Misschien krijgen ze de loods uit Utopia 1 cadeau en is er een pad nodig voor vervoerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende: [..] Ik begin te geloven dat dit een opdracht is want waarom zou je anders zoveel energie verspillen aan zo'n super breed pad?
![]()
Ja het brede pad zou ook ongetwijfeld onderwerp van discussie zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat dit een opdracht is want waarom zou je anders zoveel energie verspillen aan zo'n super breed pad?
opdracht van febo! morgen komen er mensen! dus jah als niemand weet wat er moet/kan/mag gebeuren, dan doet de febo datquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja het brede pad zou ook ongetwijfeld onderwerp van discussie zijn.
Die gozer is echt gestoord , en het verhaal een relatie met een hondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
is kontgaatje een koosnaampjewat een debiele vent man
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die gozer is echt gestoord , en het verhaal een relatie met een hond
Echt hoor, heb hem nog niks zinnigs horen zeggen (en ik kijk al amper meer)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:03 schreef kaatje50 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat die Silvio nog een kind is. Die achterlijke verhalen over kontgaatje, relatie met een hond. Een volwassen persoon kan onmogelijk zo praten
tja alle utjes en pielemosies schoon water er over maarquote:
Het leek meer alsof hij wist dat er geen nieuwe zou komen vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:05 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Denk je dat er een nieuwe inwoner komt
Silvio: Ik denk het niet
Jessie: Hoezo?
Silvio: Ik heb zo'n gevoel
SL
Idd, hij zei het redelijk stellig.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het leek meer alsof hij wist dat er geen nieuwe zou komen vandaag
Er lag een enorme bergquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:05 schreef Injetta het volgende:
Lagen er zoveel stenen daar? Of is er een stiekeme aanvoer?
Utjes?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
tja alle utjes en pielemosies schoon water er over maar
Een smal pad was genoeg geweest voor bezoekers. Die trouwens ook gewoon over zand en gras kunnen lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:01 schreef FloJo het volgende:
[..]
opdracht van febo! morgen komen er mensen! dus jah als niemand weet wat er moet/kan/mag gebeuren, dan doet de febo dat
Wat is de febo?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:01 schreef FloJo het volgende:
[..]
opdracht van febo! morgen komen er mensen! dus jah als niemand weet wat er moet/kan/mag gebeuren, dan doet de febo dat
Scootmobielen is de doelgroep.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:06 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Een smal pad was genoeg geweest voor bezoekers. Die trouwens ook gewoon over zand en gras kunnen lopen
Ik probeer het een beetje netjes te houden , zet de K er voorquote:
meer zwakbeschaafd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:03 schreef kaatje50 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat die Silvio nog een kind is. Die achterlijke verhalen over kontgaatje, relatie met een hond. Een volwassen persoon kan onmogelijk zo praten
quote:
m'n katten bij elkaar ookquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij zei dat ie een IQ van 118 had.
van al die stenen hadden ze al een compleet penthouse kunnen bouwenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:06 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Een smal pad was genoeg geweest voor bezoekers. Die trouwens ook gewoon over zand en gras kunnen lopen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Of hij heeft de IQ test 2 keer gemaakt en de uitslagen bij elkaar opgeteld.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
van al die stenen hadden ze al een compleet penthouse kunnen bouwen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is best wel sneu,hij kan niet schrijven en denkt de wijsheid in pacht te hebben.Sterke verhalen vertellen,veel pochen over het kamp.Maar in feite is het een grote loser.
Laat hij maar gauw weer teruggaan naar zijn familie die 'kontgaatje' als een koosnaampje gebruiken. Gebeuren daar gekke dingen thuis?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die gozer is echt gestoord , en het verhaal een relatie met een hond
Had. Nu niet meer dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
en dan een iq van 118 ??quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is best wel sneu,hij kan niet schrijven en denkt de wijsheid in pacht te hebben.Sterke verhalen vertellen,veel pochen over het kamp.Maar in feite is het een grote loser.
dat laatste alleen de loods ontbreektquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:14 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze ooit over wat in hun beleving een ideale samenleving is, of gaat het nog steeds over kopieten van Utopia 1?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft hij vast in zijn kontgaatje gestopt.
Ze lullen alleen maar over stenen en degene die het over een ideale samenleving heeft is Adriaan en die wordt voor gek verklaard omdat hij vegan is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:14 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze ooit over wat in hun beleving een ideale samenleving is, of gaat het nog steeds over kopieten van Utopia 1?
en kan niet lezen en schrijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Alle tijd daar, alle tijd. Utopia hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Staan ze weer te kletsen. Ga eens werken! Als dit werknemers zouden zijn...
wij zien de logica niet denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
Dat ze eigenlijk niet zitten te bedenken om die tent waterdicht te krijgen. Die weg is toch niet zo boeiend met koude regen in je nek?
En dit is ook het moment om schoon drinkwater op te vangen met de tentzeilen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
Dat ze eigenlijk niet zitten te bedenken om die tent waterdicht te krijgen. Die weg is toch niet zo boeiend met koude regen in je nek?
Of het is de enige met een beetje beschaving in zich.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:17 schreef sjampoeh het volgende:
die mike is overal zo politiek correct in. die is nog niet zichzelf ofzo
quote:
ja dat sws..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of het is de enige met een beetje beschaving in zich.
plak maar dicht met ductapequote:
Dat vragen we ons hier vanaf dag 1 al af.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
yup, Jhon is bezig het dicht te plakkenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Belangrijker dan lezen en schrijven natuurlijk.
Regenwater is tegenwoordig ook zwaar vervuild en zul je dus ook moeten zuiveren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En dit is ook het moment om schoon drinkwater op te vangen met de tentzeilen.
Hij is juist de slimste,iedereen komt naar hem toe wanneer er problemen zijn.En hij weet het te relativeren.Een goede gast imo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:17 schreef sjampoeh het volgende:
die mike is overal zo politiek correct in. die is nog niet zichzelf ofzo
En wat ben jij nu aan het doen dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Staan ze weer te kletsen. Ga eens werken! Als dit werknemers zouden zijn...
Dat is waar ja. Ik ben blij dat ik daar niet zit. Dat is geen kamperen meer, maar kramperenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vragen we ons hier vanaf dag 1 al af.
Dat pad is veeeeeeeeel belangrijkerquote:
Zullen we Larissa voor hem regelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:25 schreef FloJo het volgende:
silvo is opzoek naar sex in uto, maar jes en de rest boeit het niet
[ afbeelding ]
teleur gesteld is ie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silvio alweer helemaal opgeknapt? Hij kijkt steeds in de camera trouwens. I don't like that boy.![]()
strak planquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zullen we Larissa voor hem regelen?
Ach, hoe kan ik dat nou vergeten zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:22 schreef FloJo het volgende:
[..]seks is een taal waar geen woorden en tekst voor nodig is.... universeel
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]ik was eerder dan nivea reclame. het viel mij ook al op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silvio alweer helemaal opgeknapt? Hij kijkt steeds in de camera trouwens. I don't like that boy.
En een lekker ding.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is juist de slimste,iedereen komt naar hem toe wanneer er problemen zijn.En hij weet het te relativeren.Een goede gast imo.
Zweet ie niet van de hitte wordt ie zeiknat van de regen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Die Silvio, en dan regent het ook nog. Nou mooie voedingsbodem voor een 24 uur aanvraag....
Net had hij nog liefdesverdriet en maakte zich zorgen om zijn ex?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:25 schreef FloJo het volgende:
silvo is opzoek naar sex in uto, maar jes en de rest boeit het niet
[ afbeelding ]
teleur gesteld is ie
dat dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net had hij nog liefdesverdriet en maakte zich zorgen om zijn ex?
Schiet mij maar lek. Al was hij de laatste man op aarde, ik liep met een grote boog om hem heen.
Heb je lenzen in dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef FloJo het volgende:
mijn UI heb ik al sinds ik lid ben! en NEEEE ik heb het niet van de nivea reclame!
Is hij ook al seksverslaafd?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zullen we Larissa voor hem regelen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef Jemoederniet het volgende:
En Buienradar verwacht de komende uren alleen maar meer regen.
dat dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef Jemoederniet het volgende:
En Buienradar verwacht de komende uren alleen maar meer regen.
Jij ook dan?quote:
NEEEE! pffffff. kan ik er wat aan doen?quote:
Je weet wat nivea betekent?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:32 schreef FloJo het volgende:
[..]
NEEEE! pffffff. kan ik er wat aan doen?
Ja me UI veranderen omdat nivea het gebruikt!
Nee doe ik niet
Niet,quote:
Snap ook niet dat ze onderkanten niet dicht maken. Waait gewoon naar binnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:37 schreef PTLe het volgende:
Wat zijn ze dom geweest , om niet eerder die tent beter te maken zo stom .
ik ben blij dat ik DROOG thuiszitquote:
en nadeel heeft een voordeelquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:41 schreef mazaru het volgende:
De wegwijzerbordjes regenen helemaal schoon
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Silvio gaat zich omkleden, hij is nat....om vervolgens weer nat te worden...
Wasco kan niet goed tegen regen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:41 schreef mazaru het volgende:
De wegwijzerbordjes regenen helemaal schoon
Al jaren niet meer,we zagen te veel.quote:
ja nu te weinigquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Al jaren niet meer,we zagen te veel.
Nog niet gevonden.quote:
Er zal import nodig zijn. dat terrein levert op zich nooit voldoende op om te overleven.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:58 schreef Hagenesie het volgende:
Hoop dat de bezoekers morgen niks mee naar binnen mogen nemen.
Helaas niet. En zoals aangegeven al heel lang niet meer. Jammer, omdat je daar vaak de dingen op zag die de redactie eigenlijk niet wilde tonen.quote:
Geen wapens en drugs?Wat saai.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:58 schreef Hagenesie het volgende:
Hoop dat de bezoekers morgen niks mee naar binnen mogen nemen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
En toch is dit de beste slaapplek.
Juistquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
En toch is dit de beste slaapplek.
Mike.Slimpie.quote:
gewoon buiten hangen , worden ze vanzelf natquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:00 schreef PTLe het volgende:
Hebben ze nou woorden om de vochtige doekjes ?
Ze roven nu al elkaars kisten leeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:01 schreef snetje het volgende:
Iemand heeft in de kist van Mike gezeten ....oh doekjes kwijt ....
Christellllllllllllllllllllllllllllll!!!!!.......
Nou meer dat er ongevraagd in Mike zijn kist wordt gezeten...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:00 schreef PTLe het volgende:
Hebben ze nou woorden om de vochtige doekjes ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze roven nu al elkaars kisten leeg.
Sanne haar reepies.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze roven nu al elkaars kisten leeg.
Dat is de hangmat van Mike.quote:
Mag je eigenlijk mee doen met een strafblad ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Silvio: ken je dat in de gevangenis? BZT?
das besoek zonduh toezich , lekkah hoorr.
Gewoon 2 legkippen voor dat spel....een stuk gaas voor een Christel haar ketting en wat hooi voor de onderzetters van Jessie om te "ruilen!"....quote:
Je hoeft niet van onbesproken gedrag te zijn dacht ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk mee doen met een strafblad ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Lesbosquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Benji had ook een strafblad,daarom mocht hij niet naar Kreta
Ze vragen toch geld morgen om binnen te komen. Laat ze het zelf maar oplossen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zal import nodig zijn. dat terrein levert op zich nooit voldoende op om te overleven.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:06 schreef snetje het volgende:
[..]Ken je Bennie nog?...Mocht niet naar het buitenland of zoiets ...
Dat was te verwachten ..zon type als Sanne gaat op je zenuwen werken...quote:
Aah oke, benieuwd of hij bzt dan kent van zichzelf of van horen en zeggen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Benji had ook een strafblad,daarom mocht hij niet naar Kreta
Lesbos,Thanks Chufi.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:09 schreef mazaru het volgende:
Jessie komt even aan Adriaan vertellen dat het nat is
Dat ze nat is verstond ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:09 schreef mazaru het volgende:
Jessie komt even aan Adriaan vertellen dat het nat is
Dat had hij vanmorgen toch al gedaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:10 schreef FloJo het volgende:
[..]
dat weten we einde middag pas, hij moet nog 24 aanvragen en twijfeld
hij mag vandaag ook wel gaan hoorquote:
Heeft hij al gedaan. Hij gaat morgen op zeker weg zegt Adriaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:10 schreef FloJo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. Hij gaat morgen op zeker weg zegt Adriaan
Ik hoef geloof ik niet te vragen waarop je gegoogled hebt....quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoef geloof ik niet te vragen waarop je gegoogled hebt....
Niet? het is geweldig juist.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:14 schreef houdjemond het volgende:
Het regent, het regent.
Sil wilt dus al naar huis en voor de rest maken ze nogsteeds een straat? Dit is niet echt mijn Utopia
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet? het is geweldig juist.![]()
![]()
![]()
Ik heb FloJo geadopteerd.
Hij is ook best wel leuk. Maar ik zou hem niet graag in huis hebbenquote:
Dat is dan wél weer leukquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet? het is geweldig juist.![]()
![]()
![]()
Ik heb FloJo geadopteerd.
Ook niet voor een nachtje?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is ook best wel leuk. Maar ik zou hem niet graag in huis hebben
ja die is echt tofquote:
Nee. Hij twijfelt niet. Hij mag pas vanmiddag zijn 24 uur aanvragen. En dat gaat hij doen. En gaat dan morgenmiddag weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:10 schreef FloJo het volgende:
[..]
quote:
Neeeeee hij zou wel even mijn plafond mogen komen witten. Hij is lekker lang kan hij er makkelijker bij dan ikquote:
Ik kan er niets aan doen maar ook ik vind hem leukquote:
Sorry dat ik het zeg maar wat een pussy ben je danquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Hij twijfelt niet. Hij mag pas vanmiddag zijn 24 uur aanvragen. En dat gaat hij doen. En gaat dan morgenmiddag weg.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar wat een pussy ben je dan
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Silvio dus gelijk met het bezoek de poort uit. Twee nieuwe er in, bam.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sommige gun ik wel even een dutje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
"ik ga ook ff leggen, wat een kutweer"
Ze gaan allemaal een tukkie doen? wat saai
Ja kom op, ik houd het nog langer vol met mijn zieke lijfquote:
Kleine nuance,beter toch? Hij moet naar zijn kind.Ik ga hem niet missen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
die krijgen het echt koud vanavondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:24 schreef espri het volgende:
Het blijft dus ook gewoon de hele dag regenen.
Yep, geen droger om het even in te mikken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die krijgen het echt koud vanavondmet all die klamme/natte kleding.
Het is een belachelijke movequote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja kom op, ik houd het nog langer vol met mijn zieke lijf. Wedden dat ie dan ook terugkomt als het één bak luxe is daar.
die kan je dan weer etenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:25 schreef espri het volgende:
En wat krijg je ook weer met de regen? Allemaal van die vieze glibberige naaktslakken.. brrr
Ieuwwwwquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die kan je dan weer eten(geen flauw idee of ze eetbaar zij)n
hij is slappe hap.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een belachelijke moveHij zit er nog geen 2 dagen in
Ik lust al geen slakken en ik ben nergens bang voor, spinnen mogen op visite komen..Maar naaktslakken vind ik zooooooooo vies...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Toen Brandon naar binnen ging was het al lang droog. Daar zal Mike mee bedoeld worden want die was als eerste, iets voor 13.00 uur vorige week. Het uur er voor kwam het met bakken uit de hemel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:27 schreef ndid het volgende:
Brandon verteld dat hij pas naar binnen mocht toen het droog was, dus hij verwacht nu geen nieuwe.
Las laatst een artikel dat je gewone tuinslakken met huisje wel kan eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer dacht ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
GM
is er eigenlijk al iemand hier die een plattegrond van het terrein heeft gemaakt/getekend??
Jullie zijn altijd zo creatief (net zoals destijds met de slaapplaatsen)
Waar zit de ZK op deze plattegrond?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer dacht ik...
[ afbeelding ]
Het is een kladje hé ....
Snetje, helemaal TOP ditquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:30 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, naaktslakken kun je niet eten. De huid is te hard en de ingewanden zijn op geen enkele manier zodanig te bereiden dat het eetbaar wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Die zijn liefquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik lust al geen slakken en ik ben nergens bang voor, spinnen mogen op visite komen..Maar naaktslakken vind ik zooooooooo vies...
Google is je beste vriend...........quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, naaktslakken kun je niet eten. De huid is te hard en de ingewanden zijn op geen enkele manier zodanig te bereiden dat het eetbaar wordt.
*schuift broodje opzij* bedankt Yaksaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, naaktslakken kun je niet eten. De huid is te hard en de ingewanden zijn op geen enkele manier zodanig te bereiden dat het eetbaar wordt.
Gewone tuinslakken kan je pas eten als je ze vangt en ze een week lang op een plantaardig dieet zet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat je gewone tuinslakken met huisje wel kan eten.
Heb ze een keer op maar meh, ze hebben geeneens kruidenboter daar
vagan slakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gewone tuinslakken kan je pas eten als je ze vangt en ze een week lang op een plantaardig dieet zet.
Aaaaaaaaaaaaaaaaagadver!!! Maar daar dan ook echt overal!! ...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:25 schreef espri het volgende:
En wat krijg je ook weer met de regen? Allemaal van die vieze glibberige naaktslakken.. brrr
En dan noem ik ze allemaal Adriaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gewone tuinslakken kan je pas eten als je ze vangt en ze een week lang op een plantaardig dieet zet.
Neeeeee, ieuwwww alleen het idee al brrrr.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaagadver!!! Maar daar dan ook echt overal!! ...
Ik had er ooit 1 onder de wc bril.......![]()
![]()
Mamma gedaan,quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die silvio al weg.....................Wat een gast zeg..........Snap echt niet waarom dat soort gasten zich opgeven voor zo'n programma.........
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:30 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En terecht ...die voelt zich helemaal niet happy met dat gemopper van Mike over zijn kist ...ook haar spullen zitten erin omdat Christel gelijk de kist van Jessie al inpikte als voorraadkist...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:27 schreef espri het volgende:
[..]
Ieuwwww![]()
Jessie wil weer dr eigen kist terug.
Doe niet zo mongol.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:30 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar heeft hij nu zijn 24 aangevraagd, want dat heb ik even gemist.......quote:
Dat is nog niks. Ik heb er ooit wel eens op 1 gestaan met mijn blote voeten. Die kwam in stukjes tussen mijn tenen doorquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaagadver!!! Maar daar dan ook echt overal!! ...
Ik had er ooit 1 onder de wc bril.......![]()
![]()
Had ik me nog niet in verdiept ..wc ook nog niet...dus aanvullen mag...quote:
Ik verbaas mij ook steeds meer in de creativiteit........quote:
Geen idee ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar heeft hij nu zijn 24 aangevraagd, want dat heb ik even gemist.......
ZK zit ergens in een hoek, maar geen idee welke.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Had ik me nog niet in verdiept ..wc ook nog niet...dus aanvullen mag...
Kinders denk eens aan je etende medemensquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Ik heb er ooit wel eens op 1 gestaan met mijn blote voeten. Die kwam in stukjes tussen mijn tenen door
Nee dat zei Jessie zelf van pak mijn kist doen we daar eten in en ze drong zich op om haar spullen bij Mike er in te doen, ze bleef maar kirren dat haar stringetjes er in lagen en of hij dat niet erg vond hi hiquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:37 schreef snetje het volgende:
[..]
En terecht ...die voelt zich helemaal niet happy met dat gemopper van Mike over zijn kist ...ook haar spullen zitten erin omdat Christel gelijk de kist van Jessie al inpikte als voorraadkist...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kinders denk eens aan je etende medemens
Er was achter in de hoek ook een 'normale' groene tent te zien.....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Had ik me nog niet in verdiept ..wc ook nog niet...dus aanvullen mag...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Da's volgens mij de hangmat/slaap plek van Mikequote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er was achter in de hoek ook een 'normale' groene tent te zien.....
Geen tent, dat lijkt op een groene kleine zeecontainer wat als ZK/batterij afhaalplek dient. Staat achter een heg.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er was achter in de hoek ook een 'normale' groene tent te zien.....
Goede timingquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:43 schreef Toweler het volgende:
Regen top kijk net de eerste keer stream vandaag
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]succes in de regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, precies. Maar Mike heeft zich nu duidelijk uitgesproken dat hij geen liefde etc zoekt in Utopia want dat heeft hij thuis. Vriendschap en een knuffel is best maar hij wil niet dat iemand helemaal over hem heen hangt en hem betutteld. Daarna was Mike irri vanwege dat iemand in zijn kist had gezeten. Ging daarna boos met een boekje naar zijn hangmat. Jessie helemaal beledigt en wil haal eigen kist terug. Ging daarna Adriaan lastig vallen met vragen etc.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:40 schreef espri het volgende:
[..]
Nee dat zei Jessie zelf van pak mijn kist doen we daar eten in en ze drong zich op om haar spullen bij Mike er in te doen, ze bleef maar kirren dat haar stringetjes er in lagen en of hij dat niet erg vond hi hi
dat is niet top hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:43 schreef Toweler het volgende:
Regen top kijk net de eerste keer stream vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |