Tunesie is achterin wel goed toch? Zie ze nog wel een puntje pakken.quote:
Worden dan weer van die potjes zoals Engeland op het WK2010quote:Op zondag 17 juni 2018 23:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tunesie is achterin wel goed toch? Zie ze nog wel een puntje pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
het is best een taai team om tegen te spelen ja, en ook al een tijdje ongeslagen.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tunesie is achterin wel goed toch? Zie ze nog wel een puntje pakken.
Doe eens gewoon een UI, baklap.quote:Op maandag 18 juni 2018 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het is best een taai team om tegen te spelen ja, en ook al een tijdje ongeslagen.
wordt denk ik geen walk over voor de engelsen
twitter:TeleFootball twitterde op zondag 17-06-2018 om 22:19:00Harry Kane says #WorldCup can be his first trophy | @Matt_Law_DThttps://t.co/rgoea7ex28 reageer retweet
Hoop dat ze winnen. Zal mooi zijn als er een Afrikaans land doorgaat.quote:Op maandag 18 juni 2018 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het is best een taai team om tegen te spelen ja, en ook al een tijdje ongeslagen.
wordt denk ik geen walk over voor de engelsen
Ik vestig mijn hoop daarvoor op Senegal.quote:Op maandag 18 juni 2018 09:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoop dat ze winnen. Zal mooi zijn als er een Afrikaans land doorgaat.
Ruud heeft er vertrouwen in.twitter:GullitR twitterde op maandag 18-06-2018 om 09:44:19England is kicking off their World Cup against Tunisia!How will it go? Check the video for my prediction...For more previews and tips during the #WorldCup, check: https://t.co/ZhLZsCNEYE#TunEng #Russia18 https://t.co/2qeDiQt8Wh reageer retweet
Leuk gedaan inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/BBCSport/status/1008725522908635137
Geweldig filmpje van de BBC
Schat Polen en Colombia wel hoger in.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop daarvoor op Senegal.
Senegal gaat je de mond snoeren.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Schat Polen en Colombia wel hoger in.
Valt niks te snoeren. Hoop juist dat ze doorgaan.quote:
minderquote:Op maandag 18 juni 2018 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Meer of minder goals voor Engeland dan voor Belgi?
Machtig mooi.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/BBCSport/status/1008725522908635137
Geweldig filmpje van de BBC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]Da's Quagmire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
England's gonna throw it away, gonna blow it awayquote:
Le Tissierquote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engeland is echt een vreselijk team. Ik mis Gerrard, Lampard, Owen, Beckham etc
Charlton, Moore.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bechkam is bizar overschat joh.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Inso het niet horen.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bechkam is bizar overschat joh.
Wat zei diequote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Sorry, maar dit is echt een lachwekkende uitleg van Lampard. Hoe krijg je het uit je strot?
Hij kon wel elk kapsel hebben. Wat een baas.quote:
Crouch, Carollquote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met een biertje onderuitgezakt met de voeten op tafel tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:32 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zo een laag tafeltje bij de BBC? Erg serieus daar.
De reden (of een van de redenen) dat Engeland in de recente jaren heeft teleurgesteld komt door de rivaliteit van de clubs. Wij speelden jaar in, jaar uit tegen elkaar met de clubs in de competitie en hierdoor ontstond er logischerwijs een rivaliteit, die we misschien meenamen naar de nationale ploeg, waardoor we geen eenheid konden vormen, waar andere landen dat nadeel niet hadden.quote:
Zo gezellig zien ze er niet uit.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:35 schreef wattel het volgende:
[..]
Met een biertje onderuitgezakt met de voeten op tafel tijdens de wedstrijd.
Mijn zus geilde altijd op hemquote:Op maandag 18 juni 2018 19:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij kon wel elk kapsel hebben. Wat een baas.
WTF, die laatste zin ook echtquote:Op maandag 18 juni 2018 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De reden (of een van de redenen) dat Engeland in de recente jaren heeft teleurgesteld komt door de rivaliteit van de clubs. Wij speelden jaar in, jaar uit tegen elkaar met de clubs in de competitie en hierdoor ontstond er logischerwijs een rivaliteit, die we misschien meenamen naar de nationale ploeg, waardoor we geen eenheid konden vormen, waar andere landen dat nadeel niet hadden.
Euh, Real Madrid vs. Barcelona, Inter vs. Milan vs. Juve vs. Roma vs. Lazio.Gelukkig zette Shearer hem direct op zijn plek.
Maar ook geen begrafenis. Is de Belg kijken tijdens een wedstrijd van Belgi leuker.quote:
Spanje heeft de laatste jaren het internationale voetbal gedomineerd met een derde van de ploeg die zichzelf niet eens Spanjaard (durven) noemen lmao.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
WTF, die laatste zin ook echt![]()
Die Lampard heeft zeker nog nooit een wedstrijd buiten de PL gekeken of wat?
Totdat ie naar Real ging was ie heel goed, daarna ging t snel bergafwaarts.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bechkam is bizar overschat joh.
Meer. Zeker in de tijd toen ze de titels pakten.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spanje heeft de laatste jaren het internationale voetbal gedomineerd met een derde van de ploeg die zichzelf niet eens Spanjaard (durven) noemen lmao.
in de PL heb je wel meer topclubs ,meer rivaliteitquote:Op maandag 18 juni 2018 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De reden (of een van de redenen) dat Engeland in de recente jaren heeft teleurgesteld komt door de rivaliteit van de clubs. Wij speelden jaar in, jaar uit tegen elkaar met de clubs in de competitie en hierdoor ontstond er logischerwijs een rivaliteit, die we misschien meenamen naar de nationale ploeg, waardoor we geen eenheid konden vormen, waar andere landen dat nadeel niet hadden.
Euh, Real Madrid vs. Barcelona, Inter vs. Milan vs. Juve vs. Roma vs. Lazio.Gelukkig zette Shearer hem direct op zijn plek.
Nee johquote:Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
in de PL heb je wel meer topclubs ,meer rivaliteit
Ze misten wel een echte controleur toen.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Scholes was de enige middenvelder die voldeed. Beckham, Lampard en Gerrard kwamen allemaal te kort. Dat is mijn kijk op het hele zaakje, come at me.
Volgens mij valt dat wel mee, zeker in die jaren toen zij in het nationale elftal zaten. Toen had je Arsenal, United, Chelsea en Liverpool denk ik (?). Van Tottenham of City was toen nog nauwelijks sprake. Correct me if I'm wrong. Maar regardless, haalt die rivaliteit het niet bij Inter tegen Milan of Barcelona tegen Real Madrid.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
in de PL heb je wel meer topclubs ,meer rivaliteit
Dat een middenveld met Scholes en Butt zo succesvol kon zijn, is eigenlijk onvoorstelbaar.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Scholes was de enige middenvelder die voldeed. Beckham, Lampard en Gerrard kwamen allemaal te kort. Dat is mijn kijk op het hele zaakje, come at me.
Die 4 domineerden, denk dat 5e club toen misschien zelfs Newcastle was?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, zeker in die jaren toen zij in het nationale elftal zaten. Toen had je Arsenal, United, Chelsea en Liverpool denk ik (?). Van Tottenham of City was toen nog nauwelijks sprake. Correct me if I'm wrong. Maar regardless, haalt die rivaliteit het niet bij Inter tegen Milan of Barcelona tegen Real Madrid.
Ingezet op een gelijkspel en eerste kaart voor Engeland.quote:
quote:
Ja want in Duitsland is er geen grote verandering zichtbaar in speelstijl en types spelers na de hervormingen (lol)quote:Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef wimderon het volgende:
Zijn er in Engeland geen Pieter Zwartjes die een heel boekje uitgebraakt hebben over hoe alles anders moet terwijl het bijna volledig bepaald wordt door of er getalenteerde jongetjes zijn die op hun vierde een paar voetbalschoenen ondergebonden krijgen door hun ouders?
Rare meltdown dit.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef wimderon het volgende:
Zijn er in Engeland geen Pieter Zwartjes die een heel boekje uitgebraakt hebben over hoe alles anders moet terwijl het bijna volledig bepaald wordt door of er getalenteerde jongetjes zijn die op hun vierde een paar voetbalschoenen ondergebonden krijgen door hun ouders?
Hels.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:54 schreef VeX- het volgende:
Nou dat zijn er al 3. Ken alleen ben Yedder, dies best goed.
Jammer alleen dat die niet voor Tunesi kiest.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:54 schreef VeX- het volgende:
Nou dat zijn er al 3. Ken alleen ben Yedder, dies best goed.
Oblak had hier moeten staan.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slowakije, Schotland en Sloveni vind ik helemaal niet zo gemakkelijk
Hier had ik een vermogen op kunnen zetten.quote:
En Hamsikquote:
grasquote:Op maandag 18 juni 2018 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Wedstrijd is nog niet begonnen of Grueter maakt al de eerste fouten.
BBC?quote:
Op dat ik dat zou posten?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier had ik een vermogen op kunnen zetten.
Ik geef het een kans.quote:
Handanovic gaat nit meer een interland keepen omdat 'ie Oblak voor z'n giechel heeft.quote:
Er mist wel wat nuance in je verhaal, maar ook jij hebt je zonden.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt mij 's nachts wakker maken om te kotsen op Pieter Zwart.
Toch vervelend voor Sloveni dat hun beste 2 spelers allebei keepers zijn, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Handanovic gaat nit meer een interland keepen omdat 'ie Oblak voor z'n giechel heeft.
Blij dat ze uit de EU zijn gegaan, zal hun voetbal ook ten goede komen, meer Engelse talent krijgt de kans nuquote:
Ronaldo schijnt weer raak te hebben geschoten bij Georgina.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waardeloos, verdiep je een in de materie
Ik vind haar maar matig, hij kan zoveel beter krijgenquote:Op maandag 18 juni 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ronaldo schijnt weer raak te hebben geschoten bij Georgina.
Excuuskind.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Wie was dat die tussen de scheidsrechters stond in het rood?
Verbaan?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij blijft maar raak schieten deze week.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het wel meevallen. Ze heeft haar haar wel ongelofelijk lelijk gemaakt een paar maanden terug.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind haar maar matig, hij kan zoveel beter krijgen
Misschien heeft ze wel een leuk karakterquote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind haar maar matig, hij kan zoveel beter krijgen
Jammer dat het niet regent he.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kane, die band kan er niet veel van.
Echt waar Stijn?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Ze heeft haar haar wel ongelofelijk lelijk gemaakt een paar maanden terug.
En waar is Paul Gascoigne?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken helemaal niemand meer van dit Engelse team. Waar is Owen? En Beckham? Paul Ince?
Heb je niets te doen?quote:
Gary Linekerquote:
Ik heb die wedstrijd niet gezien, maar iemand wist mij te vertellen dat het een vriendelijke wedstrijd was.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De vorige keer dat je inzette op veel gele kaarten ging het helemaal mis
Denk je?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een leuk karakter
Neppe hoofd maat, veel te nep en puntige knieen moet je niet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Ze heeft haar haar wel ongelofelijk lelijk gemaakt een paar maanden terug.
Jup al werden er in de laatste 10 minuten nog wat kaarten gepakt opeens.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, maar iemand wist mij te vertellen dat het een vriendelijke wedstrijd was.
Tunesie domineertquote:Op maandag 18 juni 2018 20:01 schreef Lothiriel het volgende:
Hoi, hoe waren de eerste minuten alvast? net ingeschakeld
Junior krijgt in ieder geval weer minder van de erfenis. Arme jongenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
Neppe hoofd maat, veel te nep en puntige knieen moet je niet hebben
Engeland had er al drie kunnen maken.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:01 schreef Lothiriel het volgende:
Hoi, hoe waren de eerste minuten alvast? net ingeschakeld
Kan Bestquote:
Insoquote:Op maandag 18 juni 2018 20:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Football is
[X]coming home
[ ]Not coming home
Tony Adams was verhinderdquote:
Insogodquote:Op maandag 18 juni 2018 20:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Football is
[X]coming home
[ ]Not coming home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef skysherrif het volgende:
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Geen idee over wie jullie het hebben, maar als je een relatie met iemand wil volhouden lijkt mij dat een vereiste.quote:
Ik vond die kleurstelling ook logischer, maar begreep het al wel snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik kan echt heel slecht tegen dat juichen na iedere goal.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Lingard in het Engelse elftal not DUN
Racist.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Lingard in het Engelse elftal not DUN
We zijn 2 minuten bezig.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:03 schreef Gijscoman het volgende:
Verdomme; dit Tunesi is niveau Saudi-Arabi...
https://www.instagram.com/georginagio/quote:Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee over wie jullie het hebben, maar als je een relatie met iemand wil volhouden lijkt mij dat een vereiste.
Over relaties weet ik niet veel, kan je daar meer over vertellen?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee over wie jullie het hebben, maar als je een relatie met iemand wil volhouden lijkt mij dat een vereiste.
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lette eigenlijk niet zo op en wist het ook niet tot die grote kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Het is heel normaal dat je juicht na een goal, beste Stijnquote:Op maandag 18 juni 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan echt heel slecht tegen dat juichen na iedere goal.
Schijnhuwelijk genot, Kees.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor TMZ posts.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Junior krijgt in ieder geval weer minder van de erfenis. Arme jongen
Lastig scoren met je ogen.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had die neger op zicht mogen maken
Schuld van zijn tattoo!quote:Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Masterminded het volgende:
Dat wordt een smaadstuk van The Sun.
Niet aan beginnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over relaties weet ik niet veel, kan je daar meer over vertellen?
Waarom? Keepers kunnen de bal ook naast kijken.quote:
Ik zal jou eens op je zicht rakenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had die neger op zicht mogen maken
Schuld van het shoppen bij de Primark en vliegen met Easyjet.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel apart, de uitkleur was altijd blauw toch?
Prima chickquote:Op maandag 18 juni 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/georginagio/
Zenuwenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Tunesie achterin goed hoorde ik.
Wat is dit psvcl
Gewoon een spuitje zetten.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
Die keeper faket de boel bij elkaar, je kunt echt niet door als je schouder uit de kom is geweest...
zegen van allahquote:Op maandag 18 juni 2018 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
Die keeper faket de boel bij elkaar, je kunt echt niet door als je schouder uit de kom is geweest...
Het kan ook een indicatie zijn van de kwaliteit van de reservekeeperquote:Op maandag 18 juni 2018 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |