https://www.nu.nl/opmerke(...)in-gepubliceerd.htmlquote:De onlangs gepubliceerde dagboeken die Albert Einstein tijdens zijn reizen door Azië bijhield, blijken enkele negatieve typeringen van Aziatische volkeren te bevatten.
Einstein reisde tussen oktober 1922 en maart 1923 door Azië en bezocht onder meer China en Japan. Over de Chinezen schrijft de beroemde wetenschapper dat ze een "bedrijvig, smerig en stompzinnig volk" zijn, meldt de Britse krant The Guardian. Zelfs de kinderen zijn volgens de natuurkundige "leeg van geest en dom".
De winnaar van de Nobelprijs voor de Natuurkunde in 1921 is wel onder de indruk van de werkethiek van de Chinezen, hoewel hij daarover zegt dat "zelfs degenen die als paarden moeten werken nooit blijk van een bewust lijden geven" en ze vergelijkt met een "kudde".
Ook verwondert Einstein zich in zijn reisverslagen over de snelheid waarmee de Chinezen zich voortplanten. "Het zou jammer zijn als de Chinezen daardoor andere rassen in aantal zouden overtreffen. Die gedachte alleen al is onuitsprekelijk somber", aldus de Duitse geleerde.
Vruchtbaarheid
De "vruchtbaarheid" van de Chinezen verwondert Einstein in zijn dagboek des te meer, daar hij niet begrijpt "wat voor aantrekkingskracht de Chinese vrouwen zouden kunnen hebben waardoor de mannen hun voortplantingsdrift niet kunnen onderdrukken".
De dagboeken van Einstein zijn recent vertaald en gepubliceerd door de universiteit van Princeton, Einsteins plaats van overlijden in 1955.
Idiootquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:07 schreef budvar het volgende:
Tja als feiten benoemen racistisch is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Waarschijnlijk heeft hij de hele meute bij elkaar gegooid in zijn beoordeling.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:11 schreef Dven het volgende:
Maar doelt hij nu op Han-Chinezen of één van de 34 andere etnische Chinese groepen?
quote:Op [url=//forum.fok.nl/topic/2444715/1/305#p179759845]woensdag 13 juni 2018 10:10[/url] schreef [url=//forum.fok.nl/user/profile/308499]Dven[/url] het volgende:
[..]
IdiootZe zijn bedrijvig, de grootse vervuilers van de wereld (smerig) en waren misschien toen stompzinnig. Dat kunnen toch feiten zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat de Fok!carrousel in post 15 weer van start is gegaan. We kunnen het weer over moslims hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:16 schreef Elfletterig het volgende:
Als we prominenten uit de geschiedenis allemaal langs de hedendaagse meetlat gaan leggen, zullen we de ene na de andere schok tegenkomen. De verontwaardiging zal ook weer bijzonder selectief zijn, voorspel ik alvast. Iemand als Einstein wordt met terugwerkende kracht aan de schandpaal genageld, terwijl bijvoorbeeld de profeet Mohammed buiten schot blijft: in de zesde eeuw een held, volgens huidige maatstaven een pedofiele misdadiger.
Nouja, ze stonden rond die tijd wel aan de geboorte van de grote sprong voorwaarts dus ergens heeft hij misschien wel een punt. Dat was niet al te slim.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze zijn bedrijvig, de grootse vervuilers van de wereld (smerig) en waren misschien toen stompzinnig. Dat kunnen toch feiten zijn?
Die grote sprong voorwaarts was een communistische sprong het massagraf in.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ze stonden rond die tijd wel aan de geboorte van de grote sprong voorwaarts dus ergens heeft hij misschien wel een punt. Dat was niet al te slim.
Al lag dat meer aan ome Mao dan aan het volk.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ze stonden rond die tijd wel aan de geboorte van de grote sprong voorwaarts dus ergens heeft hij misschien wel een punt. Dat was niet al te slim.
Tja.. Als ome Mao geen massale aanhang had gekregen was het gewoon een mafklapper op straat dus het volk heeft er wel een deel eigen verantwoordelijkheid aan. Maar je zou het heel makkelijk kunnen beargumenteren dat het een cultureel ding is, al zie ik Einstein dat ook niet benoemen (of het genetisch of cultureel is)quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:19 schreef Dven het volgende:
Tjs, als 80% van het land arme boer was en hij zogezegd opkwam voor de rechten van de arme boer dan is het natuurlijk gemakkelijk om een flinke meerderheid achter je te krijgen om vervolgens alle macht te grijpen en als dictator compleet het tegenovergestelde te doenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja.. Als ome Mao geen massale aanhang had gekregen was het gewoon een mafklapper op straat dus het volk heeft er wel een deel eigen verantwoordelijkheid aan. Maar je zou het heel makkelijk kunnen beargumenteren dat het een cultureel ding is, al zie ik Einstein dat ook niet benoemen (of het genetisch of cultureel is)
Dit klopt net zo als de relativiteitstheorie.quote:"wat voor aantrekkingskracht de Chinese vrouwen zouden kunnen hebben waardoor de mannen hun voortplantingsdrift niet kunnen onderdrukken".
Is ook wel zo en zijn propagandamachine was blijkbaar best geweldig, al blijft het frappant dat een volk van honderden miljoenen mensen zich door een kleine actieve minderheid zo laat fucken natuurlijk. Al is dat misschien wel een menselijk dingetje, we laten ons graag leiden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tjs, als 80% van het land arme boer was en hij zogezegd opkwam voor de rechten van de arme boer dan is het natuurlijk gemakkelijk om een flinke meerderheid achter je te krijgen om vervolgens alle macht te grijpen en als dictator compleet het tegenovergestelde te doen
Wat klopt eraan dan? Het is toch geen bewering? Het is een erkenning van onbegrip.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klopt net zo als de relativiteitstheorie.
Met 1 asian chick kom je in een bepaalde tijd klaar, en met 2 asians in de helft van de tijd. Maar.. die verdubbeling/verhalvering gaat niet eeuwig door. Uiteindelijk is er een oneindige hoeveelheid asian chicks nodig om over de klaarkom barriere heen te komen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klopt net zo als de relativiteitstheorie.
Ik dacht dat dat gele koorts heette.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:16 schreef SpecialK het volgende:
wat voor aantrekkingskracht de Chinese vrouwen zouden kunnen hebben waardoor de mannen hun voortplantingsdrift niet kunnen onderdrukken
100 jaar later hebben we daar zelfs een term voor "Asian Chasers"
Verkrachting, moord, slavernij etc. zijn ook menselijk gedrag. Net als zeuren over bepaalde aspecten van menselijk gedrag. Dus?quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:27 schreef deedeetee het volgende:
Racisme is gewoon menselijk gedrag. Ik heb er geen problemen mee. Het gezeur van de laatste tijd
er over vind ik veel hinderlijker.
Gelukkig bestaan er nu 400 verschillende genders zodat kinderen toch nog wat uit het hoofd moeten lerenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:13 schreef LXIV het volgende:
Deze denkbeelden zijn echt tot 1980 volstrekt gemeengoed geweest. Zelfs figuren als Coudenhoven-Kalergi erkenden dit. Wij leerden op school nog dat er primitieve rassen waren (Aboriginals, bosjesmannen).
Pas vanaf 1980 is er een massale beweging in gang gezet om te verkondigen dat alle rassen precies gelijk zijn en dat er enkel verschil is in de hoeveelheid pigment in de huid, een irrelevant onderscheid dus! Nu wordt zelfs gezegd dat rassen niet bestaan, een verzinsel zijn (social construct).
Once you go Asian you never go Caucasianquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:23 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gele koorts heette.
Vergeleken met zijn intelligentie wel idd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Einstein vond waarschijnlijk dat 95% van de medemens verschrikkelijk dom was.
We hoeven het niet over moslims te hebben. Ik onderbouw gewoon mijn stelling dat het vreemd is om mensen die in andere tijden leefden voortdurend langs hedendaagse maatstaven te leggen. En dat onderbouw ik met een prikkelend voorbeeld, temeer omdat selectieve verontwaardiging op de loer ligt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat de Fok!carrousel in post 15 weer van start is gegaan. We kunnen het weer over moslims hebben
Ach de SJW-volk valt zelfs over de huidskleur van Pythagoras die al 2500 jaar dood is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:04 schreef Lothiriel het volgende:
Tsjaa, zou me niet verwonderen als de gemiddelde Chinees toen door gebrek aan enig onderwijs een groot licht was. Maar ik bereid me alvast voor op een SJW-shitstorm
Beetje dimmen maatquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:12 schreef Dven het volgende:
Is dit niet een beetje als zeggen dat Europeanen dom zijn terwijl het eigenlijk enkel maar de Limburgers zijn
Wat is er dan met de huidskleur van Pythagoras?quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Ach de SJW-volk valt zelfs over de huidskleur van Pythagoras die al 2500 jaar dood is.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met 1 asian chick kom je in een bepaalde tijd klaar, en met 2 asians in de helft van de tijd. Maar.. die verdubbeling/verhalvering gaat niet eeuwig door. Uiteindelijk is er een oneindige hoeveelheid asian chicks nodig om over de klaarkom barriere heen te komen.
It's physics.
Religie is ook zo'n dingetje wat menselijk gedrag is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:35 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Verkrachting, moord, slavernij etc. zijn ook menselijk gedrag. Net als zeuren over bepaalde aspecten van menselijk gedrag. Dus?
Nog steeds zijn grote delen dat., Zijn observaties zitten er niet heel ver naast. De conclusies die hij vervolgens trekt wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:22 schreef Jordy-B het volgende:
Beetje flauwekul dat we commentaar gaan leveren over het wereldbeeld van iemand die honderd jaar geleden in Azië kwam kijken.
En China was begin vorige eeuw ook tamelijk achtergesteld gebied.
Zo prikkelend vind ik je voorbeeld niet. Ik hoor dat gezeik over Mohammed juist constant. Hier op FOK!, van opiniemakers en van politici. Dat Einstein racistische dingen schreef lees ik nu voor het eerst. Gandhi schreef ook allerei racistische dingen over donkere afrikanen, hoor ik ook stukken minder over dan over Mohammed.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hoeven het niet over moslims te hebben. Ik onderbouw gewoon mijn stelling dat het vreemd is om mensen die in andere tijden leefden voortdurend langs hedendaagse maatstaven te leggen. En dat onderbouw ik met een prikkelend voorbeeld, temeer omdat selectieve verontwaardiging op de loer ligt.
Soortgelijke selectieve verontwaardiging is er ook over een onderwerp als slavernij. Sommige mensen zijn er nog steeds niet over uitgepraat dat Europeanen tot medio 19e eeuw donkere mensen tot slaaf maakten. Dat terwijl (moderne) slavernij vandaag de dag op tal van plaatsen nog steeds aan de orde is.
Alles wat we doen is menselijk gedrag. Daar zijn we mensen voor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Religie is ook zo'n dingetje wat menselijk gedrag is.
Past wel in jouw rijtje.
Topic gaat over Einstein. Niet over mohammed of over andere moslims. Kap eens met die ongein alles naar een links/rechts weldenkende mensen/moslim discussie te betrekken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Zo prikkelend vind ik je voorbeeld niet. Ik hoor dat gezeik over Mohammed juist constant. Hier op FOK!, van opiniemakers en van politici. Dat Einstein racistische dingen schreef lees ik nu voor het eerst. Gandhi schreef ook allerei racistische dingen over donkere afrikanen, hoor ik ook stukken minder over dan over Mohammed.
[..]
Alles wat we doen is menselijk gedrag. Daar zijn we mensen voor.
Blankquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat is er dan met de huidskleur van Pythagoras?
Ik trek het nergens naartoe, ik geef aan waarom het prikkelende voorbeeld zwak was. Ga maar bij hem klagen, als je bezwaar hebt tegen het erbij betrekken van moslims.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Topic gaat over Einstein. Niet over mohammed of over andere moslims. Kap eens met die ongein alles naar een links/rechts weldenkende mensen/moslim discussie te betrekken.
Eeuwige slachtoffergedrag gejank. Alle topics worden kut zo.
Je moet niet vergeten dat je in de jaren 20 weinig media hebt. Praktisch geen tv, weinig film, dus alleen boeken om te vertellen over een andere cultuur en dan moet je die boeken ook gelezen hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nog steeds zijn grote delen dat., Zijn observaties zitten er niet heel ver naast. De conclusies die hij vervolgens trekt wel.
Zijn voorbeeld is een prima voorbeeld van Zeitgeist. Jij vindt het alleen niks omdat je een bepaalde richting op denkt mbt mohammed de pedo.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik trek het nergens naartoe, ik geef aan waarom het prikkelende voorbeeld zwak was. Ga maar bij hem klagen, als je bezwaar hebt tegen het erbij betrekken van moslims.
O het punt van selectieve verontwaardiging was je boven de pet gegaan. Dan snap je mijn reactie inderdaad niet. Mijn excuses, ik overschat mensen vaker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zijn voorbeeld is een prima voorbeeld van Zeitgeist. Jij vindt het alleen niks omdat je een bepaalde richting op denkt mbt mohammed de pedo.
Voor de rest wijs je maar een eind heen.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
O het punt van selectieve verontwaardiging was je boven de pet gegaan. Dan snap je mijn reactie inderdaad niet. Mijn excuses, ik overschat mensen vaker.
Nee hoor, ik wil best wel geloven dat jij ook al op jonge leeftijd overal een rassenkwestie van maakte, maar normale mensen hebben het in deze gewoon over culturen of volkeren. Natuurlijk heeft China de nodige achterlijke culturen en volkeren gekend.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:13 schreef LXIV het volgende: Wij leerden op school nog dat er primitieve rassen waren (Aboriginals, bosjesmannen).
Pas vanaf 1980 is er een massale beweging in gang gezet om te verkondigen dat alle rassen precies gelijk zijn en dat er enkel verschil is in de hoeveelheid pigment in de huid, een irrelevant onderscheid dus! Nu wordt zelfs gezegd dat rassen niet bestaan, een verzinsel zijn (social construct).
Beter voorbeeld is de Egyptische farao Nefertiti. Iemand had een reconstructie gemaakt van haar gezicht, en wat bleek, ze had een lichte huid en lichte ogen. Tegen het zere been van iedereen die gelooft dat de Egyptenaren eruitzagen alsof ze vanuit donker Afrika uit de jungle zijn gekropen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat is er dan met de huidskleur van Pythagoras?
Jonguh, they wuz kingz and shitequote:Op woensdag 13 juni 2018 13:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Beter voorbeeld is de Egyptische farao Nefertiti. Iemand had een reconstructie gemaakt van haar gezicht, en wat bleek, ze had een lichte huid en lichte ogen. Tegen het zere been van iedereen die gelooft dat de Egyptenaren eruitzagen alsof ze vanuit donker Afrika uit de jungle zijn gekropen.
Volgens mij zijn we er redelijk zeker van dat Egyptenaren geen Nubiërs zijn, maar dat ze donkerder waren dan mensen uit Syrië.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Beter voorbeeld is de Egyptische farao Nefertiti. Iemand had een reconstructie gemaakt van haar gezicht, en wat bleek, ze had een lichte huid en lichte ogen.
Dit dus. Zo was Gandhi ook een racist en Moeder Teresa hield er erg van om zieken en gewonden onnodig te laten lijden. Anno 2018 denken veel mensen nog dat dit feilloze heiligen waren.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja en Martin Luther King Jr. was een homohater. Als je ieder historisch figuur gaat bekijken door de lens van 2018, blijven er bar weinig ''deugende'' mensen over. In die tijden was alles en iedereen als gelijkwaardig zijn gewoon niet gangbaar.
In Nederland waren tot tachtig jaar geleden Urkers en andere eilandbewoners in de Zuiderzee bij de wetenschap populaire onderzoeksobjecten, omdat daar de ‘oer-Nederlander’ nog het meest terug te vinden was volgens de toenmalige theorieën.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Einstein was duidelijk geen bioloog. Al passen zijn denkbeelden wel in die tijd
[ afbeelding ]
de wereld was toen volop bezig met een wedstrijdje eugenics (foto hierboven is een familie geselcteerd als "fittest" in kansas)
Ah dat soort geneuzel, idem met Cleopatra, terwijl die zelfs duidelijk uit een Macedonische familie kwam.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Beter voorbeeld is de Egyptische farao Nefertiti. Iemand had een reconstructie gemaakt van haar gezicht, en wat bleek, ze had een lichte huid en lichte ogen. Tegen het zere been van iedereen die gelooft dat de Egyptenaren eruitzagen alsof ze vanuit donker Afrika uit de jungle zijn gekropen.
Dat hangt nogal af van de precieze dynastie, er zijn ook donkerdere dynastiën. De 25ste dynastie zou bijvoorbeeld zeker donkerder zijn dan de 18e van Nefertiti. De laatste Farao's zullen juist qua huidskleur de lichtste zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we er redelijk zeker van dat Egyptenaren geen Nubiërs zijn, maar dat ze donkerder waren dan mensen uit Syrië.
Zeker niet wat wij nu 'bleek of licht' noemen.
Je moet niet alles geloven wat je op internet leest.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:18 schreef ietjefietje het volgende:
Moet je eens opzoeken wat Churchil over de islam gezegd heeft!
en over Nederlanders.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:18 schreef ietjefietje het volgende:
Moet je eens opzoeken wat Churchil over de islam gezegd heeft!
Voor zijn tijd was King trouwens nog vrij progressief met zijn 'oplossing' (therapie en bidden), de Britten strooiden in die periode nog vrolijk met celstraffen en chemische castraties in de rondte.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Zo was Gandhi ook een racist en Moeder Teresa hield er erg van om zieken en gewonden onnodig te laten lijden. Anno 2018 denken veel mensen nog dat dit feilloze heiligen waren.
Dat zal wel meevallen denk ik. Hij had het over Chinezen en niet over negers of moslims.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:04 schreef Lothiriel het volgende:
Tsjaa, zou me niet verwonderen als de gemiddelde Chinees toen door gebrek aan enig onderwijs een groot licht was. Maar ik bereid me alvast voor op een SJW-shitstorm
+ die natuurkundige ontdekkingen schijnt hij gejat te hebben. Typerend much?quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hij was een Duitser en een zionistische Jood, geboren in 1879. Natuurlijk was hij een racist! Maakt verder niet zoveel uit voor zijn natuurkundige ontdekkingen.
Jawel, de wetten van de fysica zijn nu niet meer geldig!quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hij was een Duitser en een zionistische Jood, geboren in 1879. Natuurlijk was hij een racist! Maakt verder niet zoveel uit voor zijn natuurkundige ontdekkingen.
Nou nee, Nefertiti bleek dus een vrij lichte huidskleur te hebben. Oordeel zelf maar:quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we er redelijk zeker van dat Egyptenaren geen Nubiërs zijn, maar dat ze donkerder waren dan mensen uit Syrië.
Wow hadden ze toen camera's?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou nee, Nefertiti bleek dus een vrij lichte huidskleur te hebben. Oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
Hier mag wel een campagne over. Graag sylvana Simons uitnodigen voor een gesprekje. Is het met dat teringgejank ook weer klaar.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja en Martin Luther King Jr. was een homohater. Als je ieder historisch figuur gaat bekijken door de lens van 2018, blijven er bar weinig ''deugende'' mensen over. In die tijden was alles en iedereen als gelijkwaardig zijn gewoon niet gangbaar.
Dat is een foto van 3400 jaar oud?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou nee, Nefertiti bleek dus een vrij lichte huidskleur te hebben. Oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
Dat werkt maar één kant op, hè.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:39 schreef Mr.Major het volgende:
Relativiteitstheorie maar ontkennen en afschrijven nu dan? Lijkt me het minste dat we kunnen doen. Racisme mag nooit getolereerd worden.
Newton was sowieso een lul, maar wel de meest briljante lul die ooit geleefd heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:25 schreef ato het volgende:
Poeh poeh, wat zijn dit zinloze onderzoeken.
Heeft Newton ook iets geks gezegd toen? Graham Bell?
Marylin Monroe en...
Onbeschaafder.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Einstein had trouwens dus duidelijk niks geleerd van de Eerste Wereldoorlog. Toen werd het voor vrijwel iedereen in de wereld die naar Europa ging toch wel duidelijk dat het er daar net zo onbeschaafd aan toe ging als elders in de wereld.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Chirurgie of wit bloed erin vermengtquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:23 schreef Dven het volgende:
Ik snap de voortplantingsdrift ook wel. Zou ze ook aan mijn kleine doch snoeiharde Chinese vleesspies rijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt ook wel wat dat Dven foto's van de meest Europees uitziende exemplaren genomen heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Chirurgie of wit bloed erin vermengt
Hahaha, Volkskrant duhuh, Churchill heeft zelf een boek geschreven waarin staat dat hij vond dat de Islam het grootste gevaar is voor de mensheid.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je op internet leest.
https://www.volkskrant.nl(...)-tot-islam~b106a46c/
Ja, daar heb ik inderdaad op gesorteerd ja. Manmanmanquote:Op woensdag 13 juni 2018 18:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat dat Dven foto's van de meest Europees uitziende exemplaren genomen heeft.
Het zijn Aziatische dames met Europese trekken, lichte huid, grote ogen, ovaal in plaats van rond gezicht.quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:22 schreef Dven het volgende:
En 'meest Europese' omdat wat? Lixhtere huisskleur? Tsjongejongejonge. We zijn weer in deze kliek beland :'l
Mooie dames en zoals vaak weer zo bleek/wit mogelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:23 schreef Dven het volgende:
Ik snap de voortplantingsdrift ook wel. Zou ze ook aan mijn kleine doch snoeiharde Chinese vleesspies rijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nobel_Prize_in_Physicsquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:13 schreef descon het volgende:
Kan me in een aantal dingen wel vinden wat hij daar zegt. Als je Japan en China vergelijkt zijn de jappanners over het algemeen een stukkie schoner als chinezen (behalve als het om freakporn gaat)
Het kudde gedrag is ook wel te verklaren vanuit zijn perspectief. Een chinees zal niet snel commentaar hebben op zijn leidinggevende...en zijn collegas net zo. Dan heb je al snel een kudde als het om zulke zaken gaat en lijken ze al snel stomzinnig.
Perspectief mensen....zeker als het om iets gaat wat bijna 100 jaar geschreven is. Volgens mij werd Einstein toen hij leefde ook gezien als een mafklapper. Nu wordt ie gezien als geniaal.
“Ook”?quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:23 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |