abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:18:15 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181443788
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:52 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Tja, wat dat betreft is het wel handig dat wij nu 2200 km van elkaar vandaan wonen, het is gewoon meteen klaar.
wij zitten 350km uit elkaar het contact is via messenger.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_181444658
Messenger, bestaat dat nog?

Toen ik nog een overzeese vriendin had ging alles via Viber.
pi_181457626
Even een klein verhaal van me aftypen.

Aantal weken geleden heeft mijn ex het uitgemaakt na een relatie van ongeveer 4,5 jaar. Heb hier een keer eerder gezeten na een relatie van 3 jaar en had gehoopt dit topic nooit meer te hoeven bezoeken, maar hier ben ik dus toch weer.

Na de relatie die 3 jaar duurde ben ik helemaal kapotgegaan en had ik geen idee hoe ik ooit nog overeind moest komen. Uiteindelijk wel gelukt en het is gewoon waar wat iedereen zegt, de tijd heelt vele wonden. Wel heeft dit bij mij toen echt heel lang geduurd en ben ik ook met mijn studie gestopt doordat ik gewoon letterlijk niks meer kon.

Nu zijn we inmiddels flink wat jaren verder en zit ik in de afrondende fase van een nieuwe studie. Enige tijd geleden dus opnieuw gedumpt en dit gaat weer gepaard met verschrikkelijk veel pijn aan mijn zijde. Wel weet ik dit keer dat het dus echt waar is wat iedereen zegt en dat je het tijd moet geven en dat het écht beter gaat worden. Ik ga er dus deze keer iets beter mee om dan de vorige keer, maar het gaat allemaal niet van harte en vooral het slapen, dromen, wakker worden en concentreren zijn een aantal probleemgebieden.

Ik ben dus in de afrondende fase van mijn studie en ben in het kader daarvan bezig met mijn scriptie. Echter, ik krijg door alle emoties helemaal niks meer gedaan. Het is echt gewoon urenlang elke dag naar mijn beeldscherm staren, niet kunnen concentreren en alleen maar afdwalen naar de pijn en emoties. Dit is redelijk problematisch aangezien ik gewoon deadlines heb voor wat betreft de scriptie. Ik weet, ook door de ervaringen van de vorige keer dat een relatie op de klippen liep, dat het op lange termijn allemaal beter gaat worden en dat het een kwestie van tijd is, maar ik heb voor wat betreft het afstuderen heel weinig tijd over. Er moet nu echt iets gebeuren en dus vroeg ik me af of mensen dit herkennen en eventueel tips hebben of kunnen aangeven hoe zij omgaan met het concentreren op zaken die moeten gebeuren?

Op mijn werk heb ik hier een stuk minder last van overigens. Daar komen klanten naar mij toe met dingen die moeten gebeuren en word ik als het ware beziggehouden, waardoor ik niet kan afdwalen qua gedachten. Qua afstuderen is het een stuk zelfstandiger en word ik niet beziggehouden door klanten/opdrachtgevers. Het moet echt puur uit mezelf komen en dan merk ik dus dat ik echt niks meer gedaan krijg en alleen maar aan het verzuipen ben in mijn gedachten.
  zondag 26 augustus 2018 @ 13:06:56 #104
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_181469280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 22:18 schreef Hazzard het volgende:
Even een klein verhaal van me aftypen.

He man, ik herken dit hele verhaal, ik kan ook s'nachts niet slapen en droom super vaak dat ze naast me ligt en dat terwijl ik overdag opeens in slaap kan vallen op de bank. Wat dat betreft zijn we allemaal oudjes hier, ik was hier vroeger ook onder een andere naam, maar wilde daar niet veel over toegeven.

Het is ook gewoon een trend, mensen gaan allemaal maar uit elkaar, misschien horen mensen niet eens bij elkaar te blijven, maar het blijft raar dat de een verliefd kan blijven en de ander er opeens klaar mee is.

Ik weet ook dat er na een tijd weer een betere tijd komt, maar soms lijkt dat nog zo ver weg. Kan je je scriptie niet uitstellen ofzo? Want het is echt super moeilijk om je je te concentreren op belangrijke dingen na zoiets, zeker als je een emotioneel persoon bent, zoals de meesten hier.

Een oplossing heb ik niet, maar wens je wel sterkte, uit elkaar gaan is altijd een ramp, tenminste voor 1 van de 2, dat is soms nog wel het ergste, dat de ander er klaar mee is en zelf dacht/wilde je nog dat alles goed kwam.

Toen ik m'n ex ontmoette zeiden we ook ja mensen gaan allemaal zomaar uit elkaar, je moet gewoon bij elkaar blijven, ook in slechte tijden, ja inderdaad, maar mensen doen dat toch niet.

Ik moet ook even gewoon door m'n slechte tijd heen en dan weer lekker uit huis, heb gelukkig de hond nog, dus moet elke dag wel 4x een eind lopen, anders lag ik echt de hele dag in bed of op de bank denk ik.

Sterkte man, in ieder geval kunnen we hier ons verhaal kwijt.
pi_181469769
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:06 schreef EasyLife het volgende:

[..]

He man, ik herken dit hele verhaal, ik kan ook s'nachts niet slapen en droom super vaak dat ze naast me ligt en dat terwijl ik overdag opeens in slaap kan vallen op de bank. Wat dat betreft zijn we allemaal oudjes hier, ik was hier vroeger ook onder een andere naam, maar wilde daar niet veel over toegeven.
Ja slapen, dromen en concentreren zijn gewoon echt lastig aan te pakken. Als je je 's avonds eens kut voelt kan je nog afleiding gaan zoeken. Je kan iets met vrienden doen of je kan gaan sporten, maar als je 's nachts in bed ligt is dat een stuk lastiger en zeker op het gebied van dromen doe je er gewoon weinig aan. Ook qua concentratie doe je/ik er weinig aan. Ik moet me gewoon concentreren, maar het lukt niet. Dan kan ik wel andere dingen gaan doen, maar een paar uur (of een paar dagen) later lukt het me nog steeds niet om me te concentreren :{ . Hoe lang heeft jouw relatie geduurd en hoe lang is het nu over?

quote:
Het is ook gewoon een trend, mensen gaan allemaal maar uit elkaar, misschien horen mensen niet eens bij elkaar te blijven, maar het blijft raar dat de een verliefd kan blijven en de ander er opeens klaar mee is.

Ik weet ook dat er na een tijd weer een betere tijd komt, maar soms lijkt dat nog zo ver weg. Kan je je scriptie niet uitstellen ofzo? Want het is echt super moeilijk om je je te concentreren op belangrijke dingen na zoiets, zeker als je een emotioneel persoon bent, zoals de meesten hier.
Er komt inderdaad een betere tijd. Ik weet dat het in mijn geval lang kan duren, maar het scheelt al een hoop dat ik het eerder heb meegemaakt en dat ik er daardoor toch iets rustiger insta en weet dat het echt goed gaat komen uiteindelijk.

Uitstellen van scriptie zou mogelijk zijn, maar is voor mij persoonlijk niet wenselijk. Heb al een werkgever die gewoon wil dat ik zo snel mogelijk volledig aan de slag ga en ik ben ook wel helemaal klaar met studeren inmiddels.

quote:
Een oplossing heb ik niet, maar wens je wel sterkte, uit elkaar gaan is altijd een ramp, tenminste voor 1 van de 2, dat is soms nog wel het ergste, dat de ander er klaar mee is en zelf dacht/wilde je nog dat alles goed kwam.

Toen ik m'n ex ontmoette zeiden we ook ja mensen gaan allemaal zomaar uit elkaar, je moet gewoon bij elkaar blijven, ook in slechte tijden, ja inderdaad, maar mensen doen dat toch niet.
Dank, het is inderdaad soms erg hard. De ander is er klaar mee en zelf wil je nog zoveel proberen om de relatie te redden. Maarja, je kan het niet in je eentje doen. Die gesprekken gedurende een relatie heb ik ook gehad. Dat wordt makkelijk gezegd op het moment dat je nog ontzettend veel van iemand houdt. Zodra het lastiger wordt is dat dan toch snel vergeten.

quote:
Ik moet ook even gewoon door m'n slechte tijd heen en dan weer lekker uit huis, heb gelukkig de hond nog, dus moet elke dag wel 4x een eind lopen, anders lag ik echt de hele dag in bed of op de bank denk ik.

Sterkte man, in ieder geval kunnen we hier ons verhaal kwijt.
Inderdaad belangrijk om jezelf wel bezig te blijven houden. Ik vind het persoonlijk erg lastig dat iemand zo'n belangrijke beslissing maakt over mijn leven en ik daar totaal geen invloed meer op kan uitoefenen. Ik wil hard werken aan de relatie en zij is er helemaal klaar mee en wil niks meer en dat heb ik maar te accepteren. Voor mij werkt het wel om dan dingetjes te zoeken waar ik wel veel invloed op kan uitoefenen. Zo ben ik gestopt met roken, ben ik hard bezig met diëten, weer aan het sporten geslagen. Dat soort dingen kan je gewoon solo doen (ook op de momenten dat je even geen zin hebt in andere mensen) en verder toch proberen om met enige regelmaat af te spreken met mensen en van mijn hart geen moordkuil te maken. Als ik me kut voel heb ik het daar met vrienden gewoon over en als iets me bezighoudt ook. Werkt toch uiteindelijk beter dan het allemaal opkroppen.
pi_181477896
Hazard, wat ik zou doen in jouw situatie is het werken aan je scriptie opdelen in blokken. Dus een uurtje scriptie, daarna jezelf een kwartiertje de tijd geven met je gedachten af te dwalen. Daarna weer een uurtje scriptie, etc. Heb je dit al geprobeerd? Sterkte!
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:09:12 #107
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_181504074
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:28 schreef Hazzard het volgende:
Hoe lang heeft jouw relatie geduurd en hoe lang is het nu over?

5,5 jaar en nu bijna 2 weken over.

Blehhh, vandaag was wel echt erg... kreeg post voor ons, blijkt dat ik als partnerpensioen ofzo sta ingeschreven, kan dus ook nog zijn dat we opeens fiscaal partner zijn dit jaar.

Dus ik proberen te contacten via whatsapp, heel kortaf, ik zeg in de brief staat je moet twee belangrijke keuzes maken, kan het wel voor je opsturen, je woont bij je ouders nu toch?

Opeens geen reactie meer, denk toch ff spieken op FB wat dr woonplaats nu is, zie ik opeens allemaal fotos van haar met een gast bij een hotel in de bergen, naast elkaar liggen alsof ze al jaren samen zijn.

Ik weet dat het dom is om te stalken, maar nu al... en die posts waren van vorige week, dus linea directa naar een ander en ook meteen samen weg. We waren 3 weken geleden nog samen op vakantie in Griekenland.

Die foto's krijg ik nooit meer uit m'n netvlies.
pi_181654960
Nou ja, gezien het verhaal wat je hebt verteld hier leek me toch wel duidelijk dat ze nu een ander heeft? Moet in ieder geval niet als een verrassing komen... Ze reageert niet omdat ze geen zin heeft in die shit die ze heeft achtergelaten en terug komt ze sowieso niot, dus zet dat maar gelijk uit je hoofd.
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:54:07 #109
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_181684606
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 00:37 schreef FlipjeHolland het volgende:
Nou ja, gezien het verhaal wat je hebt verteld hier leek me toch wel duidelijk dat ze nu een ander heeft? Moet in ieder geval niet als een verrassing komen... Ze reageert niet omdat ze geen zin heeft in die shit die ze heeft achtergelaten en terug komt ze sowieso niot, dus zet dat maar gelijk uit je hoofd.
Het gaat inmiddels al een stuk beter.
pi_181688773
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:54 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels al een stuk beter.
Houden zo kerel ^O^
pi_181859273
Hier nog iemand waar van de relatie over en uit is. Het is 2 maanden geleden uit gegaan na een relatie van 8 jaar, en het lijkt nu pas écht binnen te komen..Al voelde we allebij dat het er soort van aan zat te komen doet het toch pijn.
Ook het slechte slapen, levendige dromen, niet geconcentreerd zijn en vermoeid zijn overdag is herkenbaar.

Heb hiervoor meerdere relaties gehad en de langste was 3 jaar, en ik weet dat je er er weer overheen komt al lijkt dat zo nooit te voelen.

Alsof er elke keer weer een kleine stukje van je hart afbrokkelt. Ook zin in andere vrouwen/daten heb ik totaal nog niet. Ben er echt wel ff klaar mee nu..
pi_182245375
Een late reactie, maar wellicht is hij nog van toepassing.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:04 schreef Newssworld het volgende:
Hier nog iemand waar van de relatie over en uit is. Het is 2 maanden geleden uit gegaan na een relatie van 8 jaar, en het lijkt nu pas écht binnen te komen..Al voelde we allebij dat het er soort van aan zat te komen doet het toch pijn.
Ook het slechte slapen, levendige dromen, niet geconcentreerd zijn en vermoeid zijn overdag is herkenbaar.

Heb hiervoor meerdere relaties gehad en de langste was 3 jaar, en ik weet dat je er er weer overheen komt al lijkt dat zo nooit te voelen.
Eén van de weinig positieve dingen aan een eerdere langdurige relatie die is stukgelopen. Je kan alle clichés weer uit de kast halen, maar deze keer weet je in ieder geval dat er echt weer betere tijden gaan komen. Helaas kan het lang duren, maar als ik naar mezelf kijk is de eerste relatie die stukliep totaal niet te vergelijken met de tweede langdurige.

quote:
Alsof er elke keer weer een kleine stukje van je hart afbrokkelt. Ook zin in andere vrouwen/daten heb ik totaal nog niet. Ben er echt wel ff klaar mee nu..
Logisch na zo'n lange periode. Dat moet je ook allemaal totaal niet forceren. Waarom zou je in godsnaam dingen doen waar je geen zin in hebt? Focus je op jezelf en de leuke dingen/afleidingen in je leven. Ga dingen oppakken die je te lang hebt uitgesteld (in mijn geval afvallen en sporten oppakken) en waar jij je een beter persoon door gaat voelen. Sterkte :)
pi_182245437
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef Blabara het volgende:
Hazard, wat ik zou doen in jouw situatie is het werken aan je scriptie opdelen in blokken. Dus een uurtje scriptie, daarna jezelf een kwartiertje de tijd geven met je gedachten af te dwalen. Daarna weer een uurtje scriptie, etc. Heb je dit al geprobeerd? Sterkte!
Zit inmiddels op zo'n 85% denk ik. Had ik al die weken geleden niet gedacht, maar nu echt de laatste loodjes en het concentreren gaat me weer beter af. Gaat goed komen dus *) !

Wel binnenkort afgesproken met mijn ex :@ . Weet dat er eigenlijk niets goeds van kan komen, maar toch. Je wilt jezelf uiteindelijk niets kwalijk kunnen nemen en heb inmiddels het gevoel dat als er inderdaad niets goeds van komt, ik er een aantal dagen een kutgevoel aan overhoud, maar het kutgevoel daarna wel weer weg is. Ik zou er momenteel niet meer weken een wrak van zijn, dus wilde toch eens kijken wat een bakje koffie zou doen (en stiekem wellicht zou opleveren).
  woensdag 3 oktober 2018 @ 04:30:23 #114
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182286031
Nu bijna 2 maanden dat ze weg is en het wordt alleen maar erger... denk dat ik in m'n hoofd had dat het nog goed kwam ofzo, hebben meer mensen dit?
pi_182291043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 04:30 schreef EasyLife het volgende:
Nu bijna 2 maanden dat ze weg is en het wordt alleen maar erger... denk dat ik in m'n hoofd had dat het nog goed kwam ofzo, hebben meer mensen dit?
De 7 stages of grief is volgens mij wel een aardig bewezen theorie?



(Meer info: https://www.thrivetalk.com/7-stages-of-grief)

Nu geloof ik er niet in dat iedereen deze stappen helemaal precies op de hierboven beschreven wijze doorloopt, maar een kern van waarheid herken ik er wel in. Ook jouw verhaal zal bijna iedereen hier wel herkennen denk ik.

Zodra je langzaam begint te beseffen dat het écht niet meer goed gaat komen, ongeacht wat jij er wellicht allemaal nog voor zou willen doen, doet dat gewoon ontzettend veel pijn. Als jij daarvoor, bewust of onbewust, nog met het idee speelt dat het nemen van tijd of actie wellicht nog wonderen kan verrichten, dan is de realisatie dat dat niet zo is gewoon ontzettend kut.

Bereid je alvast op het volgende voor: ik heb in mijn eigen ervaring gemerkt dat ik heel vaak tussen fases blijf switchen. Ik heb gemerkt dat ik vaak hoop heb, vervolgens zie ik alle hoop vervliegen en voel ik me kut omdat ik weet dat het nooit meer goed gaat komen en daarna ga ik toch weer bij mezelf denken "maar wat als..." en schiet ik weer terug naar de gedachte dat het misschien toch nog goedkomt.

Het hoort erbij. Het is de normaalste zaak van de wereld en twee maanden is niet zo gek lang (totaal niet zelfs) na een relatie van 5,5 jaar. De kans is extreem groot dat je hier nog heel lang mee gaat struggelen. Dat zeg ik niet om je een nog kutter gevoel te bezorgen, maar omdat het erbij hoort en je jezelf niet extra moet gaan zitten opvreten als je weer een periode hebt waarin het slechter gaat.

Probeer aan jezelf te blijven werken, maar accepteer ook gewoon dat dit een menselijk iets is en je geen apart geval bent of er eigenlijk al perfect mee om hoort te kunnen gaan. Blijf dingen doen, blijf communiceren met je omgeving (dat is de beste uitlaatklep voor mij) en dan gaat het, met vallen en opstaan, op termijn beter.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:21:58 #116
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182292309
Ik lag vorige maand in het ziekenhuis vanwege dit, dus normaal is het niet echt. 4 politie auto's en en met de ambulance... ja heel normaal...

Edit: weet je serieus... ik denk nu gewoon nog 40 jaar en dan is alles over.
pi_182292382
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:21 schreef EasyLife het volgende:
Ik lag vorige maand in het ziekenhuis vanwege dit, dus normaal is het niet echt. 4 politie auto's en en met de ambulance... ja heel normaal...

Edit: weet je serieus... ik denk nu gewoon nog 40 jaar en dan is alles over.
Naar aanleiding van je bericht van september (het gaat iets beter) en nu de terugval (het wordt alleen maar erger) kreeg ik, samen met je vraag of anderen hier ook last van hebben, een iets ander beeld van de ernst. Ik weet niet zo goed wat ik hierop verder moet zeggen, behalve dat dit iets is waar je uiteraard professionele hulp bij moet zoeken. Kan me voorstellen dat je zelf ook al tot die conclusie was gekomen.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 07:57:19 #118
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182310073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:26 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Naar aanleiding van je bericht van september (het gaat iets beter) en nu de terugval (het wordt alleen maar erger) kreeg ik, samen met je vraag of anderen hier ook last van hebben, een iets ander beeld van de ernst. Ik weet niet zo goed wat ik hierop verder moet zeggen, behalve dat dit iets is waar je uiteraard professionele hulp bij moet zoeken. Kan me voorstellen dat je zelf ook al tot die conclusie was gekomen.
Ik heb in de 6 jaar single voor deze vriendin al zo veel psychologen versleten, die mensen doen ook maar wat.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 4 oktober 2018 @ 09:02:42 #119
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182310678
ik ga meeten met mijn ex :Y
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182336663
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ga meeten met mijn ex :Y
Laat je even weten hoe het gegaan is?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:58:46 #121
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182337847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:46 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Laat je even weten hoe het gegaan is?
prima duurt nog wel even de 20ste hebben we een afspraak staan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182338227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

prima duurt nog wel even de 20ste hebben we een afspraak staan.
Wat is eigenlijk de insteek van het gesprek?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:23:02 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182338265
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:20 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de insteek van het gesprek?
We zijn ''vrienden'' momenteel kijken hoe het nu gaat zien we wel wat de toekomt gaat brengen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182340932
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 01:11 schreef Hazzard het volgende:
Een late reactie, maar wellicht is hij nog van toepassing.

[..]

Eén van de weinig positieve dingen aan een eerdere langdurige relatie die is stukgelopen. Je kan alle clichés weer uit de kast halen, maar deze keer weet je in ieder geval dat er echt weer betere tijden gaan komen. Helaas kan het lang duren, maar als ik naar mezelf kijk is de eerste relatie die stukliep totaal niet te vergelijken met de tweede langdurige.

[..]

Logisch na zo'n lange periode. Dat moet je ook allemaal totaal niet forceren. Waarom zou je in godsnaam dingen doen waar je geen zin in hebt? Focus je op jezelf en de leuke dingen/afleidingen in je leven. Ga dingen oppakken die je te lang hebt uitgesteld (in mijn geval afvallen en sporten oppakken) en waar jij je een beter persoon door gaat voelen. Sterkte :)
Hij is nog van toepassing helaas ja.

Juist bij mijn eerdere relaties had ik zoiets van, dit is nu leuk maar dit gaat uiteindelijk foutlopen.

Bij de laatste lange relatie had ik juist een goed gevoel en kon ik ook juist vergelijken met mijn vorige exen. Denk dat het helaas nog wel ff gaat duren voordat ik er overheen ben.

Maar beetje bij beetje gaat het beter, en idd weer meer sporten etc. En ik ben juist niet aan het forceren, dat heeft allemaal geen zin, we zien wel weer wat er op het pad komt! ;)
pi_182414333
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 04:30 schreef EasyLife het volgende:
Nu bijna 2 maanden dat ze weg is en het wordt alleen maar erger... denk dat ik in m'n hoofd had dat het nog goed kwam ofzo, hebben meer mensen dit?
Dit heb ik (on)bewust denk ik ook gehad, en daardoor heeft het ook lang geduurd bij mij, en is het zelfs nog steeds bezig.
Terwijl zij al afscheid aan het nemen was terwijl het nog aan was is bij mij de klap veel later gekomen, ook omdat ik mischien ergens nog soort van hoop had.
Sterkte
pi_182472792


[ Bericht 50% gewijzigd door Sad-men op 12-10-2018 16:24:15 ]
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:21:55 #127
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182488254
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:15 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Dit heb ik (on)bewust denk ik ook gehad, en daardoor heeft het ook lang geduurd bij mij, en is het zelfs nog steeds bezig.
Terwijl zij al afscheid aan het nemen was terwijl het nog aan was is bij mij de klap veel later gekomen, ook omdat ik mischien ergens nog soort van hoop had.
Sterkte
Thanks, kreeg afgelopen week opeens ook nog likes van die nieuwe vent van haar op FB, bla bla likes your photo, bla bla likes your photo... en ook best persoonlijke fotos, van haar en onze hond en eentje toen onze hond ziek was en zij haar troost. Dat soort fotos wil je niet kwijt eigenlijk, maar nu toch maar verwijderd en die gast geblocked.

PS. die meldingen krijg je vanwege die tags als iemand dat niet volgde.
pi_182522530
Update 3:

Ik volg mijn ex dus allang niet meer op de social media, maar mijn broer had mij een maand geleden opzij gezet omdat hij wat aan mij moest vermelden. Mijn ex had blijkbaar op haar FB een post gemaakt over hoe zwaar het afgelopen jaar wel niet was sinds Augustus 2017 (de maand waarin het uit ging), en dat ze in December jongstleden was gedrogeerd en verkracht, waarna ze een week op de intensive care lag vanwege de "roofies" die haar lever aan het aantasten waren.

Zoals jullie kunnen voorstellen, lag ik hier helemaal in puin van. Oorspronkelijk wist ik niet of het een goed idee was om contact op te nemen (voor het eerst sinds het uit ging), maar uiteindelijk heb ik dat toch gedaan en een berichtje van steun gestuurd. Ze had een week later gereageerd met een kort maar lief berichtje, waarin ze schreef dat ze voor mij aan het bidden is. Zo'n reactie was nieuw voor mij, sinds ze nooit zulke woorden ("bidden") tijdens onze relatie gebruikte. Het gaf mij de bevestiging dat ze immiddels een ander persoon is, en dat de relatie helemaal over is. Blijkbaar heeft ze nu ook een nieuw vriendje, al zag dat gebaseerd op FB foto's volgens mijn broer er uit als een rebound. Maar al dit heeft voor een gigantische relapse gezorgd in mijn hartzeer over onze breuk, en nu nog weet ik niet hoe ik er het beste mee om kan gaan. Ik voel als een "secondary survivor" over iemand die niet meer in mijn leven is.

Tegelijkertijd heb ik niks hiervan gezegd tegen mijn huidige vriendin: het Chinese meisje over wie ik het eerder had, en met wie ik sinds Mei "officieel" ben. Het gaat prima tussen ons, maar haar visum problemen zijn nog steeds een ding. Ik zat te overwegen om met haar te trouwen om haar te kunnen helpen, en ik zou het nu heeeeeeel kut vinden als ze in de aankomende paar maanden het land uit moet. Maar ik voel ook alsof ik niet reactionair moet doen gebaseerd om dit soort omstandigheden: het liefst heb ik dat we verder samen kunnen groeien voordat ik zo'n beslissing maak. En al deze recente ontwikkelingen in de afgelopen maand met mijn ex helpen helemaal niet. Want ik wil geen beslissing maken die gebaseerd is op gevoelens van verlies.

Toestand.
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:26:47 #129
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182529504
Net een appje van Mn ex gehad, dat ze dit mij even wou vertellen, ze heeft een ander en om confrontaties in de toekomst te voorkomen wou ze me dat even appen, voel me er heel raar over, hoopte en dacht dat het minder met me zou doen
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:03:30 #130
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182531405
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Net een appje van Mn ex gehad, dat ze dit mij even wou vertellen, ze heeft een ander en om confrontaties in de toekomst te voorkomen wou ze me dat even appen, voel me er heel raar over, hoopte en dacht dat het minder met me zou doen
Dat is ook naar zeg, ik had de laatste 2 weken heel leuk app contact via een dating app met een Marokkaans meisje, die wel ook echt in Marokko woont, echt bloedmooi. Geloofde het eerst niet, maar na Facetimen en veel bellen wel. En elke keer selfies sturen en ze woont ook erg mooi en redelijke auto, dus was niet achter geld aan ofzo (wist ook dat ik dat niet echt had).

Alleen voor mij was het meer afleiding, was niet echt van plan om daarheen te gaan ofzo en andersom ook moeilijk, sowieso was mn ex ook buitenlands en zat daar momenteel nog niet op te wachten.

Maar nu hele opbiechting gehad dat ze wil stoppen met appen/bellen alles, want ze kon er niet meer tegen, begon verliefd op me te worden en afstand en cultuurverschil toch te groot. Ik kreeg volgende dag toch weer berichtjes van smorgens tot savonds, maar toen toch vroeg ze of ik haar aub wilde blocken (snap alleen niet waarom ze mij niet kon blocken), want ze kon dit niet. Ze zei nog wel thanks for everything and I'm sorry en alles.

Pas toen besefte ik eigenlijk hoe serieus ze was, heb toen maar besloten ook echt niks meer te sturen, aangezien ik weet hoe erg het is om gek op iemand te worden/zijn en er niet bij te kunnen zijn. Heb sinds toen ook niets meer vernomen, wel jammer, want voor mij deed het mijn ex echt vergeten, maar niet eerlijk als het voor de ander serieus is.
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:07:13 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182531494
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Net een appje van Mn ex gehad, dat ze dit mij even wou vertellen, ze heeft een ander en om confrontaties in de toekomst te voorkomen wou ze me dat even appen, voel me er heel raar over, hoopte en dacht dat het minder met me zou doen
Hebben jullie gezamelijke vrienden of komen jullie elkaar nog tegen? Anders wel een beetje apart om zoiets te doen zonder reden.
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:07:37 #132
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182531507
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hebben jullie gezamelijke vrienden of komen jullie elkaar nog tegen? Anders wel een beetje apart om zoiets te doen zonder reden.
Ja gewoon gemeen naar mijn idee.

Kreeg na een paar weken dat het uit was ook nog appje van mijn ex, dat ze mn moeder nog wilde feliciteren, maar misschien raar was en dat ze zich kut voelde over alles, dat is gewoon niet eerlijk als zij degene is die het uit heeft gemaakt.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:59:38 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182546217
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ja gewoon gemeen naar mijn idee.

Kreeg na een paar weken dat het uit was ook nog appje van mijn ex, dat ze mn moeder nog wilde feliciteren, maar misschien raar was en dat ze zich kut voelde over alles, dat is gewoon niet eerlijk als zij degene is die het uit heeft gemaakt.
Zoiets zou ik wel ander vinden dan vermelden dat je een ander hebt.

Dat iemand het uit heeft gemaakt wil niet zeggen dat het voor de ander niet lastig is natuurlijk. Hoewel ik je gevoel daarin wel begrijp is het gewoon niet zo simpel.
pi_182546814
Het is toch fijner om te horen van je ex dat hij/zij een ander heeft i.p.v. verrast te worden door ze tegen te komen of het te horen van vrienden.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:39:10 #135
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182546941
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hebben jullie gezamelijke vrienden of komen jullie elkaar nog tegen? Anders wel een beetje apart om zoiets te doen zonder reden.
geen gemeenschappelijke vrienden , alleen werk ik bij haar in de buurt en liep ze laatst al soortvan hand in hand langs mijn werkplek , dus eigenlijk wist ik al hoe laat het was :') , voor de rest zou ik haar alleen tegen kunnen komen met stappen ofzo
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:40:09 #136
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182546961
Sjezus wat heb ik er een kutnacht van gehad zeg :')
pi_182550992
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:40 schreef jigggy het volgende:
Sjezus wat heb ik er een kutnacht van gehad zeg :')
Kut voor je man! Sterkte.

Met mijn gaat laatste tijd wel iets beter. Wil aan de ene kant nog helemaal niet daten enzo, maar aan de andere kant zou ik best wel weer een vriendin willen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:40:38 #138
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182553196
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:40 schreef jigggy het volgende:
Sjezus wat heb ik er een kutnacht van gehad zeg :')
Sterkte voor ons beide dan vanavond haha.

Ik droomde dat ik me omdraaide en mn arm opeens om iemand heen lag, was zij het en toen zei ik huh maar je bent toch weg, zoiets en toen werd ik wakker, lag ik nog met mn arm om haar heen.

Om vervolgens echt wakker te worden in een leeg bed, ergste zijn dan die uren nadat je wakker bent, dat je dat gevoel weer voelt, trekt gelukkig wel weer weg.

Heb dit nog eens in de paar weken.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:21:52 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182553989
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:40 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Sterkte voor ons beide dan vanavond haha.

Ik droomde dat ik me omdraaide en mn arm opeens om iemand heen lag, was zij het en toen zei ik huh maar je bent toch weg, zoiets en toen werd ik wakker, lag ik nog met mn arm om haar heen.

Om vervolgens echt wakker te worden in een leeg bed, ergste zijn dan die uren nadat je wakker bent, dat je dat gevoel weer voelt, trekt gelukkig wel weer weg.

Heb dit nog eens in de paar weken.
herkenbaar heb dat ook gehad
rotgevoel ja .

zelf ga ik nu wel goed met mijn ex om ga der zaterdag dag zien na 5 maanden we bellen vaak vriendschapelijk hoop niet dat dit het blijft maar je weet het niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:34:43 #140
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182556775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:40 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Sterkte voor ons beide dan vanavond haha.

Ik droomde dat ik me omdraaide en mn arm opeens om iemand heen lag, was zij het en toen zei ik huh maar je bent toch weg, zoiets en toen werd ik wakker, lag ik nog met mn arm om haar heen.

Om vervolgens echt wakker te worden in een leeg bed, ergste zijn dan die uren nadat je wakker bent, dat je dat gevoel weer voelt, trekt gelukkig wel weer weg.

Heb dit nog eens in de paar weken.
heel veel sterkte bro, klinkt ook allemaal echt klote..

Ik ga nog maar even naar de gym, sparren om even wat frustratie eruit te laten
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:35:16 #141
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182556788
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:37 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Kut voor je man! Sterkte.

Met mijn gaat laatste tijd wel iets beter. Wil aan de ene kant nog helemaal niet daten enzo, maar aan de andere kant zou ik best wel weer een vriendin willen.
sterkte gap, ik zou het gewoon proberen ,wat heb je te verliezen
pi_182558247
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:35 schreef jigggy het volgende:

[..]

sterkte gap, ik zou het gewoon proberen ,wat heb je te verliezen
Weet niet. Lukt me ook niet echt om dames aan te spreken ofzo.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:56:38 #143
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182573106
Loopt ze voor de 2e keer in de week hand in hand langs Mn winkel, het lijkt wel alsof ze het expres doet :')


Tijd voor een sigaret
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:21:59 #144
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182573627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:56 schreef jigggy het volgende:
Loopt ze voor de 2e keer in de week hand in hand langs Mn winkel, het lijkt wel alsof ze het expres doet :')

Tijd voor een sigaret
Vervelend wel, maar je doet er verder vrij weinig aan. Zij heeft ook gewoon het recht om daar te lopen en wellicht doet ze het helemaal niet expres. Het is inmiddels al heel wat maanden uit volgens mij, dus hoe moeilijk het ook wel niet is (en ik weet dat het moeilijk is)...probeer die relatie echt eens te verwerken. En dat bedoel ik niet bruut of zo, want snap dat het kut kan aanvoelen. Maar na verloop van tijd moet je toch echt verder en dan helpt het niet heel erg als je maar medelijden met jezelf blijft hebben zeg maar. :@ Het is ook vrij normaal dat je aan je ex laat weten dat je iemand anders ziet. Beter zo dan er per toeval achterkomen. Dus dat bedoelde ze wellicht gewoon goed.

Wel erg vervelend dat je er zo mee zit, sterkte nog O+

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ja gewoon gemeen naar mijn idee.

Kreeg na een paar weken dat het uit was ook nog appje van mijn ex, dat ze mn moeder nog wilde feliciteren, maar misschien raar was en dat ze zich kut voelde over alles, dat is gewoon niet eerlijk als zij degene is die het uit heeft gemaakt.
Het is niet alsof degene die het uitmaakt verder geen rechten meer heeft of zo. Gevoelens aan beide kanten. Helemaal als het contact met je moeder goed was...dan kan ik zo'n appje me wel goed voorstellen eigenlijk. Maar kan aan mij liggen :) Jij ook veel sterkte!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:56:27 #145
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182576446
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is niet alsof degene die het uitmaakt verder geen rechten meer heeft of zo. Gevoelens aan beide kanten. Helemaal als het contact met je moeder goed was...dan kan ik zo'n appje me wel goed voorstellen eigenlijk. Maar kan aan mij liggen :) Jij ook veel sterkte!
Meer ook omdat ze al 3 maanden stiekem met een ander zat te chatten (ik dacht beste vriendin of oud klasgenoot, maar ze voegde gewoon een nieuw ontmoet iemand toe) en toen ze 2 dagen weg was al met hem ergens in de bergen was en fotos op Facebook plaatsen. Echt zo van dat is niks geworden, dus nu voel ik me weer sad. Ik wist sowieso al dat die kerel niks goeds was, geen idee of ze wel of niet bij elkaar zijn, maar als je weg gaat voor een ander en dan kut gaat voelen... dat is mijn idee.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 12:57:35 #146
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182589305
Wat maak ik nu mee, stapt ze net de winkel In waar ik werk ,met de vraag of ze straks nog een paar handdoeken die ze nog bij mij thuis had liggen kan ophalen of ik ze kan brengen, ik heb gezegd dat ik wel het geld overmaak als ze een nieuw setje koopt , wat de fuck joh laat me met rust :') vooral op Mn werk
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:36:42 #147
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182606238
Mijn ex is vandaag jarig, vlak voordat ze weg was zat ik al aan dingen te denken om te doen vandaag en/of dit weekend. Ging allemaal mooi niet door dus.

De afgelopen dagen was ik best nerveus, wilde soort van feliciteren, om te laten weten met mij gaat alles goed, hoop met jou ook, maar diep van binnen weet ik dat ik het alleen maar wilde doen om dat ik wil dat ze mij lief of weer leuk vindt of mist zeg maar.

Daarnaast heeft ze me volgens mij ook geblocked op enkele dingen, maar weet niet wat. En ik hoef niet eens antwoord, liever niet zelfs, maar zou wel willen weten dat het aan komt en stel ik stuur dan een Whatsapp ofzo en ik zie na uren nog steeds "niet gelezen" dan gaat dat me alleen maar ergeren en wordt ik nog nerveuzer.

Maar goed, ik ga het sowieso niet doen, waarom zou ik ook, we hebben geen contact meer.

PS. had nog steun gezocht bij vrienden/vriendinnen, maar die reageerden echt zo van pfff ben je hier nog mee bezig?
pi_182617115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:36 schreef EasyLife het volgende:

PS. had nog steun gezocht bij vrienden/vriendinnen, maar die reageerden echt zo van pfff ben je hier nog mee bezig?
Wat een kutreactie. Loslaten is hartstikke moeilijk. Niks om je over te schamen.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:01:53 #149
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182624551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:24 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

Wat een kutreactie. Loslaten is hartstikke moeilijk. Niks om je over te schamen.
Heb gelukkig veel steun gehad aan een meisje ver weg, heel leuk, wilde op een gegeven moment niet verder praten omdat het toch niks zou worden ivm afstand. Maar die begon deze week opeens weer te praten dat ze toch wel gewoon als vrienden wilde appen.

Daar zo'n beetje de hele dag mee geappt, gewoon over onzin, wat voor weer het is en wat voor avond eten we hadden, eigenlijk van die gesprekken die je hebt als je verliefd bent, dat het nergens meer over gaat, maar je toch door wil praten. En zij is wel altijd met vrienden en familie, maar toch wat eenzaam, dus zij bleef ook door appen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:03:53 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182624570
vandaag elkaar zien voor het eerst in vijf maanden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:59:24 #151
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182625271
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
vandaag elkaar zien voor het eerst in vijf maanden.
heel veel succes
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:19:51 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182633030
het ging eigenlijk heel goed veel gepraat lekker gegeten en de tijd vloog voorbij wel apart om dan weer afscheid te moeten nemen maar ze vroeg me voor een volgende keer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:04:03 #153
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182636127
Ik zie trouwens nog op tegen alle belastinggezeur. Hoop er straks een beetje overheen te zijn, totaal geen contact is ook wel weer lekker. Moeten denk ik volgend jaar nog dingen regelen ivm haar werk en onze huurtoeslag begin dit jaar. Nja, fuck it, zien we dan wel weer.
pi_182786371
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het beter voor je zal zijn om haar gewoon echt helemaal achter je te laten. Ik lees je ''als dat zo blijft is dat ook gewoon prima'' uiteraard, maar je probeert het niet voor niets. Dus het betekent nog steeds wat voor je. Jullie hebben het sinds toen al eens geprobeerd (wat ik lees) om weer wat meer contact te hebben, maar dat is natuurlijk ook met een reden toch niet zo gelopen als dat je had gehoopt. Als ik haar was zou ik nu dan ook niet meer ingaan op jouw mail (al zou ik dat wel laten weten ipv negeren). Ik zeg niet dat het zo is, maar ik kan me goed voorstellen dat het op haar alleen maar overkomt alsof je nog steeds niet helemaal over haar heen bent. Nostalgie gevoelens e.d.
Om hier toch nog even op terug te komen.. Nostalgie gevoelens betekent toch niet persč dat je niet over iemand heen bent? Vandaag heb ik weer zo’n rare dag. Eens in de zoveel tijd heb in een dag dat ik terugdenk aan een aantal jaren geleden. En natuurlijk speelde mijn toenmalige ex daar een grote rol in, beetje het hoogtepunt van m’n middelbare school tijd.

Maar de laatste keer dat het door m’n hoofd ging was dus mijn vorige post, begin augustus.. En iedere keer als ik zo’n moment heb (meestal s’ochtends), vraag ik me af wat zij nu doet etc. maar de rest van de tijd ben ik er helemaal niet mee bezig. Dat betekent toch niet dat ik er niet overheen ben? Het is 4 jaar geleden. Wel mijn eerste vriendin en dat blijft altijd speciaal, maar naast dat ik daar geen verlangen naar heb is het ook nog eens totaal irrealistisch. Hebben anderen dit ook af en toe?

Ik ben nu bijna een maand in m’n wereldreis en had eigenlijk verwacht dit soort momenten niet te hebben op reis.

Ben nogal in de war, aangezien ik het idee heb dat ik het geromantiseerde verhaal eruithaal, en daar het gevoel vandaan komt.

Heb vaak het idee dat vroeger alles leuker was en ik meer plezier kon halen uit dingen, (wat deels waar is). En dan romantiseer ik ook vaak de relatie van toen (de leuke dingen), terwijl onze relatie, ookal was het gevoel wel écht, gewoon een slechte relatie was met veel ruzie en veel gezeik. Maar toch aan de leuke dingen denken dan..

Naja het waait wel weer over denk ik, wellicht blijft dit m’n hele leven zo, :’)
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:47:38 #155
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182829763
Ik vrees dat mijn ex niet zo’n leuk avondje stappen heeft gehad.

Word vanochtend wakker en kijk op mijn telefoon ,heb Ik van haar (blijkbaar) nieuwe nummer een appje waar in staat “ik ben blij dat het allemaal voorbij is en ik jou rotkop nooit meer hoef te zien ,na wat je me allemaal hebt aangedaan” ,gewoon uit het niks en dat terwijl ik mijzelf nou niet echt de rotzak in de relatie vond ofzo.

Heb er maar niet op gereageerd maar vind dit redelijk onnodig en raar ,voel me er niet echt lekker onder
pi_183074074
Nou, ik kan me hier na 4 jaar ook weer eens komen melden want het is me weer niet gegund :')

Vorige week zaterdag zouden we elkaar een dagje niet zien omdat we "teveel op elkaars lip zaten" wat ook wel klopt aangezien we 2 maanden elkaar dag in, dag uit gezien hebben want mevrouw had een situatie waardoor ze echt door me opgevangen moest worden. 2 Maanden alles gegeven wat ik had, 200% want ze was al niet de meest makkelijke aangezien het een narcistische borderliner is.
Met zo'n persoonlijkheid is het misschien ook niet heel raar dat ik de boel niet vertrouwde, haar gedrag met haar telefoon was al 3 weken nogal vreemd te noemen. Heel mysterieus appen, zodat ik het net niet kon zien, als ik aan kwam lopen snel Whatsapp wegklikken, telefoon opeens niet meer van haar zijde laten wijken. Mjaja....

Toen ik daar zondag weer was was mevrouw ontzettend geagiteerd, nog erger dan normaal. Ik besloot er niks van te vinden en heb gewoon wat meegeholpen met klusjes in huis. Bij het uitruimen van de vaatwasser vond ik opeens glazen die ze alleen in uitzonderlijke situaties gebruikt, aantal borden dat wel heel veel was voor 1 persoon in 2 dagen, pannen die gebruikt waren maar niet overeenkwamen met wat ze mij vertelde allemaal gegeten te hebben, bij het doen van de was vond ik opeens gewassen lingerie die ik echt al een hele tijd niet gezien had en toen ze eten voor ons ging maken pakte ze opeens een pak met van die mini brunch broodjes van de AH. Normaal zitten er daar 9 in ofzo en nu nog 3, heel vreemd voor iemand die een koolhydraatarm dieet volgt en daar altijd heel strikt in is.

Op een gegeven moment toch maar aangegeven dat het me allemaal niet lekker zat wat resulteerde in een totale defensieve flipbui. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om haar überhaupt wat te vragen, waar ik het gore lef vandaan haalde om zoiets over haar te denken, dat soort dingen. Dat terwijl als een vrouw mij ook maar verkeerd aankijkt ik altijd uitgemaakt werd voor hoereloper, onbetrouwbare kklijer, dat ze altijd wel wist dat ik niet te vertrouwen was. Maar ik haalde het lef ergens vandaan haar heel rustig te vragen of ze wel echt zeker wist dat ze die zaterdag alleen was en dat was bespottelijk :')

Uiteindelijk bedaarde de boel weer een beetje, heb ik ook aangegeven dat het mijn gevoel was en het niet hoeft te kloppen maar dat ik er (mede gezien haar psychische staat) gewoon heel bang voor was omdat ik weet waar ze toe in staat kan zijn, ze had het me immers zelf verteld.
Die nacht ben ik weer eens de hele nacht voor haar opgebleven om dingen in huis te doen want haar moeder zou langskomen en de boel moet dan helemaal aan de kant zijn. In die tijd ben ik 5 keer voor rotte vis uitgemaakt omdat ik dingen niet op haar manier deed en zat ik me steeds meer te ergeren aan haar gedrag. Hallo ik ben hier bezig voor jou, ik hoef dit allemaal niet te pikken hoor en een beetje dankbaarheid zou best op zijn plek zijn.

Uiteindelijk was het werk voor 60% klaar en zijn we maar naar bed gegaan. Ik bleef maar slapen maar wel met de voorwaarde dat ze bij het wakker worden "geen geruzie zou krijgen", mooi was ik niet van plan.
Maar helaas mocht het weer niet zo zijn, ik ben er als eerste uitgegaan en vroeg wat ze wilde dat ik zou doen. Domme vraag, totale flippartij, helemaal uit d'r stekker gegaan. Dusdanig erg had ik het nog nooit meegemaakt. Ze was al van de steken onderwater als ze boos was maar dit was echt niet normaal want ik was lelijk, ze was met me uit medelijden en de seks stelde niks voor.

Wow :')

Ik ben omgedraaid, de deur uitgelopen en was er klaar mee. Ik wilde niet meer, dit waren de laatste beledigingen die ik nog pikte, de druppel was er eindelijk. Ik liep al maanden op eierschalen, moest bij alles wat ik zei nadenken hoe ik het zei en opletten of ik er niet verkeerd bij keek, alles om ervoor te zorgen dat ik niet weer haar borderline triggerde en weer een bui over me heen kreeg. De hele tijd was ik mezelf aan het wegcijferen voor haar, ze hoefde maar met haar vingers te knippen en ik stond er. Ik heb zelf vrienden hier een keer in huis laten zitten omdat mevrouw het weer op haar heupen kreeg en ik uit pure paniek weer die kant op gefietst ben.
Maandenlang heb ik de meest verschrikkelijke beledigingen gepikt, de meest achterlijke beschuldigingen die nergens op sloegen en iedereen om me heen begon hun zorgen over me uit te spreken.

Hell zelfs collega's die me nauwelijks kenden kwamen op een gegeven moment naar me toe om te vragen wat er was omdat mijn (blijkbaar) hele vrolijke positieve uitstraling totaal verdwenen was. Er was niks meer van me over werd me verteld. Iedereen om me heen die wist met wie ik bezig was zei ook dat ik weg moest wezen bij haar omdat ze me aan het slopen was, totaal aan het leegzuigen en niet op de fijne manier.

Zoals ik dus zei was ik het na die laatste bui vol beledigingen dus zat maar ik wilde nog een ding. Ik wilde weten of ik gelijk had over die zaterdag daarvoor dus ben wat research gaan doen. Zij was er altijd zo trots op dat ze "overal achter kon komen en iedereen 10 stappen voor was" waardoor ze mij daarin totaal onderschat heeft. Normaal ben ik niet zo'n sherlock holmes maar als het echt moet heb ik ook genoeg lijntjes lopen naar veel mensen en na wat navraag hier en daar en dingen checken kwam het verlossende antwoord. Mijn vermoeden was terecht. Ik heb nog een app gestuurd en gezegd dat ik het weet, alles op elke mogelijke manier geblockt en het was klaar. Daar is nog een reactie opgekomen waarin ze totaal niet inging op dat ik het wist. Daar heb ik nog onvriendelijk op gereageerd en sindsdien is het stil.

Dus na dit alles, na zo behandeld te zijn (geloof me dit is het topje van de ijsberg), na me zo ingespannen te hebben zit ik nu haar te missen. Wat is dit voor waanzin? Ik moet eerlijk zeggen dat mijn zelfvertrouwen al niet heel hoog was maar wat er nog was heeft ze aardig goed weten te slopen maar alsnog begon ik me op een gegeven moment te beseffen dat ik te goed voor haar was en zij mij niet verdiende. Dat is met mijn zelfvertrouwen toch best een prestatie.

Wat is dit voor waanzin? Ik wil haar niet missen, ze is een lopende tumor die iedereen uit het leven moet snijden, puur eropuit om alles wat ze aanraakt kapot te maken EN DAT MIS IK? Wat een totale ellende :')

Ik ga hier niet precies uitleggen hoe ik achter dingen gekomen ben en ook niet alles wat er nog meer gebeurde opschrijven omdat er een kleine kans is dat ze hierachter komt en dan kan ik rennen. Voorlopig is het dus stil maar ik heb gezien wat er gebeurde bij anderen die klaar met haar waren en ben doodsbang dat het stilte voor de storm is. Als ze in haar kop krijgt dat ze me mist dan gaat er iets gebeuren en god mag weten wat het is :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 11 november 2018 @ 08:54:21 #157
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183074392
Ik begrijp dat (soms bijna agressieve) verdedigen ook nooit, terwijl later blijkt dat ze fout zaten.

Ik had dat dus ook, was helemaal niet jaloers of bezitterig en dan vragen met wie die kerel is waar ze de hele fucking dag mee zit te chatten en dan meteen boos worden dat dat gewoon een bekende is of oud klasgenoot whatever het excuus was.

En later dan toch toegeven dat het een nieuw ontmoette jongen was en nog later blijkt dus dat dat allemaal het begin was van een nieuwe relatie en de argwaan allemaal terecht was, dat voel je toch ook gewoon aan.
  zondag 11 november 2018 @ 09:02:37 #158
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183074425
Renwan, ik lees vooral dat ze je heel respectloos behandelt. Goed dat je voor jezelf kiest en bent gegaan. Zo'n relatie wil je niet. Er zijn leukere vrouwen
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183075929
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 05:29 schreef renwan het volgende:
Dus na dit alles, na zo behandeld te zijn (geloof me dit is het topje van de ijsberg), na me zo ingespannen te hebben zit ik nu haar te missen. Wat is dit voor waanzin? Ik moet eerlijk zeggen dat mijn zelfvertrouwen al niet heel hoog was maar wat er nog was heeft ze aardig goed weten te slopen maar alsnog begon ik me op een gegeven moment te beseffen dat ik te goed voor haar was en zij mij niet verdiende. Dat is met mijn zelfvertrouwen toch best een prestatie.

Wat is dit voor waanzin? Ik wil haar niet missen, ze is een lopende tumor die iedereen uit het leven moet snijden, puur eropuit om alles wat ze aanraakt kapot te maken EN DAT MIS IK? Wat een totale ellende :')
Je kan nu wel doen alsof je het allemaal voor haar deed, maar dat is natuurlijk niet zo. Jij deed het net zo goed voor jezelf, omdat je iets uit die situatie haalde. Aan een kant misschien het idee dat je ondanks je gebrekkige eigenwaarde er toch iemand was die met je wilde zijn en waar je iets voor kon betekenen. Dat idee en iets voor de ander kunnen doen om je nuttiger te voelen valt nu weg en vermoedelijk is dat hetgene wat je nu mist, plus de erkenning die je nu totaal niet meer krijgt voor je goede bedoelingen. Voorheen werd dat ook niet zo gewaardeerd kennelijk, maar het was *iets*.

Wat zonde dat je zo lang over je grenzen heen bent blijven gaan. Dat is wel een signaal dat het met je eigenwaarde nog niet goed genoeg zit. Misschien zelfs de reden dat je aan zo een meid bent blijven hangen, die het ergens ook kon bevestigen hoe jij je van binnen voelde.
Maar gelukkig zie je nu achteraf in wat je wel aan moois te bieden had en wat beter gewaardeerd had mogen en zelfs moeten worden. Beter ga je nadenken over hoe je dat een volgende keer kan voorkomen en wat je wel in een relatie zoekt en wil vinden.
Bedenk je waarom een meid wel bij je wil zijn en wil blijven. Zoek verbintenis in het positieve in eerste instantie, zodat je dat als basis hebt ipv het reddersyndroom.

Neem de tijd om het te verwerken, dat kan best even duren :*
pi_183076289
Bij mij komt ook een beetje het beeld op dat Renwan een pleaser is die iemand anders nodig heeft om zelf gelukkig te zijn. Scary Mary zegt het wellicht wat aardiger. Maar aangezien Renwan in zijn introductie het woord "weer" gebruikt lijkt het een valkuil voor hem te zijn. Zie deze ervaring, als je hem verwerkt hebt, niet als verloren tijd maar als een levensles. Sterkte.
pi_183076636
Ik heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren maar wil wel even benadrukken dat ik de borderline niet zelf verzonnen heb he. Dit was daadwerkelijk gediagnosticeerd en heeft ze me zelf laten lezen.

Nou wil ik daar niet iets mee goedpraten want ik heb het zelf zover laten komen maar ze wist wel heel smerige trucjes uit te halen waardoor ik veel van haar gedrag niet als dusdanig kwetsend ervoer.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183116341
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 05:29 schreef renwan het volgende:
Nou, ik kan me hier na 4 jaar ook weer eens komen melden want het is me weer niet gegund :')

Vorige week zaterdag zouden we elkaar een dagje niet zien omdat we "teveel op elkaars lip zaten" wat ook wel klopt aangezien we 2 maanden elkaar dag in, dag uit gezien hebben want mevrouw had een situatie waardoor ze echt door me opgevangen moest worden. 2 Maanden alles gegeven wat ik had, 200% want ze was al niet de meest makkelijke aangezien het een narcistische borderliner is.
Met zo'n persoonlijkheid is het misschien ook niet heel raar dat ik de boel niet vertrouwde, haar gedrag met haar telefoon was al 3 weken nogal vreemd te noemen. Heel mysterieus appen, zodat ik het net niet kon zien, als ik aan kwam lopen snel Whatsapp wegklikken, telefoon opeens niet meer van haar zijde laten wijken. Mjaja....

Toen ik daar zondag weer was was mevrouw ontzettend geagiteerd, nog erger dan normaal. Ik besloot er niks van te vinden en heb gewoon wat meegeholpen met klusjes in huis. Bij het uitruimen van de vaatwasser vond ik opeens glazen die ze alleen in uitzonderlijke situaties gebruikt, aantal borden dat wel heel veel was voor 1 persoon in 2 dagen, pannen die gebruikt waren maar niet overeenkwamen met wat ze mij vertelde allemaal gegeten te hebben, bij het doen van de was vond ik opeens gewassen lingerie die ik echt al een hele tijd niet gezien had en toen ze eten voor ons ging maken pakte ze opeens een pak met van die mini brunch broodjes van de AH. Normaal zitten er daar 9 in ofzo en nu nog 3, heel vreemd voor iemand die een koolhydraatarm dieet volgt en daar altijd heel strikt in is.

Op een gegeven moment toch maar aangegeven dat het me allemaal niet lekker zat wat resulteerde in een totale defensieve flipbui. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om haar überhaupt wat te vragen, waar ik het gore lef vandaan haalde om zoiets over haar te denken, dat soort dingen. Dat terwijl als een vrouw mij ook maar verkeerd aankijkt ik altijd uitgemaakt werd voor hoereloper, onbetrouwbare kklijer, dat ze altijd wel wist dat ik niet te vertrouwen was. Maar ik haalde het lef ergens vandaan haar heel rustig te vragen of ze wel echt zeker wist dat ze die zaterdag alleen was en dat was bespottelijk :')

Uiteindelijk bedaarde de boel weer een beetje, heb ik ook aangegeven dat het mijn gevoel was en het niet hoeft te kloppen maar dat ik er (mede gezien haar psychische staat) gewoon heel bang voor was omdat ik weet waar ze toe in staat kan zijn, ze had het me immers zelf verteld.
Die nacht ben ik weer eens de hele nacht voor haar opgebleven om dingen in huis te doen want haar moeder zou langskomen en de boel moet dan helemaal aan de kant zijn. In die tijd ben ik 5 keer voor rotte vis uitgemaakt omdat ik dingen niet op haar manier deed en zat ik me steeds meer te ergeren aan haar gedrag. Hallo ik ben hier bezig voor jou, ik hoef dit allemaal niet te pikken hoor en een beetje dankbaarheid zou best op zijn plek zijn.

Uiteindelijk was het werk voor 60% klaar en zijn we maar naar bed gegaan. Ik bleef maar slapen maar wel met de voorwaarde dat ze bij het wakker worden "geen geruzie zou krijgen", mooi was ik niet van plan.
Maar helaas mocht het weer niet zo zijn, ik ben er als eerste uitgegaan en vroeg wat ze wilde dat ik zou doen. Domme vraag, totale flippartij, helemaal uit d'r stekker gegaan. Dusdanig erg had ik het nog nooit meegemaakt. Ze was al van de steken onderwater als ze boos was maar dit was echt niet normaal want ik was lelijk, ze was met me uit medelijden en de seks stelde niks voor.

Wow :')

Ik ben omgedraaid, de deur uitgelopen en was er klaar mee. Ik wilde niet meer, dit waren de laatste beledigingen die ik nog pikte, de druppel was er eindelijk. Ik liep al maanden op eierschalen, moest bij alles wat ik zei nadenken hoe ik het zei en opletten of ik er niet verkeerd bij keek, alles om ervoor te zorgen dat ik niet weer haar borderline triggerde en weer een bui over me heen kreeg. De hele tijd was ik mezelf aan het wegcijferen voor haar, ze hoefde maar met haar vingers te knippen en ik stond er. Ik heb zelf vrienden hier een keer in huis laten zitten omdat mevrouw het weer op haar heupen kreeg en ik uit pure paniek weer die kant op gefietst ben.
Maandenlang heb ik de meest verschrikkelijke beledigingen gepikt, de meest achterlijke beschuldigingen die nergens op sloegen en iedereen om me heen begon hun zorgen over me uit te spreken.

Hell zelfs collega's die me nauwelijks kenden kwamen op een gegeven moment naar me toe om te vragen wat er was omdat mijn (blijkbaar) hele vrolijke positieve uitstraling totaal verdwenen was. Er was niks meer van me over werd me verteld. Iedereen om me heen die wist met wie ik bezig was zei ook dat ik weg moest wezen bij haar omdat ze me aan het slopen was, totaal aan het leegzuigen en niet op de fijne manier.

Zoals ik dus zei was ik het na die laatste bui vol beledigingen dus zat maar ik wilde nog een ding. Ik wilde weten of ik gelijk had over die zaterdag daarvoor dus ben wat research gaan doen. Zij was er altijd zo trots op dat ze "overal achter kon komen en iedereen 10 stappen voor was" waardoor ze mij daarin totaal onderschat heeft. Normaal ben ik niet zo'n sherlock holmes maar als het echt moet heb ik ook genoeg lijntjes lopen naar veel mensen en na wat navraag hier en daar en dingen checken kwam het verlossende antwoord. Mijn vermoeden was terecht. Ik heb nog een app gestuurd en gezegd dat ik het weet, alles op elke mogelijke manier geblockt en het was klaar. Daar is nog een reactie opgekomen waarin ze totaal niet inging op dat ik het wist. Daar heb ik nog onvriendelijk op gereageerd en sindsdien is het stil.

Dus na dit alles, na zo behandeld te zijn (geloof me dit is het topje van de ijsberg), na me zo ingespannen te hebben zit ik nu haar te missen. Wat is dit voor waanzin? Ik moet eerlijk zeggen dat mijn zelfvertrouwen al niet heel hoog was maar wat er nog was heeft ze aardig goed weten te slopen maar alsnog begon ik me op een gegeven moment te beseffen dat ik te goed voor haar was en zij mij niet verdiende. Dat is met mijn zelfvertrouwen toch best een prestatie.

Wat is dit voor waanzin? Ik wil haar niet missen, ze is een lopende tumor die iedereen uit het leven moet snijden, puur eropuit om alles wat ze aanraakt kapot te maken EN DAT MIS IK? Wat een totale ellende :')

Ik ga hier niet precies uitleggen hoe ik achter dingen gekomen ben en ook niet alles wat er nog meer gebeurde opschrijven omdat er een kleine kans is dat ze hierachter komt en dan kan ik rennen. Voorlopig is het dus stil maar ik heb gezien wat er gebeurde bij anderen die klaar met haar waren en ben doodsbang dat het stilte voor de storm is. Als ze in haar kop krijgt dat ze me mist dan gaat er iets gebeuren en god mag weten wat het is :r
Google even op traumatic bonding. Het zou heel goed kunnen dat je haar niet zozeer mist, maar dat je dat denkt omdat je hersens "verslaafd" zijn geraakt aan deze ongezonde dynamiek.

Verder zou ik je willen aanraden eens een gesprek te gaan voeren met een professional. Zoveel jaren doorbrengen met een narcist kan echt vervelende en langdurige gevolgen hebben waar jij je op dit moment nog niet eens van bewust hoeft te zijn. Het helpt ook voorkomen dat je weer in deze patronen terugvalt en ongezonde dynamieken/relaties leert herkennen nog voor ze zich in je leven nestelen.

Blokkeer je ex overal. Dat zal heel moeilijk voelen, maar je herstelproces echt ten goede komen. Verwijder haar desnoods zodat je haar ook nooit meer kan deblokkeren. Iemand met deze problematiek zal weer contact opnemen, maar alleen op eigen voorwaarden en met de eigen wensen in het achterhoofd. Erken voor jezelf dat de persoon die jij wilde zien er nooit is geweest en zorg dat ze nooit meer contact met je op kan nemen.

Veel sterkte. Voelt misschien nu niet zo, maar je gaat hier sterker uitkomen.
pi_183116391
Oh ja, en laat je niet intimiderend door haar maar doe wat je kan om jezelf te helpen; dus overal blocken etc. Mocht ze dan vervolgens voor je deur staan, dan vraag je of ze weg wil gaan (zonder de deur open te doen). Doet ze dat niet, dan bel je de politie. Door van tevoren zo'n plan te maken voorkom je dat je heel erg in je angst gaat zitten en haar de controle geeft. Daarnaast hoef je er dan in de toekomst niet over na te denken als ze voor de deur staat, kan je meteen actie ondernemen.
pi_183118817
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:33 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Google even op traumatic bonding. Het zou heel goed kunnen dat je haar niet zozeer mist, maar dat je dat denkt omdat je hersens "verslaafd" zijn geraakt aan deze ongezonde dynamiek.

Verder zou ik je willen aanraden eens een gesprek te gaan voeren met een professional. Zoveel jaren doorbrengen met een narcist kan echt vervelende en langdurige gevolgen hebben waar jij je op dit moment nog niet eens van bewust hoeft te zijn. Het helpt ook voorkomen dat je weer in deze patronen terugvalt en ongezonde dynamieken/relaties leert herkennen nog voor ze zich in je leven nestelen.

Blokkeer je ex overal. Dat zal heel moeilijk voelen, maar je herstelproces echt ten goede komen. Verwijder haar desnoods zodat je haar ook nooit meer kan deblokkeren. Iemand met deze problematiek zal weer contact opnemen, maar alleen op eigen voorwaarden en met de eigen wensen in het achterhoofd. Erken voor jezelf dat de persoon die jij wilde zien er nooit is geweest en zorg dat ze nooit meer contact met je op kan nemen.

Veel sterkte. Voelt misschien nu niet zo, maar je gaat hier sterker uitkomen.
Dankje!

En gelukkig was ik wat dat betreft haar al een paar stappen voor, vanaf volgende week ga ik in therapie omdat ik al door begon te krijgen dat ze me aan het slopen was voor dit hele met iemand anders het bed in duiken verhaal gebeurd was.

Ik heb haar inderdaad op elke mogelijke manier geblokkeerd, alles dat ik maar kon verzinnen maar ik kan haar helaas op werk nog steeds tegenkomen alhoewel ik nu door al dit gezeik al 2,5 week thuis zit en tot eind van het jaar ziek gemeld ben.

Heb even snel gegoogeld en ik herken onmiddellijk een paar dingen. De toch wel vrij heftige pijn die ik nu voel is echt moeilijk vol te houden, mijn zelfvertrouwen is compleet de grond in getrapt en ik ben haast bang om buiten te komen in de angst dat ik haar zie. Echt, mijn hele verstand weet dat stoppen hiermee het beste besluit was dat ik ooit had kunnen nemen en dat wat ik nu voel feitelijk gewoon afkicken is maar mijn gevoel schreeuwt het totaal tegenovergestelde.

Naar ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183136844
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:14 schreef renwan het volgende:

[..]

Dankje!

En gelukkig was ik wat dat betreft haar al een paar stappen voor, vanaf volgende week ga ik in therapie omdat ik al door begon te krijgen dat ze me aan het slopen was voor dit hele met iemand anders het bed in duiken verhaal gebeurd was.

Ik heb haar inderdaad op elke mogelijke manier geblokkeerd, alles dat ik maar kon verzinnen maar ik kan haar helaas op werk nog steeds tegenkomen alhoewel ik nu door al dit gezeik al 2,5 week thuis zit en tot eind van het jaar ziek gemeld ben.

Heb even snel gegoogeld en ik herken onmiddellijk een paar dingen. De toch wel vrij heftige pijn die ik nu voel is echt moeilijk vol te houden, mijn zelfvertrouwen is compleet de grond in getrapt en ik ben haast bang om buiten te komen in de angst dat ik haar zie. Echt, mijn hele verstand weet dat stoppen hiermee het beste besluit was dat ik ooit had kunnen nemen en dat wat ik nu voel feitelijk gewoon afkicken is maar mijn gevoel schreeuwt het totaal tegenovergestelde.

Naar ;(
Doe ook even een SOA test
pi_183137050
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Doe ook even een SOA test
Die gedachte had ik ook al :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 19 november 2018 @ 08:51:17 #167
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183236431
Damn, was alles even een tijdje vergeten door nieuw werk en nieuwe collega's enzo, maar nu 3 dagen alleen thuis gezeten en de dagen zijn zo kort en donker en lijkt wel alsof alles keihard terug is gekomen, constant dat gevoel dat m'n hele lichaam aan het shaken is en zo'n kutkriebel in de buik.

Heb het rare gevoel dat ik het nog weer goed kan maken ofzo, al denkt zij er vast heel anders over, want hebben al hele tijd geen contact gehad. Had wel veel contact met een ander meisje, maar die had opeens een date en reageert nu amper nog, dat werkt natuurlijk ook niet mee.

Ik weet eigenlijk diep van binnen dat zij het niet is, maar dat ik gewoon "iemand" mis, maar zo gauw als een ander weer weg valt, val ik gewoon compleet weer terug in denken dat ik haar mis.

Het is allemaal nog "maar" 3 maanden geleden (na 5,5 jaar), maar merk wel dat de mensen waarmee ik erover kon praten er ook geen zin meer in hebben en elk gesprek afkappen.
pi_183263529
Dat missen herken ik wel.
Vooral de kleine dingetjes.
Alle ellende eromheen vergeet je sneller dan de goede en leuke/fijne dingen.
Het heeft tijd nodig, denk ik, al vraag ik me af of ik ooit over deze relatie heen ga komen.
pi_183379599
Godverdomme, vannacht rond 3 uur een gemiste oproep van een anoniem nummer. Ik ben bang dat ik weet wie dat was :{
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 27 november 2018 @ 08:54:26 #170
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183395820
Nja zeg, nu na zo lang opeens een berichtje hoe het met me gaat en hoe het met de hond gaat en als ik niet op de hond kan passen dat zij haar wel wil... waarom nu opeens... en toen ik vroeg hoe het met haar ging alleen "ok", zo geheimzinnig.

In plaats van gewoon eerlijk te vertellen, want nu gaan er alweer gedachten door m'n hoofd dat ze alweer samen woont ofzo (want ze zei eerst zelf ook niet op te kunnen passen ivm fulltime baan), of juist andersom, gewoon een excuus om contact te zoeken.

Ook als we dit echt zouden doen, zou betekenen dat ik naar het buitenland moet of zij hierheen om haar op te halen en we dus elkaar ook zullen zien. Of het kwam gewoon door een herinnering op FB die nu terug komt waar ze 3 jaar geleden iets gepost had op mijn tijdlijn over hoe honden altijd wachten tot je thuis komt.

Maar nog steeds zo kort af reageren en na een paar berichtjes dat ze moet gaan.

Geen idee hoe ik dit nu moet opvatten, gewoon negeren of denken nou ze geeft toch nog om de hond en mij (was in begin zo verbaasd, bijna kwaad dat ze haar hondje zo achter kon laten) of ze heeft gewoon alweer een vriend en woont samen en denkt mis die hond toch wel, maar geeft totaal niks om mij meer.

Dat is echt het probleem met de meesten van ons he, er gebeurt 1 dingetje en boem, onze breinen gaan ratelen als een gek.
pi_183436391
Nou schiet mij maar lek, gisteren ging mijn telefoon weer anoniem en ik heb opgenomen. Dat was de eerste in een hele reeks domme beslissingen :|W
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 29 november 2018 @ 12:03:38 #172
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183436439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:59 schreef renwan het volgende:
Nou schiet mij maar lek, gisteren ging mijn telefoon weer anoniem en ik heb opgenomen. Dat was de eerste in een hele reeks domme beslissingen :|W
Waarom in een reeks domme beslissingen? Anoniem zegt niet zo veel, kan toch ook iemand compleet anders zijn.
pi_183437249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:59 schreef renwan het volgende:
Nou schiet mij maar lek, gisteren ging mijn telefoon weer anoniem en ik heb opgenomen. Dat was de eerste in een hele reeks domme beslissingen :|W
Wat is er gebeurd?

Bij mij spookte de afgelopen dagen mijn ex rond in mijn hoofd. Probeerde echt niet meer aan hem te denken, maar hoe harder ik mijn best deed, hoe moeilijker het werd. Hopelijk wordt het vanzelf minder.
pi_183439737
quote:
6s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom in een reeks domme beslissingen? Anoniem zegt niet zo veel, kan toch ook iemand compleet anders zijn.
Omdat ik wist dat het om 2 uur in de nacht maar een iemand kon zijn en ik had gelijk.

Uiteindelijk heb ik haar vannacht nog gezien en alles gedaan wat ik zeker niet had moeten doen. Zucht :|W
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 29 november 2018 @ 20:21:05 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183445886
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 15:14 schreef renwan het volgende:

[..]

Omdat ik wist dat het om 2 uur in de nacht maar een iemand kon zijn en ik had gelijk.

Uiteindelijk heb ik haar vannacht nog gezien en alles gedaan wat ik zeker niet had moeten doen. Zucht :|W
Dat is niet zo handig nee, waarom heb je het niet gewoon genegeerd? Want ze is toch niet betrouwbaar en eerlijk naar je.
pi_183445907
quote:
6s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is niet zo handig nee, waarom heb je het niet gewoon genegeerd? Want ze is toch niet betrouwbaar en eerlijk naar je.
Die vraag zit ik mezelf al de hele dag te stellen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 29 november 2018 @ 21:02:06 #177
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183446683
Dat komt omdat ze hem negeerde en oneerlijk deed en nu toch weer aandacht wil. Dan denk je zie je nou wel, ze mist me toch of komt er toch achter dat ze eerlijk moet doen ofzo.

Maar ergens zit dat niet zo, ik weet niet hoe, maar er klopt ergens iets niet, merk ik zelf ook, zo gauw als ik er echt klaar mee ben en geen contact meer zoek, komt het contact terug.

Ik ben in het begin van een relatie ook altijd heel jaloers en bezitterig geweest, altijd zeuren dat ik zo was, maar zo gauw als ik niet meer zo was, was ik opeens niet meer interessant en toonde ik geen interesse meer enzo... waar ligt dit probleem dan.
pi_183447630
Liefde is een dikke mindfuck. Elke keer weer.
  vrijdag 30 november 2018 @ 10:33:19 #179
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183453483
quote:
2s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:48 schreef RockBabe het volgende:
Liefde is een dikke mindfuck. Elke keer weer.
Het slaat fucking helemaal nergens op, dinsdagmorgen na maanden opeens een berichtje van m'n ex, woensdag zie ik iemand die ik vroeger leuk vond, maar me daarna altijd negeerde en die kwam opeens naar me toe, hee lang niet gezien hoe is het, bla bla, spreek je gauw...

Vannacht droomde ik over een ex van 10 jaar geleden ofzo (waardoor ik dit topic ken) en vanmorgen kreeg ik opeens een berichtje van iemand waarmee ik 6 jaar geleden soort van bijna ging vlak voor de ex waarmee ik nu zit.

M'n ex haatte diegene enorm, kon bijna geen series kijken met die naam erin en nu stuurt diegene berichtjes terwijl die al in een relatie zit en de partner van diegene haat mij weer. Dus ik ben nu voor diegene degene die ik haat bij m'n eigen ex.

Fuck deze shit :')

En ik heb er allemaal niks aan want ik zit nog steeds lekker alleen achter m'n schermpje...
  vrijdag 30 november 2018 @ 13:07:48 #180
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183455768
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:22 schreef renwan het volgende:

[..]

Die vraag zit ik mezelf al de hele dag te stellen
Uiteindelijk speelt ze natuurlijk gewoon een spelletje met jouw gevoel. Dat moet je niet willen, ookal is dat moment even fijn en weet ik wat.

quote:
2s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:48 schreef RockBabe het volgende:
Liefde is een dikke mindfuck. Elke keer weer.
Zolang beide er moeite voor doen dan geloof ik niet dat je op dat punt komt.

Helaas zijn er veel die misbruik maken van de goedheid van anderen. Zelfde hierboven, ze weet dat hij overstag gaat daarom zoekt ze contact.
pi_183458267
Het is best lastig om gevoel en verstand op één lijn te krijgen.

Er zal voor beide partijen toch een reden zijn waarom er contact gezocht wordt.
pi_183458389
Weer niet alleen geslapen, ik kan e er niet tegen verzetten lijkt het wel. Gelukkig is er nu niet de hele tijd spanning tussen ons maar ik betwijfel of ik hier goed aan doe.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 30 november 2018 @ 15:39:22 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183458896
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:07 schreef RockBabe het volgende:
Het is best lastig om gevoel en verstand op één lijn te krijgen.

Er zal voor beide partijen toch een reden zijn waarom er contact gezocht wordt.
Is het ook, gaat vaak ook enorm veel tijd overheen voordat je kan zeggen dat iemand niet meer welkom is en er verdergegaan kan worden.

Nouja, ik heb zelf ook zo gezeten, elke keer weer dan komt iemand aanwandelen om wat voor reden dan ook terwijl je daarvoor voor vanalles bent uitgemaakt. En dan achteraf kan het allemaal wel, totdat er wat tijd overheen gaat en dan begint het kwetsen weer van voren af aan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:13 schreef renwan het volgende:
Weer niet alleen geslapen, ik kan e er niet tegen verzetten lijkt het wel. Gelukkig is er nu niet de hele tijd spanning tussen ons maar ik betwijfel of ik hier goed aan doe.
Denk je dat ze niet vervalt in hoe ze eerder tegen je deed?
pi_183459884
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Is het ook, gaat vaak ook enorm veel tijd overheen voordat je kan zeggen dat iemand niet meer welkom is en er verdergegaan kan worden.

Nouja, ik heb zelf ook zo gezeten, elke keer weer dan komt iemand aanwandelen om wat voor reden dan ook terwijl je daarvoor voor vanalles bent uitgemaakt. En dan achteraf kan het allemaal wel, totdat er wat tijd overheen gaat en dan begint het kwetsen weer van voren af aan.

[..]

Denk je dat ze niet vervalt in hoe ze eerder tegen je deed?
Jawel, borderline he. Het is een kwestie van tijd denk ik zelf, probeer momenteel wat meer afstand te houden door iig niet teveel te appen en eerder weg te gaan voor ze moet werken maar op het moment dat ze vraagt of ik langskom dan ga ik toch wel weer.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183461796
Het voelt als zwakte.
Toch werkt het niet en ik heb er geen grip op.

Waardeloze combinatie wat mij betreft.
Ik heb genoeg afleiding gedurende dag. Ik heb een leuke en fijne vriendenkring.

Dus daar ligt het niet aan. Datingapps/sites zit ik niet op want ik geloof er niet zo in, dat je met een rebound de boel oplost.
  vrijdag 30 november 2018 @ 18:40:47 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183462073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 16:37 schreef renwan het volgende:

[..]

Jawel, borderline he. Het is een kwestie van tijd denk ik zelf, probeer momenteel wat meer afstand te houden door iig niet teveel te appen en eerder weg te gaan voor ze moet werken maar op het moment dat ze vraagt of ik langskom dan ga ik toch wel weer.
Ah, dat maakt het wel ingewikkelder ja, hoewel het meer een uitleg is maar geen excuus voor haar natuurlijk. Afstand houden is sowieso wel goed als je beďnvloedbaar ervoor bent.

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:25 schreef RockBabe het volgende:
Het voelt als zwakte.
Toch werkt het niet en ik heb er geen grip op.

Waardeloze combinatie wat mij betreft.
Ik heb genoeg afleiding gedurende dag. Ik heb een leuke en fijne vriendenkring.

Dus daar ligt het niet aan. Datingapps/sites zit ik niet op want ik geloof er niet zo in, dat je met een rebound de boel oplost.
Hoezo voor een rebound? Uiteindelijk is het toch iemand tegenkomen die niet dezelfde ongein flikt als dat ex(en) deden.
pi_183462389
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dat maakt het wel ingewikkelder ja, hoewel het meer een uitleg is maar geen excuus voor haar natuurlijk. Afstand houden is sowieso wel goed als je beďnvloedbaar ervoor bent.

[..]

Hoezo voor een rebound? Uiteindelijk is het toch iemand tegenkomen die niet dezelfde ongein flikt als dat ex(en) deden.
Het was geen ongein.
Ik denk, dat we te verschillend waren.

Denken, doen, laten, levensstijl/visie, noem maar op.

Ik vergelijk gewoon nog teveel met mijn ex, dat zal ook meespelen.
Een rebound of een date is gewoon niet verstandig. :)
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:23:32 #188
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183464486
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:01 schreef RockBabe het volgende:

[..]

Het was geen ongein.
Ik denk, dat we te verschillend waren.

Denken, doen, laten, levensstijl/visie, noem maar op.

Ik vergelijk gewoon nog teveel met mijn ex, dat zal ook meespelen.
Een rebound of een date is gewoon niet verstandig. :)
Ongein als in anders was het geen ex uiteraard.
Zijn jullie lang bij elkaar geweest? En is het al lang uit?

Zelf heb ik niet zo'n probleem met verschillen, juist mooi om nieuwe ervaring of een andere kijk ergens op te krijgen. Hoewel niet iedereen dat wil natuurlijk.
pi_183469125
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dat maakt het wel ingewikkelder ja, hoewel het meer een uitleg is maar geen excuus voor haar natuurlijk. Afstand houden is sowieso wel goed als je beďnvloedbaar ervoor bent.

Ja mijn verstand weet dat allemaal wel maar mijn gevoel overstemt het compleet.

Laat ik even duidelijk zijn dat ik zelf ook niet echt kan verklaren waarom ik dit nou weer allemaal doe, waarschijnlijk om gewoon mijn "shot" affectie te krijgen ofzo. Ik weet verdomd goed dat wat ik wil, een stabiele echte relatie, met haar nooit gaat lukken maar toch blijf ik ermee doorgaan. Echt, ik kan maar niet begrijpen waarom ik dit nou weer allemaal aan het doen ben.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183469850
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ongein als in anders was het geen ex uiteraard.
Zijn jullie lang bij elkaar geweest? En is het al lang uit?

Zelf heb ik niet zo'n probleem met verschillen, juist mooi om nieuwe ervaring of een andere kijk ergens op te krijgen. Hoewel niet iedereen dat wil natuurlijk.
Dat je er geen probleem mee hebt, wil niet zeggen dat het niet kan botsen.
Het is nu ongeveer 3 maanden uit.
Het gaat erom: Hoe ga je er mee om? Afleiding genoeg.
Ieder persoon is daar weer anders in. Daar is geen handboek voor.
Het is vervelend dat je de persoon zelf mist, zoals eerder aangegeven, de fijne dingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 23:15 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja mijn verstand weet dat allemaal wel maar mijn gevoel overstemt het compleet.

Laat ik even duidelijk zijn dat ik zelf ook niet echt kan verklaren waarom ik dit nou weer allemaal doe, waarschijnlijk om gewoon mijn "shot" affectie te krijgen ofzo. Ik weet verdomd goed dat wat ik wil, een stabiele echte relatie, met haar nooit gaat lukken maar toch blijf ik ermee doorgaan. Echt, ik kan maar niet begrijpen waarom ik dit nou weer allemaal aan het doen ben.
Dit is wel herkenbaar. Je weet wat je wil maar het doen ho maar.
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:22:02 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183478153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 23:15 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja mijn verstand weet dat allemaal wel maar mijn gevoel overstemt het compleet.

Laat ik even duidelijk zijn dat ik zelf ook niet echt kan verklaren waarom ik dit nou weer allemaal doe, waarschijnlijk om gewoon mijn "shot" affectie te krijgen ofzo. Ik weet verdomd goed dat wat ik wil, een stabiele echte relatie, met haar nooit gaat lukken maar toch blijf ik ermee doorgaan. Echt, ik kan maar niet begrijpen waarom ik dit nou weer allemaal aan het doen ben.
Ook niet als je bijvoorbeeld terugleest wat je eerder geschreven hebt hier? Of heb je dan vaak al 'toegegeven' eraan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 23:49 schreef RockBabe het volgende:

[..]

Dat je er geen probleem mee hebt, wil niet zeggen dat het niet kan botsen.
Het is nu ongeveer 3 maanden uit.
Het gaat erom: Hoe ga je er mee om? Afleiding genoeg.
Ieder persoon is daar weer anders in. Daar is geen handboek voor.
Het is vervelend dat je de persoon zelf mist, zoals eerder aangegeven, de fijne dingen.
Dat kan, het wisselt per persoon. Maar ik ben sowieso iemand die makkelijk dingen los kan laten. Niet iedereen kan dat en vaak gaat er meer tijd overheen.

Misschien is het niet eens de persoon zelf maar de affectie die erbij was en fijne gevoel wat erbij hoorde?
pi_183478762
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ook niet als je bijvoorbeeld terugleest wat je eerder geschreven hebt hier? Of heb je dan vaak al 'toegegeven' eraan?

Ik moest van mijn psycholoog (ja er spelen nog wel wat dingen :') ) 2 brieven schrijven gericht aan haar, eentje positief en eentje negatief. Ik heb die negatieve al 100 keer opnieuw gelezen alleen maar om mezelf te herinneren aan wat ze me allemaal geflikt heeft in het laatste half jaar maar het heeft geen nut. Mijn verliefdheid blijft alles overstemmen en op het moment dat ze contact zoekt ben ik zo blij als een klein kind en wordt mijn complete verstand overstemd door mijn gevoel.

Het is ook wel fucked up dat ik echt nog nooit zo lang en zo gek op iemand ben geweest als op haar terwijl ik dus weet dat het nooit echt wat kan worden. Ze heeft gewoon teveel issues, niet dat ik die niet heb want ik zit niet voor jan lul in therapie nu maar mijne hebben "gewoon" te maken met een heel negatief zelfbeeld en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik hier telkens in blijf trappen. Ik geloof niet dat ik beter kan krijgen dan dit want ik geloof echt dat ze totaal out of my league is, het is ook best een lekker wijf dat veel wordt nagekeken op straat enzo :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183482129
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ook niet als je bijvoorbeeld terugleest wat je eerder geschreven hebt hier? Of heb je dan vaak al 'toegegeven' eraan?

[..]

Dat kan, het wisselt per persoon. Maar ik ben sowieso iemand die makkelijk dingen los kan laten. Niet iedereen kan dat en vaak gaat er meer tijd overheen.

Misschien is het niet eens de persoon zelf maar de affectie die erbij was en fijne gevoel wat erbij hoorde?
Mannen denken anders dan vrouwen. Over het algemeen zetten zij zich eerder en makkelijker ergens overheen.

Misschien. Het valt soms gewoon erg zwaar. Geen contact hebben etcetera.
  zondag 2 december 2018 @ 18:37:19 #194
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183499405
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:07 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik moest van mijn psycholoog (ja er spelen nog wel wat dingen :') ) 2 brieven schrijven gericht aan haar, eentje positief en eentje negatief. Ik heb die negatieve al 100 keer opnieuw gelezen alleen maar om mezelf te herinneren aan wat ze me allemaal geflikt heeft in het laatste half jaar maar het heeft geen nut. Mijn verliefdheid blijft alles overstemmen en op het moment dat ze contact zoekt ben ik zo blij als een klein kind en wordt mijn complete verstand overstemd door mijn gevoel.

Het is ook wel fucked up dat ik echt nog nooit zo lang en zo gek op iemand ben geweest als op haar terwijl ik dus weet dat het nooit echt wat kan worden. Ze heeft gewoon teveel issues, niet dat ik die niet heb want ik zit niet voor jan lul in therapie nu maar mijne hebben "gewoon" te maken met een heel negatief zelfbeeld en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik hier telkens in blijf trappen. Ik geloof niet dat ik beter kan krijgen dan dit want ik geloof echt dat ze totaal out of my league is, het is ook best een lekker wijf dat veel wordt nagekeken op straat enzo :P
Snap dat je dat zo voelt alleen kan je dat toch ook krijgen met iemand anders, alleen niet als je constant terug blijft gaan naar wat zij was.

Het laatste wat je zegt dat ze 'out of your league' zou zijn is natuurlijk onzin, kijk naar hoeveel normale mannen een leuke vriendin hebben, er kunnen zoveel redenen zijn waarom mensen bij elkaar komen/zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:20 schreef RockBabe het volgende:

[..]

Mannen denken anders dan vrouwen. Over het algemeen zetten zij zich eerder en makkelijker ergens overheen.

Misschien. Het valt soms gewoon erg zwaar. Geen contact hebben etcetera.
Nee daar geloof ik niet in dat het voor mannen makkelijker zou zijn, helemaal niet als ik naar mijzelf kijk maar misschien dat ik niet onder het gemiddelde val.

Mannen zijn minder snel verliefd of durven dat minder snel te laten zien maar wil niet zeggen dat het makkelijker is als iets uit gaat of op een einde loopt.
pi_183594439
De laatste week weer veel te vaak blijven slapen maar telkens nodigt zij me uit, opeens begint ze uit zichzelf aandacht en affectie te zoeken en van de week zegt ze tot twee keer toe uit zichzelf dat ze van me houdt.

Ik snap er geen hol van en vertrouwen doe ik het niet.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_184182710
Oké i'm out. Ze mag doodvallen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 3 januari 2019 @ 16:29:08 #197
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184182722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:28 schreef renwan het volgende:
Oké i'm out. Ze mag doodvallen :')
wat is er gebeurd
pi_184182756
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:29 schreef jigggy het volgende:

[..]

wat is er gebeurd
Ik had er nooit opnieuw in moeten trappen, ze is weer fullblown borderline gegaan en ik mocht van de een op de andere dag doodvallen. Ik zie haar met de dag verder afglijden en ik weet dat ze weer met minstens 2 man loopt te rotzooien maar ik trek mijn handen hiervan af.

Borderliners kunnen fucked up mensen zijn.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_184341123
Zucht, ik kan nog steeds uit het niets kwaad worden om wat me geflikt is. Waarom lukt dat loslaten nou niet ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:08:45 #200
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184341917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:31 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik had er nooit opnieuw in moeten trappen, ze is weer fullblown borderline gegaan en ik mocht van de een op de andere dag doodvallen. Ik zie haar met de dag verder afglijden en ik weet dat ze weer met minstens 2 man loopt te rotzooien maar ik trek mijn handen hiervan af.

Borderliners kunnen fucked up mensen zijn.
ik snap je volledig , als je wilt kan je je hart luchten in DM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')