SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president
- rafeiro
- ...?
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem. Lambo of Rekt
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:16 schreef brother52 het volgende:
Oh, er zit ook echt iemand doorheen te praten. Dacht dat het alleen in mijn hoofd was....
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Praat maar weer, net bij Shpongle moest je eigenlijk even je lip houden
kick rocks, shaddapayafacequote:
Soul Samadhiquote:
Ik ken de albums meestal niet, ik pick de gems.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Soul Samadhi![]()
Dat was overigens een verzoekje van jou die ik niet kende hoor
daarom pick ik ook charlotte3.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken de albums meestal niet, ik pick de gems.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Soul Samadhi![]()
Dat was overigens een verzoekje van jou die ik niet kende hoor
Zo doe ik het ook. Alleen ken ik de gems niet. Ik pick op gevoelquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken de albums meestal niet, ik pick de gems.
Symbolic, for your own consciousness.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Because I have no idea how to look at the face of the non-existent!
Ik ken Dune alleen als game, maar ik weet niet of dat hetzelfde is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldige films / miniseries!(Hoewel het voorbij gaan van de tijd niet echt mild er voor is geweest.)
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken Dune alleen als game, maar ik weet niet of dat hetzelfde is.
Gebaseerd op!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dune 2quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar maar dat was jij toch al?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:46 schreef EggsTC het volgende:
Je denkt toch niet dat ze echt god bedoelt ToTje.... het is een symboliek voor jezelf, jij.... bent god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Whehehe alright then!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:46 schreef EggsTC het volgende:
Je denkt toch niet dat ze echt god bedoelt ToTje.... het is een symboliek voor jezelf, jij.... bent god.
quote:
Klopt, die heb ik nog wel gespeeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]Iedereen kent Dune 2 of Dune 2000.
Maar Dune 1 ws echt heel anders, en had veel meer raakvlakken met de film en de boeken.
Wat is dat voor een vage vraag?quote:
Hey Eggs, 23:00quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 23:00 DJ Eggs - Friday Night Goa Fest
Pizza burgers hebben we gisteren gegeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:50 schreef EggsTC het volgende:
Ja dan gooi ik wel ff wat pizza burgers erin, + charlotte5 en livelink erin.
Die bodèm, ehhh.. isseh... ehh die kartonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Pizza burgers hebben we gisteren gegeten.
Smaakte helaas wel vrij lafjes, zelfs de Diavolo.
Ze vullen alleen niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:55 schreef livelink het volgende:
Pizza burgers. Een rare combinatie blijft dat. Maar best lekker
Dan heb je gewoon te weinig gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze vullen alleen niet.
Of heb ik dat probleem alleen?
Ik had die avond HONGER na die pizzaburgers
Oh, vier hapjes. Lekker voorgerecht. Wat heb je als hoofdgerecht?quote:
Ik had ze allemaal klaargemaakt en opgegeten.quote:
Dan moet je geen calzones meer nemen maar gewone pizza'squote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal klaargemaakt en opgegeten.
Maar ja ik wil ook een tweede pizza na een calzone. Dus misschien eet ik gewoon wel veel
Fixedquote:
Calzonesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je geen calzones meer nemen maar gewone pizza's
Ja dan heb ik dus hetzelfde probleem. Honger na de pizzaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je geen calzones meer nemen maar gewone pizza's
Oh my..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik moet afsluiten. De koelkast is net kapot gegaan, dus ik moet even wat schoonmaken en repareren.
Oeh succes.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik moet afsluiten. De koelkast is net kapot gegaan, dus ik moet even wat schoonmaken en repareren.
Ah ja, ik zat met deze in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Aum
quote:
Is het al helemaal af Knoks?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:42 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich ineens ernstig af of dit volume en het nieuwe huis wel een beetje matchen
Uit welke periode komt het huis ook al weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:42 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich ineens ernstig af of dit volume en het nieuwe huis wel een beetje matchen
Uit 1950, maar recentelijk is er flink gemoderniseerd.Zonnepanelen, maar die hebben vrij weinig met geluidsisolatie te maken. We hoorden de buren in ieder geval niet toen wij er waren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit welke periode komt het huis ook al weer?
Was geloof ik wel wat ouder he? Grote kans dat je buren je al snel niet zo heel lief meer zullen vinden.
Dan wil jij vast nog wel een beetje langer Eggs horenquote:
Wel echt genieten ditquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan wil jij vast nog wel een beetje langer Eggs horen![]()
Welkom terug
Goddelijke Goaquote:
Met TAKKE!quote:
Tijd om te relaxenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, eindelijk klaar met werk. Centjes weer binnengehaald, nu bieren en chillen
Hoe dom kan een mens zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef ToT het volgende:
Net ff dikke lol gehad over een Nigeriaanse scammer, waar een paar mensen in trapte en een paar anderen hem zaten te verdedigen!
Hij vroeg om een gratis Nikon digitale spiegelreflexcamera. En op een gegeven moment waren het zelfs 2 specifieke modellen waar hij eentje gratis van wilde hebben!
2 lui wilden deze arme drommel er mee helpen.
Met wat navraag en wat speurwerk bleek hij volgens zijn Facebook account bij één of andere "rijkdomsorganisatie" te werken in het Midden-Oosten.
Ja maar hij beweerde al 7 jaar niet meer te werken en wilde nu met fotografie beginnen!En hij woonde in Nigeria.
2 lui bleven er op hameren dat ik een racist was omdat ik hem een scammer noemde!
Die lui hadden een lopende rekening naar Nigeria zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef ToT het volgende:
Net ff dikke lol gehad over een Nigeriaanse scammer, waar een paar mensen in trapte en een paar anderen hem zaten te verdedigen!
Hij vroeg om een gratis Nikon digitale spiegelreflexcamera. En op een gegeven moment waren het zelfs 2 specifieke modellen waar hij eentje gratis van wilde hebben!
2 lui wilden deze arme drommel er mee helpen.
Met wat navraag en wat speurwerk bleek hij volgens zijn Facebook account bij één of andere "rijkdomsorganisatie" te werken in het Midden-Oosten.
Ja maar hij beweerde al 7 jaar niet meer te werken en wilde nu met fotografie beginnen!En hij woonde in Nigeria.
2 lui bleven er op hameren dat ik een racist was omdat ik hem een scammer noemde!
Yup, pas toen ik zo'n voorbeeld uittypte, trok 1 van de aanbieders zich terug. De ander bood ook nog aan een lens, flitser en ZELFS een draagriempje op te sturen, mits hij wel vooraf de bezorgkosten over zou maken!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe dom kan een mens zijn...
Iedereen weet toch die scam met een of andere Nigeriaanse prins? Dan moet er al meteen een belletje rinkelen als het toevallig weer een nigeriaan was.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, pas toen ik zo'n voorbeeld uittypte, trok 1 van de aanbieders zich terug. De ander bood ook nog aan een lens, flitser en ZELFS een draagriempje op te sturen, mits hij wel vooraf de bezorgkosten over zou maken!
quote:Yes thank you so much sir. Now if I could have your accountnumbah, IBAN and also pincode I will make sure you got it instantly
Oddahwise, wheee iz yah closest Westahn Unian?
Hehehe idd!quote:
Gewoon deze link sturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe idd!
Ja 1 van degenen die de scammer verdedigde (en mij een racist noemde) was zelf ook een Nigeriaan, en de ander was een Nederlander. Die bleef maar over racisme gillen!
"NERGENS staat dat hij de camera GRATIS wil hebben! Die conclusie trek je zelf! Je bent een racist!"
- "Uh, in de vraag staat het vrij duidelijk, en hij heeft het zojuist ook nog eens in zeer duidelijke bewoordingen herhaald dat hij een gratis exemplaar wil."
"Dan nog! Wie weet wil hij oprecht een fotografie bedrijfje opstarten, racist!"
- "Uh, hij zegt 7 jaar niet gewerkt te hebben, maar op zijn Facebook werkt hij in het Midden-Oosten bij een rijkdomsinstantie, wat dat ook moge zijn. Sowieso is het een beetje raar om publiekelijk om gratis fotoapparatuur te vragen, zéker als Nigeriaan zijnde. Je hebt nog nooit ervaring gehad met Nigeriaanse praktijken?"
"Dus ALLE Nigerianen zijn oplichters? RACIST!!!"
- "Nee, maar de meeste oplichters zijn wel Nigeriaan, en ervaring maakt je niet automatisch een racist."
Toen begon iemand er over dat Nigeriaan geen ras is en je dus ook geen racist kon zijn, maar toen had ik het weer over dat je dat tegen het OM moet zeggen die Wilders aanklaagt over zijn Marokkanen-opmerking.(Maar ik waardeerde zijn steun wel.)
Mijn hoop in de mensheid is verloren. Je mag niks meer zeggen over zwarte mensen, homo's, transgenders, zwarte piet, dwergen en aliens want alles wat je zegt wordt omgedraaid in racisme, seksisme, of discriminatie. Ik mis de tijd dat we nog lekker alles mochten zeggen zonder dat er consequenties aan vast zaten. Waarom neemt iedereen het zo serieus tegenwoordig?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe idd!
Ja 1 van degenen die de scammer verdedigde (en mij een racist noemde) was zelf ook een Nigeriaan, en de ander was een Nederlander. Die bleef maar over racisme gillen!
"NERGENS staat dat hij de camera GRATIS wil hebben! Die conclusie trek je zelf! Je bent een racist!"
- "Uh, in de vraag staat het vrij duidelijk, en hij heeft het zojuist ook nog eens in zeer duidelijke bewoordingen herhaald dat hij een gratis exemplaar wil."
"Dan nog! Wie weet wil hij oprecht een fotografie bedrijfje opstarten, racist!"
- "Uh, hij zegt 7 jaar niet gewerkt te hebben, maar op zijn Facebook werkt hij in het Midden-Oosten bij een rijkdomsinstantie, wat dat ook moge zijn. Sowieso is het een beetje raar om publiekelijk om gratis fotoapparatuur te vragen, zéker als Nigeriaan zijnde. Je hebt nog nooit ervaring gehad met Nigeriaanse praktijken?"
"Dus ALLE Nigerianen zijn oplichters? RACIST!!!"
- "Nee, maar de meeste oplichters zijn wel Nigeriaan, en ervaring maakt je niet automatisch een racist."
Toen begon iemand er over dat Nigeriaan geen ras is en je dus ook geen racist kon zijn, maar toen had ik het weer over dat je dat tegen het OM moet zeggen die Wilders aanklaagt over zijn Marokkanen-opmerking.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon deze link sturen.![]()
Hoef jij niets uit te leggen en kunnen zij zich inlezen.
Beetje hetzelfde als die US Army scammers.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell, ik heb ook best regelmatig waarschuwing van providers en volgens mij zelfs iets van de Amerikaanse overheid gezien van: "A Nigerian prince? Not likely!"
Ow, en op een andere site, dat als iemand om geld vroeg voor een operatie en dat diegene dan in Nigeria blijkt te zitten: niet in trappen!En dan ben IK een racist!
quote:Yeah I was supposed to be home right now, but I am Army Intelligence undercover in Afghanistan.
quote:Hmmmmmmmmmm okay then... And your CO doesn't mind you sharing that information with me? I mean, OPSEC and all?
quote:-.............. What's OPSEC?
Ik vond dat best lolligquote:Yeah uhm..I kinda need your help. My weapon discharged and now a civillian died. I've been charged with treason because I lost my ID, and they put me in the brig. I am not supposed to be in contact with anyone *kuch*advocaat, die mag altijd. *kuch* so as my phone was taken from me I got my friend's phone.
Een van de vele meestertracksquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn hoop in de mensheid is verloren. Je mag niks meer zeggen over zwarte mensen, homo's, transgenders, zwarte piet, dwergen en aliens want alles wat je zegt wordt omgedraaid in racisme, seksisme, of discriminatie. Ik mis de tijd dat we nog lekker alles mochten zeggen zonder dat er consequenties aan vast zaten. Waarom neemt iedereen het zo serieus tegenwoordig?
Sorry, moest ik even kwijt maar zulke onzin die in jouw reactie geciteerd werd van de andere mensen is typisch zo'n geval dat mensen aan hoge selectieve verontwaardiging lijden.
Het is officieel: We zijn gedoemd. Het is zo ongelooflijk doorgeslagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer is gebaseerd op meerdere dingen die toen in het nieuws zijn geweest.
o.a. dat 2 mannen een grapje via Whatsapp naar elkaar stuurden over een dame die op dat moment een toespraak hield. Een andere bezoekster die op dat moment achter hen zat en dat grapje mee kon lezen, vond het enorm seksistisch en zocht uit waar deze mannen werkten.
Ze nam contact op met het bedrijf en eiste hun ontslag........en die kregen die 2 heren toen ook, zonder de kans te krijgen zich te verdedigen!
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als die US Army scammers.
Had ik er laatst eentje van.
[..]
[..]
[..]
Niets verbaast mij meer. Nu die ene Kardashian gelobbyd heeft voor een 60+-jarige vrouw die in de gevangenis zat wegens een klein drugsdelictje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn hoop in de mensheid is verloren. Je mag niks meer zeggen over zwarte mensen, homo's, transgenders, zwarte piet, dwergen en aliens want alles wat je zegt wordt omgedraaid in racisme, seksisme, of discriminatie. Ik mis de tijd dat we nog lekker alles mochten zeggen zonder dat er consequenties aan vast zaten. Waarom neemt iedereen het zo serieus tegenwoordig?
Sorry, moest ik even kwijt maar zulke onzin die in jouw reactie geciteerd werd van de andere mensen is typisch zo'n geval dat mensen aan hoge selectieve verontwaardiging lijden.
Ken je Thunderf00t?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is officieel: We zijn gedoemd. Het is zo ongelooflijk doorgeslagen.
Ik vind het best wel treurig als je daarvoor valt eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Mijn vrouw vertelde me net ook weer iets over Nigeriaanse scammers in haar land; zit je op een datingsite, krijg je een foto te zien van een hunk van een kerel die ook nog eens een Nigeriaanse prins is of whatever.
Hij wil naar je toe komen om met je te trouwen of zo, maar hij heeft eerst geld nodig voor het papierwerk, bla bla bla, maar hij is wel schathemeltjerijk, maar kan het geld niet wisselen om die dingen te betalen.
Je betaalt allerlei kleine bedragjes en uiteindelijk neemt hij zogenaamd het vliegtuig.
En dan staat hij daar op het vliegveld, aar je op hem staat te wachten....maar o jee: hij komt de douane niet voorbij! Hij heeft een koffer vol geld bij zich wat hij niet kan wisselen bij de douane.
Of je even via Western Union een idioot hoog bedrag over wil maken. Daarna kan deze prins je eindelijk in zijn armen sluiten en jou schathemeltjerijk maken!
Uiteraard is dat niet zijn echte foto en staat hij op dat moment ook niet echt op het vliegveld, maar is-ie nog steeds lekker in eigen land en ben jij slechts 1 van de honderden die hij op dat moment aan het afzetten is op deze manier!
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je Thunderf00t?
Enorm goede Youtube channel.
Hebben ze ook bij hem geprobeerd!Hij is een nucleaire wetenschapper en werkt in een kerncentrale.
Zijn baas riep hem een keer bij zich: "Een stel dames hebben een klacht over je ingediend over iets wat je op je Youtube kanaal gezegd zou hebben en ze willen nu dat ik je ontsla of zo?
Ja dat was alles. Wat sta je hier nou nog te lummelen man? Ga weer aan de slag!"
(Beetje gechargeerd natuurlijk.)
Kijk, zo hoort het. Geen gezeik, niet serieus nemen (tenzij je echt een misdaad tegen de dames in kwestie hebt gepleegd maar dat is niet aan de orde hier).quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je Thunderf00t?
Enorm goede Youtube channel.
Hebben ze ook bij hem geprobeerd!Hij is een nucleaire wetenschapper en werkt in een kerncentrale.
Zijn baas riep hem een keer bij zich: "Een stel dames hebben een klacht over je ingediend over iets wat je op je Youtube kanaal gezegd zou hebben en ze willen nu dat ik je ontsla of zo?
Ja dat was alles. Wat sta je hier nou nog te lummelen man? Ga weer aan de slag!"
(Beetje gechargeerd natuurlijk.)
Da’s best triest ja ..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het best wel treurig als je daarvoor valt eigenlijk
Het verbaast je hoeveel domme mensen op deze planeet rondlopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het verbaast je hoeveel domme mensen op deze planeet rondlopen.
Het is ook schandalig dat er mensen zijn die dat doen, maar aan de andere kant vind ik ook dat die mensen (de armen in dit geval) ook een beetje voor zichzelf kunnen denken en het zelf ook moeten beoordelen als potentiële scam.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:50 schreef ToT het volgende:
Serieus, als je echt rijk wil worden moet je arme mensen in ontwikkelingslanden valse hoop geven.Je klopt hen zo de allerlaatste centen die ze KEIhard nodig hebben om te overleven, uit hun zakken.
Zo. Even een paar straaljagers van een paar miljard per stuk doneren. Die organisatie baadde wel in het geld zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]In de wijk waar mijn vrouw vandaan komt: was een "stichting" die een paar toen op z'n rekening zou hebben staan. Ze kwamen in die wijk om te kijken hoe arm de mensen daar waren en hoe ze het geld konden verdelen.
De aller armsten konden zich voor een paar euro per persoon bij hen inschrijven om geld te ontvangen. Daarna zouden ze terug gaan naar Manila om vervolgens uit te zoeken welke van de ingeschreven mensen het meeste recht op geld hadden, en zo zouden ze het dan verdelen.
Zowel zij als ik hadden meteen door dat het een scam was (ze vertelde het me via Facebook) en ik heb die "stichting" opgezocht; ze waren ONDER ANDERE de hoofdsponsor van de luchtmacht en hadden (volgens een zelfgeprint certificaat) meerdere straaljagers aan het leger gedoneerd.![]()
![]()
Mja uiteraard kreeg niemand die hen geld gegeven had ook maar ene cent terug!
Mevrouw ToT probeerde nog een aantal mensen te waarschuwen om geen geld aan die stichting te geven, maar ze werd zwaar afgesnauwd: "Je gunt ons dat geld gewoon niet! Jij bent jaloers!!!!"
Het is te treurig voor woorden eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:50 schreef ToT het volgende:
Serieus, als je echt rijk wil worden moet je arme mensen in ontwikkelingslanden valse hoop geven.Je klopt hen zo de allerlaatste centen die ze KEIhard nodig hebben om te overleven, uit hun zakken.
Klein wereldbeeld, te naïef, weinig scholing.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is ook schandalig dat er mensen zijn die dat doen, maar aan de andere kant vind ik ook dat die mensen (de armen in dit geval) ook een beetje voor zichzelf kunnen denken en het zelf ook moeten beoordelen als potentiële scam.
quote:20:02 : Adyashanti - Session 1: The Human Dilemma
20:04 : Atma - Intro
20:05 : Atma - Fortress Of The Mind
20:13 : Atma - Spiritualim And Love
20:21 : Atma - The Rise Of Overman
20:28 : RMB - Land Of The Rising Sun
20:32 : Spectrum - Assembler
20:39 : Darude vs. Robert Miles - Children Of The Sandstorm
20:45 : X-Men - Brain Damage
20:52 : X-Men - Warp
20:59 : Shpongle - Outer Shpongolia
21:05 : Shpongle - Dorset Perception
21:13 : U-Recken - Chandra
21:24 : DigiCult & Tropical Bleyage - Aradhana
21:31 : Electric Universe - The Prayer (Spirit Architect Remix)
21:36 : Juno Reactor - Mona Lisa Overdrive v2
21:40 : Juno Reactor - Angels And Men
21:47 : U-Recken - Africa Calling
21:58 : 1RedAntTearsDOWNempirestate.mp3
22:00 : Shiva Manas Puja - Sri Sri Ravi Shankar
22:09 : Talpa - Perfect Psychopath
22:19 : Da Boy Tommy - Mixmania 7 - Virtual Zone - Into Temptation.mp3
22:24 : Beat Hackers vs Michele Adamson - When The Lights Go Out (2010 Edit)
22:33 : U-Recken - Song of Seraphim
22:40 : Tropical Bleyage - Static (Pulsar & Thaihanu Remix)
22:47 : Starsys - Still Here
22:55 : Crucifix - Beetlejuice
22:58 : E-Mantra - Praying Forest
23:07 : Midi Rico - Explosions Wackier
23:11 : Agneton - In the heart of a dying star
23:15 : Goldenfinger - Have a Nice Day
23:21 : Agneton - The Hardest Dream Experience (feat. Goalien)
23:26 : Bitkit - Global Quest For Change
23:33 : Lennox - Reflections
23:39 : Naga - Supersonic
23:44 : Lotus - Hyperdrive
23:51 : Sirius - 7 completed
Trustenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Bedankt voor de 4 uur GOA, lieveen Shplonge verzoekje..ik ga zo slapen, morgen vroeg eruit, pff
Fijn weekend allemaal!
Slaap lekker Charlottequote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Bedankt voor de 4 uur GOA, lieveen Shplonge verzoekje..ik ga zo slapen, morgen vroeg eruit, pff
Fijn weekend allemaal!
brein in een aquarium. Of iets in die geest danquote:
Smakelijk, Eggsquote:Programma van vandaag
00:01 - 02:00 DJ Knokkels - Want Eggs Goa't Eten
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo. Even een paar straaljagers van een paar miljard per stuk doneren. Die organisatie baadde wel in het geld zeker![]()
![]()
Luchtmacht
F-5 Tiger S-211
UH-1H Huey MG-520
OV-10 Bronco BN-22
Een Huey
Maar ja... dat zijn ze dan. De drie vliegtuigen van de Fillipijnse luchtmacht
Sowieso.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klein wereldbeeld, te naïef, weinig scholing.
zweef je al?quote:
Waar ligt die armoede eigenlijk aan?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso.
Veel mensen daar denken dat alles buiten de Filipijnen Amerika is.
China en Rusland liggen in Amerika.
"Nederland? Waar ligt dat ergens in Amerika dan?"
En zodra je in Amerika woont, ben je automatisch meteen rijk!
Het moet nog een beetje inkicken, straks misschien nog wat meer pofjes doen. Maar de muziek is geweldigquote:
300 jaar Spaanse overheersing, veel natuurrampen, weinig rijkdommen in de grond (of niet de mogelijkheden het er uit te krijgen?) en een enorm lakse houding. Vaak van "Laat een ander mijn problemen maar opknappen."quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ligt die armoede eigenlijk aan?
Ik heb het gevoel dat veel natuurrampen in een land economisch gezien heel slecht is. Kijk maar naar Indonesië bijvoorbeeld, die ook leiden aan vulkaanuitbarstingen en aardbevingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
300 jaar Spaanse overheersing, veel natuurrampen, weinig rijkdommen in de grond (of niet de mogelijkheden het er uit te krijgen?) en een enorm lakse houding. Vaak van "Laat een ander mijn problemen maar opknappen."
Je werpt een stel kinderen en voedt ze op zodat ze jou later gaan onderhouden.
Hoe je hen tot die tijd zelf in leven houdt? Ehhhhh.....shit, nog niet zo ver doorgedacht.
Matulog na rin, ToTquote:
Maar dit is nu en Sense8 kun je terugkijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik twijfel heel erg wat te doen nu. De muziek is geweldig maar ik wil ook eigenlijk de finale van Sense8 kijken, een van mijn favoriete series
Benieuwd over de serie?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar dit is nu en Sense8 kun je terugkijken![]()
hmmmmmmmm........ nu raak ik benieuwd hoor
Over veel lagen gesprokenquote:
Blaze it brother, ik ben ook in zweefwereld nuquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:31 schreef EggsTC het volgende:
lekkerman, chillen op de bank met een J en dit op
cosmosisquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
Bohhh wat lekker deze muziek met een beetje THC erbij
https://en.wikipedia.org/(...),_revival_and_futurequote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Het is de meest ondergewaardeerde serie die ik ken. Het begint langzaam omdat je 8 hoofdpersonages hebt maar rond de helft van het eerste seizoen begint het een beetje los te komen en dan is de rest echt ultiem genot, qua verhaal, actie, character development en... alles eigenlijk
Helaas hebben ze het gecanceld na het 2e seizoen, en het had zo veel potentie. De finale is het allerlaatste wat we ervan zien, terwijl het idee van de serie met gemak voor nog 4 meer seizoenen verder kon gaan.
Echt zo zonde
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:34 schreef EggsTC het volgende:
Sirius is altijd garant voor lekker knalle
quote:
Ik ook, had ik nu nog maar wat Dieselquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
Manmanman, ik zit in ultieme genotmodus nu
Dit moet gemaakt zijn door stoners, dat kan niet andersquote:
Welke headset heb je?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik realiseer me net dat mijn headset dikke prima is![]()
Ik heb er geen zak verstand van maar het is een vrij simpele Logitech koptelefoon met USB-aansluitingquote:
Logitechquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb er geen zak verstand van maar het is een vrij simpele Logitech koptelefoon met USB-aansluiting
Je kan heel goed voelen hoe de muziek zich als het ware verplaatst van het linker- naar het rechteroor of andersom
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:57 schreef MTheBassman het volgende:
Op den duur hoor ik hem meisje zeggen
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
En het doet me bij deze hieraan denken
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
En de THC doet zijn/haar werk zeeeer goed![]()
![]()
![]()
THC WOEHEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga de THC aanvoer weer even bijvullen
Die vocal samplesquote:
Het is zo perfectquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vocal samples![]()
![]()
![]()
En die synth. En die rolling bass.. Ennenenenennnenenenenenen... en
quote:
quote:
Ja, ik moet mijn schoonheidsslaapje nog doen. Is heel hard nodigquote:
Nee, een te grote Middeleeuwse konttrompetquote:
OKquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, een te grote Middeleeuwse konttrompet
Een gitaar en twee toeters en een fluit want ik ben bijna jarig en de vlag die hangt niet uitquote:
Nope.15 secondenquote:
Orbital is wel episch natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:55 schreef sig000 het volgende:
Ah een nieuwe.
Orbital heb ik weleens beter gehoord dan die hiervoor
Gaerne gedraaidquote:
Sloap zequote:Op zaterdag 9 juni 2018 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaerne gedraaid![]()
* knokkels duikt zijn meurbaal in![]()
Goed bezig nog maar ruim 950 te gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Best wat werk zo'n Top1000 maken
Ik zit nu op 43 liedjes
Mja, heb ook relatief weinig tijd... dus het gaat bij beetjesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goed bezig nog maar ruim 950 te gaan
* knokkels wears his sunglasses at nightquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels wears his sunglasses at night
en nu koffie. Terstond *tril*
møning cafca![]()
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga mezelf maar eens opkalefateren voor de bruiloft vandaag
* cafca is ook begonnen aan een top 1000quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Best wat werk zo'n Top1000 maken
Ik zit nu op 43 liedjes
Onbegonnen werk. Ik vind zoveel nummers goed om zulke uiteenlopende redenen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
* cafca is ook begonnen aan een top 1000
Ben ongeveer op 1/3....1400 nummers. Iets gaat er niet goed.
Dat wordt een top 5000quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
* cafca is ook begonnen aan een top 1000
Ben ongeveer op 1/3....1400 nummers. Iets gaat er niet goed.
Lijstjes zijn altijd leuk, ook al klopt er niks vanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt een top 5000![]()
Jullie zijn allemaal aangestoken met het lijstjesvirus. Ik vind het al bijna onmogelijk om mijn lijstje in te sturen voor de top2000 elk jaar. En dat is dan zelfs nog een ongewogen lijstje
Daar kan ik me beter in vinden dan een ranking van songs.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
het is ook onbegonnen werk
ik maak er dan denk ik ook gewoon een Oscar's 2000 mooiste liedjes van ofzo... zonder een volgorde
Ga je die ook draaien? Dus een uitzending van zo'n 5 minuten lang met alle 2000 liedjes tegelijk gedraaid, want geen volgorde?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
het is ook onbegonnen werk
ik maak er dan denk ik ook gewoon een Oscar's 2000 mooiste liedjes van ofzo... zonder een volgorde
Zo doe ik dat ook inderdaad. Volgorde is inderdaad bullshitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik me beter in vinden dan een ranking van songs.
Ik heb een Spotify lijst met 'Favorieten' waar in de loop der tijd zo'n 4.000 songs in terecht zijn gekomen.
Uiteraard vind ik daarbinnen de één beter dan de andere, maar om dat in een volgorde te zetten vind ik een zinloze, tijdverspillende bezigheid.
Lang leve de 'Shuffle' functie van Spotify, ik laat ook mezelf graag verrassen...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ga je die ook draaien? Dus een uitzending van zo'n 5 minuten lang met alle 2000 liedjes tegelijk gedraaid, want geen volgorde?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van een van de meest bizarre verjaardagen die ik ooit heb gehad.
Verjaardag van de dochter (22 jaar) van mijn vriendin eindigde in een “ vechtpartij” tussen de vader en zijn beste en waarbij o.a. de beste vriend zijn enkel breekt, dochter en schoonzoon slaags raken met haar vader. Zusje en moeder in tranen/paniek. 112 gebeld, ambulance en politie (6 man sterk). Ik had wat gedronken maar was op slag nuchter. Ik heb geprobeerd de gemoederen te temperen: daar waar nodig praten en troosten om mensen weer rustig te krijgen.
Daar moeten wat gesprekken gaan plaatsvinden.
Jezusquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van een van de meest bizarre verjaardagen die ik ooit heb gehad.
Verjaardag van de dochter (22 jaar) van mijn vriendin eindigde in een “ vechtpartij” tussen de vader en zijn beste en waarbij o.a. de beste vriend zijn enkel breekt, dochter en schoonzoon slaags raken met haar vader. Zusje en moeder in tranen/paniek. 112 gebeld, ambulance en politie (6 man sterk). Ik had wat gedronken maar was op slag nuchter. Ik heb geprobeerd de gemoederen te temperen: daar waar nodig praten en troosten om mensen weer rustig te krijgen.
* OscarMopperkont gaat even op zoek naar het krantenartikelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Heftig zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Slechte soap.... = pleonasmequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus
Klinkt als een slechte soapserie
Ik heb vandaag ook een verjaardag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Verjaardag van de dochter (22 jaar) van mijn vriendin eindigde in een “ vechtpartij” tussen de vader en zijn beste vriend waarbij o.a. de beste vriend zijn enkel breekt,
Uiteraard, want Twente...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vermoed zomaar dat er wat alcohol in het spel was.
Zo voelde het ook. Ik heb het vooral te doen met mijn vriendin en haar 2 dochters. De oudste heeft gezegd niet meer te willen terugkomen. Pfff wat een situatie.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus
Klinkt als een slechte soapserie
Als ik jou was, zou ik me er niet mee bemoeien. Wellicht alleen een luisterend oor zijn voor je vriendin. Maar verder héél ver van blijven, want voor je het weet vormen ze ineens één blok tegen jou en dan heb jij het gedaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo voelde het ook. Ik heb het vooral te doen met mijn vriendin en haar 2 dochters. De oudste heeft gezegd niet meer te willen terugkomen. Pfff wat een situatie.
Normaal is het heel gezellig. Maar de alcohol had gisterenavond een slechte invloed.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Heftig zeg.
Dat zijn geen verjaardagen waar je graag bent, of waar je volgende keer graag naartoe gaat.
Ik heb vannacht gedaan wat ik dacht dat ik moest doen. Maar nu is het aan hen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me er niet mee bemoeien. Wellicht alleen een luisterend oor zijn voor je vriendin. Maar verder héél ver van blijven, want voor je het weet vormen ze ineens één blok tegen jou en dan heb jij het gedaan.
Klinkt als een onvergetelijke gebeurtenis! Je bent er in ieder geval bij geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Verjaardag van de dochter (22 jaar) van mijn vriendin eindigde in een “ vechtpartij” tussen de vader en zijn beste vriend waarbij o.a. de beste vriend zijn enkel breekt, dochter en schoonzoon slaags raken met haar vader. Zusje en moeder in tranen/paniek. 112 gebeld, ambulance en politie (6 man sterk). Ik had wat gedronken maar was op slag nuchter. Ik heb geprobeerd de gemoederen te temperen: daar waar nodig praten en troosten om mensen weer rustig te krijgen.
Veel meer kon je ook niet doen...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedaan wat ik dacht dat ik moest doen. Maar nu is het aan hen.
Vervelend hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Normaal is het heel gezellig. Maar de alcohol had gisterenavond een slechte invloed.
Nee precies.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Veel meer kon je ook niet doen...
Hoe ben je er nu onder?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel dozen Schrobbeler nam jij volgende week ook al weer mee?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel dozen Schrobbeler nam jij volgende week ook al weer mee?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Kofferbak vol en gaan...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Kofferbak vol en gaan...
quote:
Eén laag petticoats minder dan maar voor jou...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goede weersvooruitzichten voor volgende week zaterdag. 23 graden, half bewolktMooi weer, teken ik voor.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén laag petticoats minder dan maar voor jou...
Ik bekijk net via de app de huidige wachttijden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Die laat ik thuis. Dat is handiger.
Ik zie dat we op dag zelf een tijdslot voor de Python kunnen reserveren in de app. Niet vergeten!
misschien maar een pak speelkaarten meenemen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bekijk net via de app de huidige wachttijden.
Ik pas wel op de tassen volgende week...
Laptop met speakers. Dan kan MM het wachtende volk wat vermakenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien maar een pak speelkaarten meenemen?
Max 50 minuten toch? Ik denk dat we vooraf moeten bedenken waar je echt in wil en die eerst doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laptop met speakers. Dan kan MM het wachtende volk wat vermaken
Ik ga echt niet 50 minuten in een rij staan voor een attractie die nog geen 2 minuten duurt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Max 50 minuten toch? Ik denk dat we vooraf moeten bedenken waar je echt in wil en die eerst doen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 50 minuten in een rij staan voor een attractie die nog geen 2 minuten duurt.
Oordopjes mee (laptop, mengpaneel en speakers gaat niet zonder de bolderkar van Melting) en u vindt mij wel weer ergens in de buurt.
Ik zal wel zwaaien...
Ik heb gisteren net mijn anus ook weer eens in de waterstofperoxide laten opkalefateren...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Goeeeedemorgen, net terug van tanden bleken![]()
Ik heb van de week nog mijn sterretje laten harsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren net mijn anus ook weer eens in de waterstofperoxide laten opkalefateren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog mijn sterretje laten harsen.Slim, want voor je het weet is je sterretje een scheur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een domme vraag (so be it dan...), maar hoe bleekt men tanden?quote:
Ach, het Anton Pieck Plein, Avonturendoolhof hebben geen wachttijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bleekgel en plasmalamp.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag (so be it dan...), maar hoe bleekt men tanden?
Ik ken wel polijsten bij de tandarts...
Symbolica is ECHT de moeite waard jongens, zeker doenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Symbolica 60 minuten wachttijd
Kan je in de tussen beter wat anders doen
Daar ga ik dan 3 keer in...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, het Anton Pieck Plein, Avonturendoolhof hebben geen wachttijden
Ja, met diepte interviews.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:24 schreef knokkels het volgende:
Wordt Radio49 vs Efteling nog gelivestreamd?
Nee, mensen die het vertikken om mee te gaan, krijgen niks te horen of te zien. Niet op de dag zelf en ook niet naderhand met foto's ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:24 schreef knokkels het volgende:
Wordt Radio49 vs Efteling nog gelivestreamd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |