Jack had dan Joske moeten bellenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien ging Rico los en sloeg die alles kort en klein en hebben ze het maar afgezet
of rico en eva gingen flink te keerquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien ging Rico los en sloeg die alles kort en klein en hebben ze het maar afgezet
Hahaha ja kan ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
of rico en eva gingen flink te keer
Joske? Verstappen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jack had dan Joske moeten bellen
omdat Nederland niet meedoet. Zoveel zijn het er trouwens niet. Veruit meesten zijn voor België en Duitsland.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef Faux. het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zoveel mensen voor Marokko? Ik heb iets gemist geloof ik
Er spelen wel aardig wat Nederlanders mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef Parafernalia het volgende:
omdat Nederland niet meedoet. Zoveel zijn het er trouwens niet. Veruit meesten zijn voor België en Duitsland.
"Nederlanders"quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef svann het volgende:
[..]
Er spelen wel aardig wat Nederlanders mee.
Dat er ook canadese 'nederlanders' bij ons team speelden met ijshockey vond niemand een probleem, kwam wel goed uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nederlanders spelen verdomme voor Nederland basta.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:04 schreef svann het volgende:
[..]
Dat er ook canadese 'nederlanders' bij ons team speelden met ijshockey vond niemand een probleem, kwam wel goed uit.
Er is dit jaar toch geen keuze?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het alleen wel typisch dat ze allemaal voor Marokko kiezen bij keuze mar goed.
Dat schreef ik niet.quote:
Normaal rond 23.00. Kijkersbedrog dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
22.45 vandaag eerste gedeelte gewoon terug kijken alhoewel je niet veel hebt gemist
Wat een godenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef JanCees het volgende:
VBL ON TOUR
NOBODY LIKES US WE DON'T CARE
VBL HOO LI GANS
VBL HOO LI GANS
Mensonterende praktijken. Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Normaal rond 23.00. Kijkersbedrog dit.
denk de gabbers met Ali b en najib?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Die Martijn mag weer huisvrouwen Facebookvideo's aan elkaar lullen? Het is net Luukie Link.
alleen weet die nog kutter te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Die Martijn mag weer huisvrouwen Facebookvideo's aan elkaar lullen? Het is net Luukie Link.
Warcrimes, tegen het verdrag van Genève.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensonterende praktijken. Minachting van de kijker.
ze zouden jou moeten overnemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:16 schreef JanCees het volgende:
Die tering moslims denken onze feestdagen over te nemen
losgeslagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
In dat geval mag ik een koekje eten, omdat het feest is.
viesdikquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
#viesdikquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Bierzuiperquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:18 schreef JanCees het volgende:
Minder suiker maar ik ben de afgelopen 2 jaar alleen maar dikker geworden
quote:
Fake Newsquote:
inderdaadquote:
#Saltyquote:
ik hoorde dat dat steeds ook minder werdquote:
ja, die lekker onder de koeienstront heeft gelegenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef dvdfreak het volgende:
verse groente is natuurlijk veel lekkerder
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef dvdfreak het volgende:
verse groente is natuurlijk veel lekkerder
beetje weerstand opbouwenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, die lekker onder de koeienstront heeft gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |