Mijn adoptiekindje,beetje lastig.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Meppe laat maar aan mij over..............
Kefirquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bam weer 25,- entree binnen
en een liter kefir
Ik mis MAMA!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn adoptiekindje,beetje lastig.
Een soort karnemelk.quote:
Heeft tatoe-logo van de WWF op zijn arm.quote:
Oke thanks voor het antwoord, is het te drinken en is het turks want nu ik eraan denk heb het wel eens gezien bij de Turkse winkel volgens mijquote:
Jij moet nu even braaf zijn.Mama komt zo.quote:
A ok............Dan laat ik het aan jou over...........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn adoptiekindje,beetje lastig.
met Alcohol.....deze sla ik dan ff overquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kefir is een dik vloeibare, koolzuurhoudende en licht alcoholische melkdrank.
Google............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kefir is een dik vloeibare, koolzuurhoudende en licht alcoholische melkdrank.
wat een kutwijf!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:35 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer had graag mee willen doen, maar mag niet van z'n vrouw
quote:
Val je op ouwe kerels Sjamp...............Wat hoor en lees ik hier allemaal........John valt dus wel in de smaak bij je?...quote:
Is ook BS, het is probiotica. Die je zelf kweekt. Schimmel eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met Alcohol.....deze sla ik dan ff over
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Val je op ouwe kerels Sjamp...............Wat hoor en lees ik hier allemaal........John valt dus wel in de smaak bij je?...
probiotica alleen het woord al dan moet ik het al helemaal niet, lees ook niet op verpakkingen wat er allemaal inzit want dan ken ik net zo goed niet eten want er staan allemaal dure woorden opquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Is ook BS, het is probiotica. Die je zelf kweekt. Schimmel eigenlijk
Doet Yaksa wel voor ons.........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ja daar heb ik niet allemaal de tijd voor hoor om ook nog eens te gaan googlen
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:39 schreef Urb het volgende:
Graag de focus weer op de streams, slowchat mag een deurtje verder > UTO / [UTO SC #2521] Hier nemen wij geen blad voor de mond.
Gecontroleerd eten?.........Bestaat er ook gecontroleerd neuken?..........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer geeft Christel een tip, om te overleven moet je gecontroleerd eten.
En is heel lekker.............Beetje suiker erbij....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zit geen alcohol in
haal het bij de Turk...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gecontroleerd eten?.........Bestaat er ook gecontroleerd neuken?..........
Toch zou ik die Christel wel doen...........quote:
Moet je de dames nummerenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:
Okay okay......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:39 schreef Urb het volgende:
Graag de focus weer op de streams, slowchat mag een deurtje verder > UTO / [UTO SC #2521] Hier nemen wij geen blad voor de mond.
MOKLEW.?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Mike mooi gemaakt. WELKOM
quote:
Kippen zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:43 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer
[ afbeelding ]
Hout..
Pellets..
Kruiwagen..
Shop...
Leuk hoe blij Adriaan was met de kruiwagen....![]()
Nu nog legkippen....
Ja ze ziet er beter uit dan die twee bakvisjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch zou ik die Christel wel doen...........
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn als ze behoorlijke huisvesting hadden en eigenlijk ook wat beginkapitaal. Ze kunnen nu nog zo weinig en dat maakt het best saai.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Er word aardig wat geld binnengehaald volgens mij.............JDM doet er effe een paar duuzend bij en ze kunnen een huis gaan bouwen.......
Absoluut........Een mooie rijpe vrouw.....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja ze ziet er beter uit dan die twee bakvisjes.
Maar het moet ook niet meteen de kant van Utopia 1.0 op gaan.........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn als ze behoorlijke huisvesting hadden en eigenlijk ook wat beginkapitaal. Ze kunnen nu nog zo weinig en dat maakt het best saai.
Eens, maar vanaf nu is er meer om ruzie over te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn als ze behoorlijke huisvesting hadden en eigenlijk ook wat beginkapitaal. Ze kunnen nu nog zo weinig en dat maakt het best saai.
Zo, lekker voorraadje aangelegd inmiddelsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:43 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer
[ afbeelding ]
Hout..
Pellets..
Kruiwagen..
Shop...
Leuk hoe blij Adriaan was met de kruiwagen....![]()
Nu nog legkippen....
soort van verbeterde uitgave van Nicole,daar doet zij mij wel aan denken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut........Een mooie rijpe vrouw.....
Nicole vond ik een stoere chick, maar ze was het net niet.......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
soort van verbeterde uitgave van Nicole,daar doet zij mij wel aan denken.
Nee, dat zéker niet. Daar zaten een stel verwende lui in. Zeker op het laatst. Daarom hoop ik dan ook dat die niet weer instromen zodra de eerste bewoners de boel op orde hebben want dan krijgen we weer eindeloos nagels, haar, make-up en kleding toestanden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar het moet ook niet meteen de kant van Utopia 1.0 op gaan.........
Een chagrijnig kutwijf met een grote bek. Niks stoers aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nicole vond ik een stoere chick, maar ze was het net niet.......
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij niet verveel als ik naar de streams kijk..........Vind het wel verfrissend..........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zéker niet. Daar zaten een stel verwende lui in. Zeker op het laatst. Daarom hoop ik dan ook dat die niet weer instromen zodra de eerste bewoners de boel op orde hebben want dan krijgen we weer eindeloos nagels, haar, make-up en kleding toestanden.
Stoer was ze wel..............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een chagrijnig kutwijf met een grote bek. Niks stoers aan.
Vind jij.quote:
Ik heb hem 1 keer in een flits gezien het afgelopen uurquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mike is verrassend weinig te horen, of kijk ik steeds op het verkeerde moment?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:52 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vind jij.
Nietes!
De oma bij Brandon praat nóg zachter
tnxquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
hardcore utopia fan a.k.a. utopidaantje, kwam regelmatig langs in uto1
boer sjon klaver?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:55 schreef kkka3 het volgende:
Ze vinden de schuimpjes nu nog leuk
Schuimpje bij Christel heet "Klaver"?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:55 schreef kkka3 het volgende:
Ze vinden de schuimpjes nu nog leuk
Schuimpje bij Christel heet "Klaver"?
Chip 2 dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Die witte nek van Brandon......Kerel durft zijn tshirt niet uit te trekken......
Zal zich wel ergens voor schamen denk ik............quote:
De hele dagquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:58 schreef lonneberga het volgende:
Tot hoelang gaat dit door dan?
Komt best wel aardig wat volk.
de hele dagquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:58 schreef lonneberga het volgende:
Tot hoelang gaat dit door dan?
Komt best wel aardig wat volk.
Eruit met dat wijfquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Wijf met die beer zoekt ook aandacht.....Ze mot effe aan iedereen vertellen dat ze graag een beer wil..........
Vreselijk idd..........Aandachtsgeil wijfquote:
Baldr was ook een marinier. Hoge verwachtingen ....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer heeft ervaring als marinier namelijk, vandaar al die ongevraagde adviezen en uitleg over wat ze meemaken.
Volgende week open dag bij mij........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:03 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dik 1000 euro en een lading eten en drinken. Goed zaken doen op deze manier.
Eerder de helft. Was per gezin toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:03 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dik 1000 euro en een lading eten en drinken. Goed zaken doen op deze manier.
Ze hebben in ieder geval al wat hout ...eindelijk een fatsoenlijke douche kunnen ze maken nu ..kan Christel eindelijk eens douchen...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar het moet ook niet meteen de kant van Utopia 1.0 op gaan.........
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgende week open dag bij mij........
Entree 5 ¤ pp? Dacht ik?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:06 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Eerder de helft. Was per gezin toch?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:08 schreef kkka3 het volgende:
Jessie: hangurrrr hangurrrrr deze hangurrrr
Verhang uzelf
Mag haar ook niet, ook al zo'n zelfverzekerd snot blaag...........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:10 schreef kkka3 het volgende:
Jessie vertelt aan een schuimpje dat ze mama morgen ziet
Ik vind het een verschrikkelijk schepsel
Ik vind dit ook hartstikke leuk nuquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij niet verveel als ik naar de streams kijk..........Vind het wel verfrissend..........
dat is mij ontgaan ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat beerwijf spoort volgens mij ook niet helemaal........
Ik geloof niet dat ze zelfverzekerd is eigenlijk. Irritant aanwezig zeker.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag haar ook niet, ook al zo'n zelfverzekerd snot blaag...........
Ze vertelt het vanzelf nog een keerquote:
Die wil een beer van hout, maar dat moet dan ook iedereen effe weten......quote:
eerst melden bij feboquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:17 schreef PTLe het volgende:
Ze kunnen niet in en uit lopen , dus dat weten we ook weer .
Ik hoorde het U2 , die staat graag in de belangstellingquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die wil een beer van hout, maar dat moet dan ook iedereen effe weten......
En hoe............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik hoorde het U2 , die staat graag in de belangstelling
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:24 schreef Yaksa het volgende:
Al 93 betalende bezoekers geweest.
Dus alleen al aan entree bijna 500 euro.
Zou de belasting meekijken?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:24 schreef Yaksa het volgende:
Al 93 betalende bezoekers geweest.
Dus alleen al aan entree bijna 500 euro.
Ja die streamen, als ze al niet rondlopen daarquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou de belasting meekijken?
Administratie zal nog niet veel voorstellen.
zero Esmee's tot nu toequote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:30 schreef kkka3 het volgende:
HAAAAAAAAAAAAI HAAAAAAAAAAAAAI HAAIIII Sanne, ik ben Sanne. HAAAAI haaaaaiiiiiiiii
Dat zal wel een godsvermogen gaan kosten.. net als met de stroomquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:34 schreef klabbakus het volgende:
Hebben ze het waterleidingsbedrijf eigenlijk al gebeld? Dat had ik dag 1 al gedaan
Alles is opquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:36 schreef kkka3 het volgende:
Sjon probeert de evenementenpaal al te verkopen voor ¤50
50 euro...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:37 schreef Ranah het volgende:
meneer wil die paal kopen, 50,-
john wil hem nog niet missen, er komt nog meer volk maar reserveert hem voor de man die hem volgende week ofzo op kan halen
Oh, ik begreep het andersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:37 schreef Ranah het volgende:
meneer wil die paal kopen, 50,-
john wil hem nog niet missen, er komt nog meer volk maar reserveert hem voor de man die hem volgende week ofzo op kan halen
Als Uto2 afgelopen is, als alle evenementen erop staanquote:
Maar ik bedoel: na de SL zijn ze ineens van gedachten veranderd.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als Uto2 afgelopen is, als alle evenementen erop staan
Zo ontstond mijn hekel aan Jessie
ja, maar die kunnen iig meteen zien of er al een aansluiting is en hoe of watquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat zal wel een godsvermogen gaan kosten.. net als met de stroom
Oh zo jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:39 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Maar ik bedoel: na de SL zijn ze ineens van gedachten veranderd.
Heb je ook de beelden van de knakworsten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het eerste uurtje bezoek ......![]()
[ afbeelding ]
Bezoekers deel 1 - 9 juni 2018.
x6lfxll
[ afbeelding ]
Bezoekers deel 2 - 9 juni 2018.
x6lg1nc
Ik begrijp ze wel. Je kijkt een paar uur op tv of streams en om er dan zelf in rond te lopen is wel gaaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kijk mijn ogen uit. Mevrouw met pasgeboren baby. Het moet niet gekker worden.
Is vast goedkoper dan de Efteling..... Utopia.
Ik troost mezelf met de gedachte dat het een soort aapjeskijken is op een mooie zonnige dag.
ik ook, als je fan van het programma bent is het toch leuk daarheen te gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel. Je kijkt een paar uur op tv of streams en om er dan zelf in rond te lopen is wel gaaf.
Mooi....quote:
Dat heb ik nou helemaal niet, vooral niet als je streams kijkt, dan weet je alles al. Ik gun het ze ook niet, zal wel erg slecht zijn van mij, maar zo voel ik dat nou eenmaal. Ze spelen Uto 1.0 na. Ik wou dat er een nieuwe rl-programma kwam.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel. Je kijkt een paar uur op tv of streams en om er dan zelf in rond te lopen is wel gaaf.
"Leuk dat je er bent" mag ook al niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ojay..... alles erop en eraan; knuffels kusjes, 'leuk dat je er bent'. e.d.
Tsja, eerlijk zullen we alles delen, groepsgevoel, het "Wij" zijn.. tot iedereen effe buitenbeeld isquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Lekker snacken als de rest weg is.
[ afbeelding ]
En de 20 eitjes komen bijna al de 20 kuikens uit..ze kunnen straks aan een kippenhok beginnen ..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brood zal wel kapot hard zijn
broeibrood in de hete tent
![]()
Ligt aan mij hoor. Kon het op het eind in 1.0 al niet meer horen. Zo ongemeend kan dat overkomen. Zeg dan niets.quote:
Hoorde zoiets. Wat dat Brandon of Adriaan? Vroeg me dat af.quote:
Wat moeten ze dan zeggen? Bedankt voor de 5 euro entree en nu mag je oprotten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ligt aan mij hoor. Kon het op het eind in 1.0 al niet meer horen. Zo ongemeend kan dat overkomen. Zeg dan niets.
Dat doe je als je een gelikte beer bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen? Bedankt voor de 5 euro entree en nu mag je oprotten?
fixedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat doe je als je een ONgelikte beer bent.
heurluk lijf ..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een zeikerdje die Mike, over Christel. wat een wijf is het soms ook.
Huh...... whaha... ik dacht echt dat ik ongelikte schreef. Mijn hersens gingen weer harder dan mijn handen.quote:
Niets zeggen zou toch echt vreemder zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ligt aan mij hoor. Kon het op het eind in 1.0 al niet meer horen. Zo ongemeend kan dat overkomen. Zeg dan niets.
Dat lijf heb ik niet gezien en met die kop erop en wat er constant uit die mond komt, krijg ik er geen goesting bij. Je zult ermee getrouwd zijn zeg. De hele dag die stem en dan altijd maar wat te kankeren hebben over je zgn vrienden. Misschien valt hij wel mee, als ik langer kijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heurluk lijf ..
zie dr niks wijverigs aan heur
De ironiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat lijf heb ik niet gezien en met die kop erop en wat er constant uit die mond komt, krijg ik er geen goesting bij. Je zult ermee getrouwd zijn zeg. De hele dag die stem en dan altijd maar wat te kankeren hebben over je zgn vrienden. Misschien valt hij wel mee, als ik langer kijk.
En stof tot discussiesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:56 schreef lonneberga het volgende:
Er komt in ieder geval geld binnen om materiaal te bestellen,kunnen ze eindelijk gaan bouwen.
Waarom, aan je gedrag ziet het schuimpje echt wel dat het leuk is dat je er bent. Nouja, ik zeg niet dat ze het niet mogen zeggen. Ze doen hun best maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niets zeggen zou toch echt vreemder zijn
Tsja.quote:
Alleen als ze ingehuurd worden om iets met de bewoners te doen.quote:
Waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een zeikerdje die Mike, over Christel. wat een wijf is het soms ook.
Blijf nog steeds het gevoel hebben dat ik het een leuke rustgevende gast vindt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nelson bij Brandon .. gesprekje
welke opl hij heeft en zo
en dat hij zichzelf moet blijven
Nelson denkt dat je sterk in je shchoenen moet staan
en de kunst .. blijf bij jezelf
bij jezelf blijven he
iedereen is anders
dicht bij jezelf blijven
de grote tip van de dag
jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Silvio al terug naar zijn caravan?
Overigens, met dat wijferige bedoelde ik dat praten over anderen en telkens weer, aan iedereen die het wil horen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heurluk lijf ..
zie dr niks wijverigs aan heur
Hier een keer gelezen dat ze Romy wil spelen. Lijkt er wel op ja.quote:
Nee joh.. geen wetten, geen regels.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:04 schreef Silves het volgende:
Nu mogen ze volgende keer hun eigen bewakers betalen en dixies..1 bewaker bij 50 mensen was het toch?..
Maar waar gaan ze het aan besteden? Genoeg reden voor onenigheid vanavond.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Die gaan vandaag goed verdienen.........
Tot dusverre vind ik hem niet onaardig en erger ik me niet aan hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Blijf nog steeds het gevoel hebben dat ik het een leuke rustgevende gast vindt.
Is hij gek op Christel?quote:
Dit is nog maar het eerste evenement............Denk dat ze het wel goed gaan besteden.,,,,,,,quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar waar gaan ze het aan besteden? Genoeg reden voor onenigheid vanavond.
Dachten we ook in ut1..Koos moest al zijn shirt binnenste buiten draaien, je wordt helemaal doorzocht wil je beschuit binnen brengen..al die regels en wetten, roken nu helemaal verboden..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee joh.. geen wetten, geen regels.
Ben benieuwd wie er als eerste over peuken gaat beginnenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is nog maar het eerste evenement............Denk dat ze het wel goed gaan besteden.,,,,,,,
Nou..ik geloof dat er chemie is tussen die twee maar ze willen niet...quote:
Dat is de tafel...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Staan ze nu gewoon takken te verkopen?
En dan snap ik toch niet waarom er zoveel binnen kan komen en waarom er zoveel info van buiten binnenkomt. Benieuwd hoe Jessie terugkomt maandag (of ze hele verhalen heeft).quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Dachten we ook in ut1..Koos moest al zijn shirt binnenste buiten draaien, je wordt helemaal doorzocht wil je beschuit binnen brengen..al die regels en wetten, roken nu helemaal verboden..
Ja, en de vrouwen willen doekjes om makeup te verwijderen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er als eerste over peuken gaat beginnen
Nog ff, en je mag een kikkervisje uitzoeken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Staan ze nu gewoon takken te verkopen?
Oja? ik dacht dat die Jessie steeds zijn aandacht zocht. Hey.... dat wordt dan spannend met Christel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou..ik geloof dat er chemie is tussen die twee maar ze willen niet...
Daarom bekvechten ze ook steeds
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Dachten we ook in ut1..Koos moest al zijn shirt binnenste buiten draaien, je wordt helemaal doorzocht wil je beschuit binnen brengen..al die regels en wetten, roken nu helemaal verboden..
Het zal zeker discussies op gaan leveren.....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er als eerste over peuken gaat beginnen
bitchfight!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja? ik dacht dat die Jessie steeds zijn aandacht zocht. Hey.... dat wordt dan spannend met Christel.
Zeg dat...ook nog een formulier invullen om alleen maar positief te spreken..niks voor mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat die bezoekers dat accepteren.
Precies, dat maakt het Schuim zo bijzonderquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Zeg dat...ook nog een formulier invullen om alleen maar positief te spreken..niks voor mij.
ik heb niet begrepen dat roken nu helemaal verboden isquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja, Jessie stalkt Mike.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja? ik dacht dat die Jessie steeds zijn aandacht zocht. Hey.... dat wordt dan spannend met Christel.
Wat ze ervoor over hebben, sowieso.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
90 days to wed!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Jessie stalkt Mike.
Christel en Mike hebben beide geen zin in liefde?relatie. Maar ja...als er eenmaal chemie is is dat lastig...![]()
Ik vind het wel leuk om daar op te letten...dat aantrekken en afstoten en Jessie die dat ook wel ziet plakt steeds aan Mike vast...
Ik zie die chemie nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Jessie stalkt Mike.
Christel en Mike hebben beide geen zin in liefde?relatie. Maar ja...als er eenmaal chemie is is dat lastig...![]()
Ik vind het wel leuk om daar op te letten...dat aantrekken en afstoten en Jessie die dat ook wel ziet plakt steeds aan Mike vast...
Als de hormonen beginnen te werken, word er wel geneukt hoor, maak je niet druk....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Jessie stalkt Mike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |