Weet eigenlijk niet of de regel van eerst borg dokken voordat je daar naar binnen gaat nog geld.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:48 schreef chufi het volgende:
Silvio vroeg hoe laat het was en gelijk een SL.
Die gast wil gewoon ze snel mogelijk zn 24 uur aanvragen
Slakken en gefilterd vijver-water voor iedereen, ik betaal!quote:
Dat zou dan wel heel dom weggegooid geld zijn van die gastquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of de regel van eerst borg dokken voordat je daar naar binnen gaat nog geld.
Daarom.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel dom weggegooid geld zijn van die gast
Nog niemand over een borg gehoord..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of de regel van eerst borg dokken voordat je daar naar binnen gaat nog geld.
Hij miept continue over zijn 24 uur en dat hij weg wilt, gekke schreeuwers aan het hek of nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid cossies
Silvio morgen echt naar huis ?
StreamLock in Crailo
en regen .
zn moeder !!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel dom weggegooid geld zijn van die gast
Misschien hebben ze dat al laten varen omdat ze zo meer deelnemers kunnen overhalen om mee te doen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slakken en gefilterd vijver-water voor iedereen, ik betaal!
Dit is de hangmat van Mike!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen de 'mannetjes' op het terrein waren voor de nieuwe camera kwam de tent een paar keer in beeld
[ afbeelding ]
Mmm, vreemd. Nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen de 'mannetjes' op het terrein waren voor de nieuwe camera kwam de tent een paar keer in beeld
[ afbeelding ]
Zo te zien inderdaad dus hangmat/ s;aap plek Mike.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja!! Ook dat nogquote:
In UTO 1 hoorde je ze er de laatste tijd ook niet meer over.. Gabs hoorde ik ooit iets zeggen dat de borg niet gold voor haar .. blabla Zo zullen er wel meer binnen zijn gekomen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat al laten varen omdat ze zo meer deelnemers kunnen overhalen om mee te doen.
das niet de wc!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel! Mike heeft er een plastic overheen gehangenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry maar dit is echt niet de hangmat van Mike
[ afbeelding ]
Jawel, check stream 1 maar, dat is het doorzichtig plastic ding waar hij zijn hangmat heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry maar dit is echt niet de hangmat van Mike
[ afbeelding ]
Dit is de hangmat van Mikequote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel! Mike heeft er een plastic overheen gehangen
yummie, de slakken zijn wel extra slijmerig, he? dat geeft een extra dimensie aan het etenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slakken en gefilterd vijver-water voor iedereen, ik betaal!
Dat willen mensen hier maar niet geloven.quote:
Ja. Dat is dezelfde als van die andere foto...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit is de hangmat van Mikemet die van Christel er vlakbij
[ afbeelding ]
Zuur wijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krissie ; ik hoop niet dat iedereen
steeds gaat liggen als het regent..
steeds ook ... .koekoek
Uiteraard! Vanmiddag tik ik nog zo'n lekkere modderige vis uit de vijver dus neem ruimquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:56 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
yummie, de slakken zijn wel extra slijmerig, he? dat geeft een extra dimensie aan het eten
Echt hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat is dezelfde als van die andere foto...
Die van Christel hangt inmiddels in de tent te drogen ...ze was hem even vergeten...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit is de hangmat van Mikemet die van Christel er vlakbij
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Die van Christel hangt inmiddels in de tent te drogen ...ze was hem even vergeten...
Ze denken ook echt na hequote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Die van Christel hangt inmiddels in de tent te drogen ...ze was hem even vergeten...
het is echt hetzelde.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij toch iets heel anders en op een andere plaats
(maar ik heb het richtinggevoel van een konijn hoor...)
ik denk verhip dat jullie nog gelijk hebben ookquote:
Niet gaan slapen he Struisquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dat geluid van de regen op je tentje
rustgevend
yupquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dat geluid van de regen op je tentje
rustgevend
Geeft niet,jij was zo stellig dat ik zelfs ging twijfelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk verhip dat jullie nog gelijk hebben ook
wat een oen voel ik me nu...........
SORRY !!!!!
nee, stom van mij, dacht echt dat ze 'achterkant' van de 'tent' in een punt uitliep, zag nu dat het vertekende door de boomquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geeft niet,jij was zo stellig dat ik zelfs ging twijfelen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, stom van mij, dacht echt dat ze 'achterkant' van de 'tent' in een punt uitliep, zag nu dat het vertekende door de boom
Die heeft vast Asterix gelezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:07 schreef Jian het volgende:
Kan die Adriaantje nog slapper ouwehoeren. Die jongen verkoopt alleen maar dooddoeners
Vermoeiend wijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:08 schreef mazaru het volgende:
Christel vind dat Adriaan niet zijn eigen gedachtegang mag hebben. Hij moet denken zoals zij denkt
ik mag haar wel. Maar ze moet haar mening niet zo opdringen aan mensen die anders denkenquote:
ripquote:
Ja zo ken ik ook elke morgen om 06:00 opstaan.quote:
Ze doet me een Waaif denken en ook een beetje aan Linda.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik mag haar wel. Maar ze moet haar mening niet zo opdringen aan mensen die anders denken
Dank je. Nou komt mijn boterham naar bovenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze doet me een Waaif denken en ook een beetje aan Linda.
Ben je aan het spiegelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik mag haar wel. Maar ze moet haar mening niet zo opdringen aan mensen die anders denken
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slock
ff een muziekje dan maar
o wacht we zijn dr weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |