Ik ben geen Columbiafan maar ik ga me dood lachen als deze twee vooruit blijven en dan Kluge de sprint wint.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:20 schreef Mani89 het volgende:
twitter:TourOfSlovenia twitterde op vrijdag 15-06-2018 om 11:47:00Brake with Marcel Kittel @katushacycling and Roger Kluge @MitcheltonSCOTT at #tourofslovenia with 30 second advantage. #Fightforgreen reageer retweet
Reactie Columbiafan?twitter:TourOfSlovenia twitterde op vrijdag 15-06-2018 om 12:06:35More than 5 minutes 20 seconds now for the riders. #TourofSlovenia #Fightforgreen reageer retweet
LTD is de toekomst van de wielersport hoortwitter:CruyffInstitute twitterde op vrijdag 15-06-2018 om 10:00:41,@laurenstendam, a professional #cyclist who will receive his Diploma today at the graduation ceremony of the #Master in #Coaching, wants to give cycling a new style, in which the pressure of #competition does not at odds with knowing how to enjoy #life.https://t.co/96GOU1i57H reageer retweet
Sierk-Jan de Haan; meestermotivator.quote:
Sierk-Jan doet het met Anna, dus hij heeft het sowieso goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sierk-Jan de Haan; meestermotivator.![]()
Hmm, ja .. mja. Nou ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sierk-Jan doet het met Anna, dus hij heeft het sowieso goed voor elkaar.
Ze moeten deze zooi volgend jaar echt uit gaan zenden, de hele week al koers.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:21 schreef Mykonos het volgende:
Osorio valt nu ook de roze trui weer aan, wat een etappe weer
Vlasov is derde lol.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee Colombianen en een Rus gingen op de finish af. De Rus wint.
Colombiaantjes kunnen er niks van, al lijkt Osorio wel op weg naar de roze trui.
quote:
Tuttobici liegt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tuttobici zegt van niet.
Hoe de fuck kan tuttobici zo'n fout maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |