Die ken ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)axima-overleden.html
Goeie.quote:
Ik ga niet in discussie met mensen waarvan de kennis over dit onderwerp zeer beperkt is.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie.
MAAR HOE VERDEDIG JE DAT ORDINAIRE GRAAIEN JOJO?????????????
HET GING TOCH ALLEEN OM WERKDRUK?
Weg van de minste weerstand. Bah.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met mensen waarvan de kennis over dit onderwerp zeer beperkt is.
Je bent zelf walgelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weg van de minste weerstand. Bah.
En je werpt meteen weer zo'n schimmig gordijn op door te beweren dat ik er geen kaas van heb gegeten. En maar graaien en maar graaien.
Walgelijk
n1ek- is een speciale user.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Nu zouden we eigenlijk snel N1ek- moeten reggen. Want die autist gaat natuurlijk terugkomen onder N1ek-
V-v-v-v-vier op een rij!!!
ik ging gister beachvolleyballenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:30 schreef Tarado het volgende:
het was druk op de sportschool, pluspunt toch wel 5 vrouwtjes die ik zou raken, normaliter zijn dat er niet meer dan 2
Kwam je wel van de grond?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ging gister beachvolleyballen
gvd zand in mn ogen
zand zit letterlijk overal
ook wel gedaan ja in Brazilië, valt tegen, voetvolley ook, nog verloren van 2 vrouwenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kwam je wel van de grond?
Is zwaar hè beachvolleyballen.
Volgende keer foto's makker. Foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:30 schreef Tarado het volgende:
het was druk op de sportschool, pluspunt toch wel 5 vrouwtjes die ik zou raken, normaliter zijn dat er niet meer dan 2
wel zwaar jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kwam je wel van de grond?
Is zwaar hè beachvolleyballen.
rot op gekquote:
Klaas is weer neergedaald op aarde om zijn profetieën uit te spreken.quote:
heb je hem al geblockedquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Klaas is weer neergedaald op aarde om zijn profetieën uit te spreken.
Jij zou moeten zwijgen na je onverminderd pijnlijke afgang in het Iniesta-topic.quote:
Ik moet niks idiootquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij zou moeten zwijgen na je onverminderd pijnlijke afgang in het Iniesta-topic.
dan krijg ik een ban denk ik (van de sportschool) je zal me op m'n woord moeten geloven, ik neem trouwens ook nooit m'n mobiel mee.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende keer foto's makker. Foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen.
dat ben je toch al?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een snoerloze stofzuiger gekocht.
Interessant hè.
Wat een agressie. Wat zit je dwars?quote:
Hoppetee.quote:
RETWEETquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij zou moeten zwijgen na je onverminderd pijnlijke afgang in het Iniesta-topic.
Ik ben benieuwd of hij zichzelf ertoe kan leggen om ieder weekend een analyse van Real Madrid te posten. Ik durf te wedden dat hij 95% van de wedstrijden niet kijkt en alleen streamables/twittervids voorbij ziet komen.quote:
Als Ronaldo niet blijft waarschijnlijk ook dat niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij zichzelf ertoe kan leggen om ieder weekend een analyse van Real Madrid te posten. Ik durf te wedden dat hij 95% van de wedstrijden niet kijkt en alleen streamables/twittervids voorbij ziet komen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven met Ronaldo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ronaldo niet blijft waarschijnlijk ook dat niet meer
Net je moeder hahahahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van DP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |