SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president
- rafeiro
- ...?
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem. You sound reasonable...Time to up my medication.
Zit eens niet zo te mopperen.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuke TT als je je bedenkt hoe vroeg we zaterdag moeten verzamelen
Ja hallo, dat jij nou alleen uit bed hoeft te rollen die dagquote:
+1quote:Op maandag 11 juni 2018 08:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hallo, dat jij nou alleen uit bed hoeft te rollen die dag
quote:Op maandag 11 juni 2018 08:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hallo, dat jij nou alleen uit bed hoeft te rollen die dag
quote:Op maandag 11 juni 2018 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet echt nog ruim een half uur rijden.
ik dacht dat je naast Holle Bolle Gijs en Roodkapje woonde eigenlijk..quote:Op maandag 11 juni 2018 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom niet aan Roodkapje want dan kom je aan Symphquote:Op maandag 11 juni 2018 09:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat je naast Holle Bolle Gijs en Roodkapje woonde eigenlijk..
Ruim een half uur... nou nou, dan ben ik net mn dorp uit onderhand.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot dorp danquote:Op maandag 11 juni 2018 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ruim een half uur... nou nou, dan ben ik net mn dorp uit onderhand.
en ik weet dat dat niet waar is, veel kleiner dan het dorp waar hij woont vind je ze niet snel hoorquote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:34 schreef WickedTunes het volgende:
Dat was me een mooi feestje gisteren. Zo één met witte jurk en pak![]()
ToT, Melting, DDM en Symph geweldig dat jullie erbij waren.![]()
![]()
Wat een stralend weer en een stralende bruid waar deze groom een geweldig speelvol leven mee gaat opbouwen.
PS: ik kan er nu niet meer onder uit, ik kom hier binnenkort een showtje draaien jongens.
ach gossie. Ik had vroeger met mijn huisgenoot wel een goede deal: ik zette zijn knopen aan en hij plakte mijn bandenquote:Op maandag 11 juni 2018 10:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Herstelwerkzaamheden met naald en draad heb ik praktisch nog nooit gedaan. Nu was er een knoopje van mijn overhemd losgeraakt en had ik nog z'n hotel naai etuitje en dacht bij mezelf : Nah, dat moet wel lukken.
Ondertussen 3 soorten garen verder heel wat knopen heb ik het knoopje weer een soort van vast zitten.
Zo'n huisgenoot moet ik ook hebbenquote:Op maandag 11 juni 2018 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach gossie. Ik had vroeger met mijn huisgenoot wel een goede deal: ik zette zijn knopen aan en hij plakte mijn banden
10 uur vind ik een prima tijd, hoor.quote:Op maandag 11 juni 2018 08:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuke TT als je je bedenkt hoe vroeg we zaterdag moeten verzamelen
Mogguh
Tijd is relatief, dus ja en nee.quote:
voelt als nee...quote:Op maandag 11 juni 2018 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijd is relatief, dus ja en nee.
Ik ben er ook aan toe, aan weekend. Druk geweest de afgelopen tijdquote:
Hier ook, vroege zomervakantie zou ook prima zijnquote:Op maandag 11 juni 2018 14:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan toe, aan weekend. Druk geweest de afgelopen tijd
Ik heb em aardig op tijd. 4 weken nogquote:Op maandag 11 juni 2018 14:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hier ook, vroege zomervakantie zou ook prima zijn
Lekker hoor, ik mag nog 7 weken werken (inclusief deze week).quote:Op maandag 11 juni 2018 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb em aardig op tijd. 4 weken nog
quote:Op maandag 11 juni 2018 14:58 schreef Rafeiro het volgende:
Melting heb jij aandelen in dumpert eten?
Misschien dat je huisgenoot er meer van af weet dan?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet niets van die Snollebollekes hebben.
rondje van Symphquote:
Zaterdag meenemen voor bij koffie en theequote:Op maandag 11 juni 2018 18:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik probeer al een taart up te loaden
Je kunt Diaan niet uploaden...quote:Op maandag 11 juni 2018 18:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik probeer al een taart up te loaden
Ik ben druk druk drukquote:Op maandag 11 juni 2018 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
Geen show vanavond? Als er behoefte aan is, wil ik anders wel iets in elkaar bakken.
het is einde voetbalseizoen dus nieuwe leden en leden die opzeggen enzoquote:Op maandag 11 juni 2018 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schuif het wel door dan. Zo dringend was het niet.
Ben je met pensioen, heb je het alsnog drukquote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben je met pensioen, heb je het alsnog druk
volgens mij ookquote:Op maandag 11 juni 2018 20:52 schreef just me het volgende:
[..]volgens mij wordt er gewoon misbruik van gemaakt
Wat is een paar minuten?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:57 schreef CindieY het volgende:
Over een paar minuten ben ik best in voor een showtje.
Eenmalige single van Absolutely Fabulous (met de Pet Shop Boys), in 1994 gemaakt voor het goede doel. Nummer 6 in de Britse hitlijst. En dat dan weer in de remix van Rollo.quote:
Ja je verzint het niet, leuk om weer ns te horen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eenmalige single van Absolutely Fabulous (met de Pet Shop Boys), in 1994 gemaakt voor het goede doel. Nummer 6 in de Britse hitlijst. En dat dan weer in de remix van Rollo.
Ik heb vanaf het begin mee geluisterd. Kom net uit m'n werk.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, ik ben vast met de show begonnen
quote:Lekker Strand und lekker Meisje, lekker Vaka-antie
Lekker Chocomel und Vla, denn wir sind high
Lekker neuken op de Wallen zonder te betalen
Holland ist die geilste Stadt der Welt
Er zijn nog wel een aantal lekkere nummertjes uit Duitslandquote:Op maandag 11 juni 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekjes / suggesties zijn altijd welkom; ik ga dan kijken wat ik ermee kan. Ik heb niet echt een playlist klaarstaan voor deze show, op een handvol nieuwe nummers na.
Ik weet hetquote:Op maandag 11 juni 2018 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zijn nog wel een aantal lekkere nummertjes uit Duitsland
Haha mooi idee,quote:Op maandag 11 juni 2018 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet hetHeb al eens een volledige themashow met Duitse muziek gemaakt. Mijn keuze valt voor nu op de laatste
Komt er zo aan.
Ken ik niet, maar dat gaat zo veranderenquote:
Ik kies C. Ik ken ze allebei niet, geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2018 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Na de plaat van CindieY draai ik:
A) Portugal. The Man - Live In The Moment
B) JOWST - Grab The Moment
C) Allebei
Kies maar
Ik ken dit helemaal niet, maar het klinkt wel lekkerquote:Op maandag 11 juni 2018 21:59 schreef CindieY het volgende:
Vind dit altijd zo'n fijn blij lenteplaatje
Ik heb ze allebei zeer, zeer veel in mijn shows gedraaidquote:Op maandag 11 juni 2018 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kies C. Ik ken ze allebei niet, geloof ik
Ik ben je shows een tijdje misgelopen.quote:Op maandag 11 juni 2018 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei zeer, zeer veel in mijn shows gedraaid
Ik ken ze geen van drieën en kan nu niet luisteren; kies er maar eentje die je wilt horen.quote:
Normaal zou ik 1 de leukste vinden,quote:Op maandag 11 juni 2018 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken ze geen van drieën en kan nu niet luisteren; kies er maar eentje die je wilt horen.
Ga ik voor zorgenquote:Op maandag 11 juni 2018 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Normaal zou ik 1 de leukste vinden,
maar nu de derde, is wat swingender
Dat is het dan ook.quote:
Haha deze staat anders ook als een huis, voor een ander keertjequote:Op maandag 11 juni 2018 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het dan ook.Ik moest aan deze remix denken door een verzoekje van CindieY.
Ik zit nu ook weer aan m'n PSB tax, trouwens
Ga ik doen, maar niet nu. Ik moet hier nog steeds de extended mix eens van draaien.quote:Op maandag 11 juni 2018 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha deze staat anders ook als een huis, voor een ander keertje![]()
Ik vond em prima hoorquote:Op maandag 11 juni 2018 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet jullie er mentaal op voorbereiden dat jullie deze plaat komende maanden tot vervelens toe in mijn shows gaan horen. Er is ook nog een meer naturel klinkende versie; iets anders dan deze radio edit. Ik zal ze afwisselen, om het voor jullie draaglijk te maken
Nee, dit was April Towers. Een jong en vrij onbekend Brits synthpop-duo, maar ik volg ze al een tijdjequote:Op maandag 11 juni 2018 22:36 schreef CindieY het volgende:
Heel heel heel even dacht ik dat je een plaat van Falco Benz instartte
Het was echt maar een seconde ofzo, dat het me deed denken aan yeahyeahyeah van Falco Benz. Ook synth trouwensquote:Op maandag 11 juni 2018 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dit was April Towers. Een jong en vrij onbekend Brits synthpop-duo, maar ik volg ze al een tijdje
Ik heb 'm nog nooit gehoord op Radio 2. Zou wel moeten. Ik draai 'm regelmatig. Heerlijk plaatje.quote:Op maandag 11 juni 2018 22:44 schreef CindieY het volgende:
Heb je deze vaker gedraaid of wordt ie ook op Radio2 gedraaid?
Dan heb ik em bij jou gehoordquote:Op maandag 11 juni 2018 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit gehoord op Radio 2. Zou wel moeten. Ik draai 'm regelmatig. Heerlijk plaatje.
Dat zal dan wel.quote:
Je wilt nog zoveel shows makenquote:Op maandag 11 juni 2018 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zal dan wel.
Ik zit eraan te denken om een show te maken bomvol nummers van pakweg de laatste 5 jaar die ten onrechte geen hit zijn geworden in Nederland.
* Elfletterig reserveert zondag 15 juli om 20:00 uur...quote:Op maandag 11 juni 2018 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptWat ik wél echt binnenkort ga doen, is de Trevor Horn-show
Dat is heel ver vooruit geplandquote:Op maandag 11 juni 2018 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig reserveert zondag 15 juli om 20:00 uur...
Mocht je het missen, dan maak ik wel een Spotify-playlist. Moet ik trouwens ook nog steeds doen voor de legendarische 12/8 show.quote:Op maandag 11 juni 2018 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is heel ver vooruit geplandIk heb echt nog geen idee wat ik op zondag 15 juli doe. Behalve dat ik dan midden in mijn vakantie zit
Graag gedaan. Zelfs met een subtiel aan jou opgedragen showtitelquote:Op maandag 11 juni 2018 23:01 schreef CindieY het volgende:
Thnx Elf
Zo ben ik toch maar mooi de tijd doorgekomen tot de was klaar is. Nouja, nog effies dan
Soort van jaquote:Op maandag 11 juni 2018 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zelfs met een subtiel aan jou opgedragen showtitel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |