quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Nope, geboren en getogen in Tulsa. Snap even niet waar je bijzin vandaan komtquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt uit OKC , die moet je voor het leven ondersteunen
Dat is ongeveer hetzelfde lieverdquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:16 schreef AlexanderdeKleine het volgende:
[..]
Nope, geboren en getogen in Tulsa. Snap even niet waar je bijzin vandaan komt.
Blasfemie. Purmerend is ook geen Amsterdam.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde lieverd
Zou jij Elon Musk doen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Elon Musk gaat ons redden met zijn superieure technologie
Alsof ik die kans krijgquote:
Nee daar is Purmerend een Tsjernobyl bijquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:19 schreef AlexanderdeKleine het volgende:
[..]
Blasfemie. Purmerend is ook geen Amsterdam.
Welke superieure technologie? Onrendabele middelmatige auto's of puberale vlammenwerpers?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Elon Musk gaat ons redden met zijn superieure technologie
Zij is en paar maanden terug ook ge-meetoo'dquote:
Nou nouquote:
Jan Fivequote:
Met een goede startup ookquote:
In Eindhoven lopen ze nou eenmaal een jaar of 15 achter.quote:
Dan deug je.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef Faux. het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zoveel mensen voor Marokko? Ik heb iets gemist geloof ik
Kuddedieren.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef Faux. het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zoveel mensen voor Marokko? Ik heb iets gemist geloof ik
jeetjequote:Op donderdag 14 juni 2018 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je anders een uur in de zenuwen zit
Probeer het sissyquote:
Jack had dan Joske moeten bellenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien ging Rico los en sloeg die alles kort en klein en hebben ze het maar afgezet
of rico en eva gingen flink te keerquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien ging Rico los en sloeg die alles kort en klein en hebben ze het maar afgezet
Hahaha ja kan ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
of rico en eva gingen flink te keer
Joske? Verstappen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jack had dan Joske moeten bellen
omdat Nederland niet meedoet. Zoveel zijn het er trouwens niet. Veruit meesten zijn voor België en Duitsland.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef Faux. het volgende:
Er spelen wel aardig wat Nederlanders mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef Parafernalia het volgende:
omdat Nederland niet meedoet. Zoveel zijn het er trouwens niet. Veruit meesten zijn voor België en Duitsland.
"Nederlanders"quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef svann het volgende:
[..]
Er spelen wel aardig wat Nederlanders mee.
Dat er ook canadese 'nederlanders' bij ons team speelden met ijshockey vond niemand een probleem, kwam wel goed uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nederlanders spelen verdomme voor Nederland basta.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:04 schreef svann het volgende:
[..]
Dat er ook canadese 'nederlanders' bij ons team speelden met ijshockey vond niemand een probleem, kwam wel goed uit.
Er is dit jaar toch geen keuze?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het alleen wel typisch dat ze allemaal voor Marokko kiezen bij keuze mar goed.
Dat schreef ik niet.quote:
Normaal rond 23.00. Kijkersbedrog dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
22.45 vandaag eerste gedeelte gewoon terug kijken alhoewel je niet veel hebt gemist
Wat een godenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef JanCees het volgende:
VBL ON TOUR
NOBODY LIKES US WE DON'T CARE
VBL HOO LI GANS
VBL HOO LI GANS
Mensonterende praktijken. Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Normaal rond 23.00. Kijkersbedrog dit.
denk de gabbers met Ali b en najib?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Die Martijn mag weer huisvrouwen Facebookvideo's aan elkaar lullen? Het is net Luukie Link.
alleen weet die nog kutter te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Die Martijn mag weer huisvrouwen Facebookvideo's aan elkaar lullen? Het is net Luukie Link.
Warcrimes, tegen het verdrag van Genève.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensonterende praktijken. Minachting van de kijker.
ze zouden jou moeten overnemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:16 schreef JanCees het volgende:
Die tering moslims denken onze feestdagen over te nemen
losgeslagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
In dat geval mag ik een koekje eten, omdat het feest is.
viesdikquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
#viesdikquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Bierzuiperquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:18 schreef JanCees het volgende:
Minder suiker maar ik ben de afgelopen 2 jaar alleen maar dikker geworden
quote:
Fake Newsquote:
inderdaadquote:
#Saltyquote:
ik hoorde dat dat steeds ook minder werdquote:
ja, die lekker onder de koeienstront heeft gelegenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef dvdfreak het volgende:
verse groente is natuurlijk veel lekkerder
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef dvdfreak het volgende:
verse groente is natuurlijk veel lekkerder
beetje weerstand opbouwenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, die lekker onder de koeienstront heeft gelegen
in dat potje groente zit ook veel rotzooi inquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, die lekker onder de koeienstront heeft gelegen
patat komt uit een zakquote:
Geen last van, ik werk thuis.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:25 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
als ik van werk kom en ik heb geen zin om veel te koken is het wel handig
klopt, maar dat frituren geeft zo'n zooitjequote:
Waarom frituur jij zaad?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
klopt, maar dat frituren geeft zo'n zooitje
met wie?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:30 schreef De_Kraam het volgende:
Ik word zo moe van dat gelul over de ramadan.
Ik ken geen Joodse feestdagenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja is ook wel raar dat er zoveel aandacht voor is, voor Joodse feesten is er nooit aandacht.
Precies.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax is dan ook al jaren geen kampioen meer geworden.
dit jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kiezen godverdomme niet voor ons land en dan moeten wij hun toejuichen
dit zijn geen expats maar jongens geboren in de randstadquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
ik neem aan dat expats in het buitenland ook voor nl juichen
Als ik zou verhuizen naar een ander land zeker. Maar mijn kinderen die dan geboren zijn in het ander land?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
ik neem aan dat expats ook voor nl juichen
fijn weekendquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Dit gaat nergens meer over, fijn weekend. Vergeet Vaderdag niet! Een nationale feestdag.
of belgiëquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind dat gezeur dat wij met z'n allen per sé voor Marokko moeten zijn erg vermoeiond.
Pas zei iemand op het nieuws "Ik ben voor België want uhh daar praten ze ook Nederlands."quote:
Ja.quote:
loofhuttenfeest.quote:
Van de zomer denk ik, ze wordt nog een maand overgenomen voor die show voor Pauw weer is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh. Dat is nieuw voor mij. Wanneer is de ETA?
Melk wordt pas gemaakt na de bevalling.quote:
De klieren bereiden zich voor op de melkproductie.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Melk wordt pas gemaakt na de bevalling.
Geen ochtendseks geweest?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 23:01 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik denk in de middag op de keukentafel.
Nee. ik kreeg een vraag. Heb jij daar over nagedacht? Beetje gek dat dit in je opkomt.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]![]()
Je hebt vast ook nagedacht over welk standje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |