Tunesie is achterin wel goed toch? Zie ze nog wel een puntje pakken.quote:
Worden dan weer van die potjes zoals Engeland op het WK2010quote:Op zondag 17 juni 2018 23:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tunesie is achterin wel goed toch? Zie ze nog wel een puntje pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
het is best een taai team om tegen te spelen ja, en ook al een tijdje ongeslagen.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tunesie is achterin wel goed toch? Zie ze nog wel een puntje pakken.
Doe eens gewoon een UI, baklap.quote:Op maandag 18 juni 2018 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het is best een taai team om tegen te spelen ja, en ook al een tijdje ongeslagen.
wordt denk ik geen walk over voor de engelsen
twitter:TeleFootball twitterde op zondag 17-06-2018 om 22:19:00Harry Kane says #WorldCup can be his first trophy | @Matt_Law_DThttps://t.co/rgoea7ex28 reageer retweet
Hoop dat ze winnen. Zal mooi zijn als er een Afrikaans land doorgaat.quote:Op maandag 18 juni 2018 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het is best een taai team om tegen te spelen ja, en ook al een tijdje ongeslagen.
wordt denk ik geen walk over voor de engelsen
Ik vestig mijn hoop daarvoor op Senegal.quote:Op maandag 18 juni 2018 09:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoop dat ze winnen. Zal mooi zijn als er een Afrikaans land doorgaat.
Ruud heeft er vertrouwen in.twitter:GullitR twitterde op maandag 18-06-2018 om 09:44:19England is kicking off their World Cup against Tunisia!How will it go? Check the video for my prediction...For more previews and tips during the #WorldCup, check: https://t.co/ZhLZsCNEYE#TunEng #Russia18 https://t.co/2qeDiQt8Wh reageer retweet
Leuk gedaan inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/BBCSport/status/1008725522908635137
Geweldig filmpje van de BBC
Schat Polen en Colombia wel hoger in.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop daarvoor op Senegal.
Senegal gaat je de mond snoeren.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Schat Polen en Colombia wel hoger in.
Valt niks te snoeren. Hoop juist dat ze doorgaan.quote:
minderquote:Op maandag 18 juni 2018 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Meer of minder goals voor Engeland dan voor Belgi?
Machtig mooi.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/BBCSport/status/1008725522908635137
Geweldig filmpje van de BBC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]Da's Quagmire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
England's gonna throw it away, gonna blow it awayquote:
Le Tissierquote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engeland is echt een vreselijk team. Ik mis Gerrard, Lampard, Owen, Beckham etc
Charlton, Moore.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bechkam is bizar overschat joh.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Inso het niet horen.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bechkam is bizar overschat joh.
Wat zei diequote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Sorry, maar dit is echt een lachwekkende uitleg van Lampard. Hoe krijg je het uit je strot?
Hij kon wel elk kapsel hebben. Wat een baas.quote:
Crouch, Carollquote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met een biertje onderuitgezakt met de voeten op tafel tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:32 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zo een laag tafeltje bij de BBC? Erg serieus daar.
De reden (of een van de redenen) dat Engeland in de recente jaren heeft teleurgesteld komt door de rivaliteit van de clubs. Wij speelden jaar in, jaar uit tegen elkaar met de clubs in de competitie en hierdoor ontstond er logischerwijs een rivaliteit, die we misschien meenamen naar de nationale ploeg, waardoor we geen eenheid konden vormen, waar andere landen dat nadeel niet hadden.quote:
Zo gezellig zien ze er niet uit.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:35 schreef wattel het volgende:
[..]
Met een biertje onderuitgezakt met de voeten op tafel tijdens de wedstrijd.
Mijn zus geilde altijd op hemquote:Op maandag 18 juni 2018 19:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij kon wel elk kapsel hebben. Wat een baas.
WTF, die laatste zin ook echtquote:Op maandag 18 juni 2018 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De reden (of een van de redenen) dat Engeland in de recente jaren heeft teleurgesteld komt door de rivaliteit van de clubs. Wij speelden jaar in, jaar uit tegen elkaar met de clubs in de competitie en hierdoor ontstond er logischerwijs een rivaliteit, die we misschien meenamen naar de nationale ploeg, waardoor we geen eenheid konden vormen, waar andere landen dat nadeel niet hadden.
Euh, Real Madrid vs. Barcelona, Inter vs. Milan vs. Juve vs. Roma vs. Lazio.Gelukkig zette Shearer hem direct op zijn plek.
Maar ook geen begrafenis. Is de Belg kijken tijdens een wedstrijd van Belgi leuker.quote:
Spanje heeft de laatste jaren het internationale voetbal gedomineerd met een derde van de ploeg die zichzelf niet eens Spanjaard (durven) noemen lmao.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
WTF, die laatste zin ook echt![]()
Die Lampard heeft zeker nog nooit een wedstrijd buiten de PL gekeken of wat?
Totdat ie naar Real ging was ie heel goed, daarna ging t snel bergafwaarts.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bechkam is bizar overschat joh.
Meer. Zeker in de tijd toen ze de titels pakten.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spanje heeft de laatste jaren het internationale voetbal gedomineerd met een derde van de ploeg die zichzelf niet eens Spanjaard (durven) noemen lmao.
in de PL heb je wel meer topclubs ,meer rivaliteitquote:Op maandag 18 juni 2018 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De reden (of een van de redenen) dat Engeland in de recente jaren heeft teleurgesteld komt door de rivaliteit van de clubs. Wij speelden jaar in, jaar uit tegen elkaar met de clubs in de competitie en hierdoor ontstond er logischerwijs een rivaliteit, die we misschien meenamen naar de nationale ploeg, waardoor we geen eenheid konden vormen, waar andere landen dat nadeel niet hadden.
Euh, Real Madrid vs. Barcelona, Inter vs. Milan vs. Juve vs. Roma vs. Lazio.Gelukkig zette Shearer hem direct op zijn plek.
Nee johquote:Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
in de PL heb je wel meer topclubs ,meer rivaliteit
Ze misten wel een echte controleur toen.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Scholes was de enige middenvelder die voldeed. Beckham, Lampard en Gerrard kwamen allemaal te kort. Dat is mijn kijk op het hele zaakje, come at me.
Volgens mij valt dat wel mee, zeker in die jaren toen zij in het nationale elftal zaten. Toen had je Arsenal, United, Chelsea en Liverpool denk ik (?). Van Tottenham of City was toen nog nauwelijks sprake. Correct me if I'm wrong. Maar regardless, haalt die rivaliteit het niet bij Inter tegen Milan of Barcelona tegen Real Madrid.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
in de PL heb je wel meer topclubs ,meer rivaliteit
Dat een middenveld met Scholes en Butt zo succesvol kon zijn, is eigenlijk onvoorstelbaar.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Scholes was de enige middenvelder die voldeed. Beckham, Lampard en Gerrard kwamen allemaal te kort. Dat is mijn kijk op het hele zaakje, come at me.
Die 4 domineerden, denk dat 5e club toen misschien zelfs Newcastle was?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, zeker in die jaren toen zij in het nationale elftal zaten. Toen had je Arsenal, United, Chelsea en Liverpool denk ik (?). Van Tottenham of City was toen nog nauwelijks sprake. Correct me if I'm wrong. Maar regardless, haalt die rivaliteit het niet bij Inter tegen Milan of Barcelona tegen Real Madrid.
Ingezet op een gelijkspel en eerste kaart voor Engeland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |