Weet eigenlijk niet of de regel van eerst borg dokken voordat je daar naar binnen gaat nog geld.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:48 schreef chufi het volgende:
Silvio vroeg hoe laat het was en gelijk een SL.
Die gast wil gewoon ze snel mogelijk zn 24 uur aanvragen
Slakken en gefilterd vijver-water voor iedereen, ik betaal!quote:
Dat zou dan wel heel dom weggegooid geld zijn van die gastquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of de regel van eerst borg dokken voordat je daar naar binnen gaat nog geld.
Daarom.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel dom weggegooid geld zijn van die gast
Nog niemand over een borg gehoord..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of de regel van eerst borg dokken voordat je daar naar binnen gaat nog geld.
Hij miept continue over zijn 24 uur en dat hij weg wilt, gekke schreeuwers aan het hek of nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid cossies
Silvio morgen echt naar huis ?
StreamLock in Crailo
en regen .
zn moeder !!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel dom weggegooid geld zijn van die gast
Misschien hebben ze dat al laten varen omdat ze zo meer deelnemers kunnen overhalen om mee te doen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slakken en gefilterd vijver-water voor iedereen, ik betaal!
Dit is de hangmat van Mike!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen de 'mannetjes' op het terrein waren voor de nieuwe camera kwam de tent een paar keer in beeld
[ afbeelding ]
Mmm, vreemd. Nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen de 'mannetjes' op het terrein waren voor de nieuwe camera kwam de tent een paar keer in beeld
[ afbeelding ]
Zo te zien inderdaad dus hangmat/ s;aap plek Mike.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja!! Ook dat nogquote:
In UTO 1 hoorde je ze er de laatste tijd ook niet meer over.. Gabs hoorde ik ooit iets zeggen dat de borg niet gold voor haar .. blabla Zo zullen er wel meer binnen zijn gekomen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat al laten varen omdat ze zo meer deelnemers kunnen overhalen om mee te doen.
das niet de wc!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel! Mike heeft er een plastic overheen gehangenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry maar dit is echt niet de hangmat van Mike
[ afbeelding ]
Jawel, check stream 1 maar, dat is het doorzichtig plastic ding waar hij zijn hangmat heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry maar dit is echt niet de hangmat van Mike
[ afbeelding ]
Dit is de hangmat van Mikequote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel! Mike heeft er een plastic overheen gehangen
yummie, de slakken zijn wel extra slijmerig, he? dat geeft een extra dimensie aan het etenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slakken en gefilterd vijver-water voor iedereen, ik betaal!
Dat willen mensen hier maar niet geloven.quote:
Ja. Dat is dezelfde als van die andere foto...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit is de hangmat van Mikemet die van Christel er vlakbij
[ afbeelding ]
Zuur wijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krissie ; ik hoop niet dat iedereen
steeds gaat liggen als het regent..
steeds ook ... .koekoek
Uiteraard! Vanmiddag tik ik nog zo'n lekkere modderige vis uit de vijver dus neem ruimquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:56 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
yummie, de slakken zijn wel extra slijmerig, he? dat geeft een extra dimensie aan het eten
Echt hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat is dezelfde als van die andere foto...
Die van Christel hangt inmiddels in de tent te drogen ...ze was hem even vergeten...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit is de hangmat van Mikemet die van Christel er vlakbij
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Die van Christel hangt inmiddels in de tent te drogen ...ze was hem even vergeten...
Ze denken ook echt na hequote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Die van Christel hangt inmiddels in de tent te drogen ...ze was hem even vergeten...
het is echt hetzelde.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij toch iets heel anders en op een andere plaats
(maar ik heb het richtinggevoel van een konijn hoor...)
ik denk verhip dat jullie nog gelijk hebben ookquote:
Niet gaan slapen he Struisquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dat geluid van de regen op je tentje
rustgevend
yupquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dat geluid van de regen op je tentje
rustgevend
Geeft niet,jij was zo stellig dat ik zelfs ging twijfelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk verhip dat jullie nog gelijk hebben ook
wat een oen voel ik me nu...........
SORRY !!!!!
nee, stom van mij, dacht echt dat ze 'achterkant' van de 'tent' in een punt uitliep, zag nu dat het vertekende door de boomquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geeft niet,jij was zo stellig dat ik zelfs ging twijfelen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, stom van mij, dacht echt dat ze 'achterkant' van de 'tent' in een punt uitliep, zag nu dat het vertekende door de boom
Die heeft vast Asterix gelezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:07 schreef Jian het volgende:
Kan die Adriaantje nog slapper ouwehoeren. Die jongen verkoopt alleen maar dooddoeners
Vermoeiend wijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:08 schreef mazaru het volgende:
Christel vind dat Adriaan niet zijn eigen gedachtegang mag hebben. Hij moet denken zoals zij denkt
ik mag haar wel. Maar ze moet haar mening niet zo opdringen aan mensen die anders denkenquote:
ripquote:
Ja zo ken ik ook elke morgen om 06:00 opstaan.quote:
Ze doet me een Waaif denken en ook een beetje aan Linda.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik mag haar wel. Maar ze moet haar mening niet zo opdringen aan mensen die anders denken
Dank je. Nou komt mijn boterham naar bovenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze doet me een Waaif denken en ook een beetje aan Linda.
Ben je aan het spiegelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik mag haar wel. Maar ze moet haar mening niet zo opdringen aan mensen die anders denken
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slock
ff een muziekje dan maar
o wacht we zijn dr weer
Utopia is gewoon Goede Tijden Slechte Tijden...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:16 schreef Jian het volgende:
Er gaan hele slechte tijden aankomen, maar er kunnen ook goede tijden aankomen. Wat een wijsheid
maar die hebben geen SL'squote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Utopia is gewoon Goede Tijden Slechte Tijden...
Rare snuiter, maar mag hem wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:17 schreef mazaru het volgende:
Brandon heeft last van de zon?
[ afbeelding ]
Die is straks helemaal van slag af door zijn biologische klok, vertelde hij van de week.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:20 schreef mazaru het volgende:
De beste oplossing met dat weer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:20 schreef houdjemond het volgende:
Ik zei net "conjo" in real life. Tijd om af te kicken
Wie is Joke?quote:
Zolang je geen lieffie zegt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:20 schreef houdjemond het volgende:
Ik zei net "conjo" in real life. Tijd om af te kicken
Wie is Joke?quote:
quote:
oh, die gek van astro tvquote:
Dat is wel weer schattig.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:24 schreef espri het volgende:
[..]Dit zei ik laatst zomaar tegen mn man
![]()
Hij volgt het gelukkig niet
Zal wel over Adriaan gaan. Ze maakte zich kwaad dat hij het anders ziet dan hijquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krissie ; o god kan niet eens die stem horen
? over wie
en de puree en de brocollie van gister was heurluk
thuis zou ze dat nooit kopen
puree..
regen regen overal regen
Dat zei ze toen Adriaan weg liep.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krissie ; o god kan niet eens die stem horen
? over wie
en de puree en de brocollie van gister was heurluk
puree..
regen regen overal regen
Niets dan de waarheidquote:
Ik verstond dat ook. dacht ook even wie bedoelt ze.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[b]krissie ; o god kan niet eens die stem horen
? over wie
[/b] en de puree en de brocollie van gister was heurluk
puree..
regen regen overal regen
gfmg;mg'gfml»óç»quote:
Sanne! I'm not your mummy..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hey moeders .. of sanne dat niet meer wil gaan zeggen
krissie vnd het zo stom
Nu in het Nederlands graag........We zijn op een Nederlands forum, graag begrijpend Nederlands.....Dank.quote:
Ik denk dat jij gelijk hebt...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik verstond dat ook. dacht ook even wie bedoelt ze.
Maar ze kan ook DE stem bedoelen, dat ze die niet hoort door de regen
Prolke hofel kadedanse snufel?quote:
hij doet zn bestquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands graag........We zijn op een Nederlands forum, graag begrijpend Nederlands.....Dank.
Okay, dat wist ik niet.............Dank struis...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sanne! I'm not your mummy..
Cause if I were in your blood
You wouldn't be so ugly
Alleen met mayo.quote:
die pleurt gelijk in gebed van schrikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sanne! I'm not your mummy..
Cause if I were in your blood
You wouldn't be so ugly
Ze gaat zo een spreekbeurt over een psalm houden geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die pleurt gelijk in gebed van schrik
Dat is ongeveer net zo matig als dat je moet uitleggen dat je sarcastisch wasquote:
Dat is een beetje jouw probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo matig als dat je moet uitleggen dat je sarcastisch was
Klopt helemaal.Maar toch vind ik iedereen lief.quote:
Nou ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Maar toch vind ik iedereen lief.
En gaat gelijk raaskallen.quote:
Meteen klagen, maar uit de bewoording haal ik uit dat hij optyft........quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Maar toch vind ik iedereen lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh lkkrquote:
Wou het net zeggen.....Optyfen...........quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:44 schreef AnneliesvdB het volgende:
Daaaag Silvio!!! van mij hoef je die 24 uur niet vol te maken heur.... doe maar handjes geven en huggies geven en dan die poort uit!
Met bloed, zweet en traneeeeeeen, zei ik ROT HIER NOU MAAR OOOOOP!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:44 schreef AnneliesvdB het volgende:
Daaaag Silvio!!! van mij hoef je die 24 uur niet vol te maken heur.... doe maar handjes geven en huggies geven en dan die poort uit!
Zie en hoor haar niet janken hoor...........quote:
tevens volkslied van probleemwijken.quote:
Te lief vind ik................quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind Christel harstikke lief voor die Sylvio nu
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Met bloed, zweet en traneeeeeeen, zei ik ROT HIER NOU MAAR OOOOOP!
Is niks, word niks en was niks.................quote:
Ik zocht mijn telefoon al want dat is mijn beltoonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:46 schreef MacDeMarco het volgende:
een van de bewoners floot twisted nerve
toch onder de pelarinaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie en hoor haar niet janken hoor...........
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zocht mijn telefoon al want dat is mijn beltoon
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Met bloed, zweet en traneeeeeeen, zei ik ROT HIER NOU MAAR OOOOOP!
Ja hallooooo we kijken al zoveel naar de bomen, als iedereen ook nog eens uit utopia vertrekt, zien we niets anders meer. Sta me bij!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:48 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik die Silvio wel een van de verstandigste daar. Hij gaat weg en de rest van die stakkers blijft daar hangen en waarvoor; roem, bekendheid, jezelf leren kennen, wat?
heb je de erdbeeren gezien?quote:
Waarom 24 uur nog meer afzien..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:48 schreef Yaksa het volgende:
Silvio gaat nog 24 uur genieten, morgen naar huis.
Verstandig?..............Het was ook een verstandige keuze van hem om erin te gaan zeker?...........Niet scherp vandaag Jian?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:48 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik die Silvio wel een van de verstandigste daar. Hij gaat weg en de rest van die stakkers blijft daar hangen en waarvoor; roem, bekendheid, jezelf leren kennen, wat?
wtf is datquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:50 schreef AnneliesvdB het volgende:
45 euro voor een tuttie..... TUTTIE???? whahaha
Hij is waarschijnlijk gedwongen door zn moederquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verstandig?..............Het was ook een verstandige keuze van hem om erin te gaan zeker?...........Niet scherp vandaag Jian?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]?? die spoiler, das jammer he, nu blijft het een geheim wat daar staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als utopia 1 moeten ze toch een bedrag betalen afhankelijk van inkomen om te voorkomen dat ze zomaar weggaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:49 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja hallooooo we kijken al zoveel naar de bomen, als iedereen ook nog eens uit utopia vertrekt, zien we niets anders meer. Sta me bij!
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Silvo gaat weg. Met dit weer kan je geen wiet kweken buiten
zal wel weer een bak aardbeien zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:52 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
?? die spoiler, das jammer he, nu blijft het een geheim wat daar staat.
Ja inderdaad, ik snap niet dat dat nu niet meer is. hadden ze er gewoon weer in kunnen brengen imo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
net als utopia 1 moeten ze toch een bedrag betalen afhankelijk van inkomen om te voorkomen dat ze zomaar weggaan?
Een beetje te laat.Stekjes zou nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Teletubbiequote:
Je spoilers werken niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:53 schreef mario390 het volgende:
wat es met der beeldicontje hier? werkt niet
Wat een charmante vent zit er toch he! Ik zou er zo over denken om even op visite te gaan... man man man.quote:
hij had het net uitgelegd. Fopspeen was tut en tuttie was het knuffeltje waarvan hij een van de twee had meegenomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:51 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
een fopspeentje (voor de babytjes), maar ineens noemen ze het allemaal een tuttie!
Staan in een kassie.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beetje te laat.Stekjes zou nog wel kunnen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:23 schreef mazaru het volgende:
Raindrops keep faliing on my tent...![]()
[ afbeelding ]
Alle kampers zijn dus wiettelers................Ik heb ook 20 plantages joh...........kicken man.....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:52 schreef Amphorapotje het volgende:
oooooooow haha ja dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:54 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
hij had het net uitgelegd. Fopspeen was tut en tuttie was het knuffeltje waarvan hij een van de twee had meegenomen.
kamperquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alle kampers zijn dus wiettelers................Ik heb ook 20 plantages joh...........kicken man............
Vooroordelen........
Niet allemaal hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alle kampers zijn dus wiettelers................Ik heb ook 20 plantages joh...........kicken man............
Vooroordelen........
Dramamuziekje eronder en je hebt al 10 minuten tv............quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
silvio gaat het thuis volgen de streams
Adrian vraagt zich af hoe ze hiervan tv kunnen maken
Goed bezig.quote:
Mwah, hij heeft mij wel een klein beetje vermaakt. Nu moeten we het hebben van de hilarische Adriaan en jolige Brandonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verstandig?..............Het was ook een verstandige keuze van hem om erin te gaan zeker?...........Niet scherp vandaag Jian?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:55 schreef mario390 het volgende:
Ga die aardbeien eens ergens anders posten ...SennaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Van oorsprong ja..............Iets mis mee?quote:
Een beetje kamper heeft tegenwoordig een XTC lab.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooroordelen........
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:55 schreef mario390 het volgende:
Wat zijn die aardbeien nu van meerwaarde?............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
lijkt meer op een pretcondoom, iets wat hij eerder had moeten doenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Daar zit je dan met een gele vuilniszak over je heen
Vermaakt met pitten bedoel je, of bedoel je zijn babygejank?..............quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft mij wel een klein beetje vermaakt. Nu moeten we het hebben van de hilarische Adriaan en jolige Brandon
Ik blijf achter...............quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beetje kamper heeft tegenwoordig een XTC lab.
Das Oostenrijkse wietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zijn die aardbeien nu van meerwaarde?............
zijn lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zijn die aardbeien nu van meerwaarde?............
Denk dat die nu ook wel opgetrommeld word om klaar te gaan staan..............Misschien komen de twins er wel in........Twee tegelijk.....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef MacDeMarco het volgende:
ik verwacht wel gelijk een nieuwe bewoner
Als je een kamper als vriend hebt, heb je een vriend voor het levenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ken kampers voornamelijk uit de paardenhandel.Geweldige mensen,altijd eerlijk.
Ik post hier toch ook geen lekker naakt wijf neer, die zijn ook lekker............quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ken kampers voornamelijk uit de paardenhandel.Geweldige mensen,altijd eerlijk.
Wat een sukkel...zal mama blij mee zijnquote:
was nur das ik zeigenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik post hier toch ook geen lekker naakt wijf neer, die zijn ook lekker............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |