quote:
Okay okay......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:39 schreef Urb het volgende:
Graag de focus weer op de streams, slowchat mag een deurtje verder > UTO / [UTO SC #2521] Hier nemen wij geen blad voor de mond.
MOKLEW.?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Mike mooi gemaakt. WELKOM
quote:
Kippen zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:43 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer
[ afbeelding ]
Hout..
Pellets..
Kruiwagen..
Shop...
Leuk hoe blij Adriaan was met de kruiwagen....![]()
Nu nog legkippen....
Ja ze ziet er beter uit dan die twee bakvisjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch zou ik die Christel wel doen...........
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gecontroleerd eten?.........Bestaat er ook gecontroleerd neuken?..........
Zou heel mooi zijn als ze behoorlijke huisvesting hadden en eigenlijk ook wat beginkapitaal. Ze kunnen nu nog zo weinig en dat maakt het best saai.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Er word aardig wat geld binnengehaald volgens mij.............JDM doet er effe een paar duuzend bij en ze kunnen een huis gaan bouwen.......
Absoluut........Een mooie rijpe vrouw.....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja ze ziet er beter uit dan die twee bakvisjes.
Maar het moet ook niet meteen de kant van Utopia 1.0 op gaan.........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn als ze behoorlijke huisvesting hadden en eigenlijk ook wat beginkapitaal. Ze kunnen nu nog zo weinig en dat maakt het best saai.
Eens, maar vanaf nu is er meer om ruzie over te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn als ze behoorlijke huisvesting hadden en eigenlijk ook wat beginkapitaal. Ze kunnen nu nog zo weinig en dat maakt het best saai.
Zo, lekker voorraadje aangelegd inmiddelsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:43 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer
[ afbeelding ]
Hout..
Pellets..
Kruiwagen..
Shop...
Leuk hoe blij Adriaan was met de kruiwagen....![]()
Nu nog legkippen....
soort van verbeterde uitgave van Nicole,daar doet zij mij wel aan denken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut........Een mooie rijpe vrouw.....
Nicole vond ik een stoere chick, maar ze was het net niet.......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
soort van verbeterde uitgave van Nicole,daar doet zij mij wel aan denken.
Nee, dat zéker niet. Daar zaten een stel verwende lui in. Zeker op het laatst. Daarom hoop ik dan ook dat die niet weer instromen zodra de eerste bewoners de boel op orde hebben want dan krijgen we weer eindeloos nagels, haar, make-up en kleding toestanden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar het moet ook niet meteen de kant van Utopia 1.0 op gaan.........
Een chagrijnig kutwijf met een grote bek. Niks stoers aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nicole vond ik een stoere chick, maar ze was het net niet.......
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij niet verveel als ik naar de streams kijk..........Vind het wel verfrissend..........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zéker niet. Daar zaten een stel verwende lui in. Zeker op het laatst. Daarom hoop ik dan ook dat die niet weer instromen zodra de eerste bewoners de boel op orde hebben want dan krijgen we weer eindeloos nagels, haar, make-up en kleding toestanden.
Stoer was ze wel..............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een chagrijnig kutwijf met een grote bek. Niks stoers aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |