Haha noodgang ik moet je weer vragen tt reeks te veranderenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bier, wijn, whiskey, wodka, gin, spiritus, nagellakremover
qua alcoholvrije dranken he. dat zijn de enige wat ik drink. soms weleens een energiedrankjequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet 1657 zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lemon is niet zo imo en cherry is net dr pepper.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef Limoentjuh het volgende:
Misschien maar kopen danLemon cherry en vanille
Ohja ik wat dat betreft eigenlijk ook, behalve de energiedrink.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
qua alcoholvrije dranken he. dat zijn de enige wat ik drink. soms weleens een energiedrankje
Ik vind het tegenwoordig niet meer veel verschillen van de normalequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zero vind ik zo'n aparte smaak hebben
Dr pepper heeft meer beetje van amandel smaak ofzo vind ik dan. en lemon of lime aan drinken toevoegen maakt het altijd lekkerder vind ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lemon is niet zo imo en cherry is net dr pepper.
In mijn herinnering was die lemon beetje chemisch dan liever echt citroentje in, das wel lekker ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dr pepper heeft meer beetje van amandel smaak ofzo vind ik dan. en lemon of lime aan drinken toevoegen maakt het altijd lekkerder vind ik
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Okay
De nummertjes veranderen vanzelf he
Ja dat is ook lekker. En geeft het wel meer een kickquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In mijn herinnering was die lemon beetje chemisch dan liever echt citroentje in, das wel lekker ja.
En niet zo veel moeilijker.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat is ook lekker. En geeft het wel meer een kick
Dank je wel Noodgangquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Okay
De nummertjes veranderen vanzelf he
Door de stofzuiger?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Mattenklopper, die zie je niet veel meer.
is leuk om mee te spankenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Mattenklopper, die zie je niet veel meer.
Maaaaaar ik voeg een vraag toe.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha nou reageer jij op je eigen comments
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ben 1 tegen 100 maar aan het kijken.
Ik ben me kapot aan het zappenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ben 1 tegen 100 maar aan het kijken.
Liever met hand.quote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
als kind luisterde ik nog wel eens hoorspellen
Dat zal ik noch ontkennen noch bevestigen, maar ik eet daadwerkelijk een wortelquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat codetaal in de plaatselijke homobar?
Willies wortel zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zal ik noch ontkennen noch bevestigen, maar ik eet daadwerkelijk een wortel
Wat is dat voor programma? National geographic of discovery channelquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, Doomsday Castle, wat een sneu programma
NG, een "reality" show over hoe een familie een schuilplaats bouwt voor het eind van de wereld. Totaal fakequote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is dat voor programma? National geographic of discovery channel
Aha. Dat soort programma's kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
NG, een "reality" show over hoe een familie een schuilplaats bouwt voor het eind van de wereld. Totaal fake
Voor echt lekker eten ga ik ook niet naar een snackbar, dan vind ik fritessaus prima (al is het natuurlijk veel minder dan goeie mayo)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt bij veel snackbars standaard fritessaus geserveerd, want het gemiddelde smaakpapilloze volk vreet dat gewoon
Tis ook niet te pruimen. Dacht vorige week dat het echt een serieuze documentaire was, dan zou het nog wel leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aha. Dat soort programma's kijk ik nooit.
Stomme slangenquote:
You know much! You smart!quote:
Hahaha nee maar ik had ooit wat over haar gelezen. En als klein kind een film gezien met medusa waar ik later nachtmerries van kreegquote:
Ik kan niet tegen horrorfilmsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha nee maar ik had ooit wat over haar gelezen. En als klein kind een film gezien met medusa waar ik later nachtmerries van kreeg
Ik kreeg dan weer geen nachtmerries van "nightmare on Elm street" met Freddy krueger. Maar wel van "heksen" van Roald dahlquote:
raaaaaaaaaaah!quote:
Die kon ik nog net verdragen destijds. Het is erger geworden door de jaren heen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg dan weer geen nachtmerries van "nightmare on Elm street" met Freddy krueger. Maar wel van "heksen" van Roald dahl
Kom vechten dan!quote:
Ja horror films van tegenwoordig zijn beetje te eng voor mij. Blair witch project. Helemaal niks in te zien maar toch engquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kon ik nog net verdragen destijds. Het is erger geworden door de jaren heen.
Saaie film datquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja horror films van tegenwoordig zijn beetje te eng voor mij. Blair witch project. Helemaal niks in te zien maar toch eng
Tegen Medusa voor jou en ala dank noem je hem mietje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kratos ? Ja he. Tegen een vrouw vechten
Laat veel aan de fantasie over en dat maakt het voor mij eng. Maar ja toen ik hem had gezien was ik 14-15 jaar dus misschien dat hij nu wel zou meevallenquote:
Kratos wimpquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen Medusa voor jou en ala dank noem je hem mietje.
quote:
Wel eens stonend gezien?quote:
Doodengquote:
Of highquote:
wtf is dit voor shitquote:
Cult filmquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wtf is dit voor shitfking random ook
stroquote:
quote:
quote:
bekend met firebase?quote:
Ah oké.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:35 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen dat het onderdeel van Google is. Meer niet
Wel een klassieker iddquote:
quote:
Jammer van de hunger gamesquote:
Die eerste was nog wel aan te gluren, maar die tweede was echt vreselijk (de rest heb ik niet gezien)quote:
De boeken waren wel te doen, films geen fuck aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die eerste was nog wel aan te gluren, maar die tweede was echt vreselijk (de rest heb ik niet gezien)
Durf ik niet te zeggen, zie idd op de site ook alleen maar CDN hosting en databases.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké.![]()
Zie er steeds meer over, maar zat even te kijken of ik nou ook daadwerkelijk backend code kan hosten.
Heeft die schrijver eigenlijk betaald aan de makers van de battle royale Manga?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De boeken waren wel te doen, films geen fuck aan.
Die's knapquote:
ja zal wel even uitzoeken, dacht dat is mooi omdat je een hobby optie hebt die gratis is lol.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:39 schreef I. het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, zie idd op de site ook alleen maar CDN hosting en databases.
die zijn leuk jaquote:
Oh da's wel ideaal idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zal wel even uitzoeken, dacht dat is mooi omdat je een hobby optie hebt die gratis is lol.
Prima voor beta testing iig.
quote:
Want als ze recht zijn vallen ze omquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarom waarom.. waarom zijn de bananen krom
Heb al iets gevonden, heliohost, kan je tot 100mb backend software hosten gratis vrijblijvend.quote:
Klinkt goed. Anders goedkoop hostingpakketje bij transipquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb al iets gevonden, heliohost, kan je tot 100mb backend software hosten gratis vrijblijvend.
Ja daar naar kijken als het wat groeit.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:46 schreef I. het volgende:
[..]
Klinkt goed. Anders goedkoop hostingpakketje bij transip
Ik heb daar al een hele poos een vps, tientje per maand, zelf Ubuntu op gezet, dus kan er onbeperkt sites aan koppelenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar naar kijken als het wat groeit.![]()
Wil niet al betalen als ik nog half jaar aan het deven ben voor die überhaupt uit beta status gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooimooimooi...
Auw.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
wanneer je in het donker de kamer doorloopt en je teen stoot.
Echt klote ja zulke dingenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:59 schreef I. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooimooimooi...![]()
Au au au au au en nog eens auquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
user input voor vragen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:05 schreef I. het volgende:
Weet alleen niet of die preview nou echt nodig is, gezien de wysiwyg editor zelf al laat zien hoe je post er uit gaat zien, dus wellicht dat die nog verdwijnt
fransquote:
quote:
straffe woorden jegens Trumpquote:
Wie zijn de andere vijf?quote:
Zeg jij het maarquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, ik laat het er voor nu wel in zitten, komt wel bij het testen aan de orde.
even denken hoorquote:
oké okéquote:
quote:
Bbq moskee rellenquote:
hahahaquote:
in de film!quote:
quote:
Laatste aflevering rtl late nightquote:
niet toch?quote:
alpaca forumquote:
Mangaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:21 schreef I. het volgende:
Oja, als jullie ideeen hebben voor (sub)fora op voorem, let me know.
Wil niet de zelfde fora hanteren als hier, zit wel te denken om een algemeen SC forum te maken.
da's matigquote:
en niet te veel subfora denk ikquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Manga
Cartoons
X-men
Gaming
Series
Erotische verhalen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
rustig aan met de subfora in het begin zou ik zeggen.
psiesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
rustig aan met de subfora in het begin zou ik zeggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |