Misschien krijgen ze de loods uit Utopia 1 cadeau en is er een pad nodig voor vervoerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende: [..] Ik begin te geloven dat dit een opdracht is want waarom zou je anders zoveel energie verspillen aan zo'n super breed pad?
![]()
Ja het brede pad zou ook ongetwijfeld onderwerp van discussie zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat dit een opdracht is want waarom zou je anders zoveel energie verspillen aan zo'n super breed pad?
opdracht van febo! morgen komen er mensen! dus jah als niemand weet wat er moet/kan/mag gebeuren, dan doet de febo datquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja het brede pad zou ook ongetwijfeld onderwerp van discussie zijn.
Die gozer is echt gestoord , en het verhaal een relatie met een hondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
is kontgaatje een koosnaampjewat een debiele vent man
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die gozer is echt gestoord , en het verhaal een relatie met een hond
Echt hoor, heb hem nog niks zinnigs horen zeggen (en ik kijk al amper meer)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:03 schreef kaatje50 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat die Silvio nog een kind is. Die achterlijke verhalen over kontgaatje, relatie met een hond. Een volwassen persoon kan onmogelijk zo praten
tja alle utjes en pielemosies schoon water er over maarquote:
Het leek meer alsof hij wist dat er geen nieuwe zou komen vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:05 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Denk je dat er een nieuwe inwoner komt
Silvio: Ik denk het niet
Jessie: Hoezo?
Silvio: Ik heb zo'n gevoel
SL
Idd, hij zei het redelijk stellig.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het leek meer alsof hij wist dat er geen nieuwe zou komen vandaag
Er lag een enorme bergquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:05 schreef Injetta het volgende:
Lagen er zoveel stenen daar? Of is er een stiekeme aanvoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |