Mijn adoptiekindje,beetje lastig.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Meppe laat maar aan mij over..............
Kefirquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bam weer 25,- entree binnen
en een liter kefir
Ik mis MAMA!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn adoptiekindje,beetje lastig.
Een soort karnemelk.quote:
Heeft tatoe-logo van de WWF op zijn arm.quote:
Oke thanks voor het antwoord, is het te drinken en is het turks want nu ik eraan denk heb het wel eens gezien bij de Turkse winkel volgens mijquote:
Jij moet nu even braaf zijn.Mama komt zo.quote:
A ok............Dan laat ik het aan jou over...........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn adoptiekindje,beetje lastig.
met Alcohol.....deze sla ik dan ff overquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kefir is een dik vloeibare, koolzuurhoudende en licht alcoholische melkdrank.
Google............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kefir is een dik vloeibare, koolzuurhoudende en licht alcoholische melkdrank.
wat een kutwijf!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:35 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer had graag mee willen doen, maar mag niet van z'n vrouw
quote:
Val je op ouwe kerels Sjamp...............Wat hoor en lees ik hier allemaal........John valt dus wel in de smaak bij je?...quote:
Is ook BS, het is probiotica. Die je zelf kweekt. Schimmel eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met Alcohol.....deze sla ik dan ff over
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Val je op ouwe kerels Sjamp...............Wat hoor en lees ik hier allemaal........John valt dus wel in de smaak bij je?...
probiotica alleen het woord al dan moet ik het al helemaal niet, lees ook niet op verpakkingen wat er allemaal inzit want dan ken ik net zo goed niet eten want er staan allemaal dure woorden opquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Is ook BS, het is probiotica. Die je zelf kweekt. Schimmel eigenlijk
Doet Yaksa wel voor ons.........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ja daar heb ik niet allemaal de tijd voor hoor om ook nog eens te gaan googlen
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:39 schreef Urb het volgende:
Graag de focus weer op de streams, slowchat mag een deurtje verder > UTO / [UTO SC #2521] Hier nemen wij geen blad voor de mond.
Gecontroleerd eten?.........Bestaat er ook gecontroleerd neuken?..........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer geeft Christel een tip, om te overleven moet je gecontroleerd eten.
En is heel lekker.............Beetje suiker erbij....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zit geen alcohol in
haal het bij de Turk...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gecontroleerd eten?.........Bestaat er ook gecontroleerd neuken?..........
Toch zou ik die Christel wel doen...........quote:
Moet je de dames nummerenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gecontroleerd eten?.........Bestaat er ook gecontroleerd neuken?..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |