Haha noodgang ik moet je weer vragen tt reeks te veranderenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bier, wijn, whiskey, wodka, gin, spiritus, nagellakremover
qua alcoholvrije dranken he. dat zijn de enige wat ik drink. soms weleens een energiedrankjequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet 1657 zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lemon is niet zo imo en cherry is net dr pepper.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef Limoentjuh het volgende:
Misschien maar kopen danLemon cherry en vanille
Ohja ik wat dat betreft eigenlijk ook, behalve de energiedrink.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
qua alcoholvrije dranken he. dat zijn de enige wat ik drink. soms weleens een energiedrankje
Ik vind het tegenwoordig niet meer veel verschillen van de normalequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zero vind ik zo'n aparte smaak hebben
Dr pepper heeft meer beetje van amandel smaak ofzo vind ik dan. en lemon of lime aan drinken toevoegen maakt het altijd lekkerder vind ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lemon is niet zo imo en cherry is net dr pepper.
In mijn herinnering was die lemon beetje chemisch dan liever echt citroentje in, das wel lekker ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dr pepper heeft meer beetje van amandel smaak ofzo vind ik dan. en lemon of lime aan drinken toevoegen maakt het altijd lekkerder vind ik
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Okay
De nummertjes veranderen vanzelf he
Ja dat is ook lekker. En geeft het wel meer een kickquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In mijn herinnering was die lemon beetje chemisch dan liever echt citroentje in, das wel lekker ja.
En niet zo veel moeilijker.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat is ook lekker. En geeft het wel meer een kick
Dank je wel Noodgangquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Okay
De nummertjes veranderen vanzelf he
Door de stofzuiger?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Mattenklopper, die zie je niet veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |