SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat er allemaal in die soep zit, maar ik zie een super mager lijstje en dan doe jequote:Op maandag 11 juni 2018 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
dat doe ik ook idd. Bij het nieuwe schema stond meteen al een evaluatiedatum bovenaan groot met geel gemarkeerd
![]()
![]()
Morgen weer wegen ook.. Ben benieuwd. Mijn eigen weegschaal is niet zo lief![]()
Lijstje:
O: kwark met muesli
L: 2 sneetjes spelt met 30+ kaas
D: soep met brood (daar gaat de weegschaal..)
T: suikerbrood
Tenzij het een héél suikerbrood was natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2018 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Nou idd sunny, da's een prima lijstje!
Mijne ging zo.
O: yoghurt met banaan en muesli
T: pond aardbeien
L: pastasalade
T: potje zwartwit. Appel.
T: energybar. 6 handen m&m's. Plak kaas.
D: kip tikka masala met rijst
T: 1 hele reep tony. 3 zakjes naturel chips.goed. Morgen weer een dag toch?
Oh, dat vind ik wel knap als je er normaal wel van af kan blijven. Dat kan ik dus nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:25 schreef Stormqueen het volgende:
De m&m's, kaas, chips en energy bar lagen hier, de tony heb ik opzettelijk gekocht na de sessie met de peut.
Ik kan er normaal ook prima vanaf blijven. Maar gisteren even niet. Tsja.
Ik koop dat spul ook nooit. Kan alleen maar mis gaan. Probleem is alleen met sociale activiteiten. Dan ben ik eerst heel sterk van ik hoef niet en dan dringen mensen toch aan van ach, eentje kan wel toch. En dan gaat het misquote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tenzij het een héél suikerbrood was natuurlijk
Wat ik me bij dit soort lijstjes vaak afvraag is: koop je die dingen of heb je dat allemaal in huis? Want als ik me tegenwoordig te buiten ga aan slecht spul dan ligt het of op mijn werk, of bij iemand anders thuis (verjaardag etc) en anders eet ik gewoon te veel gezonde dingen. Want zooi haal ik niet meer. Niks, nada, noppes van in huis. Vriendlief heeft ook de opdracht dingen te verstoppen als hij het voor zichzelf koopt.
nu naar de AH to go om een banaan en een potje yoghurt te halen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:26 schreef Pinuts het volgende:
Godver, mijn ontbijt vergeten (ontbijt altijd op werk). Nu maar de helft van mijn lunch als ontbijt eten en kijken of ik het redt. Anders moet ik iets bij de ah to go halen en dat zijn meestal niet de meest gezonde keuzes.
Heb al altijd een bak kwark op kantoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nu naar de AH to go om een banaan en een potje yoghurt te halen?
Er staat niet 'een plakje'quote:Op maandag 11 juni 2018 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal in die soep zit, maar ik zie een super mager lijstje en dan doe jevoor een plakje suikerbrood. Niet doorslaan hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Hallo allemaal, ik post niet zo vaak maar volgens mij ben ik op goed bezig om een nieuwe balans te vinden. Stabiel onder de 69 lijkt te lukken nu en mijn plan van vaste maaltijden volg ik niet 100%, maar geeft wel meer houvast, ik neem minder ongeplande tussendoortjes. Ik heb vandaag ook wel een kleine mentale overwinning behaald, dit was echt één van mijn lievelingspakjes toen ik mijn 'droomfiguur' had, maar heb het sindsdien een hele tijd niet aangehad.
Ik vind dat het nu nog wel minder mooi zit, lijkt nu bijna zo'n catwoman suit en ik loop er de hele tijd aan te trekken, maar ik vind hem nog steeds leuk en toch zonde om het nooit meer aan te trekken. Dus ik ga hem gewoon rocken vandaag en hopen dat hij over -3 kg nog mooier staat
Staat ook helemaal geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Niets oppervlakkigs aan. Je loopt er toch in rond de hele dag. En het kan veel bepalen voor mood/sfeer/etcquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Thanks! Ik vond het altijd een oppervlakkige reden, maar merk nu bij mezelf dat kleding weer aankunnen toch best een goede motivatie is om af te vallen
Daar vind ik niets oppervlakkigs aan! Mooie, goed zittende kleren helpen ook mee voor je zelfvertrouwen. Grote maten zijn nou eenmaal vaak minder flatteus en veel leuke kleren zijn er niet in grote maten (en als het er wel is ziet het er tóch ander uit dan op de slanke pop in de etalagequote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Thanks! Ik vond het altijd een oppervlakkige reden, maar merk nu bij mezelf dat kleding weer aankunnen toch best een goede motivatie is om af te vallen
Neuh, 1.75. Als ik 1.83 was met 68 kg kon ik nu wel stoppen met afvallenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
LT is een hottie
Hoe lang ben jij eigenlijk? Je moet haast wel 1.83 zijn toch?
Dat kan je met 1.75 ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Neuh, 1.75. Als ik 1.83 was met 68 kg kon ik nu wel stoppen met afvallenmaar mensen zeggen wel vaker dat ik lang lijk op foto’s, mosschien omdat ik 70% benen ben..
Je hebt een mooi lijf hoor, echt een atleet!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh, 1.75. Als ik 1.83 was met 68 kg kon ik nu wel stoppen met afvallenmaar mensen zeggen wel vaker dat ik lang lijk op foto’s, mosschien omdat ik 70% benen ben..
Wat waanzinnig goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Skjoe.
En LT in een mooi pakje.
En alles isvanmorgen, want 79.8 op de weegschaal. Die heb ik voor het laatst als tiener gezien, vrees ik. Dus
.
https://www.rollorbowl.com/foodtruck-eindhovenquote:
Ooooh, dat ziet er goed uit zeg!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
https://www.rollorbowl.com/foodtruck-eindhoven
Het enige guilt-free fastfood dat ik kenen lekker!
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
https://www.rollorbowl.com/foodtruck-eindhoven
Het enige guilt-free fastfood dat ik kenen lekker!
Ik had een week geleden nog een mooie stijgende lijn naar bovenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, grapje. Die weekend kg's zijn er nog niet af, dus Libra vindt dat dat niet snel genoeg is dus nu wordt ik nooit dun want hij kan het niet berekenen.
hoe heb jij je instellingen dan staan? Pakt jouw voorspelling alleen de laatste 3 dagen mee ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, grapje. Die weekend kg's zijn er nog niet af, dus Libra vindt dat dat niet snel genoeg is dus nu wordt ik nooit dun want hij kan het niet berekenen.
Kan je dat instellenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
hoe heb jij je instellingen dan staan? Pakt jouw voorspelling alleen de laatste 3 dagen mee ofzo?
Zeker!quote:
nee, week geloof ik. Maar zaterdag/zondag was +3,5 kg he?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe heb jij je instellingen dan staan? Pakt jouw voorspelling alleen de laatste 3 dagen mee ofzo?
Zet 'm eens op minimaal een maandquote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
nee, week geloof ik. Maar zaterdag/zondag was +3,5 kg he?
Nul. Ik doe niet aan smoothing, geef mij maar gewoon de feitenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat hielp.
En de smoothing dagen, waar heb je die op staan?
Smoothing days en Forecast days? Waar heb jij het op staan dan>?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Zeker!
Rechtsboven bij die drie puntjes, instellingen - geavanceerde instellingen.
Mijne neemt 100 dagen voor de voorspelling
Nul smoothing en 100 forecast.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Smoothing days en Forecast days? Waar heb jij het op staan dan>?
Ja, nu ging ie naar mijn doel in juli naar N/A en dat ik deze maand 4,5 kg ben afgevallen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nul smoothing en 100 forecast.
Maar da's persoonlijke voorkeur. Ik kijk liever naar de long term trend, als ik een keer zou aankomen en mijn trendlijn schiet meteen naar de maan zou ik dat erg deprimerend vinden
Ik heb m net op 0/30 gezet en hij vind dat ik over 13 maanden 8 kg kwijt ben. Eikelding.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nul smoothing en 100 forecast.
Maar da's persoonlijke voorkeur. Ik kijk liever naar de long term trend, als ik een keer zou aankomen en mijn trendlijn schiet meteen naar de maan zou ik dat erg deprimerend vinden
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb m net op 0/30 gezet en hij vind dat ik over 13 maanden 8 kg kwijt ben. Eikelding.
Wat is die blauwe lijn?!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]voor mij werkt dit wel het beste
Dit is naast elkaar: 7/7, 2/2 en 0/100. Maar ik gebruik deze app al een ruim jaar dus heb veel data verzameld en denk dat voor mij 0/100 het meest realistisch is. 7/7 is vandaag wel psychisch de fijnste.
[ afbeelding ]
Ja, nee, die andere.quote:
Oh, dat is de lijn die aangeeft hoe je gewichtsverloop zou moeten zijn als je op je goal date op je goal weight wilt zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ja, nee, die andere.
Die onderin heb ik ook, maar ik heb er niet 1 die meeloopt met mn gewicht.
Oh, ja ik heb geen goal date want prolly nooit dun.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is de lijn die aangeeft hoe je gewichtsverloop zou moeten zijn als je op je goal date op je goal weight wilt zitten.
Ik heb op zich ook geen goaldatequote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ja ik heb geen goal date want prolly nooit dun.
M'n doellijnquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, die andere.
Die onderin heb ik ook, maar ik heb er niet 1 die meeloopt met mn gewicht.
Jij gaat lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M'n doellijn
Zo zou het ideaalplaatje er uit zien als ik elke dag precies evenveel afval en op 1 september mijn doel van 68 kilo zou bereiken
Zoals je ziet gaat het dus aardig volgens plan, alleen bereik ik volgens mijn app het doel niet op 1, maar op 22 september.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yes!
Het jaar is inmiddels ook zo ver gevorderd dat je mijn EET ALLES mount everest van eind 2017 niet meer ziet op het schermpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een mooi klassiek bergje.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yes!
Het jaar is inmiddels ook zo ver gevorderd dat je mijn EET ALLES mount everest van eind 2017 niet meer ziet op het schermpje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is bij mij wel te zien dat het niet zo lekker loopt de laatste maandenMoet ik 18 lezen waar 13 staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik zie iemand die al 8 maanden behoorlijk stabiel blijft in haar gewicht eigenlijk! En dat is bewonderenswaardig.
Waarom voelt het voor jou zo slecht?disclaimer
waar zie jij 13?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Moet ik 18 lezen waar 13 staat?
Want ik zie iemand die al 8 maanden behoorlijk stabiel blijft in haar gewicht eigenlijk! En dat is bewonderenswaardig.
Waarom voelt het voor jou zo slecht?
Volgens mij is bij mij wel te zien dat het niet zo lekker loopt de laatste maandenNiet lekker in je vel zitten en toch aardig rond hetzelfde blijven hangen, is niet verkeerd toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, ik dacht dat 06/13 MMYY was, maar het is dus MMDDquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waar zie jij 13?
ja 13-06-2017 gok ik zo.
omdat het een stijgende lijn omhoog is
Ja het leest enorm irritant. Maar ach, moet maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ooh, gekke muricans met de maanden voor de dagen zeker. 13-6, 13-12, 13-3 etc.
Tis toch echt stijgende. Trek maar een lijntjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik dacht dat 06/13 MMYY was, maar het is dus MMDD![]()
Het is geen stijgende lijn omhoog hoor. Althans, die zie ik niet. Het is een schommelende lijn in de zone 76-80.
Die zie ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een schommelende lijn in de zone 76-80.
Wees nou eens niet zo verdomde hard voor jezelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis toch echt stijgende. Trek maar een lijntje
En de laatste twee weken weinig genoteerd, want die 80 was iets te vaak in beeld. Dusja
Volgens mij is bij mij wel te zien dat het niet zo lekker loopt de laatste maandenHeb je ook zo een overzicht van je vetpercentage? Want met jouw trainingen zou daar wel eens een mooie neergaande lijn in kunnen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkel van m'n thuisweegschaal, of nouja, geen grafiek, maar wat data:quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:41 schreef Black_Baron het volgende:
Heb je ook zo een overzicht van je vetpercentage? Want met jouw trainingen zou daar wel eens een mooie neergaande lijn in kunnen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Stabiel is ook goed.
En omdat grafiekjes:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, dat scheelt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar die trendlijn van jou geloof ik niet hoor IJs
Wel een mooi grafiekje
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel van m'n thuisweegschaal, of nouja, geen grafiek, maar wat data:
Conclusie: Nu redelijk tabiel aan het raken, anders had ik de laatste maanden ook wel wat erin gezet
Wouw. Maar dat is echt heel goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat met die krachttraining je eigenlijk meer naar je leanmass moet kijken (bijv via je vet%) dan naar je overall gewicht. Zeker aangezien je al redelijk wat spiermassa erbij zult hebben gekregen.
En spieren wegen meer dan vet.
![]()
Op een gegeven moment moet je de focus op je gewicht gaan loslaten. En puur kijken naar je vet% en je progressie in je lifts.
Dat vind ik persoonlijk best lastig.
Het gaat ook niet om de dag, het gaat om de trent.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wees nou eens niet zo verdomde hard voor jezelf.
Ik zie een sterke vrouw die keihard sport en zich ondanks een hoop tegenslag toch staande weet te houden.
En ik herken het wel, ik heb ook de neiging om altijd die dingen die niet perfect zijn er uit te pikken en onder een microscoop te leggen en te brullen ZIE JE NOU WEL DAT IK EEN WAARDELOZE SUKKEL BEN!!
Maar weet dat dit niet de waarheid is, slechts een perceptie, en niet hoe de rest van de wereld jou ziet.
(overigens vind ik het ergens wel fijn dat ik dit zie in jou, want het helpt mij wel in het reflecteren op mijn eigen patronen. Misschien moet ik het hier ook wat vaker ventileren zodat ik jou ook een beetje kan helpen)
Ik zeg dit niet om je nog kutter te laten voelen. Sorry als dat het effect is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de dag, het gaat om de trent.
en dat ik gewoon merk dat ik weer meer drink, minder zin heb in sporten, mijn eetstoornis weer de hoek om komt kijken, vaker schijt heb aan alles, etc etc.
En dat je het gelijk terug ziet in de weegschaal is dan dubbelop kut.
Graag gedaan
Ow ik voel me er niet kutter om hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg dit niet om je nog kutter te laten voelen. Sorry als dat het effect is.
Als het echt zo slecht met je gaat hoop ik dat je snel hulp zoekt en vindt. Sterkte.
Nee, je noemde zoveel dingen op die slecht gingen. Vandaar. Vind het zo naar klinken gewoonquote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik voel me er niet kutter om hoorWas een oprechte graag gedaan (als je dat bedoelde tenminste
)
Ik vind het echt supersuperknap van je.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:24 schreef Missladybug het volgende:
Wauw LT wat een lijntje!
SQ, goed te horen dat t goed ging bij de peut. Heb nog veel aan je gedacht gisteren. Vind het oprecht rot voor je en hoop dat t goed komt / beter gaat.
Mijn vakantiepondje is er weer af. 86.8 nu. Voor de vakantie was ik 86.9.
Ah zo hehe. ach valt best mee toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, je noemde zoveel dingen op die slecht gingen. Vandaar. Vind het zo naar klinken gewoon
Nope nope. Je mag niet vergelijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah zo hehe. ach valt best mee toch?
Genoeg mensen die het zwaarder hebben dan ik / meer sores / moeilijkere shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |