wel zwaar jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kwam je wel van de grond?
Is zwaar hè beachvolleyballen.
rot op gekquote:
Klaas is weer neergedaald op aarde om zijn profetieën uit te spreken.quote:
heb je hem al geblockedquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Klaas is weer neergedaald op aarde om zijn profetieën uit te spreken.
Jij zou moeten zwijgen na je onverminderd pijnlijke afgang in het Iniesta-topic.quote:
Ik moet niks idiootquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij zou moeten zwijgen na je onverminderd pijnlijke afgang in het Iniesta-topic.
dan krijg ik een ban denk ik (van de sportschool) je zal me op m'n woord moeten geloven, ik neem trouwens ook nooit m'n mobiel mee.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende keer foto's makker. Foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen.
dat ben je toch al?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een snoerloze stofzuiger gekocht.
Interessant hè.
Wat een agressie. Wat zit je dwars?quote:
Hoppetee.quote:
RETWEETquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij zou moeten zwijgen na je onverminderd pijnlijke afgang in het Iniesta-topic.
Ik ben benieuwd of hij zichzelf ertoe kan leggen om ieder weekend een analyse van Real Madrid te posten. Ik durf te wedden dat hij 95% van de wedstrijden niet kijkt en alleen streamables/twittervids voorbij ziet komen.quote:
Als Ronaldo niet blijft waarschijnlijk ook dat niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij zichzelf ertoe kan leggen om ieder weekend een analyse van Real Madrid te posten. Ik durf te wedden dat hij 95% van de wedstrijden niet kijkt en alleen streamables/twittervids voorbij ziet komen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven met Ronaldo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ronaldo niet blijft waarschijnlijk ook dat niet meer
Net je moeder hahahahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van DP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |