abonnement Unibet Coolblue
pi_179781572
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Sinds 3 maart 2017 is de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd tenzij het een speciale bundel betreft (de prijs ligt dan uiteraard wat hoger).

Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Mario Odyssey
Xenoblade Chronicles 2
Mario + Rabbids: Kingdom Battle
Mario Kart 8
Splatoon 2
Nintendo Labo

Eerstvolgende grote releases
Hyrule Warriors Definitive Edition - 18 mei 2018
Mario Tennis Aces - 22 juni 2018

Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179783199
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja, dat hebben de developers zelf gezegd. Gast, verkoop snel je switch zodat je dit topic nooit meer hoeft aan te klikken.
Best interessant, het is dus voornamelijk afhankelijk van wat de developer beweert of het een nieuwe game, port of remake is?
pi_179783256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Best interessant, het is dus voornamelijk afhankelijk van wat de developer beweert of het een nieuwe game, port of remake is?
quote:
In software engineering, porting is the process of adapting software for the purpose of achieving some form of execution in a computing environment that is different from the one that a given program (meant for such execution) was originally designed for (e.g. different CPU, operating system, or third party library). The term is also used when software/hardware is changed to make them usable in different environments.
Ja, een dev weet zelf wel het beste of een game dus alleen aangepast is om op een ander platform te draaien of dat er zó veel wijzigingen aan zitten dat het gewoon een nieuwe game is

Ik heb je dit al eens eerder gevraagd en toen heb je daar heel tactisch geen antwoord op gegeven;

Wat is volgens jou de grens tussen een Port en een nieuwe game? is Fifa 19 een port van Fifa 18 met gewoon wat andere teamsamenstellingen?

Hoeveel moet er in smash veranderd zijn voor je toegeeft dat het geen port is van Smash 4?
pi_179783354
quote:
"(Console) port" is a game that was originally made for a console (such as Wii or Xbox 360) before an identical version is created which can be played on a personal computer or any other console. This term has been widely used by the gaming community.

The process of porting a game from a console to a PC is often regarded negatively due to the higher levels of performance that computers generally have being underutilized, partially due to console hardware being fixed throughout their run (with games being developed for console specs), while PCs become more powerful as hardware evolves, but also due to ported games sometimes being poorly optimized for PCs, or lazily ported.

Whilst broadly similar, architectural differences may exist such as the use of unified memory on a console.
Maar iedereen is natuurlijk vrij om zijn of haar eigen definities er op na te houden.
pi_179783757
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:01 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

[..]

Ja, een dev weet zelf wel het beste of een game dus alleen aangepast is om op een ander platform te draaien of dat er zó veel wijzigingen aan zitten dat het gewoon een nieuwe game is

Ik heb je dit al eens eerder gevraagd en toen heb je daar heel tactisch geen antwoord op gegeven;
Ik heb daar volgens mij wel antwoord op gegeven door aan te geven dat ik dit gewoon als een definitive (ultimate) edition zie van de Wii U versie. Noem het een port+ wat mij betreft. Als nieuw deel zie ik het beslist niet. Nieuw is in mijn ogen echt beginnen vanaf het begin. Hoe zie jij bijvoorbeeld Mario Kart Deluxe? Daar zijn nieuwe personages aan toegevoegd en een battle mode als ik het goed heb. Is het dan meteen een nieuwe game? Is het een port? Zelfde geldt voor Tales of Vesperia die nu ook voor de Switch uitkomt.

quote:
Wat is volgens jou de grens tussen een Port en een nieuwe game? is Fifa 19 een port van Fifa 18 met gewoon wat andere teamsamenstellingen?
Natuurlijk lastig om daar een daadwerkelijke grens in aan te geven. Ik denk dat het begint met de core en het uiterlijk van het spel. Brawl heeft bijvoorbeeld een meer realistische uitstraling dan de rest van de smash games waardoor het meer als een unieke game overkomt. Deze Switch Smash is gewoon een op een overgenomen van de Wii U versie. Over Fifa kan ik niet zo goed oordelen want daar heb ik geen verstand van. Ik vind het ook een beetje appels met peren vergelijken.

quote:
Hoeveel moet er in smash veranderd zijn voor je toegeeft dat het geen port is van Smash 4?
Tsjah, je zal mij wel zien als iemand die bewust dwars wil zitten, maar het is geen kwestie van toegeven. Ik zie Smash Ultimate oprecht niet als een nieuw deel in de reeks, maar meer als extra deel naast Smash 3DS en Smash Wii U. Dit is dan ook de eerste keer dat ik twijfel om een smash te kopen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:48:51 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179784243
Kunnen we hier a.u.b. over ophouden, of ga verder in het Smash topic desnoods. Het wordt vervelend namelijk :)

Kthnxbye.

https://forum.fok.nl/topic/2156980
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179784369
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb daar volgens mij wel antwoord op gegeven door aan te geven dat ik dit gewoon als een definitive (ultimate) edition zie van de Wii U versie. Noem het een port+ wat mij betreft. Als nieuw deel zie ik het beslist niet. Nieuw is in mijn ogen echt beginnen vanaf het begin. Hoe zie jij bijvoorbeeld Mario Kart Deluxe? Daar zijn nieuwe personages aan toegevoegd en een battle mode als ik het goed heb. Is het dan meteen een nieuwe game? Is het een port? Zelfde geldt voor Tales of Vesperia die nu ook voor de Switch uitkomt.
Mario kart deluxe heeft geen wijzigingen aangebracht aan de manier hoe je rijdt, geen nieuwe stages of nieuwe personages toegevoegd. Het enige dat gewijzigd is, is dat er een extra mode aan toegevoegd is. Alle stages waren bij aankoop trouwens al beschikbaar :)

Smash ultimate heeft nieuwe personages, nieuwe stages, heeft moves gewijzigd, verwijderd en toegevoegd. Zoals als gezegd is door Bill; Alle characters zullen anders spelen en besturen, waardoor iedereen alle characters weer opnieuw moeten gaan leren. Daarnaast moeten alle characters vrijgespeeld worden, wat waarschijnlijk een singleplayer campaign inhoudt.

Dit lijkt op geen enkele manier meer op Smash 4

quote:
Natuurlijk lastig om daar een daadwerkelijke grens in aan te geven. Ik denk dat het begint met de core en het uiterlijk van het spel. Brawl heeft bijvoorbeeld een meer realistische uitstraling dan de rest van de smash games waardoor het meer als een unieke game overkomt. Deze Switch Smash is gewoon een op een overgenomen van de Wii U versie. Over Fifa kan ik niet zo goed oordelen want daar heb ik geen verstand van. Ik vind het ook een beetje appels met peren vergelijken.
Nee dat is niet waar, in interviews is zelfs gezegd dat het vanaf de core opnieuw opgezet is. De enige overeenkomst met Smash 4 zijn (misschien?) de character sprites.
quote:
[..]

Tsjah, je zal mij wel zien als iemand die bewust dwars wil zitten, maar het is geen kwestie van toegeven. Ik zie Smash Ultimate oprecht niet als een nieuw deel in de reeks, maar meer als extra deel naast Smash 3DS en Smash Wii U. Dit is dan ook de eerste keer dat ik twijfel om een smash te kopen.
Nee ik zie je niet als lastig. Ik weet dat je bij de aankondiging van Smash for Switch heel hard riep dat het een port zou zijn, want dat was overduidelijk aan het logo te zien ( :') ) en ik kan me voorstellen dat het een beetje beschamend is om nu toe te geven dat je fout zit.
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:55:43 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179784416
DK Adventure is ongeveer de helft van de volledige Mario + Rabbids game, best netjes :Y
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179784422
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
DK Adventure is ongeveer de helft van de volledige Mario + Rabbids game, best netjes :Y
Nice! ik moet de basis game alleen nog wel uitspelen :P
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:05:51 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179784625
E3 Sale is live. Nintendo geeft o.a. 25% korting op BotW
https://www.nintendo.nl/N(...)18-sale-1389149.html

¤ 69,99

¤ 52,49(-25%)

Is nu de goedkoopste optie voor zover ik kan zien (Amazon DE heeft 'm voor ¤ 52,99)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179784743
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Mario kart deluxe heeft geen wijzigingen aangebracht aan de manier hoe je rijdt, geen nieuwe stages of nieuwe personages toegevoegd. Het enige dat gewijzigd is, is dat er een extra mode aan toegevoegd is. Alle stages waren bij aankoop trouwens al beschikbaar :)
Ook nieuwe personages, maar goed, daar gaat het niet om.

quote:
Smash ultimate heeft nieuwe personages, nieuwe stages, heeft moves gewijzigd, verwijderd en toegevoegd. Zoals als gezegd is door Bill; Alle characters zullen anders spelen en besturen, waardoor iedereen alle characters weer opnieuw moeten gaan leren. Daarnaast moeten alle characters vrijgespeeld worden, wat waarschijnlijk een singleplayer campaign inhoudt.
Twee nieuwe personages en twee nieuwe stages als ik het goed heb. Personages opnieuw leren zal wel meevallen met de lichtelijke aanpassingen. Singeplayer campaign is speculatie.

quote:
Dit lijkt op geen enkele manier meer op Smash 4
Dat vind ik dus enorm overdreven en bovendien niet waar. Maar goed, daar komen we niet over uit. :')

quote:
Nee dat is niet waar, in interviews is zelfs gezegd dat het vanaf de core opnieuw opgezet is. De enige overeenkomst met Smash 4 zijn (misschien?) de character sprites.
Tsjah, je kunt een blinde misschien ook wijs maken dat je vriendin een enorm lekker wijf is, maar dat maakt het nog niet waar.

quote:
Nee ik zie je niet als lastig. Ik weet dat je bij de aankondiging van Smash for Switch heel hard riep dat het een port zou zijn, want dat was overduidelijk aan het logo te zien ( :') ) en ik kan me voorstellen dat het een beetje beschamend is om nu toe te geven dat je fout zit.
Ik vond de huisstijl niet veel verschillend met die van Smash 4 wat mij al snel deed vermoeden dat dit een port zou zijn +inkling. Ik zat er niet naast.
pi_179784848
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
E3 Sale is live. Nintendo geeft o.a. 25% korting op BotW
https://www.nintendo.nl/N(...)18-sale-1389149.html

¤ 69,99

¤ 52,49(-25%)

Is nu de goedkoopste optie voor zover ik kan zien (Amazon DE heeft 'm voor ¤ 52,99)
Ik ga zo even kijken. Heb nog wel een lijstje van games die ik wil :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_179784910
Zijn jullie trouwens nog niet klaar met dat port-geneuzel? Lekker boeiend ook. Al is het een port: ik kan smash onderweg meenemen, tegen mensen spelen in de pauze op het werk, weet ik wat meer. Dat kon ik voorheen niet. Als je het een veredelde port vind dan koop je het niet. Wat ik met de meeste remasters doe. Bijvoorbeeld Grim Fandango op Switch zal ik niet halen, drie keer spelen is te veel van het goede :P Smash daarentegen: blijft vet, port of niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_179785011
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ook nieuwe personages, maar goed, daar gaat het niet om.

[..]

Twee nieuwe personages en twee nieuwe stages als ik het goed heb. Personages opnieuw leren zal wel meevallen met de lichtelijke aanpassingen. Singeplayer campaign is speculatie.
Vergeleken met smash 4 (waar dit een port van is volgens jou) zijn er 11 nieuwe characters
quote:
[..]

Dat vind ik dus enorm overdreven en bovendien niet waar. Maar goed, daar komen we niet over uit. :')

[..]

Tsjah, je kunt een blinde misschien ook wijs maken dat je vriendin een enorm lekker wijf is, maar dat maakt het nog niet waar.
Jij gaat er bij voorbaat al van uit dat de devs liegen?
quote:
[..]

Ik vond de huisstijl niet veel verschillend met die van Smash 4 wat mij al snel deed vermoeden dat dit een port zou zijn +inkling. Ik zat er niet naast.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:26:51 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179785229


¤6,99

Morgen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179785363
Super Smash Bros. Ultimate ziet er echt gruwelijk uit en 1080P/60FPS docked en 720P/60FPS undocked :9~
SOONY
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 16:32:04 #17
181272 crew  Noppie2000
pi_179785379
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:31 schreef DKUp het volgende:
Super Smash Bros. Ultimate ziet er echt gruwelijk uit en 1080P/60FPS docked en 720P/60FPS undocked :9~
Zeker die undocked performance is echt een hele grote plus :Y
pi_179785443
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zeker die undocked performance is echt een hele grote plus :Y
Ik heb de Wii U en de 3DS versie niet gespeeld. Echt tof om docked en undocked te kunnen spelen met al deze content al _O_
SOONY
pi_179785782
Ik wacht op Wolfenstein...

Duurt lang
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 18:39:36 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179788696
Grappig hoeveel youtubers er boze filmpjes over het ontbreken en vernederen van Waluigi hebben gemaakt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179788838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grappig hoeveel youtubers er boze filmpjes over het ontbreken en vernederen van Waluigi hebben gemaakt.
Dat is toch een assist trophy of niet?
Op welke characters zitten jullie eigenlijk nog te wachten in Smash?
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 18:47:35 #22
181272 crew  Noppie2000
pi_179788874
Grappig om te lezen, over hoe Star Fox in Starlink is beland:

quote:
Ubisoft: How did this partnership begin?

Laurent Malville: It actually all started at E3 last year. It was a really exciting time for us, we were so thrilled to show off the game and what we're trying to do with Starlink. We just had one private room to demo the game, and a few representatives from Nintendo came by. It was a real show highlight to show them the game, and they seemed to really like it. Then Nintendo came back again, with a different group of people to play the game. I remember one of them asking me, "Is it OK if I come back with a group of higher executives?" and I just said, "Yes! Yes, absolutely."

So they came a third and fourth time to check out the demo, to the point where we were finally showing it off to the President of Nintendo of America, Reggie Fils-Aimé. I'll never forget when he grabbed the controller and said, "This is a neat concept you have here." It felt like something was happening, but we weren't exactly sure what.

Fast forward, and we were invited to go to Nintendo HQ in Japan to present the game to Mr. Shigeru Miyamoto and the entire original Star Fox team. We travelled to Japan and presented the game, and it was an unbelievable moment – it was incredibly humbling. Not only did we present the game, but we pitched what we thought we could do with a Star Fox integration in Starlink. We told them that Fox could be fully integrated into the game and have his own special abilities and his own skill tree, like any of the other pilots. We also pitched the Arwing as a modular ship, just like all the other Starlink ships. We had 3D printed the Arwing that we gave to Mr. Miyamoto, and when we gave it to him he immediately started playing with it, removing a wing and placing the wing of another ship on it. It was something that had never been done before with such an iconic ship, so we were a bit nervous about the reaction. But he told us that it was a great thing for players to be able to do

After the presentation and conversation, we returned to Toronto to await word from Nintendo on the partnership. Obviously, they thought it was a good fit, and once we received the greenlight, we started integrating Fox McCloud into Starlink: Battle for Atlas.
https://news.ubisoft.com/(...)le-for-atlas-e3-2018
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 18:52:03 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179788993
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:46 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Dat is toch een assist trophy of niet?
Op welke characters zitten jullie eigenlijk nog te wachten in Smash?
sinds Duckhuntdog erin zit ben ik wel tevreden.

King k rool of Dixie kong zou wel eens leuk zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 18:53:04 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179789027
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:46 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Dat is toch een assist trophy of niet?
Op welke characters zitten jullie eigenlijk nog te wachten in Smash?
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f8e04afbae06
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 18:55:02 #25
181272 crew  Noppie2000
pi_179789103
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:46 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Dat is toch een assist trophy of niet?
Op welke characters zitten jullie eigenlijk nog te wachten in Smash?
Dixie Kong
King K Rool
Ribbon Girl
Isaac
Belmont
Advance Wars op één of andere manier
Rayman

Onder andere
pi_179789804
Mijn top 3.

3- Geno van Mario RPG.
Hadden ze al moeten doen ipv Squall. Die is toch nooit op een Nintendo console speelbaar geweest.

2- Zero van Megaman X.

1- CDI Link, als we toch alle Links doen dan kunnen we de set compleet maken. Met originele voice acting natuurlijk.
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 19:40:59 #27
181272 crew  Noppie2000
pi_179789998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:31 schreef SarCastro het volgende:
Squall
Cloud :+ Is natuurlijk gedaan vanwege zijn populariteit.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 19:41:14 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179790005
Hopelijk een keer geen nieuwe Pokémon. Hoeft ook niet Sun en Moon is al een tijdje uit en de nieuwe generatie komt pas in 2019.

Kunnen ze beter als dlc een van de nieuwe eindevoluties van een starter doen als die nieuwe Pokémon game er is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 19:45:11 #29
181272 crew  Noppie2000
pi_179790092
Ik hoop eigenlijk wel op Decidueye, tof design. Kan je een leuke moveset voor maken.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 19:46:45 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179790138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel op Decidueye, tof design. Kan je een leuke moveset voor maken.
Zou die met kleine aanpassingen kunnen werken als swap/kloon van Greninja ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 19:53:49 #31
181272 crew  Noppie2000
pi_179790286
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zou die met kleine aanpassingen kunnen werken als swap/kloon van Greninja ?
Denk dat die qua design teveel verschillen, al zou ik daar wel vrede mee hebben :Y
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 20:32:59 #32
181272 crew  Noppie2000
pi_179791065
Super Mario Party komt voor het eerst met een online modus, van wat ik begrijp alleen voor minigames.

EDIT: De modus heet Online Mario Fun, waarin je een serie van vijf minigames per keer doorspeelt. Hiervoor komt een leaderboard en rewards. Ze kunnen over andere modi nog niet praten, dus wellicht komt er nog meer.
pi_179791945
Laat ze maar flink wat DLC uitbrengen ook, extra borden en mini games.
die 6 borden elke keerl is veels te weinig, mogen er wel 12 of meer zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Redactie Games donderdag 14 juni 2018 @ 21:19:24 #34
181272 crew  Noppie2000
pi_179791987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:17 schreef DJ_ het volgende:
Laat ze maar flink wat DLC uitbrengen ook, extra borden en mini games.
die 6 borden elke keerl is veels te weinig, mogen er wel 12 of meer zijn.
Laten we eerst eens afwachten tot we alles weten voor we klagen :P
pi_179792442
Dixie Kong, King K. Rool, Paper Mario, Professor Layton en Crash Bandicoot zijn nog wel toffe personages om er in te doen.
pi_179795633

zipmon twitterde op woensdag 13-06-2018 om 06:15:32 Most amazing surprise and unexpected linguistics nerd-out moment of #E32018 so far: the font on these Splatoon 2 World Championship shirts spell out ‘Splatoon’ in both *mixed* Japanese kana (スプらとゥーん) AND the English Roman alphabet AT THE SAME TIME 😮🤭😍 https://t.co/dCeusVgHE0 reageer retweet
zipmon twitterde op woensdag 13-06-2018 om 06:23:46 Omg it does it in 'World Championship' too:わ(wa) ル(ru)ち(chi) ん(n) ぴ(pi) ん(n) シ(shi)I'm in awe reageer retweet
zipmon twitterde op woensdag 13-06-2018 om 08:03:25 OMG even the '2' is both a '2' and a ツ (tsu = 'two')! 🤯 reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:23:05 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179798293
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:33:12 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179798394
NintendoAmerica twitterde op donderdag 14-06-2018 om 18:26:18 The arcade version of #SkySkipper is coming to North America for the first time! #ArcadeArchives Sky Skipper will be available on #NintendoSwitch #eShop this July. https://t.co/jpuniJIVrv reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:52:18 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179798566
Panic Button (degene die o.a. Doom en Wolfenstein porten naar Switch) zijn bezig met nog een titel. Deze wordt over een maand aangekondigd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:55:15 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179798617
In September, the following characters will be released

Paratrooper


Birdo


Diddy Kong


http://www.4gamer.net/games/406/G040673/20180615012/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 juni 2018 @ 10:14:12 #41
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179799450
DLC is karig kom op Nintendo
  vrijdag 15 juni 2018 @ 10:15:47 #42
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179799471
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Panic Button (degene die o.a. Doom en Wolfenstein porten naar Switch) zijn bezig met nog een titel. Deze wordt over een maand aangekondigd.
Half life 2? :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179799568
Wat een ideaal ding is het ook he!
Gister lekker WK wedstrijdje aan, ondertussen een potje fortnite
  Redactie Games vrijdag 15 juni 2018 @ 10:31:39 #44
181272 crew  Noppie2000
pi_179799676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:23 schreef JaafkeJunior het volgende:
Wat een ideaal ding is het ook he!
Gister lekker WK wedstrijdje aan, ondertussen een potje fortnite
[ afbeelding ]
Victory nog ook, netjes :)
pi_179799733
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:31 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Victory nog ook, netjes :)
Niveau is redelijk laag op de switch, speel het af en toe op de xbox en daar is het bijna niet te doen.
Soms zelf nog een beetje ruzie met de knopjes maar dat gaat steeds beter.

Als iemand ooit een potje fortnite wilt doen:
SW-5065-4045-3048
pi_179803082
Zin in de nieuwe Smash
  vrijdag 15 juni 2018 @ 14:31:50 #47
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179803440
misschien dat nivo omhoog gaat bij Fortnite als je moet gaan betalen voor online gaming bij Nintendo
  vrijdag 15 juni 2018 @ 14:34:07 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179803492
Paar uur Hollow Knight gespeeld nu en het is echt heel tof. Zoveel locaties waar ik nog niet bij kan maken me nieuwsgierig! Eerste baas is in ieder geval verslagen en ik heb al twee wormen bevrijd *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179803826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paar uur Hollow Knight gespeeld nu en het is echt heel tof. Zoveel locaties waar ik nog niet bij kan maken me nieuwsgierig! Eerste baas is in ieder geval verslagen en ik heb al twee wormen bevrijd *O*
_O_

Hollow Knight is hard op weg om een van mijn favoriete indies allertijden te worden. De combat en controls zijn enorm strak en het exploren en progressie maken geven zoveel voldoening.

De soundtrack is ook fantastisch imo, alles heeft echt zo'n magisch sfeertje. Ik zit nu ergens in de vierde map, heb net walljump gevonden ergens.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 22:28:52 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179814232
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

_O_

Hollow Knight is hard op weg om een van mijn favoriete indies allertijden te worden. De combat en controls zijn enorm strak en het exploren en progressie maken geven zoveel voldoening.

De soundtrack is ook fantastisch imo, alles heeft echt zo'n magisch sfeertje. Ik zit nu ergens in de vierde map, heb net walljump gevonden ergens.
Ik denk dat ik eindbaas 2 nooit verslagen krijg :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 juni 2018 @ 22:31:06 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179814292
wat een noob ben je ook roy
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 22:32:33 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179814334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
wat een noob ben je ook roy
Nee, maar echt. Hornet is een bitch.

Ik mis ook de rewind functie van de SNES Mini :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179815058
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar echt. Hornet is een bitch.

Ik mis ook de rewind functie van de SNES Mini :+
Ik heb haar verslagen door zoveel mogelijk links en rechtsonder in het scherm te staan en zo veel mogelijk uit de lucht te blijven. Iedere keer als zij dan neerkomt vanuit haar luchtaanval maakte ik zo'n downward jump attack en als ze te dicht bij kwam ging ik snel naar de andere kant om daar weer in de hoek te gaan wachten. Vooral niet zelf de confrontatie zoeken.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 23:06:43 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179815268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb haar verslagen door zoveel mogelijk links en rechtsonder in het scherm te staan en zo veel mogelijk uit de lucht te blijven. Iedere keer als zij dan neerkomt vanuit haar luchtaanval maakte ik zo'n downward jump attack en als ze te dicht bij kwam ging ik snel naar de andere kant om daar weer in de hoek te gaan wachten. Vooral niet zelf de confrontatie zoeken.
Yup, toen ik wat afwachtender ging spelen haalde ik wat meer resultaat. Heb haar drie keer op adem zien komen.

Ik ga ook geen fireball attack meer gebruiken. Healen tussendoor is effectiever.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:05:27 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179820309
Geen Yoshi op Duitse cover Smash Bros :')

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179820652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Yoshi op Duitse cover Smash Bros :')

[ afbeelding ]
Anders stond Pikachu achter het USK-logo :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179821351
Ik wil Wolfenstein met hakenkruizen in game... geen gecencureerde meuk.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:55:55 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179821447
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:48 schreef Qunix het volgende:
Ik wil Wolfenstein met hakenkruizen in game... geen gecencureerde meuk.
Die zitten er ook in?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179821492
Pikachu heeft ook geen staart.
Logo van Smash is kleiner geworden en niet meer in het midden _O-
SOONY
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:10:03 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179821628
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb haar verslagen door zoveel mogelijk links en rechtsonder in het scherm te staan en zo veel mogelijk uit de lucht te blijven. Iedere keer als zij dan neerkomt vanuit haar luchtaanval maakte ik zo'n downward jump attack en als ze te dicht bij kwam ging ik snel naar de andere kant om daar weer in de hoek te gaan wachten. Vooral niet zelf de confrontatie zoeken.
Eerste poging vandaag en het is direct gelukt met full health op het eind :')

-toevoeging-

Dash en wall jump genot _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door Notorious_Roy op 16-06-2018 13:14:33 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179825836
Ik vond de Everybody is Here-trailer één van de meest epic gametrailers die ik ooit heb gezien. Fantastisch in opbouw en gebruik van de muziek. Flink gehyped voor Smash. Ik ben verder dik tevreden met de aankondigingen voor de rest van dit jaar. De beste Mario Tennis en Party in jaren, Portal-achtige DLC voor Splatoon en indies als Hollow Knight en Undertale.

Maar ik heb eerst Golf Story gekocht, want die heb ik destijds gemist en is nu in de aanbieding. :)

En een beetje Fortnite geprobeerd. Niet helemaal mijn ding denk ik, maar het is gratis dus ach.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_179830401
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die zitten er ook in?
In Duitsland?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_179832631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Yoshi op Duitse cover Smash Bros :')

[ afbeelding ]
Waarom niet?
  Redactie Games zaterdag 16 juni 2018 @ 19:23:22 #64
181272 crew  Noppie2000
pi_179832872
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:16 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Waarom niet?
Om ruimte te maken voor dat mooie logo O+
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 20:05:58 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179834066
Prachtig je cover zo moeten aanpassen omdat het censuur keurmerk te groot is.

^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179834708
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prachtig je cover zo moeten aanpassen omdat het censuur keurmerk te groot is.

^O^


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179835591
pff ik vind Octopath toch wel heel generiek hoor, het pakt me totaal niet.
pi_179837159
Play asia heeft een aantal daadwerkelijk limited runs voor relatief weinig te koop.

Weet niet of het wat is alleen
blablablabla
pi_179837626
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Eerste poging vandaag en het is direct gelukt met full health op het eind :')

-toevoeging-

Dash en wall jump genot _O_
Ik heb nu zo'n ding equipped dat je een protective shell om je heen krijgt als je aan het healen bent, echt ideaal voor bossfights _O_
  zondag 17 juni 2018 @ 11:05:25 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179844212
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb nu zo'n ding equipped dat je een protective shell om je heen krijgt als je aan het healen bent, echt ideaal voor bossfights _O_
Dat klinkt inderdaad erg handig!

Ik had net een boss fight waarbij ik ternauwernood won, blijkt 'ie een tweede fase te hebben :') ! Mijn schaduw was daardoor ook niet meer terug te vinden, want die zat in de kamer van de tweede fase en nu lukte het me niet om daar te geraken :D

Ben wel wat shops tegen gekomen met interessante upgrades, een langer wapen bijvoorbeeld. Moet dus maar eens gaan grinden ofzo voor geld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 17 juni 2018 @ 13:31:10 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179846485
Heb items verkocht, was tijdelijk een rijke tatta. Nu wat upgrades gekocht en een eindbaas de grond in geramd _O_ Zo tof ook dat je gewoon zoveel mogelijkheden hebt qua route.

In totaal bijna 10 uur gespeeld al, ideaal tijdens alle WK-wedstrijden zo'n Switch _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179847681
quote:
19s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb items verkocht, was tijdelijk een rijke tatta. Nu wat upgrades gekocht en een eindbaas de grond in geramd _O_ Zo tof ook dat je gewoon zoveel mogelijkheden hebt qua route.

In totaal bijna 10 uur gespeeld al, ideaal tijdens alle WK-wedstrijden zo'n Switch _O_
Welke Boss was dat? De Soul Master?

Ik ook iets van 10/12 uur, heb zo'n 7 of 8 bosses gehad tot nu toe. Het spel is echt als een rabbit hole waar je steeds dieper in komt te zitten. Het is echt volledig open en er zijn continu kanten waar je weer verder kan exploren en er is altijd wat interessants om de hoek _O_

Heb nu ook iets van 3 nieuwe gebieden waar ik uit kan kiezen, en je bent vrijwel nooit undergeared ofzo tot nu toe.

Echt extreem verslavend, het is hard op weg mijn favouriete game op de Switch te worden naast BOTW :@
  zondag 17 juni 2018 @ 15:57:01 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179849525
Hollow knight ook maar gekocht na jullie lovende woorden :)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179849712
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:57 schreef Perrin het volgende:
Hollow knight ook maar gekocht na jullie lovende woorden :)
Have fun! Richt je vooral op het exploren als je even niet verder komt. De game houdt je hand totaal niet vast en na de eerste echte baas ligt de game vrijwel volledig open.
pi_179851203
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Have fun! Richt je vooral op het exploren als je even niet verder komt. De game houdt je hand totaal niet vast en na de eerste echte baas ligt de game vrijwel volledig open.
Is hornet de eerste echte baas?
  zondag 17 juni 2018 @ 17:32:49 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179851347
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Is hornet de eerste echte baas?
Nee, tweede.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179851870
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, tweede.
Ah ik had namelijk het gevoel dat het best lineair was
pi_179853739
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die zitten er ook in?
De gecensureerde versie niet.

Volgens mij komt dit uit in Duitsland en Japan. Ik weet niet welke versie uitkomt in Nederland.



[ Bericht 34% gewijzigd door Qunix op 17-06-2018 19:22:32 ]
pi_179854077
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ah ik had namelijk het gevoel dat het best lineair was
Na wall jump en dash. 2e boss dus volgens mij ja.
pi_179854319
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Na wall jump en dash. 2e boss dus volgens mij ja.
Ik heb alleen dash gekregen van hornet :o heb ik iets gemist?
  zondag 17 juni 2018 @ 19:50:54 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179854402
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:47 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik heb alleen dash gekregen van hornet :o heb ik iets gemist?
New, wall jump zit ergens anders. Gewoon zelf ontdekken, dat is het leukste.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 18 juni 2018 @ 09:10:26 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179865328
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Have fun! Richt je vooral op het exploren als je even niet verder komt. De game houdt je hand totaal niet vast en na de eerste echte baas ligt de game vrijwel volledig open.
Best pittige game! Leuk en het lokt je om verder te ontdekken :Y

En ontzettend sfeervol.

[ Bericht 7% gewijzigd door Perrin op 18-06-2018 09:23:39 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179865443
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:13 schreef Qunix het volgende:

[..]

De gecensureerde versie niet.

Volgens mij komt dit uit in Duitsland en Japan. Ik weet niet welke versie uitkomt in Nederland.

Wolfenstein 2 komt naar de Switch, deze komt uit 2014 :P.
Op de pc zijn er genoeg hakenkruizen te vinden. Al lijkt het me echt iets voor Nintendo om die er uit te halen :P
blablablabla
  maandag 18 juni 2018 @ 21:07:21 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179880649
Die Mantis Lords zijn me nog ff te snel. Ben dus ff een stukje gaan lopen in de Crystal wereld. Nieuwe gang ontdekt en hop, heel nieuw gebied vrijgespeeld met extreem sterke vijanden. Gelukkig al snel een bankje gevonden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179880685
Iemand bezig met football manager op de switch?
Ook geen 38
pi_179881174
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:08 schreef Tenninetyfive het volgende:
Iemand bezig met football manager op de switch?
Yes, 2 seizoen er inmiddels op zitten.

Besturing is wat wennen.
pi_179881755
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:22 schreef SD10 het volgende:

[..]

Yes, 2 seizoen er inmiddels op zitten.

Besturing is wat wennen.
Maar is het goed te doen? Of moet ik toch voor een nieuwe ipad gaan?
Ook geen 38
pi_179884568
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Maar is het goed te doen? Of moet ik toch voor een nieuwe ipad gaan?
Het is te doen.
Maar de besturing zal op iPad makkelijker zijn.

Ik zou er zeker geen nieuwe iPad voor aanschaffen
pi_179885700
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar echt. Hornet is een bitch.

Ik mis ook de rewind functie van de SNES Mini :+
pussy
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_179885875
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 13:01:40 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179893613
Is er nog ergens een goede switch aanbieding, met mario odyssey erbij of iets. Wil er eigenlijk wel een kopen nu homebrew echt erop is gaan leven, maar die dingen zijn OF uitverkocht, of je hebt zn net niet aanbieding, en dat is jammer
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Redactie Games dinsdag 19 juni 2018 @ 13:04:33 #92
181272 crew  Noppie2000
pi_179893665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:01 schreef Jimbo het volgende:
Is er nog ergens een goede switch aanbieding, met mario odyssey erbij of iets.
Was pas voor 299 bij MM geloof ik, her en der 309, verder nog niet.
pi_179896992
Ik zit te zoeken voor een Nintendo Switch, maar ik zag ook de Nintendo Wii U. Wat is het grote verschil tussen deze twee consoles? Ik ben meer van de Nintendo 64 en SNES. Maar ik vind het ook wel leuk om de games onderweg te spelen en eventueel ook op de tv. Welke zouden jullie aanraden? Ik ga het alleen gebruiken voor de Mario games.
  Redactie Games dinsdag 19 juni 2018 @ 15:44:23 #94
181272 crew  Noppie2000
pi_179897155
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:37 schreef stijn-5 het volgende:
Ik zit te zoeken voor een Nintendo Switch, maar ik zag ook de Nintendo Wii U. Wat is het grote verschil tussen deze twee consoles? Ik ben meer van de Nintendo 64 en SNES. Maar ik vind het ook wel leuk om de games onderweg te spelen en eventueel ook op de tv. Welke zouden jullie aanraden? Ik ga het alleen gebruiken voor de Mario games.
Switch is de opvolger van Wii U. Wii U krijgt vrijwel geen games meer, Switch krijgt de komende 3-6 jaar nog volop support en is de enige van de twee die écht portable te gebruiken is.

Als je een console wil van Nintendo: Switch. Heb je ook Super Mario Odyssey en Mario Kart 8 Deluxe, twee van de beste Mario's ooit O+
pi_179897411
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:44 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Switch is de opvolger van Wii U. Wii U krijgt vrijwel geen games meer, Switch krijgt de komende 3-6 jaar nog volop support en is de enige van de twee die écht portable te gebruiken is.

Als je een console wil van Nintendo: Switch. Heb je ook Super Mario Odyssey en Mario Kart 8 Deluxe, twee van de beste Mario's ooit O+
Bedankt voor je reactie! Het was namelijk inderdaad meer de vraag of de Wii U nog ondersteund werd door middel van games. Omdat naar mijn weten de Wii U best snel werd opgevolgd door de Switch. Maar dan ik ga binnenkort de Switch kopen als er een bundel uitkomt of een leuke actie.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:24:40 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179897922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:01 schreef Jimbo het volgende:
Is er nog ergens een goede switch aanbieding, met mario odyssey erbij of iets. Wil er eigenlijk wel een kopen nu homebrew echt erop is gaan leven, maar die dingen zijn OF uitverkocht, of je hebt zn net niet aanbieding, en dat is jammer
277 bij Makro.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 18:03:32 #97
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179900232
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

277 bij Makro.
met game? :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179900310
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

met game? :9
Lijkt me niet voor die prijs :P Ik zou hem gewoon los halen met Zelda.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 18:20:07 #99
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179900566
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Lijkt me niet voor die prijs :P Ik zou hem gewoon los halen met Zelda.
Switch zou voor mn meis zijn, maar die heeft zelda incl expansions al compleet stukgespeeld op de wii u.
Wil als de nieuwe pokemon uitkomt er wel een hebben gekocht voor dr, dan kan ze lekker pokemon spelen (en hopelijk kan ik een 2e account aanmaken dat ik zelf ook kan spelen, want pokemon O+ )

Er zijn/ komen gewoon toffe games inmiddels dus dat ding is het sowieso waard, maar hoe beter de deal hoe beter uiteraard :+ (Al wil ik vooral kijken wat ik qua homebrew er mee kan doen)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179900801
Ik heb morgen Mario + konijnen.

Nog een game die ik nooit ga uitspelen *O*
pi_179902232
Ik vind Octo Expansion geweldig. Leuk voor wie meer Splatoon wil en vooral een betere single player met meer achtergrondverhaal en moeilijkere, wapen-specifieke challenges. Eindbaas ook erg tof. :Y
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:26:05 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179902365
quote:
Nintendo Switch Family Showdown is a new family game show set to be broadcast this summer.

Nintendo and Disney are both partners on the project, which will be shown on the Disney Channel, Disney XD and via the DisneyNOW streaming app.

1
Each episode will see four families battling it out for points and prizes by playing Nintendo Switch games against each other.

Examples of possible rounds include "searching for collectibles in Super Mario Odyssey", head-to-head Mario Tennis Aces matches and Just Dance 2018 dance-offs.

It's a prime piece of product placement for Nintendo, as the Switch continues to broaden its customer base during its second year.
https://www.eurogamer.net(...)-switch-tv-game-show

Topshow.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179902495
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:21 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind Octo Expansion geweldig. Leuk voor wie meer Splatoon wil en vooral een betere single player met meer achtergrondverhaal en moeilijkere, wapen-specifieke challenges. Eindbaas ook erg tof. :Y
kan je games verkopen met de expansion?
  Redactie Games dinsdag 19 juni 2018 @ 19:34:07 #104
181272 crew  Noppie2000
pi_179902574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:20 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Wil als de nieuwe pokemon uitkomt er wel een hebben gekocht voor dr, dan kan ze lekker pokemon spelen (en hopelijk kan ik een 2e account aanmaken dat ik zelf ook kan spelen, want pokemon O+ )
Gewoon co-op doen :7
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:21 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind Octo Expansion geweldig. Leuk voor wie meer Splatoon wil en vooral een betere single player met meer achtergrondverhaal en moeilijkere, wapen-specifieke challenges. Eindbaas ook erg tof. :Y
Heb er ook veel lol aan, heerlijk uitdagend ook :Y Octolings O+
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:27:00 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179904096
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179908370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:37 schreef stijn-5 het volgende:
Ik zit te zoeken voor een Nintendo Switch, maar ik zag ook de Nintendo Wii U. Wat is het grote verschil tussen deze twee consoles? Ik ben meer van de Nintendo 64 en SNES. Maar ik vind het ook wel leuk om de games onderweg te spelen en eventueel ook op de tv. Welke zouden jullie aanraden? Ik ga het alleen gebruiken voor de Mario games.
Wetende dat in september een hoop nes classics uitkomen... snes volgt snel
pi_179909478
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179913088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:20 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Switch zou voor mn meis zijn, maar die heeft zelda incl expansions al compleet stukgespeeld op de wii u.
Wil als de nieuwe pokemon uitkomt er wel een hebben gekocht voor dr, dan kan ze lekker pokemon spelen (en hopelijk kan ik een 2e account aanmaken dat ik zelf ook kan spelen, want pokemon O+ )

Er zijn/ komen gewoon toffe games inmiddels dus dat ding is het sowieso waard, maar hoe beter de deal hoe beter uiteraard :+ (Al wil ik vooral kijken wat ik qua homebrew er mee kan doen)
Homebrew is nog best lastig.
En de emulators werken volgens mij nog niet goed.
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:21:46 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179913203
Dragon Quest komt niet meer denk ik, als zelfs SquareEnix aangeeft dat het een lastige port wordt :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179913232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest komt niet meer denk ik, als zelfs SquareEnix aangeeft dat het een lastige port wordt :D
Bron?
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:27:45 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179913246
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 20 juni 2018 @ 08:32:59 #112
181272 crew  Noppie2000
pi_179913283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest komt niet meer denk ik, als zelfs SquareEnix aangeeft dat het een lastige port wordt :D
Square is dan ook een zooitje ongeregeld, zou me niets verbazen :P
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:36:51 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179913307
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:32 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Square is dan ook een zooitje ongeregeld, zou me niets verbazen :P
Onbegrijpelijk toch soms? :D

Ik haal de game in september in ieder geval voor PS4. Ga niet zitten wachten...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179913324
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk toch soms? :D

Ik haal de game in september in ieder geval voor PS4. Ga niet zitten wachten...
Is een MMO toch?
  woensdag 20 juni 2018 @ 08:42:27 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179913354
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Is een MMO toch?
nope
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179913361
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest komt niet meer denk ik, als zelfs SquareEnix aangeeft dat het een lastige port wordt :D
Dit ligt meer aan Nintendo heb ik het idee mede doordat Unity vrij laat beschikbaar is gekomen op de Switch.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games woensdag 20 juni 2018 @ 08:46:01 #118
181272 crew  Noppie2000
pi_179913396
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:42 schreef Aether het volgende:

[..]

Dit ligt meer aan Nintendo heb ik het idee mede doordat Unity vrij laat beschikbaar is gekomen op de Switch.
quote:
When we first announced [Dragon Quest 11], the Switch hadn’t come out yet, and the development kit also wasn’t finalized,” he said. “The hardware specs weren’t out yet, but we were like, ‘We can manage this. We can put this out on the Switch.’”
Een game aankondigen voor hardware die je niet kent en vervolgens moeite hebben. Dat ligt toch echt aan Square.
pi_179913408
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:42 schreef Aether het volgende:

[..]

Dit ligt meer aan Nintendo heb ik het idee mede doordat Unity vrij laat beschikbaar is gekomen op de Switch.
kondig geen dingen aan als je niet eens weet wat de specs van de console zijn.

Iets waar Square goed in is overigens: vroege aankondigingen. FFVII, Avengers-game, KH3, etc.

Liever een aankondiging wanneer het bijna af is dan een hype proberen te creëren die dood bloedt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Games woensdag 20 juni 2018 @ 08:47:08 #120
181272 crew  Noppie2000
pi_179913412
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk toch soms? :D

Ik haal de game in september in ieder geval voor PS4. Ga niet zitten wachten...
Ik ook, al had ik het liefst de 3ds versie, die nostalgische stijl erbij is tof :D
pi_179913418
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]


[..]

Een game aankondigen voor hardware die je niet kent en vervolgens moeite hebben. Dat ligt toch echt aan Square.
*boks
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_179916686
Dat fenomeen dat gamemakers geen heil zien in een port voor de Switch gaan gaan we steeds vaker zien.
blablablabla
pi_179916872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:52 schreef Elan het volgende:
Dat fenomeen dat gamemakers geen heil zien in een port voor de Switch gaan gaan we steeds vaker zien.
Nu Nintendo zelf nog.
pi_179916905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:52 schreef Elan het volgende:
Dat fenomeen dat gamemakers geen heil zien in een port voor de Switch gaan gaan we steeds vaker zien.
Gelukkig steekt Nintendo nog steeds met kop en schouder uit boven de rest wat betreft exclusives :)
pi_179916954
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Gelukkig steekt Nintendo nog steeds met kop en schouder uit boven de rest wat betreft exclusives :)
Want Sony doet het über slecht.
pi_179916985
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Want Sony doet het über slecht.
Nee hoor, ik heb ook een PS4 en geniet daar ook best van. Nintendo doet het alleen vele malen beter :)
pi_179917003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nu Nintendo zelf nog.
Zonder ports blijft er verdomde weinig over.
Sowieso zijn al die ports ook bizar duur nog, dacht leuk haal ik Doom nog ff een keertje is die 55 euro (pc as we speak rond de 7 euro) :') .
blablablabla
pi_179917007
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Gelukkig steekt Nintendo nog steeds met kop en schouder uit boven de rest wat betreft exclusives :)
Hardop gelachen.
blablablabla
pi_179917014
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Gelukkig steekt Nintendo nog steeds met kop en schouder uit boven de rest wat betreft exclusives :)
Meh.
pi_179917036
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb ook een PS4 en geniet daar ook best van. Nintendo doet het alleen vele malen beter :)
Kun je dat verder ook beargumenteren, of is dit gewoon weer een loze fanboi-kreet?
pi_179917055
PS4 heeft veel meer exclusives. Waarschijnlijk verkopen ze daar uiteindelijk wel minder van in absolute cijfers maar daar heb je als speler niks aan.
blablablabla
pi_179917086
10 Super Mario 64
09 Red Dead Redemption
08 Half-Life 2
07 Tetris
06 Super Mario Bros. 3
05 The Legend of Zelda: A Link to the Past
04 Super Metroid
03 Portal
02 The Legend of Zelda: Ocarina of Time
01 Super Mario World

In de top 10 van beste games ooit: 6 (7 als je de orginele tetris meerekent) nintendo exclusives :)
pi_179917103
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:12 schreef Gutanoth het volgende:
10 Super Mario 64
09 Red Dead Redemption
08 Half-Life 2
07 Tetris
06 Super Mario Bros. 3
05 The Legend of Zelda: A Link to the Past
04 Super Metroid
03 Portal
02 The Legend of Zelda: Ocarina of Time
01 Super Mario World

In de top 10 van beste games ooit: 6 (7 als je de orginele tetris meerekent) nintendo exclusives :)
Oh ja je hebt helemaal gelijk, dacht even dat dit het Switch topic was. Stom van me.
blablablabla
pi_179917158
:')
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:17:23 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179917204
Ik zou Elan en Bananenpap lekker negeren, die komen hier toch alleen maar om te zuigen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179917236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:15 schreef Bananenpap het volgende:
:')
Heb jij je Switch nog niet verkocht?
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:18:39 #137
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179917250
Straks de Mario Tennis Aces reviews. De demo/beta was echt heel tof. Sommige winkels verkopen het spel al. Alleen weet ik niet of ik het spel wel ¤60,- waard vind.
SOONY
pi_179917263
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:18 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Heb jij je Switch nog niet verkocht?
Heb 'm in een krat op zolder gezet voor het geval er over vijf jaar weer eens een nieuwe Nintendo klassieker uitkomt.
pi_179917272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb 'm in een krat op zolder gezet voor het geval er over vijf jaar weer eens een nieuwe Nintendo klassieker uitkomt.
:D
blablablabla
pi_179917490
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb 'm in een krat op zolder gezet voor het geval er over vijf jaar weer eens een nieuwe Nintendo klassieker uitkomt.
Ik hoop voor jou dat het een port is van Skyward Sword.
pi_179917512
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:26 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat het een port is van Skyward Sword.
Dat zou dubbel huilen worden dan, Skyward Sword vind ik de minste 3D Zelda.
pi_179918132
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:17 schreef Perrin het volgende:
Ik zou Elan en Bananenpap lekker negeren, die komen hier toch alleen maar om te zuigen.
Aghossie. Ben jij zo´n fanboy dat je geen onderbouwde kritiek kunt verdragen?
Het aanbod in grote en unieke Switch titels is gewoon heel karig op het moment. Als er morgen een toptitel uitkomt hoor je niemand meer klagen.
blablablabla
pi_179918198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat zou dubbel huilen worden dan, Skyward Sword vind ik de minste 3D Zelda.
Daar ben ik het niet mee eens, maar die discussie gaan we niet ook nog eens voeren.
pi_179918225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Aghossie. Ben jij zo´n fanboy dat je geen onderbouwde kritiek kunt verdragen?
Het aanbod in grote en unieke Switch titels is gewoon heel karig op het moment. Als er morgen een toptitel uitkomt hoor je niemand meer klagen.
Welke onderbouwde kritiek heb jij dan gegeven?
pi_179918239
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:54 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, maar die discussie gaan we niet ook nog eens voeren.
Stel je voor dat je iets moet gaan onderbouwen.
pi_179918316
Deze topic :')
pi_179918331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Stel je voor dat je iets moet gaan onderbouwen.
Ik zeg dat die discussie hier al eens voorbij is gekomen.
En onderbouwen haalt bij jou toch niks uit, want jij luistert toch niet.
pi_179918374
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:55 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Welke onderbouwde kritiek heb jij dan gegeven?
Wat valt er te onderbouwen, het is wat het is. Dat benoemen maakt iemand niet meteen een trol.
blablablabla
pi_179918424
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat valt er te onderbouwen, het is wat het is. Dat benoemen maakt iemand niet meteen een trol.
Jij vergelijkt de Switch die net een jaar oud is met de PS4 die bijna 5 jaar oud is.
Dan sla je wat mij betreft de plank volledig mis.
pi_179918432
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:59 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik zeg dat die discussie hier al eens voorbij is gekomen.
En onderbouwen haalt bij jou toch niks uit, want jij luistert toch niet.
Dat iemand het niet met je eens is wil niet zeggen dat je niet gehoord wordt.
pi_179918443
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:59 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik zeg dat die discussie hier al eens voorbij is gekomen.
En onderbouwen haalt bij jou toch niks uit, want jij luistert toch niet.
Ben jij het directeurtje hier? Zolang het Switch-gerelateerd is en posts zich niet beperken tot SWITCH IS KUT mogen mensen gewoon hun mening ventileren, positief of negatief.

Ik herken de klacht van Bananenpap, mijn Switch staat stof te happen omdat er (voor mij dan) geen aansprekende titels beschikbaar zijn naast wat ports die op de pc een fractie kosten . Mario Ace Tennis lijkt me best leuk, maar vind ik persoonlijk geen AAA-titel die een prijs van 60 euro rechtvaardigt.
blablablabla
pi_179918445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat iemand het niet met je eens is wil niet zeggen dat je niet gehoord wordt.
:')
pi_179918554
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:05 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Jij vergelijkt de Switch die net een jaar oud is met de PS4 die bijna 5 jaar oud is.
Dan sla je wat mij betreft de plank volledig mis.
Louter op nieuwe titels die we kunnen gaan verwachten ja, niet de totale library. Dat absurd zijn.
Check dit lijstje: http://www.metacritic.com(...)coming-soon/ps4/date

En zet het even af tegen wat we op de Switch kunnen verwachten tot medio december. Dan vind ik dat persoonlijk heel teleurstellend zowel kwantitatief als kwalitatief.

Al ervaren anderen dat blijkbaar heel anders.
blablablabla
pi_179918558
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben jij het directeurtje hier? Zolang het Switch-gerelateerd is en posts zich niet beperken tot SWITCH IS KUT mogen mensen gewoon hun mening ventileren, positief of negatief.

Ik herken de klacht van Bananenpap, mijn Switch staat stof te happen omdat er (voor mij dan) geen aansprekende titels beschikbaar zijn naast wat ports die op de pc een fractie kosten . Mario Ace Tennis lijkt me best leuk, maar vind ik persoonlijk geen AAA-titel die een prijs van 60 euro rechtvaardigt.
Dat al die 'nieuwe' games 60 euro kosten is ook een dingetje inderdaad. Hyrule Warriors en Donkey Kong Tropical Freeze zijn leuke games om nog een keer te spelen, maar toch echt niet voor zo'n smak met geld.
pi_179918565
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

[..]

Een game aankondigen voor hardware die je niet kent en vervolgens moeite hebben. Dat ligt toch echt aan Square.
De hardware was nog niet 100%, dat betekent niet dat er niets was. Ik ben met je eens dat Square Enix vaak veel te vroeg titels aankondigd, hoewel veel gamers het ook niets vinden als een uitgever pas weken/maanden van te voren een release aankondigen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179918648
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben jij het directeurtje hier? Zolang het Switch-gerelateerd is en posts zich niet beperken tot SWITCH IS KUT mogen mensen gewoon hun mening ventileren, positief of negatief.

Ik herken de klacht van Bananenpap, mijn Switch staat stof te happen omdat er (voor mij dan) geen aansprekende titels beschikbaar zijn naast wat ports die op de pc een fractie kosten . Mario Ace Tennis lijkt me best leuk, maar vind ik persoonlijk geen AAA-titel die een prijs van 60 euro rechtvaardigt.
Jij hebt het topic hier de laatste tijd blijkbaar niet gevolgd, dan had je mijn reactie op bananenpap wel begrepen.
pi_179918697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat al die 'nieuwe' games 60 euro kosten is ook een dingetje inderdaad. Hyrule Warriors en Donkey Kong Tropical Freeze zijn leuke games om nog een keer te spelen, maar toch echt niet voor zo'n smak met geld.
Precies.
60 euro betaal ik alleen voor een game van het kaliber BOTW, of Oddysey. Niet de zoveelste port van een ander systeem van een jaar geleden zoals Doom of Wolfenstein. Of 40 euro voor titels als Steam World Dig 2 of een directe port van Harvest Moon.
blablablabla
pi_179918734
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:16 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Jij hebt het topic hier de laatste tijd blijkbaar niet gevolgd, dan had je mijn reactie op bananenpap wel begrepen.
Ik vind je reactie wat overtrokken. Misschien moet je overwegen maar gewoon uit te loggen op dit forum als je een discussie niet aan kunt.
pi_179918764
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Louter op nieuwe titels die we kunnen gaan verwachten ja, niet de totale library. Dat absurd zijn.
Check dit lijstje: http://www.metacritic.com(...)coming-soon/ps4/date

En zet het even af tegen wat we op de Switch kunnen verwachten tot medio december. Dan vind ik dat persoonlijk heel teleurstellend zowel kwantitatief als kwalitatief.

Al ervaren anderen dat blijkbaar heel anders.
Dat heb ik ook al een paar keer aangegeven, maar mensen ervaren dat inderdaad anders, om vervolgens wel aan te geven dat ze de Nintendo als side-console gebruiken naast de Playstation. Heel dubbel allemaal.
pi_179918825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind je reactie wat overtrokken. Misschien moet je overwegen maar gewoon uit te loggen op dit forum als je een discussie niet aan kunt.
Verkoop jij je Switch nou maar.
pi_179918841
Doodvermoeiende discussie die al sinds de N64 gevoerd wordt. Hou er toch mee. Dat gaat toch niet veranderen.

Ik heb een Nintendo Console voor de Nintendo Exclusives. Vind je dat niet voldoende, dan haal je maar een andere console. Maar kom het niet tot vervelends toe hier ventileren.
pi_179918849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:22 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al een paar keer aangegeven, maar mensen ervaren dat inderdaad anders, [b] om vervolgens wel aan te geven dat ze de Nintendo als side-console gebruiken naast de Playstation./b] Heel dubbel allemaal.
Heb ik dus ook op het moment.
Switch lijkt me wel een godenconsole als je elke dag of intensief reist. Of om bijvoorbeeld Fifa op school te spelen zoals mijn neefje. Die wil niks anders meer.
blablablabla
pi_179918877
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
Doodvermoeiende discussie die al sinds de N64 gevoerd wordt. Hou er toch mee. Dat gaat toch niet veranderen.

Ik heb een Nintendo Console voor de Nintendo Exclusives. Vind je dat niet voldoende, dan haal je maar een andere console. Maar kom het niet tot vervelends toe hier ventileren.
Wat een rare vergelijking. De N64 had in deze fase van zijn bestaan al veel meer content.
blablablabla
pi_179919013
Wat willen jullie nou precies bereiken met deze monoloog jongens? Dat wij, de mensen die gewoon plezier beleven aan de Switch eindelijk inzien dat het daadwerkelijk is hoe jullie het ervaren? Ontzettend kut dus?

Het lijkt wel of niemand zich met zijn Switch mag vermaken omdat jullie dat niet doen. Een beetje triestig en vermoeiend allemaal.
pi_179919015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijking. De N64 had in deze fase van zijn bestaan al veel meer content.
Al bij de N64 werd er geklaagd dat heel veel spellen wel op de PSX uit kwamen en niet op de N64.
pi_179919036
De switch is zo kut.

Mijn vriendin laat mij nooit spelen.


Beetje die redenatie
pi_179919099
Pap en Elan, verkoop je switch gewoon. Mijn Switch is mijn main console en de ps4 gaat alleen nog maar aan als mijn vriendin iets op de switch wilt spelen.

Accepteer gewoon dat je momenteel tegen een muur praat omdat wij de switch niet zo ongelooflijk kut vinden als dat jullie hem vinden.

Ik hoef niet verder overtuigd te worden hoor, jullie vinden de switch kut, helemaal in orde. Maar doe niet zo je best om onze mening te veranderen. Nintendo staat al decennia bekend om kwaliteit. Ook al komen de spellen minder vaak uit dan Battlefield CoD, Fifa of Assasins creed.

Als je hier alleen maar komt om te posten dat je nintendo of de switch zo kut vindt, kan je beter een nieuw topic ergens openen. Op viva forum het liefst
pi_179919117
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:34 schreef tailfox het volgende:
De switch is zo kut.

Mijn vriendin laat mij nooit spelen.

Beetje die redenatie
Het idee is meer dit: Mijn vriendin is weggelopen, nu heb ik niks te doen.
blablablabla
pi_179919136
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb ik dus ook op het moment.
Switch lijkt me wel een godenconsole als je elke dag of intensief reist. Of om bijvoorbeeld Fifa op school te spelen zoals mijn neefje. Die wil niks anders meer.
Of als je jonge kinderen hebt, dan zijn korte sessie tussendoor gamen ideaal.
pi_179919155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Al bij de N64 werd er geklaagd dat heel veel spellen wel op de PSX uit kwamen en niet op de N64.
Ongetwijfeld.
Maar de klacht in deze is niet dat titels op de PS4 uitkomen en niet op de Switch maar dat er überhaupt amper interessante en unieke AAA-content uitkomt op de Switch.
blablablabla
pi_179919158
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Het idee is meer dit: Mijn vriendin is weggelopen, nu heb ik niks te doen.
Gelukkig voor je is de Switch een 'Handheld'. Help je zelf. :P
pi_179919163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:40 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Gelukkig voor je is de Switch een 'Handheld'. Help je zelf. :P
Ze heeft de switch meegenomen :(
pi_179919177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
Maar de klacht in deze is niet dat titels op de PS4 uitkomen en niet op de Switch maar dat er überhaupt amper interessante en unieke AAA-content uitkomt op de Switch.
Gezien de releases in het eerste jaar klaag ik niet over het gebrek aan AAA-titels, eerder over het feit dat ik tijdgebrek heb. Dus voorlopig vermaak ik me nog prima.

edit :

Trouwens, overigens maak je net zelf de vergelijking met de PS4 en welke toffe games er daar wel niet allemaal op uitkomen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 13:42:24 ]
pi_179919222
Behalve OT komen er tot december amper AAA-titels uit.
blablablabla
pi_179919230
Waar bemoei ik me eigenlijk mee? Ik vermaak me prima met de Switch. Jammer dat jullie er niet van kunnen genieten. Ik meld me wel weer als iemand wat nieuws post. :W
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:45:41 #176
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179919281
Splatoon 2 is fantastisch :9~
Nog steeds mijn favoriete spel op de Switch ;)
SOONY
pi_179919318
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:45 schreef DKUp het volgende:
Splatoon 2 is fantastisch :9~
Ik heb er een beetje spijt van dat ik die verkocht heb met al die SP content die ze hebben toegevoegd. Speelde alleen maar Salmon run.
pi_179919364
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Gezien de releases in het eerste jaar klaag ik niet over het gebrek aan AAA-titels, eerder over het feit dat ik tijdgebrek heb. Dus voorlopig vermaak ik me nog prima.

edit :

Trouwens, overigens maak je net zelf de vergelijking met de PS4 en welke toffe games er daar wel niet allemaal op uitkomen.
Vergelijk anders zelf even de komende maanden te verschijnen titels en zet dat af tegen de Switch.
blablablabla
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:48:59 #179
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179919411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb er een beetje spijt van dat ik die verkocht heb met al die SP content die ze hebben toegevoegd. Speelde alleen maar Salmon run.
Volgens mij heb ik de laatste “nieuwe” maps niet eens meer gespeeld. Straks misschien weer even spelen. Expansion weet ik nog niet helemaal.
SOONY
pi_179919464
Zitten er eigenlijk hele grote verschillen tussen Splatoon 2 en Splatoon op de WiiU?
blablablabla
pi_179919480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:50 schreef Elan het volgende:
Zitten er eigenlijk hele grote verschillen tussen Splatoon 2 en Splatoon op de WiiU?
https://www.goombastomp.com/whats-different-between-splatoon-1-2/
pi_179919511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Vergelijk anders zelf even de komende maanden te verschijnen titels en zet dat af tegen de Switch.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
Maar de klacht in deze is niet dat titels op de PS4 uitkomen en niet op de Switch maar dat er überhaupt amper interessante en unieke AAA-content uitkomt op de Switch.
pi_179919644
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:37 schreef Gutanoth het volgende:
Pap en Elan, verkoop je switch gewoon. Mijn Switch is mijn main console en de ps4 gaat alleen nog maar aan als mijn vriendin iets op de switch wilt spelen.

Accepteer gewoon dat je momenteel tegen een muur praat omdat wij de switch niet zo ongelooflijk kut vinden als dat jullie hem vinden.

Ik hoef niet verder overtuigd te worden hoor, jullie vinden de switch kut, helemaal in orde. Maar doe niet zo je best om onze mening te veranderen. Nintendo staat al decennia bekend om kwaliteit. Ook al komen de spellen minder vaak uit dan Battlefield CoD, Fifa of Assasins creed.

Als je hier alleen maar komt om te posten dat je nintendo of de switch zo kut vindt, kan je beter een nieuw topic ergens openen. Op viva forum het liefst
Als je uit onze posts alleen maar leest dat wij de Switch ongelooflijk kut vinden heb je ook duidelijk ons punt niet begrepen. En dat is een beetje jammer, volgens mij zijn wij gewoon vrij om onze ervaringen met de Switch hier te delen.
pi_179919715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:50 schreef Elan het volgende:
Zitten er eigenlijk hele grote verschillen tussen Splatoon 2 en Splatoon op de WiiU?
Het is een soort veredelde port, beetje zoals Smash Ultimate.
pi_179919736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als je uit onze posts alleen maar leest dat wij de Switch ongelooflijk kut vinden heb je ook duidelijk ons punt niet begrepen. En dat is een beetje jammer, volgens mij zijn wij gewoon vrij om onze ervaringen met de Switch hier te delen.
Ja best joh, maar na één keer "Hij ligt stof te happen" is iedereen het al fucking beu. Het interesseert niemand hier een kloot dat jij de games die momenteel te spelen zijn op de switch niet leuk vindt. Persoonlijk heb ik al meer dan 30 games op mijn console, waar ik ongeveer 8% van heb uitgespeeld. Ik heb dus nog genoeg te doen en kan me dus totaal niet vinden in je mening.
pi_179919778
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Vergelijk anders zelf even de komende maanden te verschijnen titels en zet dat af tegen de Switch.
Om heel eerlijk te zijn is de line-up voor de andere consoles ook niet echt sterk de komende maanden. :P
pi_179919889
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:58 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja best joh, maar na één keer "Hij ligt stof te happen" is iedereen het al fucking beu. Het interesseert niemand hier een kloot dat jij de games die momenteel te spelen zijn op de switch niet leuk vindt. Persoonlijk heb ik al meer dan 30 games op mijn console, waar ik ongeveer 8% van heb uitgespeeld. Ik heb dus nog genoeg te doen en kan me dus totaal niet vinden in je mening.
Hé, de discussie vandaag begint min of meer door jouzelf hoor. :') Jij doet opeens weer een fanboi-gil dat Nintendo zo goed bezig is om vervolgens met een halfgare lijst te komen met games van twintig jaar geleden. Fair enough dat je mijn opmerkingen fucking beu raakt, maar die ongelimiteerde en ongefundeerde fanboi-uitspattingen van jou zijn ook om moedeloos van te worden hoor.
pi_179920010
quote:
16s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:52 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]

Dat is wat anders dan roepen dat de Switch kut is omdat game X wel op de PS verschijnt en niet op de Switch waar jij het over had.
Mijn klacht is dat ik überhaupt geen leuke content heb (naast een incidenteel potje Mario Kart, wat ook een port is) en een beetje kutten in BOTW.

Natuurlijk kun je niet alles hebben maar elke maand of om de maand een grote nieuwe titel hoort wel een beetje bij een een platform.
Of dat nu de pc is de PS of de Switch. Tot aan november heb ik gewoon niks te spelen qua nieuwe content, dat is toch raar? :D

Nja wellicht Captain Toad een kans gaan geven dan maar met de vakantie O+ .
blablablabla
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:10:25 #189
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179920120
Dat eindeloze gezeik van jullie beiden over hoe weinig content er is, zijn de mensen die wél plezier aan hun Switch beleven nogal beu inmiddels. Het domineert en verziekt dit topic. Daarom ook mijn advies om jullie te negeren, zodat dit topic weer over andere dingen kan gaan dan het geklaag van enkelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:10:49 #190
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179920136
Sjonge jonge, niet weer dit gezanik. :')

Als die console je verder niet boeit wegens niet interessante content, waarom dan toch steeds tijd besteden aan lui die zich er wel mee vermaken. :+

OT: Ik heb zin in de nieuwe Mario+Rabbids-levels. Bazenspel dat. O+ (Eigenlijk vertik ik DLC over het algemeen, maar gezien hoeveel uur ik er ondertussen in heb zitten, is het de moeite wel waard. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_179920151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hé, de discussie vandaag begint min of meer door jouzelf hoor. :') Jij doet opeens weer een fanboi-gil dat Nintendo zo goed bezig is om vervolgens met een halfgare lijst te komen met games van twintig jaar geleden. Fair enough dat je mijn opmerkingen fucking beu raakt, maar die ongelimiteerde en ongefundeerde fanboi-uitspattingen van jou zijn ook om moedeloos van te worden hoor.
Nintendo is zeker goed bezig. Ze hebben de best verkopende console ooit op de markt gebracht.
pi_179920198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan roepen dat de Switch kut is omdat game X wel op de PS verschijnt en niet op de Switch waar jij het over had.
Mijn klacht is dat ik überhaupt geen leuke content heb (naast een incidenteel potje Mario Kart, wat ook een port is) en een beetje kutten in BOTW.

Natuurlijk kun je niet alles hebben maar elke maand of om de maand een grote nieuwe titel hoort wel een beetje bij een een platform.
Of dat nu de pc is de PS of de Switch. Tot aan november heb ik gewoon niks te spelen qua nieuwe content, dat is toch raar? :D

Nja wellicht Captain Toad een kans gaan geven dan maar met de vakantie O+ .
Mijn eerste Switch jaar:
BotW
Mario Kart 8 Deluxe
Splatoon 2
Mario vs. Rabbits
SnipperClips
Super Mario Odessy
Doom
Fifa 18

en nog een paar indies (shovel Knight, Celeste)
en een paar miskopen (Bayonetta :') )

Vind ik geen slechte line up voor het eerste jaar.
pi_179920221
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:10 schreef Perrin het volgende:
Dat eindeloze gezeik van jullie beiden over hoe weinig content er is, zijn de mensen die wél plezier aan hun Switch beleven nogal beu inmiddels. Het domineert en verziekt dit topic. Daarom ook mijn advies om jullie te negeren, zodat dit topic weer over andere dingen kan gaan dan het geklaag van enkelen.
Wellicht kun je de eer aan jezelf houden.
Jouw bijdrage beperkt zich hier namelijk louter tot het flamen naar mensen die wel wat te melden hebben.
blablablabla
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:14:45 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179920272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Wellicht kun je de eer aan jezelf houden.
Jouw bijdrage beperkt zich hier namelijk louter tot het flamen naar mensen die wel wat te melden hebben.
Onzin, blader maar terug.

Maar goed.. Je gaat op mijn negeerlijstje. :W

Adios, zuiger!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179920354
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nintendo is zeker goed bezig. Ze hebben de best verkopende console ooit op de markt gebracht.
Dat is dus gewoon niet waar.
pi_179920462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar.
Wel de snelst verkopende console aller tijden in een heleboel landen waaronder de USA.

quote:
Based on its first year sales, the Switch was considered to be the fastest-selling game console in history in many regions. With 2017 year end Japanese sales data from Media Create, the Switch became the fastest-selling home console in Japan in first year sales, with its total sales of 3.2 million units exceeding the 3.0 million units of the PlayStation 2 during its first year of release,[289] while Famitsu reported that these sales had eclipsed the lifetime sales of the Wii U in the country,[290] and helped to support the first growth in sales within Japan's console market in eleven years.[291]

Nintendo of America also reported that with 4.8 million units sold in the United States by the end of 2017, 1.5 million units in December 2017 alone, the Switch was the fastest-selling console in the United States in its first 10 months, outpacing the Wii's performance of 4 million units in the same time period.[292][293] Similarly, the Switch was the fastest-selling console in France through the end of 2017, according to Nintendo France.[294]

According to analysis firm GBH Insights, the Nintendo Switch was the 5th top-selling technology product in 2017.[295] As of the end of 2017, the Switch has sold 300,000 units in Spain, surpassing the total lifetime sales of one of its competitors, the Xbox One, in the region.[2
[96]
pi_179920492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:12 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Mijn eerste Switch jaar:
BotW
Mario Kart 8 Deluxe
Splatoon 2
Mario vs. Rabbits
SnipperClips
Super Mario Odessy
Doom
Fifa 18

en nog een paar indies (shovel Knight, Celeste)
en een paar miskopen (Bayonetta :') )

Vind ik geen slechte line up voor het eerste jaar.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Merendeel van wat jij noemt heb ik al op andere consoles of de pc Simpelweg omdat ze daar al eerder verschenen zijn of beter speelbaar zijn, veel goedkoper zijn of interesseren me niet.

Maar ieder zijn ding hoor, geloof direct dat het voor veel mensen een topconsole is ook qua content :P
blablablabla
pi_179920541
Speel sinds de NES en met name voor (unieke) platformers was Nintendo altijd wel een veilige uitvalsbasis.

Die zie ik op de Switch amper. Eigenlijk alleen Oddysee als je de shitload aan ports niet meerekent.

Daar zit hem ook vooral de frustratie.
blablablabla
pi_179920552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Wel de snelst verkopende console aller tijden in een heleboel landen waaronder de USA.

[..]

In 2017 zeer zeker. Volgens mij was het dit jaar weer wat minder.
pi_179920864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar.
Dat is het wel :)
pi_179920916
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:25 schreef Elan het volgende:
Speel sinds de NES en met name voor (unieke) platformers was Nintendo altijd wel een veilige uitvalsbasis.

Die zie ik op de Switch amper. Eigenlijk alleen Oddysee als je de shitload aan ports niet meerekent.

Daar zit hem ook vooral de frustratie.
Volgens mij vind je op geen enkele console meer zoveel platformers als dat je in het N64 / PS1 tijdperk zag.

Odyssey en A hat in time. Yooka Laylee is ook nog wel grappig
pi_179920938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:

OT: Ik heb zin in de nieuwe Mario+Rabbids-levels. Bazenspel dat. O+ (Eigenlijk vertik ik DLC over het algemeen, maar gezien hoeveel uur ik er ondertussen in heb zitten, is het de moeite wel waard. :+)
Was de Gold Edition dan niet voordeliger geweest? :P
blablablabla
pi_179921158
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Volgens mij vind je op geen enkele console meer zoveel platformers als dat je in het N64 / PS1 tijdperk zag.

Odyssey en A hat in time. Yooka Laylee is ook nog wel grappig
Op niet-Nintendo consoles zie je die trend al sinds de PS3, Xbox 360.
Nintendo echter was altijd een ander verhaal, op de Wii en WiU genoeg goede platformers.

Kirby Star Allies was ook prima vermaak trouwens, graag meer van dat soort games ipv ports van Doom en Wolfenstein ^O^
blablablabla
pi_179921184
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Het idee is meer dit: Mijn vriendin is weggelopen, nu heb ik niks te doen.
maar mijn vriendin heeft mijn switch gestolen
pi_179921223
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar mijn vriendin heeft mijn switch gestolen
ex-vriendin o|O
blablablabla
pi_179921280
WANNNEER KOMT POST. IK WIL MARIO +RABBITS SPELEN
pi_179921329
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:45 schreef DKUp het volgende:
Splatoon 2 is fantastisch :9~
Nog steeds mijn favoriete spel op de Switch ;)
Volgens m'n Switch heb ik er nu ongeveer 185 uur Splatoon 2 opzitten, dus waarschijnlijk de Nintendo-game die ik in m'n leven het meest gespeeld heb nu... :+ :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:00:54 #208
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179921499
En ik kan Crash wel aanraden voor de mensen die de spellen nog niet op de PS4 hebben gespeeld. Voor ¤40,- een leuke ervaring.
SOONY
pi_179921941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:54 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Volgens m'n Switch heb ik er nu ongeveer 185 uur Splatoon 2 opzitten, dus waarschijnlijk de Nintendo-game die ik in m'n leven het meest gespeeld heb nu... :+ :)
waar kan ik dat zien hoeveel uur ik een game heb gestopt?
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:31:00 #210
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179922393
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:15 schreef Rijst het volgende:

[..]

waar kan ik dat zien hoeveel uur ik een game heb gestopt?
Op je id-plaatje linksboven klikken, daar staan je stats. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 16:57:33 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179924204
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:06 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Homebrew is nog best lastig.
En de emulators werken volgens mij nog niet goed.
oh joh, ik dacht juist anders gelezen te hebben

Maar dan nog wel goed misschien zn ding nu te kopen, ze kunnen het niet eruit patchen gelukkig, maar als er zo een moment komt dat er een switch2.0 of uits uitkomt zullen ze het vast beveiligd hebben
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Redactie Games woensdag 20 juni 2018 @ 16:59:11 #212
181272 crew  Noppie2000
pi_179924227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

oh joh, ik dacht juist anders gelezen te hebben

Maar dan nog wel goed misschien zn ding nu te kopen, ze kunnen het niet eruit patchen gelukkig, maar als er zo een moment komt dat er een switch2.0 of uits uitkomt zullen ze het vast beveiligd hebben
Volgens mij hebben ze dat inmiddels al gedaan, dacht ik te hebben gelezen.
pi_179924277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

oh joh, ik dacht juist anders gelezen te hebben

Maar dan nog wel goed misschien zn ding nu te kopen, ze kunnen het niet eruit patchen gelukkig, maar als er zo een moment komt dat er een switch2.0 of uits uitkomt zullen ze het vast beveiligd hebben
Als ik goed gelezen heb moet je hem eerst aan je pc koppelen.
Ik neem ook aan dat Nintendo wel geleerd heeft van de Wii en Wiiu en dat ze dit wel tegengaan.
Zeker omdat dr switch wat meer online gaat dan de vorige consoles.
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 17:12:53 #214
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179924397
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:03 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Als ik goed gelezen heb moet je hem eerst aan je pc koppelen.
Ik neem ook aan dat Nintendo wel geleerd heeft van de Wii en Wiiu en dat ze dit wel tegengaan.
Zeker omdat dr switch wat meer online gaat dan de vorige consoles.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dat inmiddels al gedaan, dacht ik te hebben gelezen.
Hmm ik ga gba temp eens wat uitspitten

Tot zover ik weet had je een device die je ipv je rechter controller stopte en dan iets in de USB onderop.

dan stroom erop, install vanaf dat ding, en dan was je ready to go
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179924433
Nintendo heeft wel een mooie optie toegevoegd om downgrades te voorkomen.
In de Switch zitten een soort zekeringen. Bij het opstarten controleert de Switch hoeveel zekeringen expres zijn opgeblazen en het aantal moet met het versienummer overeenkomen (dus bij 3 kapotte zekeringen moet je versie 3.x draaien). Wanneer het aantal kapotte zekeringen hoger is dan het versienummer start de Switch niet op :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 17:18:26 #216
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179924485
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:15 schreef Aether het volgende:
Nintendo heeft wel een mooie optie toegevoegd om downgrades te voorkomen.
In de Switch zitten een soort zekeringen. Bij het opstarten controleert de Switch hoeveel zekeringen expres zijn opgeblazen en het aantal moet met het versienummer overeenkomen (dus bij 3 kapotte zekeringen moet je versie 3.x draaien). Wanneer het aantal kapotte zekeringen hoger is dan het versienummer start de Switch niet op :+
Maar wat nou als je op v9 zit en er maar 5 ingestopt hebt ? ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179928057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:18 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Maar wat nou als je op v9 zit en er maar 5 ingestopt hebt ? ;(
Die stop je er zelf toch niet in, wss zijn het zekeringen op transistorniveau en kunnen er dus wel 100 zijn op een vierkante millimeter
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 20:27:30 #218
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179928218
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 20:20 schreef Gutanoth het volgende:
nen er dus wel 100 zijn op een vierkante millimeter
zo bedoelde ik hem ook niet, maar ja daar heb je een punt

jammer wel ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:04:22 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179933873
quote:
PlayStation 2 is een dvd-speler. Die telt niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179934015
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PlayStation 2 is een dvd-speler. Die telt niet.
Dan mag je die er afhalen van mij.
pi_179936943
quote:
Ik mag er van uit gaan dat jij niet zó dom bent toch?

Of was het te verwachten dat je niet zou snappen dat ik bedoelde "in deze fase van zijn levenscyclus"?

Bij deze: de Nintendo switch is de console die na het eerste jaar in zijn levenscyclus de best verkochte console ooit is. Hoe dat aan het einde van zijn levenscyclus is, is nog te zien :)
  donderdag 21 juni 2018 @ 08:55:37 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179938026
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 21 juni 2018 @ 08:57:57 #224
181272 crew  Noppie2000
pi_179938074
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 06:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik mag er van uit gaan dat jij niet zó dom bent toch?

Of was het te verwachten dat je niet zou snappen dat ik bedoelde "in deze fase van zijn levenscyclus"?

Bij deze: de Nintendo switch is de console die na het eerste jaar in zijn levenscyclus de best verkochte console ooit is. Hoe dat aan het einde van zijn levenscyclus is, is nog te zien :)
Aah oke! Ja dat was niet wat je zei.
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:08:43 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179938189
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ziet er ok uit volgens mij? Misschien dit dan eens mijn eerste VC maken, stel het telkens uit :P
Ik twijfel ook al jaren. De eerste is nu 7 euro op PS4, dit wordt volle prijs maar is weer portable.

Als ze nou deel 1 releasen op Switch voor twee tientjes, dan stap ik daar in :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games donderdag 21 juni 2018 @ 10:33:16 #228
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179939308
Volgende week komen Playdeads platformer-kanjers naar Switch, Limbo en Inside.
Prijs nog niet bekend, maar als je ze nog niet gespeeld hebt: DO IT

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:39:19 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179939374
Inside heb ik nog niet gespeeld. Limbo is lastig te vergeten, prachtige en tragische game.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Eindredactie Games donderdag 21 juni 2018 @ 10:43:35 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179939433
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:39 schreef Perrin het volgende:
Inside heb ik nog niet gespeeld. Limbo is lastig te vergeten, prachtige en tragische game.
Inside is niet anders, m.i. nog een stukje indrukwekkender :)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_179941480
Hoi.
Ik wil heel graag een switch en nu had ik er een gezien op marktplaats voor 150 euro. Account is een dag gemaakt. Maar reageert wel met meerdere foto's extra van de switch zoals om hem aan te zetten.
Maar ook die foto's hebben Ebay in de url, ze komen van Ebay.
Gevalletje oplichter? -O-

Oh en woont ook op een woonplek waar ik op FB niet dezelde naam kan vinden in die plaats.
Twiddel
pi_179941907
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:55 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik wil heel graag een switch en nu had ik er een gezien op marktplaats voor 150 euro. Account is een dag gemaakt. Maar reageert wel met meerdere foto's extra van de switch zoals om hem aan te zetten.
Maar ook die foto's hebben Ebay in de url, ze komen van Ebay.
Gevalletje oplichter? -O-

Oh en woont ook op een woonplek waar ik op FB niet dezelde naam kan vinden in die plaats.
Marktplaats is van Ebay, alle foto's worden daar gehost. Maar voor die prijs icm een account van 1 dag oud zou ik alleen voor een meetup gaan.
pi_179942172
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:55 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik wil heel graag een switch en nu had ik er een gezien op marktplaats voor 150 euro. Account is een dag gemaakt. Maar reageert wel met meerdere foto's extra van de switch zoals om hem aan te zetten.
Maar ook die foto's hebben Ebay in de url, ze komen van Ebay.
Gevalletje oplichter? -O-

Oh en woont ook op een woonplek waar ik op FB niet dezelde naam kan vinden in die plaats.
Gevalletje te goed om waar te zijn. De meeste gaan voor 250 euro minimaal weg. Ook de reden waarom ik er nog niet eentje heb om de collectie deze generatie compleet te maken :P
mag het weten
pi_179942174
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:55 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik wil heel graag een switch en nu had ik er een gezien op marktplaats voor 150 euro. Account is een dag gemaakt. Maar reageert wel met meerdere foto's extra van de switch zoals om hem aan te zetten.
Maar ook die foto's hebben Ebay in de url, ze komen van Ebay.
Gevalletje oplichter? -O-

Oh en woont ook op een woonplek waar ik op FB niet dezelde naam kan vinden in die plaats.
Sounds legit, ik zeg doen.
blablablabla
pi_179943026
https://www.ebay.nl/itm/B(...)d:g:e2IAAOSwvD5aR~qe

Boh dit is wel vanuit verzameloogpunt een pareltje hoor _O_
blablablabla
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 14:32:23 #236
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179943251
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:55 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik wil heel graag een switch en nu had ik er een gezien op marktplaats voor 150 euro. Account is een dag gemaakt. Maar reageert wel met meerdere foto's extra van de switch zoals om hem aan te zetten.
Maar ook die foto's hebben Ebay in de url, ze komen van Ebay.
Gevalletje oplichter? -O-

Oh en woont ook op een woonplek waar ik op FB niet dezelde naam kan vinden in die plaats.
gewoon samen met iemand gaan ophalen en niet betalen voor je hem in handen hebt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179943601
Mario Tennis al ergens te krijgen?
Ja hup!
pi_179943881
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:55 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik wil heel graag een switch en nu had ik er een gezien op marktplaats voor 150 euro. Account is een dag gemaakt. Maar reageert wel met meerdere foto's extra van de switch zoals om hem aan te zetten.
Maar ook die foto's hebben Ebay in de url, ze komen van Ebay.
Gevalletje oplichter? -O-

Oh en woont ook op een woonplek waar ik op FB niet dezelde naam kan vinden in die plaats.
In de regel geldt:

"If it seems too good to be true, it probably is."

dit riekt naar oplichting. Zoals andere voor me al gezegd hebben, alleen op gaan halen met een vriend er bij en pas het geld overhandigen als je gezien hebt dat dat ding werkt.

(of hij is gestolen, en met een prijs als deze ben je medeplichtig aan heling)
pi_179944139
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:55 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik wil heel graag een switch en nu had ik er een gezien op marktplaats voor 150 euro. Account is een dag gemaakt. Maar reageert wel met meerdere foto's extra van de switch zoals om hem aan te zetten.
Maar ook die foto's hebben Ebay in de url, ze komen van Ebay.
Gevalletje oplichter? -O-

Oh en woont ook op een woonplek waar ik op FB niet dezelde naam kan vinden in die plaats.
Laat hem een foto maken met een postit erop met jouw username op marktplaats en de datum

Grote kans dat je dan geen reactie meer krijgt
pi_179944838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:19 schreef Elan het volgende:
https://www.ebay.nl/itm/B(...)d:g:e2IAAOSwvD5aR~qe

Boh dit is wel vanuit verzameloogpunt een pareltje hoor _O_
De enige mogelijkheid om Bayo 1 fysiek te kunnen bemachtigen.
pi_179945154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

De enige mogelijkheid om Bayo 1 fysiek te kunnen bemachtigen.
Jep en Japan only release in gelimiteerde opgave .
blablablabla
  donderdag 21 juni 2018 @ 17:53:27 #242
134538 chansadres
Black & White
pi_179946726
Net Skyrim bij de Intertoys gekocht voor 15,98 *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door chansadres op 21-06-2018 18:19:49 (Typo in bedrag) ]
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_179946915
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2018 17:53 schreef chansadres het volgende:
Net Skyrim bij de Intertoys gekocht voor 14,98 *O*
hoe dan
(she/her)
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:17:05 #244
134538 chansadres
Black & White
pi_179947073
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:07 schreef Fylax het volgende:

[..]

hoe dan
Naar binnen gelopen en gekocht 8-)
Het spel lag tussen enkele andere spellen die waren afgeprijsd voor de Switch zoals Rime en Gear Club met een oranje sticker. Afgeprijsd voor 15,98

We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_179947145
Lol, dat was zeker een vergissing. Nice.
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:19:52 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179947148
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:17 schreef chansadres het volgende:

[..]

Naar binnen gelopen en gekocht 8-)
Het spel lag tussen enkele andere spellen die waren afgeprijsd voor de Switch zoals Rime en Gear Club met een oranje sticker. Afgeprijsd voor 15,98

[ afbeelding ]
Wow, mooie deal zeg. _O_
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:20:40 #247
134538 chansadres
Black & White
pi_179947169
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Lol, dat was zeker een vergissing. Nice.
Ik gok de korting op de verkeerde Skyrim geplakt. Mij hoor je niet klagen :7
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_179947195
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:20 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik gok de korting op de verkeerde Skyrim geplakt. Mij hoor je niet klagen :7
Het was beter geweest als je netjes naar de kassa was gegaan en ze op hun fout had gewezen. Eerlijkheid duurt het langst.
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:24:04 #249
134538 chansadres
Black & White
pi_179947222
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het was beter geweest als je netjes naar de kassa was gegaan en ze op hun fout had gewezen. Eerlijkheid duurt het langst.
Als eerlijkheid het langst duurt, snap ik waarom ik "bad to the bone" ben. Ik hou wel van de korte route 8-)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 21 juni 2018 @ 18:24:55 #250
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179947243
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het was beter geweest als je netjes naar de kassa was gegaan en ze op hun fout had gewezen. Eerlijkheid duurt het langst.
Dit zou ik wel eerlijk noemen hoor. Vast niet helemaal de bedoeling, maar dat is echt de verantwoordelijkheid van de winkelier vind ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179947274
Ik had Skyrim voor de Xbox One vorig jaar voor ¤5,- bij de Media Markt gekocht. ¤15,- voor de Switch versie :9~
Nice man w/
SOONY
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:02:22 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179951921
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:17 schreef chansadres het volgende:

[..]

Naar binnen gelopen en gekocht 8-)
Het spel lag tussen enkele andere spellen die waren afgeprijsd voor de Switch zoals Rime en Gear Club met een oranje sticker. Afgeprijsd voor 15,98

[ afbeelding ]
Damn. Goeie deal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179952062
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dit zou ik wel eerlijk noemen hoor. Vast niet helemaal de bedoeling, maar dat is echt de verantwoordelijkheid van de winkelier vind ik.
Nee garpje ik had precies hetzelfde gedaan lol.
pi_179953611
Mooie score zeg.

Zo vond ik ooit Kirby Air Ride in een kringloopwinkel voor 2 euro samen met nog een stapel spellen :').
blablablabla
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:13:20 #255
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179954873
Play Together: Minecraft Cross-Play

pi_179955892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:20 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Switch zou voor mn meis zijn, maar die heeft zelda incl expansions al compleet stukgespeeld op de wii u.
Wil als de nieuwe pokemon uitkomt er wel een hebben gekocht voor dr, dan kan ze lekker pokemon spelen (en hopelijk kan ik een 2e account aanmaken dat ik zelf ook kan spelen, want pokemon O+ )

Er zijn/ komen gewoon toffe games inmiddels dus dat ding is het sowieso waard, maar hoe beter de deal hoe beter uiteraard :+ (Al wil ik vooral kijken wat ik qua homebrew er mee kan doen)
Als je toch met homebrew bezig wilt zijn, check dit eens : https://gbatemp.net/threa(...)larus-engine.500222/

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:06 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Homebrew is nog best lastig.
En de emulators werken volgens mij nog niet goed.
Mwa een paar werken toch prima
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 22:48:53 #257
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179955957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als je toch met homebrew bezig wilt zijn, check dit eens : https://gbatemp.net/threa(...)larus-engine.500222/

[..]

Mwa een paar werken toch prima
GBA temp :~

thanks iig, ga weer lezen!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179956036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]

GBA temp :~

thanks iig, ga weer lezen!
of

_O-

Blijft iig apart om zo aan homebrew te laten werken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 22:54:12 #259
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179956100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ] of [ afbeelding ]

_O-

Blijft iig apart om zo aan homebrew te laten werken
_O- mooi zulke dingen.

Ach, over een maand of 2 liggen die schuifjes gewoon bij aliexpress met 10 voor 2 eur ofzo.
Een beetje de reden dat ik nu een switch zou kopen is vooral om hem in de toekomst te kunnen modden (tenzij dat al gefixt was zoals hier boven stond)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179956164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

_O- mooi zulke dingen.

Ach, over een maand of 2 liggen die schuifjes gewoon bij aliexpress met 10 voor 2 eur ofzo.
Een beetje de reden dat ik nu een switch zou kopen is vooral om hem in de toekomst te kunnen modden (tenzij dat al gefixt was zoals hier boven stond)
Nieuw model is wel al ontdekt ja, maar is nog niet in de winkels

De reden waarom ik naar homebrew kijk is vanwege SNES en NES games
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 22:59:05 #261
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179956208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nieuw model is wel al ontdekt ja, maar is nog niet in de winkels

De reden waarom ik naar homebrew kijk is vanwege SNES en NES games
sowieso, super mario kart _O_

Binnenkort maar snel een kopen dan, vind het wel jammer dat een geen leuke bundel is ergens.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179956231
Als je perse met emulators aan de slag wil kun je net zo goed een PSP kopen.
Kinderlijk eenvoudig om die te hacken en qua emulators draait alles tot N64 draait in principe als een zonnetje.
blablablabla
pi_179956264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

sowieso, super mario kart _O_

Binnenkort maar snel een kopen dan, vind het wel jammer dat een geen leuke bundel is ergens.
Maybe marktplaats checken? SMO en Zelda zijn wel toppers
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 22 juni 2018 @ 06:04:35 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179959939
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179960806
quote:
Ik heb er al 30 uur in zitten :’)
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:02:05 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179961083
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb er al 30 uur in zitten :’)
Ik heb de afgelopen week wat minder tijd gehad omdat m'n vakantie voorbij is. ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179961189
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen week wat minder tijd gehad omdat m'n vakantie voorbij is. ;(
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:25:07 #268
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179961368
je kan je toch ook ziek melden om te gamen.
dat doen er zoveel bij een release van een nieuwe game
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:41:12 #269
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179961570
quote:
Nice! Al staan er wel spoilers in :'(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:46:09 #270
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179961639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:25 schreef KingRadler het volgende:
je kan je toch ook ziek melden om te gamen.
dat doen er zoveel bij een release van een nieuwe game
Misschien. Maar sommige volwassenen hebben een baan waarbij ze niet zomaar gemist kunnen worden zodat ze een computerspelletje kunnen spelen.

De echte wereld buiten draait gewoon door, en sommigen van ons hebben verplichtingen die wij wél serieus nemen.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:53:22 #271
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179961716
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Misschien. Maar sommige volwassenen hebben een baan waarbij ze niet zomaar gemist kunnen worden zodat ze een computerspelletje kunnen spelen.

De echte wereld buiten draait gewoon door, en sommigen van ons hebben verplichtingen die wij wél serieus nemen.
Bovendien, waarom zou je je werkgever laten betalen/opdraaien voor een dagje gamen? Dan moet je je werkgever wel echt haten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:54:22 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179961726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:25 schreef KingRadler het volgende:
je kan je toch ook ziek melden om te gamen.
dat doen er zoveel bij een release van een nieuwe game
Ik had al een weekje vrij voor de E3 ;)

Ziek melden doe ik overigens niet. Zou wel vrij nemen voor een nieuwe Final Fantasy.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179961792
Echt Mario + rabbits is zo leuk.
Soms rare moeilijkheid spikes.
Is alles op de switch zo leuk?

Mario odyssee topgame
Zelda botw topgame
Arms leuk maar speel het te weinig
Mario+ rabbits topgame
Mario kart best Mario kart evah
pi_179962023
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:00 schreef tailfox het volgende:
Echt Mario + rabbits is zo leuk.
Soms rare moeilijkheid spikes.
Is alles op de switch zo leuk?

Mario odyssee topgame
Zelda botw topgame
Arms leuk maar speel het te weinig
Mario+ rabbits topgame
Mario kart best Mario kart evah
Tot nu toe is alles dat ik op de switch speel een groot succes.

Stardew valley
Golf Story
Hollow Knight
Overcooked

Zijn ook nog heel erge aanraders. Vooral door het portable aspect zijn deze games zo leuk.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 11:14:20 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179962769
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:00 schreef tailfox het volgende:
Echt Mario + rabbits is zo leuk.
Soms rare moeilijkheid spikes.
Die moeilijkheidsspikes overwin je vaak met een andere teamindeling of door je specialisatie-punten anders over een poppetje te verdelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179963743
Door fortnite nog nooit zoveel op de switch gespeeld (Fortnite + WK = Goud)
Bijna klaar met DK dan komt Crash bandicoot aan de beurt
Dan kan ik weer tot super smash door.

Wel valt mij op dat ik steeds meer 'nare' Nintendo fanboys op Facebook en Twitter zie.
  Redactie Games vrijdag 22 juni 2018 @ 12:22:21 #277
181272 crew  Noppie2000
pi_179964048
Wat zijn nare fanboys?
pi_179964626
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die moeilijkheidsspikes overwin je vaak met een andere teamindeling of door je specialisatie-punten anders over een poppetje te verdelen.
over al gemeen haal ik perfect eerste keer. Maar soms moet ik het doen met een goed
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:55:57 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179964651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat zijn nare fanboys?
Van die irritante lui die zo overduidelijk blij zijn met hun Switch :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_179965458
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Van die irritante lui die zo overduidelijk blij zijn met hun Switch :P
lekker laten genieten toch
pi_179965687
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat zijn nare fanboys?
Lui die lijstjes van coole Switch-games geven die gewoon multi-platform zijn.
pi_179965762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Lui die lijstjes van coole Switch-games geven die gewoon multi-platform zijn.
Omdat ze beter zijn op de switch dankzij de handheld mogelijkheden :)
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:56:40 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179970497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Lui die lijstjes van coole Switch-games geven die gewoon multi-platform zijn.
Naja, in veel gevallen is dat ook zo. Portability _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:46:01 #284
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179971509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:08 schreef JaafkeJunior het volgende:
Door fortnite nog nooit zoveel op de switch gespeeld (Fortnite + WK = Goud)
Bijna klaar met DK dan komt Crash bandicoot aan de beurt
Dan kan ik weer tot super smash door.

Wel valt mij op dat ik steeds meer 'nare' Nintendo fanboys op Facebook en Twitter zie.
Ik vind het vervelender als mensen alleen maar continue zitten te herhalen hoe kut Nintendo wel niet is, en hoe kut de Switch wel niet is. Alleen maar leuk als mensen zich vermaken met een console volgens mij.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:48:53 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179971570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 17:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het vervelender als mensen alleen maar continue zitten te herhalen hoe kut Nintendo wel niet is, en hoe kut de Switch wel niet is. Alleen maar leuk als mensen zich vermaken met een console volgens mij.
Logische reactie van AlwaysHappy.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 22 juni 2018 @ 18:00:37 #286
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179971808
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Logische reactie van AlwaysHappy.
:D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179976370
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:52 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Omdat ze beter zijn op de switch dankzij de handheld mogelijkheden :)
Ook in de meeste gevallen minstens 5x zo duur.
blablablabla
pi_179979440
Fair enough, Stardew Valley is een ramp op de PS4.
pi_179984817
Damn die soul master is een Bitch!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179988416
Ys VIII patch information

Patch v1.01
Short Description: Fixes include adjustment to Nintendo Switch auto-sleep function, incorrect icons displaying, and text refinements.
Current Status: Ready for Launch
Actual Live Date: June 26

Patch v1.02
Short Description: Addressing crash issues, some aesthetic issues, and text refinements.
Current Status: Testing Round 2
Expected Live Date: Launch week

Patch v1.03
Short Description: Text refinements.
Current Status: Testing Round 1
Expected Live Date: Week after launch

Patch v1.04
Short Description: Japanese Voice Implementation and aesthetic refinements during cutscenes.
Current Status: Testing Round 1
Expected Live Date: Mid July 2018
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 juni 2018 @ 13:41:54 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180010167
Eindelijk double jump in Hollow Knight :D _O_ Die baas was vrij pittig, dus ik wilde eerst m'n zwaard upgraden. Toen ontdekte ik twee nieuwe werelden en heb ik direct maar het eerste masker verslagen.

Daarna eindelijk teruggegaan en nu kan ik dus weer nieuwe gebieden bezoeken die lang afgesloten waren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180014009
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 juni 2018 @ 15:56:19 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180014216
quote:
Even wachten op patch 1.03 dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juni 2018 @ 16:05:44 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_180014494
Super smash generations al uit?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_180014510
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Super smash generations al uit?
nope
pi_180014513
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Even wachten op patch 1.03 dus.
It will surely relieve any
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 juni 2018 @ 16:19:05 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180014989
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:06 schreef Aether het volgende:

[..]

It will surely relieve any
Ik lach erom maar eigenlijk is het ridicuul. Alle twijfel de ik had om de game misschien te kopen is weg. Preorder canceled!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180015578
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik lach erom maar eigenlijk is het ridicuul. Alle twijfel de ik had om de game misschien te kopen is weg. Preorder canceled!


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 juni 2018 @ 19:34:41 #299
64875 Cid
Kupo!
pi_180020492
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:39 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF _O-
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_180022932
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 19:34 schreef Cid het volgende:

[..]

WTF _O-


ofwel

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180022951
Vol!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')