal vuilnis gedumpt.
Beter hadden ze dat gewoon gratis gehouden want hier wordt niemand beter van.
  maandag 18 juni 2018 @ 19:55:49 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179878316
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Toch wel handiger dan losse zakken op je tuin. Bij ons hebben ze die niet maar ik heb twee extra (gratis) groencontainers gepakt om het plastic in op te slaan.
Klopt. Maar dan kun je in mijn beleving net zo goed die kliko met plastic aan de weg zetten. Maar dat is schijnbaar weer te makkelijk ofzo...
  maandag 18 juni 2018 @ 22:00:24 #28
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_179882827
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:53 schreef Blueheeler het volgende:
Sinds er hier betaald moet worden voor elke leging van de restafval container wordt er overal vuilnis gedumpt.
Dat is ook het meest stupide idee ooit. Het getuigt totaal geen kennis van prijsprikkels. Het inzamelen van kunststof moet je juist belonen omdat het gewoon grondstoffen zijn i.p.v. afval. Restafval moet je 'gratis' kwijt kunnen. Uiteraard bestaat er geen gratis, maar wordt het op een andere manier verrekend. Het beste idee was verwijderingsbijdrage zoals dat bij witgoed gemeengoed was. Als je deze bijdrage op alle soorten verpakkingsmateriaal heft en daarbij deze hoger wordt naarmate er meer verpakkingsmateriaal er gebruikt is zul je zien dat fabrikanten aandacht gaan besteden aan de materiaalkeuze. Plastic en piepschuim zou je bijvoorbeeld hoger kunnen belasten dan papier en karton. Je zult zien dat de consument dan eerder voor de milieuvriendelijke verpakkingen kiest omdat deze door de lagere verwijderingsbijdrage gunstiger geprijsd zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 18 juni 2018 @ 22:03:43 #29
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_179883000
Afvalverwerking hoort gewoon een taak voor de gemeente te zijn waarbij je niet voor elke scheet hoeft te betalen, dan krijg je dit soort onzin ook niet.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_179883057
Wat voor tokkie ben je dan als je gewoon je shit uit het raam flikkert. Zo zat ik laatst op mn balkon, liep een gozer beneden met zn kind in de kinderwagen en drukte zo zn blikje cola in de bosjes en ook echt proberen te verstoppen. Dat terwijl de prullenbak echt op 2 meter afstand lag. :')

Sprak ik hem erop aan, loopt zo door. Lekker voorbeeld ook voor je kind.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179884348
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:05 schreef habitue het volgende:
Wat voor tokkie ben je dan als je gewoon je shit uit het raam flikkert. Zo zat ik laatst op mn balkon, liep een gozer beneden met zn kind in de kinderwagen en drukte zo zn blikje cola in de bosjes en ook echt proberen te verstoppen. Dat terwijl de prullenbak echt op 2 meter afstand lag. :')

Sprak ik hem erop aan, loopt zo door. Lekker voorbeeld ook voor je kind.
Ik had dat laatst met een schoffelaar. Was plantsoentje aan t schoffelen, gooit hij z'n peuk erin. :')
Zag er wel uit als een taakstraf type ;(
pi_179898795
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Paar jaar geleden stond ik achter een keurig gezinnetje voor het stoplicht, mama besloot auto op te ruimen, daar vlogen de verpakkingen en lege blikjes uit de auto
En toen ben je uitgestapt en heb je dat mokkel aangesproken?
blablablabla
pi_179898816
Wel bijzonder dat mensen zich druk maken over afval terwijl het mensen via de gemeente weer werk bezorgd.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 17:08:30 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179898925
Bestaat er niet zoiets als milieustraat in Gelderland?

Nee, liever met al die troep de snelweg op _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:51:04 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179899961
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:53 schreef Blueheeler het volgende:
Sinds er hier betaald moet worden voor elke leging van de restafval container wordt er overal vuilnis gedumpt.
Beter hadden ze dat gewoon gratis gehouden want hier wordt niemand beter van.
Schuilt veel waarheid in
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')