in dat potje groente zit ook veel rotzooi inquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, die lekker onder de koeienstront heeft gelegen
patat komt uit een zakquote:
Geen last van, ik werk thuis.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:25 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
als ik van werk kom en ik heb geen zin om veel te koken is het wel handig
klopt, maar dat frituren geeft zo'n zooitjequote:
Waarom frituur jij zaad?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
klopt, maar dat frituren geeft zo'n zooitje
met wie?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:30 schreef De_Kraam het volgende:
Ik word zo moe van dat gelul over de ramadan.
Ik ken geen Joodse feestdagenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja is ook wel raar dat er zoveel aandacht voor is, voor Joodse feesten is er nooit aandacht.
Precies.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax is dan ook al jaren geen kampioen meer geworden.
dit jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kiezen godverdomme niet voor ons land en dan moeten wij hun toejuichen
dit zijn geen expats maar jongens geboren in de randstadquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
ik neem aan dat expats in het buitenland ook voor nl juichen
Als ik zou verhuizen naar een ander land zeker. Maar mijn kinderen die dan geboren zijn in het ander land?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
ik neem aan dat expats ook voor nl juichen
fijn weekendquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Dit gaat nergens meer over, fijn weekend. Vergeet Vaderdag niet! Een nationale feestdag.
of belgiëquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind dat gezeur dat wij met z'n allen per sé voor Marokko moeten zijn erg vermoeiond.
Pas zei iemand op het nieuws "Ik ben voor België want uhh daar praten ze ook Nederlands."quote:
Ja.quote:
loofhuttenfeest.quote:
Van de zomer denk ik, ze wordt nog een maand overgenomen voor die show voor Pauw weer is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh. Dat is nieuw voor mij. Wanneer is de ETA?
Melk wordt pas gemaakt na de bevalling.quote:
De klieren bereiden zich voor op de melkproductie.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Melk wordt pas gemaakt na de bevalling.
Geen ochtendseks geweest?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 23:01 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik denk in de middag op de keukentafel.
Nee. ik kreeg een vraag. Heb jij daar over nagedacht? Beetje gek dat dit in je opkomt.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]![]()
Je hebt vast ook nagedacht over welk standje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |