Oh zo jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:39 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Maar ik bedoel: na de SL zijn ze ineens van gedachten veranderd.
Heb je ook de beelden van de knakworsten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het eerste uurtje bezoek ......![]()
[ afbeelding ]
Bezoekers deel 1 - 9 juni 2018.
x6lfxll
[ afbeelding ]
Bezoekers deel 2 - 9 juni 2018.
x6lg1nc
Ik begrijp ze wel. Je kijkt een paar uur op tv of streams en om er dan zelf in rond te lopen is wel gaaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kijk mijn ogen uit. Mevrouw met pasgeboren baby. Het moet niet gekker worden.
Is vast goedkoper dan de Efteling..... Utopia.
Ik troost mezelf met de gedachte dat het een soort aapjeskijken is op een mooie zonnige dag.
ik ook, als je fan van het programma bent is het toch leuk daarheen te gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel. Je kijkt een paar uur op tv of streams en om er dan zelf in rond te lopen is wel gaaf.
Mooi....quote:
Dat heb ik nou helemaal niet, vooral niet als je streams kijkt, dan weet je alles al. Ik gun het ze ook niet, zal wel erg slecht zijn van mij, maar zo voel ik dat nou eenmaal. Ze spelen Uto 1.0 na. Ik wou dat er een nieuwe rl-programma kwam.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel. Je kijkt een paar uur op tv of streams en om er dan zelf in rond te lopen is wel gaaf.
"Leuk dat je er bent" mag ook al niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ojay..... alles erop en eraan; knuffels kusjes, 'leuk dat je er bent'. e.d.
Tsja, eerlijk zullen we alles delen, groepsgevoel, het "Wij" zijn.. tot iedereen effe buitenbeeld isquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Lekker snacken als de rest weg is.
[ afbeelding ]
En de 20 eitjes komen bijna al de 20 kuikens uit..ze kunnen straks aan een kippenhok beginnen ..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brood zal wel kapot hard zijn
broeibrood in de hete tent
![]()
Ligt aan mij hoor. Kon het op het eind in 1.0 al niet meer horen. Zo ongemeend kan dat overkomen. Zeg dan niets.quote:
Hoorde zoiets. Wat dat Brandon of Adriaan? Vroeg me dat af.quote:
Wat moeten ze dan zeggen? Bedankt voor de 5 euro entree en nu mag je oprotten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ligt aan mij hoor. Kon het op het eind in 1.0 al niet meer horen. Zo ongemeend kan dat overkomen. Zeg dan niets.
Dat doe je als je een gelikte beer bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen? Bedankt voor de 5 euro entree en nu mag je oprotten?
fixedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat doe je als je een ONgelikte beer bent.
heurluk lijf ..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een zeikerdje die Mike, over Christel. wat een wijf is het soms ook.
Huh...... whaha... ik dacht echt dat ik ongelikte schreef. Mijn hersens gingen weer harder dan mijn handen.quote:
Niets zeggen zou toch echt vreemder zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ligt aan mij hoor. Kon het op het eind in 1.0 al niet meer horen. Zo ongemeend kan dat overkomen. Zeg dan niets.
Dat lijf heb ik niet gezien en met die kop erop en wat er constant uit die mond komt, krijg ik er geen goesting bij. Je zult ermee getrouwd zijn zeg. De hele dag die stem en dan altijd maar wat te kankeren hebben over je zgn vrienden. Misschien valt hij wel mee, als ik langer kijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heurluk lijf ..
zie dr niks wijverigs aan heur
De ironiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat lijf heb ik niet gezien en met die kop erop en wat er constant uit die mond komt, krijg ik er geen goesting bij. Je zult ermee getrouwd zijn zeg. De hele dag die stem en dan altijd maar wat te kankeren hebben over je zgn vrienden. Misschien valt hij wel mee, als ik langer kijk.
En stof tot discussiesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:56 schreef lonneberga het volgende:
Er komt in ieder geval geld binnen om materiaal te bestellen,kunnen ze eindelijk gaan bouwen.
Waarom, aan je gedrag ziet het schuimpje echt wel dat het leuk is dat je er bent. Nouja, ik zeg niet dat ze het niet mogen zeggen. Ze doen hun best maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niets zeggen zou toch echt vreemder zijn
Tsja.quote:
Alleen als ze ingehuurd worden om iets met de bewoners te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |