Bamiboi!quote:
quote:De politie in Brazilië heeft deze week een pasgeboren baby na ongeveer zeven uur levend onder het zand vandaan gehaald. Het meisje was door haar familie begraven.
Dat is niet de bedoeling. Je moet wel blijven posten hequote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lief van je
ik word er stil van
Niet meer context?quote:
quote:Agenten, die met hun blote handen de baby probeerden uit te graven, dachten een lijkje boven te halen, maar hoorden tot hun verbazing plots zacht gehuil. De baby lag op dat moment zo'n zeven uur onder het zand in een tuin in Canarana. Ze was begraven in een put van zo'n 50 centimeter diep. ,,Het is een wonder dat het kindje na zoveel uren nog leefde", aldus majoor João Paulo Bezerra, die bij de reddingsactie aanwezig was.
Ja! Breng de bolk!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling. Je moet wel blijven posten he
dat kan je!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
verlegen door een vrouw? Borrelnerdje00
quote:Het meisje werd na de reddingsactie opgenomen op de neonatale intensive care-afdeling met een gebroken schedel, ademhalingsproblemen en nierfalen, aldus de politie in een verklaring. In de nacht van donderdag op vrijdag zou haar gezondheidssituatie verslechterd zijn. Haar behandelend artsen hebben aangekondigd dat de pasgeborene een operatie zal ondergaan waarbij een katheter wordt geplaatst.
komt goedquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling. Je moet wel blijven posten he
fergiequote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bolkalicious definition make them boys go loco
They want my treasure, so they get their pleasures from my photo
You could see me, you can't squeeze me
I ain't easy, I ain't sleazy
I got reasons why I tease 'em
Boys just come and go like seasons
Bolkalicious (so delicious)
But I ain't promiscuous
And if you was suspicious
All that shit is fictitious
I blow kisses (mwah)
That puts them boys on rock, rock
And they be lining down the block just to watch what I got (four, tres, two, uno)
quote:
Inheemse tradities enzo, zal wel een eerstgeborene zijn die als offer aan de aarde geschonken is, zulke ongein.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoe gestoord ben je wel niet om een baby levend te begraven. Waarom. Je kan hem toch voor adoptie weggeven ofzo
Ah, cultuur, dan mag het!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:03 schreef I. het volgende:
[..]
Inheemse tradities enzo, zal wel een eerstgeborene zijn die als offer aan de aarde geschonken is, zulke ongein.
Dit soort nieuws waar kinderen bij betrokken zijn grijpt me altijd welquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:03 schreef I. het volgende:
[..]
Inheemse tradities enzo, zal wel een eerstgeborene zijn die als offer aan de aarde geschonken is, zulke ongein.
Ik probeer me niet de ellende van de hele wereld aan te trekken, dat is niet te doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit soort nieuws waar kinderen bij betrokken zijn grijpt me altijd welgelukkig heeft deze baby het overleefd. Maar hoe vaak is dit dan wel niet gebeurd als het om een traditie gaat
Ja dit soort nieuws wil ik eerlijk gezegd ook liever niet lezen want anders blijf ik er tijdje mee zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer me niet de ellende van de hele wereld aan te trekken, dat is niet te doen.
Je moet het kunnen filteren, als je gevoelig van aard bent is wel wat moeilijker.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer me niet de ellende van de hele wereld aan te trekken, dat is niet te doen.
ja echt he.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dit soort nieuws wil ik eerlijk gezegd ook liever niet lezen want anders blijf ik er tijdje mee zitten.
Daar heb ik dan last vanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je moet het kunnen filteren, als je gevoelig van aard bent is wel wat moeilijker.
Idd.. triest..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit soort nieuws waar kinderen bij betrokken zijn grijpt me altijd welgelukkig heeft deze baby het overleefd. Maar hoe vaak is dit dan wel niet gebeurd als het om een traditie gaat
Sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dit soort nieuws wil ik eerlijk gezegd ook liever niet lezen want anders blijf ik er tijdje mee zitten.
Ja wat kan er tegen doen? Zo weinig, what has been seen can't be unseen..quote:
Boooooh, die kan vast goed bolken!quote:
Ik zal zulk nieuws niet meer postenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik kan gwn niet tegen dit soort nieuws.
kan hij vast waarderenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
![]()
DAMES EN HEREN NIEUW SPEL OP MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MEN / Tel tot haags weer post
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je bestelling nog extra lekker gesmaakt
Wie is er aan het tellen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:22 schreef noodgang het volgende:
Nu mooi punten pakken als iedereen aan het tellen is
Hoezo? Je had er vast plezier van.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:23 schreef noodgang het volgende:
Ik heb 1 keer 1000 gehaald, dat was een weggegooide dag
Bolke&Bolke drinken geen alcohol hèquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2 pilsjes. Eentje voor Bolke en de ander voor Bolke. Vergeet je niet 1 voor jezelf ?
Oke vandaag mogen ze dan ook wel Een glaasje ranja ofzo. Gwn omdat het weekend is en ze hard aan het werk zijn geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke drinken geen alcohol hèDat hebben we in het begin al afgesproken. Wel soms een glaasje priklimonade als er iets te vieren valt.
Och, voor een dag was t best okay, maar elke dag 1000 posts is wel echt kutquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hoezo? Je had er vast plezier van.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke vandaag mogen ze dan ook wel Een glaasje ranja ofzo. Gwn omdat het weekend is en ze hard aan het werk zijn geweest:"TJILP!"
Jaja ik zag Bolke gister nog, die was echt helemaal naar de tering.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke drinken geen alcohol hèDat hebben we in het begin al afgesproken. Wel soms een glaasje priklimonade als er iets te vieren valt.
Doen ze niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Van mij mogen B&B zich helemaal klem zuipen en naar de klote snuiven, slikken en spuiten
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jaja ik zag Bolke gister nog, die was echt helemaal naar de tering.
Zal wel een andere koe geweest zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jaja ik zag Bolke gister nog, die was echt helemaal naar de tering.
Ik ken weinig andere koeien die zogenaamd 'beste vriendjes' zijn met een vogel met een vlag op de kop geschilderdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal wel een andere koe geweest zijn.
Daar word je moe van idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, voor een dag was t best okay, maar elke dag 1000 posts is wel echt kut
Het moet wel leuk blijven inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:29 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Daar wordt je moe van idd.
Weet nog dat ik hier zoveel postte dat ik zo moe werd
Nu ze steeds populairder worden moeten ze vaak artiesten inhuren om alle optredens te kunnen doen. En je weet wat voor volk er tussen die artiesten zit...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ken weinig andere koeien die zogenaamd 'beste vriendjes' zijn met een vogel met een vlag op de kop geschilderd
is ook intensiefquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:29 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Daar wordt je moe van idd.
Weet nog dat ik hier zoveel postte dat ik zo moe werd
quote:
quote:
Doen ze ook optredens dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu ze steeds populairder worden moeten ze vaak artiesten inhuren om alle optredens te kunnen doen. En je weet wat voor volk er tussen die artiesten zit...
quote:
Ja, he.quote:
die is goedquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:31 schreef noodgang het volgende:
Ik vind Diesel Adem het mooiste liedje van Bolk
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Van mij mogen B&B zich helemaal klem zuipen en naar de klote snuiven, slikken en spuiten
Weeknie, ken alleen Bolke&Bolke:quote:
Ze geven iedereen het goede voorbeeld!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat niet gebeurenBolke&Bolke hebben een groter doel in het leven!
Dat noemen we in ambtenarenland een productieve dagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:23 schreef noodgang het volgende:
Ik heb 1 keer 1000 gehaald, dat was een weggegooide dag
quote:
Bolke&Bolke aan de machtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze geven iedereen het goede voorbeeld!
Dat heb je nodig om die koeie te vervoerequote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:35 schreef noodgang het volgende:
Waarom maakt Bolk zoveel liedjes over vrachtwagens?
Wie is Bolk?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:35 schreef noodgang het volgende:
Waarom maakt Bolk zoveel liedjes over vrachtwagens?
Ahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Als je Bolke de Koe een cafeinshot geeft wordt het dan Red Bull?
Op dit moment alleen voorem, omdat het zo leuk isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Werk je nou alleen aan voorem of ook aan je andere 2 projecten ?
Goed. Dan kunnen wij er ook eerder gebruik van makenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:55 schreef I. het volgende:
[..]
Op dit moment alleen voorem, omdat het zo leuk is![]()
Geen nieuwe problemen tegengekomen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:55 schreef I. het volgende:
[..]
Op dit moment alleen voorem, omdat het zo leuk is![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed. Dan kunnen wij er ook eerder gebruik van maken
Nog nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen nieuwe problemen tegengekomen?
Hoe heeft Voorum zich voorbereid op de AVG?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn de servers van voorem beetje voorbereid op wat traffic?
Geen idee even een data protection officer inhurenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe heeft Voorum zich voorbereid op de AVG?
Hangt straks 1 server achter, en die kan redelijk wat traffic hebben, 1 TB per maand. Is verder ook vrij gemakkelijk uit te breiden, dus daar maak ik mij nog geen zorgen over.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn de servers van voorem beetje voorbereid op wat traffic?
Ow ja dat zijn kleine details he. Wel leuk dat je er ook plezier in hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:00 schreef I. het volgende:
[..]
Nog niet
Af en toe wat twijfels over hoe / wat / waar ik dingen ga toevoegen enzo, maar dat is niet heel belangrijk, dat kan later altijd nog anders
Voorem*quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe heeft Voorum zich voorbereid op de AVG?
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee even een data protection officer inhuren
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat zijn kleine details he. Wel leuk dat je er ook plezier in hebt
Wanneer begint de testfase? Ik heb me onder mijn echte naam Bert geregistreerdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:04 schreef I. het volgende:
[..]![]()
ZekerHet is leerzaam en leuk, dus een fijne hobby
Ben je door de geraniums aan het gluren?quote:
Waar is Erniequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wanneer begint de testfase? Ik heb me onder mijn echte naam Bert geregistreerd
Over zo'n drie weken, hoop ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wanneer begint de testfase? Ik heb me onder mijn echte naam Bert geregistreerd
Kijk je vrouwenvoetbal?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vrouwen voetbal trekt nog ergere debielen aan dan normaal voetbal
Zap er langs heb het nu opstaan erger mij heel erg aan dat publiek.quote:
Zijn het mannen in het publiek?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zap er langs heb het nu opstaan erger mij heel erg aan dat publiek.
blijft een mooi plaatjequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahahahaha deze moest ik erg om lachen
Mannenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zijn het mannen in het publiek?
Ja debielen brabanders denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zijn het mannen in het publiek?
kquote:
Hup Holland hup zingen en de wavequote:
o dat is niet zo erg tochquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Hup Holland hup zingen en de wave
N ierlandquote:
Als een debiel schreeuwen en roepen bij vrouwen voetbal waar verder bijna niemand zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o dat is niet zo erg toch
doe de waveeeeeee
[ afbeelding ]
quote:
hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als een debiel schreeuwen en roepen bij vrouwen voetbal waar verder bijna niemand zit.
Die ieren denken wat hebben we nou zitten hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha
ja dat is toewijding mikeyfanboys
dingen werken weer niet zoals zou moetenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ieren denken wat hebben we nou zitten hier.
Je app ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dingen werken weer niet zoals zou moeten
sterktequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga slapen
rustaag aan en fijn weekend wie weekend heeft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vroeg naar bed alquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danku, overleven we welquote:
Vanille is wel lekker ja, maar niet te vaak, dan is het niet speciaal meerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekkerdie met de extra smaakjes vond ik vroeger altijd lekker. Lemon cherry vanille
dankje, ja het moetquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed alslaap lekker dan borrelnootje00 en tot de volgende keer
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ook.quote:
dank jequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Danku, overleven we wel![]()
sterkte met bier drinken
![]()
Als het moet dan moet het maarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankje, ja het moet![]()
veel plezier nog
Slapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik drink jaren helemaal geen cola meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:26 schreef I. het volgende:
[..]
Vanille is wel lekker ja, maar niet te vaak, dan is het niet speciaal meer
Waarom nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik drink jaren helemaal geen cola meer.
Ah, ik dacht al, wat brabbel je rare taal, maar je bent weer aan het auto-completen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cola zero van de laatste tijd geleden dat ik wel maar als het zo gepiept is gewoon elke keer tereijl ik ook volgende week maar bellen met de vraag waarom hij niet komt is het of eerste seizoen al klaar of het worden van die twaalfde man spelers ratings geven en die grenzen aan de groei van nistelrode is wel heel goed Margieu2 in de buurt zijn niet meer zo vaak lang
Oh dat was het meest zinnige wat hij zei in tijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:32 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, wat brabbel je rare taal, maar je bent weer aan het auto-completen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh dat was het meest zinnige wat hij zei in tijden
Ja had gelezen en gezien wat cola allemaal kan doen en schrok daar vanquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh dat was het meest zinnige wat hij zei in tijden
Dat heb je met allesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja had gelezen en gezien wat cola allemaal kan doen en schrok daar vandus ben ik er maar mee gestopt. Heb er soms wel zin hoor
Zero vind ik zo'n aparte smaak hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dat heb je met alles
Er is tegenwoordig Coca Cola Zero, zonder suiker, niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |