ik zit op de bank met de laptop op mijn schoot. geen kat. dus geen last van lastig typenquote:Op woensdag 13 juni 2018 04:50 schreef devzero het volgende:
ik lig nu op de bank met mijn laptop op mijn benen en mijn kat die over mijn armen ligt. Beetje moeilijk typen
hoe lang heb je de kat al?quote:Op woensdag 13 juni 2018 04:50 schreef devzero het volgende:
ik lig nu op de bank met mijn laptop op mijn benen en mijn kat die over mijn armen ligt. Beetje moeilijk typen
Tabby (is dat nederlands) met een beetje roodquote:Op woensdag 13 juni 2018 04:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zo dat is lang.wat voor soort is het ?
in het verleden wel van alles en nog wat gehad, maar nou niks. Ik zit al tijdje te overwegen om weer een huisdier te nemen. desnoods paar goudvissenquote:
ik wist dat ik het zou zeggen. aaaahwquote:Op woensdag 13 juni 2018 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Tabby (is dat nederlands) met een beetje rood
Een beetje als dit
[ afbeelding ]
Ze zat al iets bijna 6 maanden in het asiel toen ik haar adapteerde. Na 6 maanden is er een kans dat ze katten/honden laten inslapen omdat er te veel dieren zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2018 04:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik wist dat ik het zou zeggen. aaaahw
wat lief van jouquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zat al iets bijna 6 maanden in het asiel toen ik haar adapteerde. Na 6 maanden is er een kans dat ze katten/honden laten inslapen omdat er te veel dieren zijn.
maar die kunnen erg groot worden ook. zijn volgens verboden in enkele staten in de vs.quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijken wel kleine tijgersJa zien er mooi uit
Eerlijk gezegd hoorde ik dat pas nadat ik alle papieren had ingevuldquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wat lief van jouje hebt haar geadopteerd om haar te redden
je was dus sowieso van plan een kat te nemen. heeft ze geluk gehad dan met jou. Ze heeft wel een naam ?quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoorde ik dat pas nadat ik alle papieren had ingevuld
Ik las er wat over. Omdat het een mix is tussen een gewone kat en een serval en ze afhankelijk van hoe ver ze afstammen van een serval ze best wild kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
maar die kunnen erg groot worden ook. zijn volgens verboden in enkele staten in de vs.
Jessie. Een beetje flauw verhaal, maar toen ik haar zag en vast hield was ze zo opdringerig dat ik haar vernoemde naar jessica simpsonquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je was dus sowieso van plan een kat te nemen. heeft ze geluk gehad dan met jou. Ze heeft wel een naam ?
ik keek vroeger graag cats/dogs 101 op animal planet en daar had ik ze ook voor het eerst gezienquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las er wat over. Omdat het een mix is tussen een gewone kat en een serval en ze afhankelijk van hoe ver ze afstammen van een serval ze best wild kunnen zijn.
haha ik moest hier hard om lachenquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Jessie. Een beetje flauw verhaal, maar toen ik haar zag en vast hield was ze zo opdringerig dat ik haar vernoemde naar jessica simpson
blijkbaar beschouwen sommige staten ze als wilde dieren en daarom zijn ze niet overal toegestaan. Ook omdat iedere kat ingeėnt moet zijn voor hondsdolheid, maar dat vacine niet is goedgekeurd voor savannah katten.quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik keek vroeger graag cats/dogs 101 op animal planet en daar had ik ze ook voor het eerst gezien
Ik weet het niet meer, het is niet dat ik jessica simpson ken ofzo. Ik weet eigenlijk niet eens wat ze gedaan heeftquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
haha ik moest hier hard om lachenhoezo deed haar opdringerigheid je denken aan Jessica simpson
liever jessie dan tommie. ik hoor die naam te vaak bij kattenquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
blijkbaar beschouwen sommige staten ze als wilde dieren en daarom zijn ze niet overal toegestaan. Ook omdat iedere kat ingeėnt moet zijn voor hondsdolheid, maar dat vacine niet is goedgekeurd voor savannah katten.
[..]
Ik weet het niet meer, het is niet dat ik jessica simpson ken ofzo. Ik weet eigenlijk niet eens wat ze gedaan heeft
Ik wou ook geen typische katten naam. Maar verder ook amper over nagedacht.quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
liever jessie dan tommie. ik hoor die naam te vaak bij katten
Dus je zoontje wordt geen tommiequote:Op woensdag 13 juni 2018 05:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
liever jessie dan tommie. ik hoor die naam te vaak bij katten
anoushka, zo heb ik altijd mijn kat willen noemen als ik die zou nemen danquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wou ook geen typische katten naam. Maar verder ook amper over nagedacht.
Het is ook koud in amsterdam. 14?quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:25 schreef Limoentjuh het volgende:
ik heb lekker koffie gezet. uit het niets heb ik het opeens koud gekregen
was het moelijk om jessie zindelijk te maken ? dat is namelijk beetje waarom ik geen kat durf te nemenquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wou ook geen typische katten naam. Maar verder ook amper over nagedacht.
Nee totaal niet. Jessie was ook al 1.5 jaar oud toen ik haar adapteerde.quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
was het moelijk om jessie zindelijk te maken ? dat is namelijk beetje waarom ik geen kat durf te nemen
Nou heeft ze wel de neiging om op op de grond liggende tassen te plassen als ik haar bak niet op tijd schoonmaakquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Jessie was ook al 1.5 jaar oud toen ik haar adapteerde.
Aangenaam. Moe of hongerig?quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja. maar volgens de thermostaat 21
quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou heeft ze wel de neiging om op op de grond liggende tassen te plassen als ik haar bak niet op tijd schoonmaak![]()
Het is ook niet gemeen bedoeld, ze vind haar bak dan gewoon te vies en voelt zich meestal schuldig als het gebeurt. Eigenlijk ben ik de boosdoener danquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wees maar blij dan dat het op tassen zijn en niet je bed of bank
Vervelend. Ben je vegetariėr?quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee voor mij niet. heb een trui moeten pakkenik weet wel waardoor het komt.. bloedarmoede
En je hoeft de kat niet 9 maanden te dragen of door de bevalling heen te komenquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:34 schreef Limoentjuh het volgende:
een kat is wel goedkoper dan een baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |