SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president
- rafeiro
- ...?
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem. Lambo of Rekt
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:16 schreef brother52 het volgende:
Oh, er zit ook echt iemand doorheen te praten. Dacht dat het alleen in mijn hoofd was....
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Praat maar weer, net bij Shpongle moest je eigenlijk even je lip houden
kick rocks, shaddapayafacequote:
Soul Samadhiquote:
Ik ken de albums meestal niet, ik pick de gems.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Soul Samadhi![]()
Dat was overigens een verzoekje van jou die ik niet kende hoor
daarom pick ik ook charlotte3.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken de albums meestal niet, ik pick de gems.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Soul Samadhi![]()
Dat was overigens een verzoekje van jou die ik niet kende hoor
Zo doe ik het ook. Alleen ken ik de gems niet. Ik pick op gevoelquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken de albums meestal niet, ik pick de gems.
Symbolic, for your own consciousness.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Because I have no idea how to look at the face of the non-existent!
Ik ken Dune alleen als game, maar ik weet niet of dat hetzelfde is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldige films / miniseries!(Hoewel het voorbij gaan van de tijd niet echt mild er voor is geweest.)
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken Dune alleen als game, maar ik weet niet of dat hetzelfde is.
Gebaseerd op!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dune 2quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar maar dat was jij toch al?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:46 schreef EggsTC het volgende:
Je denkt toch niet dat ze echt god bedoelt ToTje.... het is een symboliek voor jezelf, jij.... bent god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Whehehe alright then!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:46 schreef EggsTC het volgende:
Je denkt toch niet dat ze echt god bedoelt ToTje.... het is een symboliek voor jezelf, jij.... bent god.
quote:
Klopt, die heb ik nog wel gespeeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]Iedereen kent Dune 2 of Dune 2000.
Maar Dune 1 ws echt heel anders, en had veel meer raakvlakken met de film en de boeken.
Wat is dat voor een vage vraag?quote:
Hey Eggs, 23:00quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 23:00 DJ Eggs - Friday Night Goa Fest
Pizza burgers hebben we gisteren gegeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:50 schreef EggsTC het volgende:
Ja dan gooi ik wel ff wat pizza burgers erin, + charlotte5 en livelink erin.
Die bodèm, ehhh.. isseh... ehh die kartonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Pizza burgers hebben we gisteren gegeten.
Smaakte helaas wel vrij lafjes, zelfs de Diavolo.
Ze vullen alleen niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:55 schreef livelink het volgende:
Pizza burgers. Een rare combinatie blijft dat. Maar best lekker
Dan heb je gewoon te weinig gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze vullen alleen niet.
Of heb ik dat probleem alleen?
Ik had die avond HONGER na die pizzaburgers
Oh, vier hapjes. Lekker voorgerecht. Wat heb je als hoofdgerecht?quote:
Ik had ze allemaal klaargemaakt en opgegeten.quote:
Dan moet je geen calzones meer nemen maar gewone pizza'squote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal klaargemaakt en opgegeten.
Maar ja ik wil ook een tweede pizza na een calzone. Dus misschien eet ik gewoon wel veel
Fixedquote:
Calzonesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je geen calzones meer nemen maar gewone pizza's
Ja dan heb ik dus hetzelfde probleem. Honger na de pizzaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je geen calzones meer nemen maar gewone pizza's
Oh my..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik moet afsluiten. De koelkast is net kapot gegaan, dus ik moet even wat schoonmaken en repareren.
Oeh succes.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik moet afsluiten. De koelkast is net kapot gegaan, dus ik moet even wat schoonmaken en repareren.
Ah ja, ik zat met deze in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Aum
quote:
Is het al helemaal af Knoks?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:42 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich ineens ernstig af of dit volume en het nieuwe huis wel een beetje matchen
Uit welke periode komt het huis ook al weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:42 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich ineens ernstig af of dit volume en het nieuwe huis wel een beetje matchen
Uit 1950, maar recentelijk is er flink gemoderniseerd.Zonnepanelen, maar die hebben vrij weinig met geluidsisolatie te maken. We hoorden de buren in ieder geval niet toen wij er waren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit welke periode komt het huis ook al weer?
Was geloof ik wel wat ouder he? Grote kans dat je buren je al snel niet zo heel lief meer zullen vinden.
Dan wil jij vast nog wel een beetje langer Eggs horenquote:
Wel echt genieten ditquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan wil jij vast nog wel een beetje langer Eggs horen![]()
Welkom terug
Goddelijke Goaquote:
Met TAKKE!quote:
Tijd om te relaxenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, eindelijk klaar met werk. Centjes weer binnengehaald, nu bieren en chillen
Hoe dom kan een mens zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef ToT het volgende:
Net ff dikke lol gehad over een Nigeriaanse scammer, waar een paar mensen in trapte en een paar anderen hem zaten te verdedigen!
Hij vroeg om een gratis Nikon digitale spiegelreflexcamera. En op een gegeven moment waren het zelfs 2 specifieke modellen waar hij eentje gratis van wilde hebben!
2 lui wilden deze arme drommel er mee helpen.
Met wat navraag en wat speurwerk bleek hij volgens zijn Facebook account bij één of andere "rijkdomsorganisatie" te werken in het Midden-Oosten.
Ja maar hij beweerde al 7 jaar niet meer te werken en wilde nu met fotografie beginnen!En hij woonde in Nigeria.
2 lui bleven er op hameren dat ik een racist was omdat ik hem een scammer noemde!
Die lui hadden een lopende rekening naar Nigeria zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef ToT het volgende:
Net ff dikke lol gehad over een Nigeriaanse scammer, waar een paar mensen in trapte en een paar anderen hem zaten te verdedigen!
Hij vroeg om een gratis Nikon digitale spiegelreflexcamera. En op een gegeven moment waren het zelfs 2 specifieke modellen waar hij eentje gratis van wilde hebben!
2 lui wilden deze arme drommel er mee helpen.
Met wat navraag en wat speurwerk bleek hij volgens zijn Facebook account bij één of andere "rijkdomsorganisatie" te werken in het Midden-Oosten.
Ja maar hij beweerde al 7 jaar niet meer te werken en wilde nu met fotografie beginnen!En hij woonde in Nigeria.
2 lui bleven er op hameren dat ik een racist was omdat ik hem een scammer noemde!
Yup, pas toen ik zo'n voorbeeld uittypte, trok 1 van de aanbieders zich terug. De ander bood ook nog aan een lens, flitser en ZELFS een draagriempje op te sturen, mits hij wel vooraf de bezorgkosten over zou maken!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe dom kan een mens zijn...
Iedereen weet toch die scam met een of andere Nigeriaanse prins? Dan moet er al meteen een belletje rinkelen als het toevallig weer een nigeriaan was.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, pas toen ik zo'n voorbeeld uittypte, trok 1 van de aanbieders zich terug. De ander bood ook nog aan een lens, flitser en ZELFS een draagriempje op te sturen, mits hij wel vooraf de bezorgkosten over zou maken!
quote:Yes thank you so much sir. Now if I could have your accountnumbah, IBAN and also pincode I will make sure you got it instantly
Oddahwise, wheee iz yah closest Westahn Unian?
Hehehe idd!quote:
Gewoon deze link sturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe idd!
Ja 1 van degenen die de scammer verdedigde (en mij een racist noemde) was zelf ook een Nigeriaan, en de ander was een Nederlander. Die bleef maar over racisme gillen!
"NERGENS staat dat hij de camera GRATIS wil hebben! Die conclusie trek je zelf! Je bent een racist!"
- "Uh, in de vraag staat het vrij duidelijk, en hij heeft het zojuist ook nog eens in zeer duidelijke bewoordingen herhaald dat hij een gratis exemplaar wil."
"Dan nog! Wie weet wil hij oprecht een fotografie bedrijfje opstarten, racist!"
- "Uh, hij zegt 7 jaar niet gewerkt te hebben, maar op zijn Facebook werkt hij in het Midden-Oosten bij een rijkdomsinstantie, wat dat ook moge zijn. Sowieso is het een beetje raar om publiekelijk om gratis fotoapparatuur te vragen, zéker als Nigeriaan zijnde. Je hebt nog nooit ervaring gehad met Nigeriaanse praktijken?"
"Dus ALLE Nigerianen zijn oplichters? RACIST!!!"
- "Nee, maar de meeste oplichters zijn wel Nigeriaan, en ervaring maakt je niet automatisch een racist."
Toen begon iemand er over dat Nigeriaan geen ras is en je dus ook geen racist kon zijn, maar toen had ik het weer over dat je dat tegen het OM moet zeggen die Wilders aanklaagt over zijn Marokkanen-opmerking.(Maar ik waardeerde zijn steun wel.)
Mijn hoop in de mensheid is verloren. Je mag niks meer zeggen over zwarte mensen, homo's, transgenders, zwarte piet, dwergen en aliens want alles wat je zegt wordt omgedraaid in racisme, seksisme, of discriminatie. Ik mis de tijd dat we nog lekker alles mochten zeggen zonder dat er consequenties aan vast zaten. Waarom neemt iedereen het zo serieus tegenwoordig?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe idd!
Ja 1 van degenen die de scammer verdedigde (en mij een racist noemde) was zelf ook een Nigeriaan, en de ander was een Nederlander. Die bleef maar over racisme gillen!
"NERGENS staat dat hij de camera GRATIS wil hebben! Die conclusie trek je zelf! Je bent een racist!"
- "Uh, in de vraag staat het vrij duidelijk, en hij heeft het zojuist ook nog eens in zeer duidelijke bewoordingen herhaald dat hij een gratis exemplaar wil."
"Dan nog! Wie weet wil hij oprecht een fotografie bedrijfje opstarten, racist!"
- "Uh, hij zegt 7 jaar niet gewerkt te hebben, maar op zijn Facebook werkt hij in het Midden-Oosten bij een rijkdomsinstantie, wat dat ook moge zijn. Sowieso is het een beetje raar om publiekelijk om gratis fotoapparatuur te vragen, zéker als Nigeriaan zijnde. Je hebt nog nooit ervaring gehad met Nigeriaanse praktijken?"
"Dus ALLE Nigerianen zijn oplichters? RACIST!!!"
- "Nee, maar de meeste oplichters zijn wel Nigeriaan, en ervaring maakt je niet automatisch een racist."
Toen begon iemand er over dat Nigeriaan geen ras is en je dus ook geen racist kon zijn, maar toen had ik het weer over dat je dat tegen het OM moet zeggen die Wilders aanklaagt over zijn Marokkanen-opmerking.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon deze link sturen.![]()
Hoef jij niets uit te leggen en kunnen zij zich inlezen.
Beetje hetzelfde als die US Army scammers.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell, ik heb ook best regelmatig waarschuwing van providers en volgens mij zelfs iets van de Amerikaanse overheid gezien van: "A Nigerian prince? Not likely!"
Ow, en op een andere site, dat als iemand om geld vroeg voor een operatie en dat diegene dan in Nigeria blijkt te zitten: niet in trappen!En dan ben IK een racist!
quote:Yeah I was supposed to be home right now, but I am Army Intelligence undercover in Afghanistan.
quote:Hmmmmmmmmmm okay then... And your CO doesn't mind you sharing that information with me? I mean, OPSEC and all?
quote:-.............. What's OPSEC?
Ik vond dat best lolligquote:Yeah uhm..I kinda need your help. My weapon discharged and now a civillian died. I've been charged with treason because I lost my ID, and they put me in the brig. I am not supposed to be in contact with anyone *kuch*advocaat, die mag altijd. *kuch* so as my phone was taken from me I got my friend's phone.
Een van de vele meestertracksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |