abonnement Unibet Coolblue
pi_179642167




Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette, Toto & Vreemdgaan69.nl.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

De Wandelgangen
Wilfred praat nog wat na met een gast die eigenlijk naar huis wil. Te volgen via de app (heeft u hem al?) en wwwvoetbalinsidepuntenel.

Wilfred breekt in
Genee meldt u brekend nieuws met briljant camerawerk van zijn dochter. Te zien op het Youtubekanaaltje van VI.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders (Graydonmannetje), Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, Wim Kieft, Ashley Zaat, De vermakelijke hork, Koos Tompé, Bas Nijhuis, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck de Gamma dug-out en Hans Kraay sr.

Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179642284
KurtGod


Semi-live nummertje
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179642304


Echt een lekker wijf.
pi_179642439
Godsamme, zeg dat.
pi_179642649
Ik zie het niet
pi_179643215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:37 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Echt een lekker wijf.
Wauw O+ O+
-
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:00:47 #7
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179643871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:37 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Echt een lekker wijf.
Dat stoute snuitje :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:01:05 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179643879
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:56 schreef Heubach het volgende:
Ik zie het niet
Eens met Jeroen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:05:51 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179643995
René van der Gijp moest keihard lachen om boze mail aan VI-heren :D

Aan RTL liet hij weten dat hij hard moest lachen om de tekst die anderen zo schandalig vonden. „Vooral dat deel ’kutmuziek uit New Orleans die niemand luistert’. Ik vond het een heel geestig mailtje”, grinnikt Van der Gijp.

Hij begreep de boosheid van de zenderdirecteur ook wel. „Vergis je niet, hij heeft ook wel heel wat met ons te stellen gehad.”

Het schrijven van Louwerens volgde nadat de presentatoren in hun programma Voetbal Inside kritiek hadden geleverd op de zender, die het toch al moeilijk had.

De mail komt ook in zijn geheel in het tweede boek over het voetbalprogramma dat afgelopen jaar zo vaak zoveel stof deed opwaaien.

https://www.telegraaf.nl/(...)ze-mail-aan-vi-heren

^O^ _O_ _O_
pi_179644105
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
René van der Gijp moest keihard lachen om boze mail aan VI-heren :D

Aan RTL liet hij weten dat hij hard moest lachen om de tekst die anderen zo schandalig vonden. „Vooral dat deel ’kutmuziek uit New Orleans die niemand luistert’. Ik vond het een heel geestig mailtje”, grinnikt Van der Gijp.

Hij begreep de boosheid van de zenderdirecteur ook wel. „Vergis je niet, hij heeft ook wel heel wat met ons te stellen gehad.”

Het schrijven van Louwerens volgde nadat de presentatoren in hun programma Voetbal Inside kritiek hadden geleverd op de zender, die het toch al moeilijk had.

De mail komt ook in zijn geheel in het tweede boek over het voetbalprogramma dat afgelopen jaar zo vaak zoveel stof deed opwaaien.

https://www.telegraaf.nl/(...)ze-mail-aan-vi-heren

^O^ _O_ _O_
*O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ :D :D :D :D
pi_179644646
morgen hopelijk het boekje in de bus
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:08:05 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179645490
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:36 schreef Evertjan het volgende:
morgen hopelijk het boekje in de bus
^O^ Dan even het mailtje hier posten aub :P
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:11:16 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179645577
RTL-directeur noemde Genee 'lafaard' en Derksen iemand die 'massa achterna lult' :D

Een geboren lafaard en de vleesgeworden triestheid. Zo noemde RTL-directeur Marco Louwerens presentator Wilfred Genee in de mail die dit televisieseizoen zoveel ophef veroorzaakte na een uitzending van Voetbal Inside.

Rene van der Gijp, Wilfred Genee en Johan Derksen tijdens Voetbal Inside.
In september vorig jaar klom Louwerens ‘s nachts in de pen, nadat hij laaiend was geworden over de uitzending van die avond. Daarin bekritiseerden Derksen, Van der Gijp en Genee de eigen RTL-directie, collega Humberto Tan en Ronald Molendijk.

Je hebt geen idee Johan. Geen idee. Je loopt en lult de massa achterna

Marco Louwerens
De mail staat integraal in Inside, het boek van Michel van Egmond en Jan Hillenius dat een pikant kijkje geeft achter de schermen van het voetbalpraatprogramma. Ook Johan Derksen krijgt ervanlangs in de mail van Louwerens. 'Weet waarover je lult. Je hebt geen idee Johan. Geen idee. Je loopt en lult de massa achterna. Daar waar je zogenaamd altijd zo’n enorm hekel aan hebt', schrijft een woedende Louwerens, die vooral valt over de aantijgingen van het trio richting Humberto Tan. ‘Voor de 101ste keer Humberto die volledig aan de grond zit vanwege privézaken, (Privézaken!!!!) ff lekker een mes in z’n rug steken.’

De mail zorgde voor veel beroering voor én achter de schermen van Voetbal Inside. Derksen liet destijds in het programma weten ‘de mail zo schandelijk te vinden dat hij hem niet eens kon laten lekken naar de media. Die man zou dan de rest van zijn leven geen leven meer gehad hebben’. Genee stelde daarop: ,,Laat ik het erop houden dat als ik dat als werknemer zou roepen, dat ik dan op staande voet ontslagen zou worden.” De presentator was bovendien gepikeerd dat niemand van de RTL-leiding hem feliciteerde met zijn nominatie voor de Zilveren Televizier Ster. Een week later verraste Louwerens de heren aan tafel met een bloemetje.

Het boek Inside verschijnt morgen.
Het staat allemaal in het boek van Van Egmond dat morgen in de winkel ligt. Het is niet de enige mail van Louwerens in het boek. Het ‘directeurtje’, zoals de drie hem liefkozend noemen, vertolkt een hoofdrol, voornamelijk door zijn mails, die vlijmscherp maar ook hilarisch zijn. Als Wilfred Genee de Zilveren Televizier-Ster heeft gewonnen, klimt Louwerens ’s nachts weer in de pen. ‘Net thuis… iets later dan 2 uur geworden, maar een verzoek van een Televizier-winnaar kun je niet weigeren. Het feestje na afloop was zelfs voor een niet-feestvierder best gezellig, maar toen ik Wilfred zag dansen op de muziek van Erland werd het mij net iets te surrealistisch…’

Inside biedt een blik achter de schermen bij het voetbalpraatprogramma dat na de zomer naar het Talpa van John de Mol verhuist. Die geruchtmakende overgang en de vele incidenten van het afgelopen televisieseizoen worden royaal belicht.

https://www.ad.nl/show/rt(...)terna-lult~af195c8f/

*O* *O*
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:13:35 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179645643
Wat zit directeurtje nou te zeiken over privézaken? Als je bij boulevard hebt gewerkt moet je daar zelf ook niet over piepen.
pi_179645674
Is er weer een boekje te verkopen ofzo ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:15:52 #16
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179645706
weer een flinterdun boekje van de vi uitgeverij *O*

eerlijk is eerlijk, ze lezen wel makkelijk weg.
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:15:52 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179645707
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Is er weer een boekje te verkopen ofzo ?
Ik neig ernaar om erin te trappen.
Oh.
pi_179645824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik neig ernaar om erin te trappen.
Wonderlijk dat er nog mensen zijn die in dit soort voorgekookte onzin trappen, zelfs jij.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:20:47 #19
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179645842
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wonderlijk dat er nog mensen zijn die in dit soort voorgekookte onzin trappen, zelfs jij.
Al die andere boekjes vond ik toch wel vermakelijk om te lezen.
Oh.
pi_179645932
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al die andere boekjes vond ik toch wel vermakelijk om te lezen.
Dan moet je het zeker kopen, kan mij niet echt boeien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_179646092
Ik ben wel geïnteresseerd, maar misschien wacht ik even tot er een al dan niet legale versie van het e-book online komt.
pi_179646267
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd, maar misschien wacht ik even tot er een al dan niet legale versie van het e-book online komt.
te downloaden op sigaarblogcom
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 6 juni 2018 @ 22:35:54 #23
206731 Mortaxx
Doomer
pi_179646331
Vind het een hoop geld voor twee uurtjes leesplezier
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_179646664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

te downloaden op sigaarblogcom
Misschien kan -JD- het in mijn brievenbus toveren.
pi_179646704
Of misschien is het wat als abonneescadeau voor de Anneloos / Ikweethetookniet hooligans (on tour).
pi_179648321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Eens met Jeroen.
Wij zijn het vaak eens.
pi_179648431
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 00:45 schreef Heubach het volgende:

[..]

Wij zijn het vaak eens.
Jullie zouden broers kunnen zijn.
pi_179648540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jullie zouden broers kunnen zijn.
Net als Emile en zijn mongole broertje

Maarja wie is wie
pi_179649445
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien kan -JD- het in mijn brievenbus toveren.
:D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_179649451
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 01:52 schreef Heubach het volgende:

[..]

Net als Emile en zijn mongole broertje

Maarja wie is wie
Daar lig jij niet wakker van.
  donderdag 7 juni 2018 @ 13:27:02 #31
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179653568
Rtl :'). Dit wordt genot tijdens het WK
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 7 juni 2018 @ 13:43:53 #32
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179653933
Heb het boekje aangeschaft, had nog een boekenbon liggen en was toch wel benieuwd. Heeft me 10 euro gekost. Ben nu net niet op de helft, maar het leest prima weg en er staat best wel wat nieuwe informatie in. Enige wat ik (tot nu toe) wat minder vind zijn die overgetypte stukjes uit de Mediacourant e.d..
pi_179654889
w/ w/
-
pi_179654998


*O*
pi_179655129
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:39 schreef Anneloos het volgende:
w/ w/
Die doen niet mee met het WK
  donderdag 7 juni 2018 @ 14:59:29 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179655164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Heb het boekje aangeschaft, ......
Post ff hier de mail van directeurtje :P
  donderdag 7 juni 2018 @ 15:01:23 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179655185
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Post ff hier de mail van directeurtje :P
Koop het boek zelf maar!
Oh.
  donderdag 7 juni 2018 @ 15:03:23 #38
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179655219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:46 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
genot
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179655266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Koop het boek zelf maar!
Als iemand even zegt op welke pagina dat staat lees ik dat even in de winkel, de rest zal minder wereldschokkend zijn.
pi_179655303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:46 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Nice, ff proberen te onthouden. :')
  donderdag 7 juni 2018 @ 15:23:06 #41
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179655515
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Als iemand even zegt op welke pagina dat staat lees ik dat even in de winkel, de rest zal minder wereldschokkend zijn.
Ach je hoeft het ook niet te lezen voor BREAKING nieuws.

Vorige boek kreeg ik vooral de slappe lach van _O-
Oh.
pi_179655593
Vanavond awayday bij Jinek. Buscombi tickets worden verkocht door Johannes Vermeer.

Be there!
AFCA!
pi_179656474
Wilfred strikt Beau als sidekick VI Oranje Blijft Thuis

De dagelijkse RTL 4-talkshow VI Oranje Blijft Thuis begint maandag met het vertrouwde VI-trio Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp, maar ze zullen niet élke werkdag samen te zien zijn. Dat vertelt Genee vandaag in het AD. Op dinsdag en donderdag laten Genee’s voetbalanalisten verstek gaan. Dan heeft hij een steeds wisselende sidekick en andere gasten. Voor de eerste Derksen en Gijp-loze aflevering, aankomende dinsdag, heeft hij Beau van Erven Dorens gestrikt.

Van Erven Dorens presenteerde vorig jaar nog de zomerse vervanger van RTL Late Night. Nu doet Genee dat dus. “Kan hij me meteen wat kneepjes van het vak leren“, grapt hij.

Andere gasten op dinsdagen en donderdagen zijn onder meer Jan Versteegh en Angela de Jong. De Jong veroorzaakte vorig jaar de gewraakte VI-uitzending waarover het VI-trio ruzie kreeg met RTL.

Als Derksen en Van der Gijp wél aanschuiven, dan zijn er niet veel nieuwe gezichten. De vaste sidekicks Hans Kraay jr. en Jan Boskamp zijn er bij en incidenteel de Belgische schrijver Herman Brusselmans, schrijft het AD.

Eigenlijk zou Arie Boomsma een tv-confrontatie aangaan met Derksen, maar dat ziet Derksen niet zitten. “Ene Johan D. heeft daarover zijn veto uitgesproken. Ik geloof dat Arie Boomsma alleen wilde komen als Johan er zou zitten, maar die zag dat helemaal niet zitten.”

“Zodra er voor de maandag, woensdag en vrijdag een gastenlijst wordt opgesteld, wordt die onmiddellijk aangestoken met de sigaar van Johan.”

http://www.mediacourant.n(...)oranje-blijft-thuis/

*O* :D *O* :D *O* :D
pi_179656520
AngelaGENOT

Zipportal en ik blijven hiervoor thuis.
pi_179656539
Lekker een boekje lezen met lettertype 16 en vol met halflege bladzijden, daar begin ik niet aan. Ik lees het uittreksel wel op scholieren.com
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:45:22 #46
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179656941
Laf van Derksen dat hij niet met BoomsGod in discussie durft te gaan.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179656946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
weer een flinterdun boekje van de vi uitgeverij *O*

eerlijk is eerlijk, ze lezen wel makkelijk weg.
Van Egmondgod

Weer een paar ton op de bankrekening en een NS publieksprijs voor een boekje op kinderniveau met regelafstand 5.

"Er valt geen dreug breud te verdienen in dat hele boekengebeuren. " - Jort
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179656972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:28 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond awayday bij Jinek. Buscombi tickets worden verkocht door Johannes Vermeer.

Be there!
We kwamen net een paar Studio Voetbal hooligans tegen, die moesten rennen voor hun leven.
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:32:51 #50
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179657776
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:45 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Van Egmondgod

Weer een paar ton op de bankrekening en een NS publieksprijs voor een boekje op kinderniveau met regelafstand 5.

"Er valt geen dreug breud te verdienen in dat hele boekengebeuren. " - Jort
over een maandje of wat te lenen in de bibliotheek *O*
pi_179657894
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:32 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

over een maandje of wat te lenen in de bibliotheek *O*
Bij de kruidvat in de op is op bak. Lekker man.
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:55:25 #52
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179658134
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:39 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Bij de kruidvat in de op is op bak. Lekker man.
Als je aankomt op Schiphol struikel je over die boeken. Worden als koek gegeten door al die domme mensen.
pi_179658605
straks bij M. zit het directeurtje trouwens samen met Harry Mulisch
pi_179658745
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

We kwamen net een paar Studio Voetbal hooligans tegen, die moesten rennen voor hun leven.
Gewapend met een sixpack bier, envelopje met coke en wat stevige VI quotes gaan we op pad.
AFCA!
pi_179659161
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:55 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Als je aankomt op Schiphol struikel je over die boeken. Worden als koek gegeten door al die domme mensen.
Ze vinden gretig aftrek bij het gemiddelde tokkievolk op weg naar Salou, Lloret en Albufeira.
pi_179659207
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:22 schreef Evertjan het volgende:
straks bij M. zit het directeurtje trouwens samen met Harry Mulisch
Als zichzelf of als sinterklaas?
pi_179659441
Wat een vreselijke zelfingenomenheid van die trut. Flopsjow!

Gelukkig alleen kaarten gekocht voor Jinek away
AFCA!
pi_179659620
Vooraf BBQen?

Schijnt wat gaande te zijn bij een Rotterdamse moskee.
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:22:03 #59
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179659725
Lekker vanavond bij Jinek RTL bashen. Heerlijk man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179659928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:22 schreef Smoofie het volgende:
Lekker vanavond bij Jinek RTL bashen. Heerlijk man.
Hopelijk krijgen ze voldoende spreektijd.
AFCA!
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:36:28 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179660036
Eigen vervoer vanavond jongens, we verzamelen op de parkeerplaats.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179661388
boekje uitgelezen en is leuk leesvermaak voor een paar uurtjes
pi_179664278
Iedereen klaar? De bussen gaan nu vertrekken
AFCA!
pi_179664411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen klaar? De bussen gaan nu vertrekken
Pikken we die Pegida-lui nog op?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 7 juni 2018 @ 22:51:29 #65
206731 Mortaxx
Doomer
pi_179664505
Ik ben er weer bij
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 7 juni 2018 @ 23:02:44 #66
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179664691
VI HOOLIGANS ON TOUR
pi_179665131
Groningen of ol pleeses.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 00:11:36 #68
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_179666311
Was een mooie awayday jongens.
AFCA!
  vrijdag 8 juni 2018 @ 00:14:23 #69
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_179666364
De leukste berichten op sociale media weer :'). Grachtengordel haters.
AFCA!
pi_179667342
:D
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_179667512
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 08:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Daar lig jij niet wakker van.
Wel van veel andere dingen helaas..
pi_179668257
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 01:39 schreef hole1988 het volgende:
:D
[ afbeelding ]
Ja leuk
Pleur je eigen e-mailadres ook hier ff online.
pi_179669665
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gewapend met een sixpack bier, envelopje met coke en wat stevige VI quotes gaan we op pad.
Ze werden stil toen we "JE MOEDER IS EEN HOOG VAN DE TOREN BLAZENDE PSEUDO-VEDETTE" gingen scanderen.
pi_179669718
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 02:13 schreef Heubach het volgende:

[..]

Wel van veel andere dingen helaas..
Wil je er over praten? De VI hooligans zijn ook goede amateur psychologen, de depressie van René zagen wij al weken van tevoren aankomen.
pi_179670583
Vanaf maandag dus dagelijks een showtje van 21:50 - 23:00?
En dan alleen op maandag, woensdag en vrijdag met Rene en Johan.
pi_179671484
https://www.ad.nl/show/he(...)r-veronica~aeb2a30c/
quote:
Hélène Hendriks verlaat FOX Sports voor Veronica
Sportpresentatrice Hélène Hendriks maakt de overstap naar Veronica. Ze treedt in dienst van John de Mols Talpa TV en gaat sportprogramma's presenteren en verslaggeving doen. Hendriks heeft nu nog een contract bij FOX Sports, dat loopt aan het eind van het jaar af.

Mogelijk blijft de 37-jarige Hendriks in de weekends nog bij FOX te zien. ,,Dat zou ik best willen, maar daar wordt nog over gesproken'', zegt ze. Het is de bedoeling dat ze bij Veronica afwisselend met Wilfred Genee de uitzendingen van de Champions League vanuit de studio gaat presenteren. ,,Op dinsdag de één, op woensdag de ander. Ik zal waarschijnlijk op de andere dag op het veld staan bij een wedstrijd.'' Ze wordt ook betrokken bij de andere sportuitzendingen. ,,Vrouwenvoetbal, de Nations League, maar ook vechtsporten. Ik heb er zin in.'
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:14:59 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179671914


Wie wil dat nou niet :?
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:28:16 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179672069
VI-mannen reageren op boosmail van oud-directeur RTL

Hee Marco, laat die fles nou eens staan 's avonds :D

https://www.dumpert.nl/me(...)d_directeur_rtl.html
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:30:27 #79
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179672082
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Wie wil dat nou niet :?
Lekker man, niks mis mee.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:33:38 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179672129
quote:
Veronica gaat de Nations League uitzenden?
Oh.
pi_179672193
Aad300 vraagt 1500 euro voor een avondje EL Makkelijk verdient dacht ik zo
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:47:07 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179672292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:38 schreef Evertjan het volgende:
Aad300 vraagt 1500 euro voor een avondje EL Makkelijk verdient dacht ik zo
Ik doe het wel voor iets minder.
Oh.
pi_179673072
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Veronica gaat de Nations League uitzenden?
Ja
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 13:39:28 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179673096
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ja
Hopelijk komen de heren dan ook eens langs, al willen die nooit in een stadion zitten _O-
Oh.
pi_179674869
Het lijkt erop dat Wim Kieft niet zal aanschuiven als voetbalanalist in Veronica Inside, de nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp op Veronica. Dat heeft Michel van Egmond, schrijver van de boeken over VI, gezegd op Radio Veronica. Het VI-trio stapt na de zomer over naar Veronica en het liefst zouden ze ook Kieft aan boord hebben. “Dat zou Wim heel graag willen en de mannen aan tafel zouden ook niets liever willen“, weet Van Egmond.

Tv-zender Ziggo Sport ligt echter dwars, aldus Van Egmond. “Er schijnen wat problemen te zijn met het feit dat Wim vastligt bij Ziggo en de verhoudingen tussen Ziggo en de mannen is niet helemaal optimaal.”

Van Egmond hoopt dat Ziggo Sport alsnog overstag gaat. “Het zou geweldig zijn, want Wim is de beste analist die je erbij kan hebben.”

Ozcan Akyol gaf in maart nog aan dat hij Wim Kieft mist op televisie: “Ik vind het jammer dat Wim Kieft nooit meer op televisie verschijnt. Als analist maakte hij altijd een verfrissende indruk tussen de rest, die zichtbaar op beeld vocht om de meeste spreektijd. Kan deze man niet terugkeren?”

Ziggo Sport is immers geen relevant kanaal, aldus Akyol. “Ze hebben daar een studiootje ingericht voor een programma dat wekelijks door ongeveer 10.000 mensen wordt bekeken.”

“Jack van Gelder is de grote anchor van dat kanaal. U moet het een beetje zien als de gewezen voetbalsterren die in de nadagen van hun carrières voor het bizarre geld in Qatar kiezen, en daarom geen moeite hebben met het feit dat niemand hun begenadigde acties nog kan zien.”
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:08:40 #86
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179674930
Het zijn ook gewoon klootzakken.
pi_179674955
Will moerer moet professionele hulp zoeken.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:10:24 #88
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179674961
Ik mis Wim ook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179675526
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 07:15 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ja leuk
Pleur je eigen e-mailadres ook hier ff online.
Oude afleveringen van VI waar je alle emails kunt lezen op het scherm inclusief emailadressen _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179675578
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:49 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Oude afleveringen van VI waar je alle emails kunt lezen op het scherm inclusief emailadressen _O_
Pierre Betfair _O_
pi_179675787
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:04 schreef Masterminded het volgende:
[i]Het lijkt erop dat Wim Kieft niet zal aanschuiven als voetbalanalist in Veronica Inside,
Goede reactie van Oz. :) Vind het ook erg jammer.
pi_179675812
Wil Moerer neuk je moeder.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179675901
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 16:12 schreef De_Kraam het volgende:
Wil Moerer neuk je moeder.
Daar krijg je op een gegeven moment ook genoeg van he!
pi_179676815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Pierre Betfair _O_
U. Heywood.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:25:30 #95
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179676915
Zelfingenomen kwalletje die Will Moerer.
Bedankt Hans.
pi_179677358
Directeurtje is de enige die het begrijp, dat zijn jullie het wel met mijn eens.
pi_179677402
gisteren bij ESO vertelde Harry Mulisch ook dat hij bezig is met een vervolg op het boek van Wim Kieft. En ook dat het niet echt een vrolijk verhaal gaat worden

[ Bericht 1% gewijzigd door Evertjan op 08-06-2018 18:31:34 ]
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 18:24:26 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179677990
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:50 schreef Evertjan het volgende:
gisteren bij ESO vertelde Harry Mulisch ook dat hij bezig is met een vervolg op het boek van Wim Kieft. En ook dat niet echt een vrolijk verhaal gaat worden
:').
pi_179678078
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:').
in het einde van het 1e boek kon je al lezen dat Wim niet zou gaan stoppen met drinken volgens van Egmond is dat niet minder geworden
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 18:34:59 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179678114
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

in het einde van het 1e boek kon je al lezen dat Wim niet zou gaan stoppen met drinken volgens van Egmond is dat niet minder geworden
Oh het is geen grap? Harry Mulisch is uit de dood opgestaan?
pi_179678169
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Oh het is geen grap? Harry Mulisch is uit de dood opgestaan?
nee Gijp noemt die Michel van Egmond altijd Harry Mulisch
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 18:39:58 #102
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179678205
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:38 schreef Evertjan het volgende:

[..]

nee Gijp noemt die Michel van Egmond altijd Harry Mulisch
Aha, dat is nieuw voor me.
pi_179678214
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Aha, dat is nieuw voor me.
stond in het 2e boekje van Gijp
pi_179679663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:25 schreef bascross het volgende:
Zelfingenomen kwalletje die Will Moerer.
Will begint een beetje te veel in zichzelf te geloven.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 juni 2018 @ 20:03:50 #105
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_179679693
Nog 3 nachtjes. Genot
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_179682779
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Aha, dat is nieuw voor me.
Het was kort na de eerste 100.000 verkochte exemplaren van onze gezamenlijke bestseller GIJP, dat de hoofdpersoon mij op een dag Harry was gaan noemen. Als ik hem op zijn mobiele telefoon belde, verscheen er in zijn display opeens: MULISCH. Sindsdien sprak hij me regelmatig aan met zinnen als:

'Hé Harry, ben je lekker met je pennetje in de weer?'

of:

'En? Ga je nog een leuk boekie maken, Harry?"

of, nog gênanter, wanneer we in gezelschap waren:

'Harry kan lekker schrijven, hè? Leuk toch, voor Harry?'


uit De Wereld Volgens Gijp.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 22:22:34 #107
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179682802
Als VI Hooligan ben je nooit uitgeleerd. Ik heb nog nooit een Harry van Egmond boekje gelezen trouwens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179682814

RTL loopt weer te pronken met fragmentjes en bingokaarten van Sigaarblog.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 22:24:13 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179682826
HAHA!

Sterf.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179684039
Is de e-book van Inside al ergens te vinden?
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:33:05 #111
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179684200
Laat gerard joling ook komen verdomme

Optyfen met beau. Alleen vrienden van de show.

Geergod
pi_179687101

Hier was Johan nog niet zo positief over Bas (lol)
  zaterdag 9 juni 2018 @ 07:34:29 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179687274
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Laat gerard joling ook komen verdomme

Al staat je vrouw ernaast te huilen, Joling zou gewoon komen
Laffe huichelaar
pi_179687521
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wil je er over praten? De VI hooligans zijn ook goede amateur psychologen, de depressie van René zagen wij al weken van tevoren aankomen.
LOL!
pi_179687759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:25 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Is de e-book van Inside al ergens te vinden?
Op diverse websites zoals bol.com
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:29:19 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179688576
Zouden er ook Veronica Inside onderbroeken komen?
Of misschien condooms?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 9 juni 2018 @ 12:19:07 #118
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179689857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 05:00 schreef wimderon het volgende:

Hier was Johan nog niet zo positief over Bas (lol)
Maar wel over Bert van OostveenGod
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 9 juni 2018 @ 12:21:53 #119
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179689891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:23 schreef De_Kraam het volgende:

RTL loopt weer te pronken met fragmentjes en bingokaarten van Sigaarblog.
“Paardenlul” _O-
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179689948
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden er ook Veronica Inside onderbroeken komen?
Of misschien condooms?
Dit weet Paxcon ongetwijfeld
  zaterdag 9 juni 2018 @ 12:32:00 #121
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179690016
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:21 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Het was kort na de eerste 100.000 verkochte exemplaren van onze gezamenlijke bestseller GIJP, dat de hoofdpersoon mij op een dag Harry was gaan noemen. Als ik hem op zijn mobiele telefoon belde, verscheen er in zijn display opeens: MULISCH. Sindsdien sprak hij me regelmatig aan met zinnen als:

'Hé Harry, ben je lekker met je pennetje in de weer?'

of:

'En? Ga je nog een leuk boekie maken, Harry?"

of, nog gênanter, wanneer we in gezelschap waren:

'Harry kan lekker schrijven, hè? Leuk toch, voor Harry?'


uit De Wereld Volgens Gijp.
Damn. Wtf is die Gijp privé voor mongool dan.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179690600
Ingolstadt is leuk op feestjes
  Moderator zaterdag 9 juni 2018 @ 13:21:50 #123
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179690657
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:17 schreef Heubach het volgende:
Ingolstadt is leuk op feestjes
Jij ook.
pi_179690686
https://www.bndestem.nl/s(...)an-vi-over~a50f8392/

Angela de Jong is een beetje de Hans Kraay jr. van de tvkijkers. Bedankt Hans.
pi_179695108
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:25 schreef Heubach het volgende:
weg = weg
Helaas, die hebben louter de onderbroeken.
pi_179695370
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:24 schreef Stofje het volgende:
https://www.bndestem.nl/s(...)an-vi-over~a50f8392/

Angela de Jong is een beetje de Hans Kraay jr. van de tvkijkers. Bedankt Hans.
Dat geneuzel van dit wijf ben ik na een klein jaar wel meer dan zat.
pi_179698160
Was vandaag in een betere boekhandel maar ik zag dat boekje nergens. Ze liggen waarschijnlijk al bij de op = op voordeelwinkels.

[ Bericht 0% gewijzigd door johannes_vermeer op 09-06-2018 20:54:15 ]
pi_179699449
Arie Haan heeft ook een mening jongens

https://nos.nl/artikel/22(...)in-wk-finale-78.html
pi_179699494
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Arie Haan heeft ook een mening jongens

https://nos.nl/artikel/22(...)in-wk-finale-78.html
Ik vind dat zo'n ontzettend vervelende gozer.
pi_179699573
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 21:39 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n ontzettend vervelende gozer.
Geef de bal maar aan mij dan loop ik er wel even doorheen
  zaterdag 9 juni 2018 @ 21:52:43 #131
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179699765
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Geef de bal maar aan mij dan loop ik er wel even doorheen
‘Heb je hem een beetje aangepakt?’
‘Laat dat maar aan mij over.’

HAHA!
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179700824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Geef de bal maar aan mij dan loop ik er wel even doorheen
Ken jij Rooie Henkie Ebbinge nog?
pi_179700874
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Damn. Wtf is die Gijp privé voor mongool dan.
De clown uithangen en een dag later weer achter de bank kruipen als de postbode aanbelt. Lekker man, niks mis mee.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:22:22 #134
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179701550
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 22:51 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

De clown uithangen en een dag later weer achter de bank kruipen als de postbode aanbelt. Lekker man, niks mis mee.
Mensen die de clown uithangen hebben wel vaker issues.

Inb4 jij ook (lol)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:23:25 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179701573
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:22 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Mensen die de clown uithangen hebben wel vaker issues.

Inb4 jij ook (lol)
Welk mens heeft er geen issues?
Oh.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:24:54 #136
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179701596
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welk mens heeft er geen issues?
Harry Mens. (lol)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179701748
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Harry Mens. (lol)
Morgen Geert Schaaij voor je
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:41:17 #138
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179701871
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:33 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Morgen Geert Schaaij voor je
Dan slaap ik nog.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179701964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:41 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dan slaap ik nog.
lui zwijn
pi_179703612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welk mens heeft er geen issues?
Nouri. Die slaapt de hele dag. (lol)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179705465
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2018 03:24 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Nouri. Die slaapt de hele dag. (lol)
pi_179705477
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2018 03:24 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Nouri. Die slaapt de hele dag. (lol)
Wanneer je niet weet wanneer je TEFURR gaat :N :N
-
pi_179705487
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2018 03:24 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Nouri. Die slaapt de hele dag. (lol)
Voor een dergelijke post kreeg ik eens een note + waarschuwing
pi_179706217
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jij ook.
Ja, wanneer is de volgende quiz?

van paxcon word ik niet veel wijzer
pi_179706945
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:22 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Mensen die de clown uithangen hebben wel vaker issues.

Inb4 jij ook (lol)
Nu valt alles op zijn plek
  zondag 10 juni 2018 @ 18:28:46 #146
194695 franklop
Fran knock
pi_179712205
Morgenavond dus al de eerste!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179715672
Krijgen we eigenlijk een speciaal VI Oranje Blijft Thuis topic in WK of blijven we hier gezellig?
pi_179720886
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:46 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ja, wanneer is de volgende quiz?

van paxcon word ik niet veel wijzer
De Kwis? Dat programma is inmiddels niet meer op de buis.
  maandag 11 juni 2018 @ 00:18:32 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179720943
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:12 schreef T3hTommay het volgende:
Krijgen we eigenlijk een speciaal VI Oranje Blijft Thuis topic in WK of blijven we hier gezellig?
WK / [RTL7] Voetbal Inside: WK Editie #1 Voorrondes doorkomen

Die was er al
Oh.
pi_179721990
Wilfred Genee: Er gebeurt altijd wel iets

https://www.ad.nl/show/wi(...)d-wel-iets~a267edf7/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_179723817
SaskiaBelleman twitterde op maandag 11-06-2018 om 10:37:45 Hij herhaalt: “Dat leek op dat moment een goed idee.” Tegen de politie vertelde hij dat hij zijn wereld zag instorten. “Mijn VI, mijn vriendin. Het was een klap in m’n bek.” #Anne reageer retweet
Michael P. is een VI-Hooligan.
pi_179727355
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 10:42 schreef Wuwwa het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op maandag 11-06-2018 om 10:37:45 Hij herhaalt: “Dat leek op dat moment een goed idee.” Tegen de politie vertelde hij dat hij zijn wereld zag instorten. “Mijn VI, mijn vriendin. Het was een klap in m’n bek.” #Anne reageer retweet
Michael P. is een VI-Hooligan.
Heb Zipportal al een tijdje niet zien posten.
  maandag 11 juni 2018 @ 14:47:05 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179727487
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Heb Zipportal al een tijdje niet zien posten.
_O-
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_179727619
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Heb Zipportal al een tijdje niet zien posten.
Rene51945738641 twitterde op maandag 11-06-2018 om 14:45:36 @SaskiaBelleman Raar. Hij is toch nog niet veroordeeld. reageer retweet
:')
pi_179728138
Gasten VI Oranje Blijft Thuis van maandag 11 juni: Johan, René en Jan
Gasten VI Oranje Blijft Thuis van dinsdag 12 juni: Beau VED, Kees Jansma en Victoria Koblenko

Wat een raar clubje, en met Victoria erbij zal Kees wel weer een enkelband om hebben. En die zit niet om z'n enkel.
  maandag 11 juni 2018 @ 15:36:04 #157
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179728151
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:35 schreef Wuwwa het volgende:
Gasten VI Oranje Blijft Thuis van maandag 11 juni: Johan, René en Jan
Gasten VI Oranje Blijft Thuis van dinsdag 12 juni: Beau VED, Kees Jansma en Victoria Koblenko

Wat een raar clubje, en met Victoria erbij zal Kees wel weer een enkelband om hebben. En die zit niet om z'n enkel.
Eikelband?
Bedankt Hans.
pi_179728279
Klassieker, helaas geen deel 2 (incl. zieke walm aan het slot)

[ Bericht 3% gewijzigd door Wuwwa op 11-06-2018 15:58:54 ]
  maandag 11 juni 2018 @ 15:50:10 #159
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179728358
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:36 schreef bascross het volgende:

[..]

Eikelband?
:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179728559
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Heb Zipportal al een tijdje niet zien posten.
Op naar het Nulderpad!
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179729007
Ik heb een plekje bemachtigd bij één van de shows, eindelijk na 9 jaar trouw kijken mijn helden in levende lijven aanschouwen.
pi_179729855
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:27 schreef Wuwwa het volgende:
Ik heb een plekje bemachtigd bij één van de shows, eindelijk na 9 jaar trouw kijken mijn helden in levende lijven aanschouwen.
Wat leuk voor je dat ze het onderdeel de Kantineheld weer terugbrengen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 11 juni 2018 @ 17:31:12 #163
357045 Grifte
Feijenoord
pi_179729905
Beau :r

Keesgod. Jammer dat hij (nog) niet aanschuift als René en Johan er zijn.
  maandag 11 juni 2018 @ 18:03:04 #165
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_179730280
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:04 schreef Masterminded het volgende:
Het lijkt erop dat Wim Kieft niet zal aanschuiven als voetbalanalist in Veronica Inside, de nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp op Veronica. Dat heeft Michel van Egmond, schrijver van de boeken over VI, gezegd op Radio Veronica. Het VI-trio stapt na de zomer over naar Veronica en het liefst zouden ze ook Kieft aan boord hebben. “Dat zou Wim heel graag willen en de mannen aan tafel zouden ook niets liever willen“, weet Van Egmond.

Tv-zender Ziggo Sport ligt echter dwars, aldus Van Egmond. “Er schijnen wat problemen te zijn met het feit dat Wim vastligt bij Ziggo en de verhoudingen tussen Ziggo en de mannen is niet helemaal optimaal.”

Van Egmond hoopt dat Ziggo Sport alsnog overstag gaat. “Het zou geweldig zijn, want Wim is de beste analist die je erbij kan hebben.”

Ozcan Akyol gaf in maart nog aan dat hij Wim Kieft mist op televisie: “Ik vind het jammer dat Wim Kieft nooit meer op televisie verschijnt. Als analist maakte hij altijd een verfrissende indruk tussen de rest, die zichtbaar op beeld vocht om de meeste spreektijd. Kan deze man niet terugkeren?”

Ziggo Sport is immers geen relevant kanaal, aldus Akyol. “Ze hebben daar een studiootje ingericht voor een programma dat wekelijks door ongeveer 10.000 mensen wordt bekeken.”

“Jack van Gelder is de grote anchor van dat kanaal. U moet het een beetje zien als de gewezen voetbalsterren die in de nadagen van hun carrières voor het bizarre geld in Qatar kiezen, en daarom geen moeite hebben met het feit dat niemand hun begenadigde acties nog kan zien.”

Net als een paar jaar geleden Hansie Hansie niet bij RTL mocht aanschuiven van SBS :D
History repeats itself.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 11 juni 2018 @ 18:18:06 #166
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_179730469
“Jack van Gelder is de grote anchor van dat kanaal. U moet het een beetje zien als de gewezen voetbalsterren die in de nadagen van hun carrières voor het bizarre geld in Qatar kiezen, en daarom geen moeite hebben met het feit dat niemand hun begenadigde acties nog kan zien.”

:D _O_
pi_179730502
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Net als een paar jaar geleden Hansie Hansie niet bij RTL mocht aanschuiven van SBS :D
History repeats itself.
dat was toen ook wel terecht
pi_179741861
https://www.ad.nl/show/vi-blijft-vi-veronica-inside~a069b200

quote:
VI blijft VI: Veronica Inside

De voetbaltalkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp houdt de initialen VI. Voetbal Inside wordt straks Veronica Inside. Het trio verhuist na de zomer van RTL naar Veronica en zijn vanaf 10 augustus te zien op maandag en vrijdag.

Veel zal er niet aan het format veranderen. Genee, ‘Gijp' en Derksen bepraten op die dagen met wisselende (vaste) gasten de ontwikkelingen op de Nederlandse en buitenlandse voetbalvelden. Maar zoals gebruikelijk komen ook andere zaken ter sprake. De drie zijn de komende weken aan hun laatste klus voor RTL bezig met VI Oranje Blijft Thuis dat gisteravond bij de start 532.000 kijkers telde.
10 augustus dus eerste aflevering
  dinsdag 12 juni 2018 @ 12:42:13 #169
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179743044
Is eigenlijk al bekend of Hansie ook weer komt? Boskamp en Valentijn zullen sowieso wel komen. Hopelijk Kieft nog.
Bedankt Hans.
pi_179744016
Hij wilde wel.

Zijn contributie is wel verhoogd :)
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:55:06 #171
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179745219
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:18 schreef dexamfetamine het volgende:
“Jack van Gelder is de grote anchor van dat kanaal. U moet het een beetje zien als de gewezen voetbalsterren die in de nadagen van hun carrières voor het bizarre geld in Qatar kiezen, en daarom geen moeite hebben met het feit dat niemand hun begenadigde acties nog kan zien.”

:D _O_
Goud
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:09:18 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179745468
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:27 schreef Wuwwa het volgende:
Ik heb een plekje bemachtigd bij één van de shows, eindelijk na 9 jaar trouw kijken mijn helden in levende lijven aanschouwen.
Niet vergeten een vi onderbroek aan te doen, en op de weg naar buiten, een handtekening vragen aan de brandweerman :P _O- _O-
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:10:15 #173
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179745484
Na affaire met Dionne: Derksen geeft Humberto trap na

In VI Oranje Blijft Thuis legt Johan Derksen uit waarom hij het eng vindt dat Humberto’s partner Ineke aanwezig was bij zijn laatste RTL Late Night. VI Oranje Blijft Thuis is elke werkdag vanaf 21.50 uur te zien op RTL 4.

https://www.telegraaf.nl/(...)eft-humberto-trap-na

Leuk fragmentje weer *O*
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:16:48 #174
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179745594
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Na affaire met Dionne: Derksen geeft Humberto trap na

In VI Oranje Blijft Thuis legt Johan Derksen uit waarom hij het eng vindt dat Humberto’s partner Ineke aanwezig was bij zijn laatste RTL Late Night. VI Oranje Blijft Thuis is elke werkdag vanaf 21.50 uur te zien op RTL 4.

https://www.telegraaf.nl/(...)eft-humberto-trap-na

Leuk fragmentje weer *O*
Niemand had verwacht dat het een topshow zou worden.


Alleen geergod moet komen
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:55:28 #175
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_179755204
Victoria is wel een leuk vrouwtje hoor O+
pi_179755255
Vi hooligans
pi_179758446
Bizar dat er op dinsdag een compleet ander programma wordt uitgezonden dan op maandag, zelfde studio, zelfde genee maar voor de rest totaal anders.
speak only if it improves the silence.
pi_179759319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:13 schreef TjjWester het volgende:
Bizar dat er op dinsdag een compleet ander programma wordt uitgezonden dan op maandag, zelfde studio, zelfde genee maar voor de rest totaal anders.
Ik vind dat wel leuk. Gewoon een talkshow over allerhanden, mij bevalt dat wel. Genee profileert zich goed.
pi_179768285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:55 schreef dexamfetamine het volgende:
Victoria is wel een leuk vrouwtje hoor O+
zeker weten ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 13 juni 2018 @ 19:30:51 #180
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_179768574
Dit programma slaat helemaal nergens op.
pi_179771724
prima show
  woensdag 13 juni 2018 @ 21:54:52 #182
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179771963
Dacht dat Gijp en de snor er vandaag zouden zijn |:(
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179772005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:54 schreef YourCaptor het volgende:
Dacht dat Gijp en de snor er vandaag zouden zijn |:(
Ja snap t ook niet. De verwende mannetjes zullen wel geen zin hebben omdat er nog geen WK is.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 13 juni 2018 @ 21:57:44 #184
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_179772069
RTL mensen :')
  woensdag 13 juni 2018 @ 21:59:03 #185
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179772110
edit
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179772124
Prem :')
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_179772161
WK forum mensen
  woensdag 13 juni 2018 @ 22:02:08 #188
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_179772224
dubbel
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_179772605
Op woensdag zouden Derksen en Gijp er toch zitten?
  woensdag 13 juni 2018 @ 22:14:43 #190
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179772747
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 22:11 schreef TehRocks het volgende:
Op woensdag zouden Derksen en Gijp er toch zitten?
Ja.
Godgloeiende.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179773436
wat een mongolenaflevering met Beau en die bimbo
pi_179773483
Door rookmeneer ga ik een pakkie kopen
pi_179773558
Fake news
pi_179773622
Krijgt Wilfried nu een kans voor talkshow nu het te laat is?
pi_179773706
Jezus dit topic is te dood zeg
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 13 juni 2018 @ 22:42:27 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179773734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus dit topic is te dood zeg
Goh, raar als er een ander topic is in WK.
pi_179773760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 22:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Goh, raar als er een ander topic is in WK.
Daar kwam ik net ook achter.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_179779612
Waarom geen Sierd?
pi_179804204
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom geen Sierd?
Ziggy.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:11:30 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_179844291
quote:
Dus VI komt bij Veronica ook op maandag en vrijdag?
pi_179844665
quote:
5s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dus VI komt bij Veronica ook op maandag en vrijdag?
Dat staat inderdaad in het gelinkte artikel
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juni 2018 @ 11:40:14 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_179844732
En op woensdag gaan ze de CL doen. De dinsdag is het dan Helene die in de studio zit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_179844764
Alleen jammer dat ze weer helemaal overnieuw moeten met hun social media platform
pi_179844956
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat ze weer helemaal overnieuw moeten met hun social media platform
Gebruikte toch niemand
  zondag 17 juni 2018 @ 12:52:57 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179845955
DJ Jean woedend op Johan Derksen _O- _O-

DJ Jean is boos op Johan Derksen nadat hij vrijdagavond uitspraken over hem heeft gedaan in VI Oranje Blijft Thuis. In een videoboodschap haalt hij fel uit naar de besnorde voetbalcommentator.

Hé, Johan Derksen, praatjesmaker ben je hè aan tafel, als ik er niet zit? Daar sta je om bekend. Zielepoot dat je bent”, begint een boze DJ Jean zijn verhaal.

„Hé, Johan Derksen, praatjesmaker ben je hè aan tafel, als ik er niet zit? Daar sta je om bekend. Zielepoot dat je bent”, begint een boze DJ Jean zijn verhaal.

Hij vervolgt: „Mij een beetje belachelijk maken hè op Nederlandse tv, omdat je toevallig een dag later aan tafel zit. Hé, je hebt geen flauw benul wat voor leven ik leid en hoe geweldig dat is. Elke week vier, vijf feesten. En jij?”, waarna hij ook nog uithaalt naar mevrouw Derksen.

Jan Engelaar, zoals de dj eigenlijk heet, noemt Derksen ook een vogelverschrikker. „Geloof mij, je bent een vogelverschrikker die alleen iedereen af loopt te zeiken, maar je hebt niks te melden face to face.”

Ook daagt hij Johan uit, want hij zegt: „Ik zou zeggen: als je een grote bek hebt tegen mij, doe het face to face. Kom maar, kom maar. Johan Derksen, met je grote bek, kom maar.”

Ondanks dat Johan Derksen vrijdagavond eigenlijk kritiek zou uiten op Luuk Ikink, besloot hij vrijdagavond dat die ’te onbelangrijk was’, waarna hij vervolgens zijn pijlen richtte op DJ Jean. „Ik heb me kapot zitten ergeren aan die gek die er gisteren zat, die alcoholist die zei dat hij 2000 vrouwen geneukt had. Ik heb hier elke dag ruzie over de lengte van het nummer van het bandje. Dat wil ik nooit meer hebben. Als die man twintig minuten krijgt om te raaskallen, dan mogen zij best een nummertje van drie minuten spelen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een redactie zo’n lul uitnodigt?”, aldus Derksen.

https://www.telegraaf.nl/(...)end-op-johan-derksen

_O- _O- _O- _O- Wordt weer gezellig daar :P
Directeurtje al stoom uit zijn oren :? :+
  zondag 17 juni 2018 @ 13:28:37 #206
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_179846436
quote:
6s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

Directeurtje al stoom uit zijn oren :? :+
Die is 9 maanden met vakantie en zit te vissen langs alle kanalen in Nederland.
Marcoooootje, niks mis mee
Feyenoord!!! * Barça
pi_179847035
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat ze weer helemaal overnieuw moeten met hun social media platform
Twitter account van Genee omtoveren tot Veronica Inside?
pi_179877949
Overigens heb ik één keer Jan Engelaar mogen aanschouwen op een 90's feest. Wel drie kwartier te laat, want hij stond op vrijdagavond 21.30 in een file.
Als ik de reacties op Jean zo lees heeft hij heel vaak pech met files.
Oh en hij slikt zaad hahaha
pi_179945930
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:40 schreef borisz het volgende:

En op woensdag gaan ze de CL doen. De dinsdag is het dan Helene die in de studio zit.
Krijgt Helene van John de Mol de opdracht om dan ook zoveel mogelijk in doorkijkende bloesjes of strakke jurken te verschijnen? Immers 'sex sells' })
pi_179946916
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat ze weer helemaal overnieuw moeten met hun social media platform
*Opnieuw
pi_179987442
Waar kan ik de uitzending van gister terug kijken? Zie hem niet op Rtlxl
  zondag 24 juni 2018 @ 18:08:56 #212
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180313691
Wel voortaan alleen op maandag dus (en de eerste uitzending op vrijdag)
  zaterdag 7 juli 2018 @ 19:51:43 #215
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180315247
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2018 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Krijgt Helene van John de Mol de opdracht om dan ook zoveel mogelijk in doorkijkende bloesjes of strakke jurken te verschijnen? Immers 'sex sells' })
RIP Iwanius
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_180315279
Alleen maar maandag ? Dat is wel balen.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 23:55:00 #217
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_180322754
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:53 schreef macca728 het volgende:
Alleen maar maandag ? Dat is wel balen.
:{
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 8 juli 2018 @ 01:03:07 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180324291
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:55 schreef Max23 het volgende:
Wel voortaan alleen op maandag dus (en de eerste uitzending op vrijdag)
Wtf
Oh.
pi_180324319
Is niet echt een zakelijke meesterzet van John: het dubbele salaris betalen en ze maar half zoveel zendtijd geven.
  zondag 8 juli 2018 @ 01:07:15 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180324375
Dus dan maar gewoon maandag en woensdag (CL) de heren zien, ik vind het maar een vreemde beslissing.

Zullen ze ook bij het Nederlands Elftal zitten trouwens?
Oh.
  zondag 8 juli 2018 @ 01:27:22 #221
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_180324712
He dorpsidioten. Die opmerking van Max23 gaat over Danny Vera. Die is er alleen maandag, vanwege drukte met zijn band.
Bedankt Hans.
pi_180325048
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:51 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

RIP Iwanius
Tot ziens Rotterdam-Zuid.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 8 juli 2018 @ 07:58:59 #223
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_180326500
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 01:27 schreef bascross het volgende:
He dorpsidioten. Die opmerking van Max23 gaat over Danny Vera. Die is er alleen maandag, vanwege drukte met zijn band.
:D
Ok gelukkig maar
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_180330615
Op vrijdag de muziekkeus van Johan, 10 minuten nummers
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:38:08 #225
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_180396076
heeft iemand hier toevallig een idee hoe/waar ik die 'documentaire' over boskamp terug kan kijken? Is een aflevering van "Alloo Bij..." geloof ik
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:06:49 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_180396633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:55 schreef Max23 het volgende:
Wel voortaan alleen op maandag dus (en de eerste uitzending op vrijdag)
Dat is zeker balen . Wel jammer alleen maandag.
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 13:08:53 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_180396672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:38 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
heeft iemand hier toevallig een idee hoe/waar ik die 'documentaire' over boskamp terug kan kijken? Is een aflevering van "Alloo Bij..." geloof ik
Bedoel je deze? http://www.voetbalinside.(...)an_sport_jan_boskamp
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:07:27 #228
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_180397835
quote:
Nee was op de Belgische tv
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 14:12:13 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_180397943
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:07 schreef Sun-dried_Potato het volgende:

[..]

Nee was op de Belgische tv
Deze denk ik: https://www.tvgemist.be/alloo-bij/aflevering-4-46158
  woensdag 11 juli 2018 @ 22:47:07 #230
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_180412078
quote:
Jup maar die had ik al gevonden en werkt niet ;(
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 22:51:29 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_180412235
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:47 schreef Sun-dried_Potato het volgende:

[..]

Jup maar die had ik al gevonden en werkt niet ;(
Jammer zeg :{
pi_180412612
waarom jij nooit gedaan lav
Gino ♥
pi_180416536
heeft VI toevallig dat fragment offline gehaald waarin gijp het heeft over hoe jinek leer draagt omdat dat makkelijker te wassen is ivm de slangen van freek vonk die haar constant likken? kan het nergens meer vinden op youtube
  donderdag 12 juli 2018 @ 14:47:55 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180423818
Van Basten leest Neymar de les :')

Marco van Basten vindt dat Neymar zich dit WK te vaak van zijn foute kant heeft laten zien.

De Nederlandse ’chief officer for technical development’ :') :') van de FIFA is van mening dat de Braziliaan iets aan zijn maniertjes moet doen.

„Neymar heeft een vrolijk karakter. Hij laat mensen lachen en dat is positief, maar zijn houding in Rusland was niet goed”, aldus Van Basten.

„Je moet op het veld hard werken en je sportief gedragen. Zulk soort toneelspel helpt niet. Dat moet hij zelf ook gaan inzien.”

Ondanks al zijn klasse was Neymar tijdens het WK veelvuldig het doelwit van spot en hilariteit, zeker op sociale media in Europa, vanwege zijn vele duikelingen en overdreven gedoe bij ogenschijnlijk lichte overtredingen.

Brazilië werd vooraf als grote favoriet voor de werelditel bestempeld. Neymar & co werden in de kwartfinale echter uitgeschakeld door België. De Goddelijke Kanaries gingen tegen De Rode Duivels met 2-1 onderuit.

De vedette van Paris Saint-Germain kwam in alle vijf de duels in Rusland in actie. Hij maakte twee goals en bereidde één treffer voor. In totaal kreeg Neymar 26 keer een vrije trap mee. Zelf kreeg hij één gele kaart.

https://www.telegraaf.nl/(...)-leest-neymar-de-les

Laat Bassie eerst eens zich verontschuldigen voor zijn walgelijke act bij Putin en zijn getweet daarover, randdebiel dat hij is :(

Ondertussen beeft Neymar nu echt wel :') :') _O- _O-
  donderdag 12 juli 2018 @ 17:30:21 #235
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180427519
Goed punt van Van Basten _O_
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 12 juli 2018 @ 17:37:44 #236
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180427751
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:30 schreef Ingolstadt het volgende:
Goed punt van Van Basten _O_
:|W :')

Van Basten verdedigt Poetin-bezoek: ging alleen over voetbal

Marco van Basten heeft in Moskou kort gereageerd op de ophef die is ontstaan over zijn ontmoeting vorige week met de Russische president Vladimir Poetin. "We hebben alleen over voetbal en het WK gesproken", zei hij.

De oud-spits werd in De Telegraaf weggezet als "sociaal gestoord", omdat hij zich in het Kremlin samen met onder anderen FIFA-baas Gianni Infantino "liet misbruiken als propagandamateriaal", terwijl Nederland de Russen schuldig acht voor het neerhalen van de MH17-vlucht.

Buiten persconferentie om
Van Basten gaf vanmorgen een persconferentie met leden van zijn technische studiegroep van de FIFA en daarbij kwam de kwestie niet ter sprake. Na afloop liep een journalist van AP naar voren en vroeg hem om een reactie.

"Ik besef dat veel families een probleem hebben, met wat er met het vliegtuig is gebeurd. Maar hier gaat het over andere zaken", aldus Van Basten. "Ik was uitgenodigd om daar over voetbal te praten."

Maar helpt hij daarmee niet om het imago van Poetin op te poetsen? "Ik help hem niet. Ik had een gesprek met hem over voetbal. Verder niets." :')

Over het WK in Rusland was Van Basten op de persconferentie louter positief: "Rusland heeft een goed toernooi georganiseerd. De velden zijn goed en de stadions zitten vol. Er zijn geen problemen geweest."

https://nos.nl/wk2018/art(...)en-over-voetbal.html

Die van Basten is knettergek :7 :(

quote:
„Neymar heeft een vrolijk karakter. Hij laat mensen lachen en dat is positief, maar zijn houding in Rusland was niet goed”, aldus Van Basten.
Nee jou houding was lekker fris :') :|W



Die kop :') Konijntje wat in de loop van een geweer kijkt _O- _O-
pi_180427859
Ik zie het probleem niet zo
pi_180427910
quote:
Ik besef dat veel families een probleem hebben, met wat er met het vliegtuig is gebeurd.
Understatement :{
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:04:55 #239
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_180428287
"Ik besef dat veel families een probleem hebben, met wat er met het vliegtuig is gebeurd. Maar hier gaat het over andere zaken"

Dit zou ik wel als sociaal gestoord wegzetten ja.

'Jammer dat uw vader/moeder/zoon/dochter/vrouw vermoord is door de Russen maar we hebben het nu even over voetbal'
Laffe huichelaar
pi_180428371
als er iemand randdebiel in deze land, dan is het de ikweethetookniet
  donderdag 12 juli 2018 @ 20:26:16 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180431312
Fotograaf Yuri Cortez lag onder de Kroaten, en dit zijn de foto's

Grote kans dat als je gisteren de wedstrijd Kroatië-Engeland hebt gekeken, je ook zag hoe een fotograaf terechtkwam onder een groep heel enthousiaste Kroatische voetballers bij de 2-1. Dat pijnlijke moment leverde AFP-fotograaf Yuri Cortez een tas vol kapotte apparatuur op, maar ook de meest bijzondere foto's van dit WK.

Cortez kon namelijk de blijdschap van de Kroatische spits Mario Mandzukic héél goed vastleggen. De fotograaf bleef plaatjes schieten, ook al lag hij op de grond.







https://nos.nl/wk2018/art(...)-zijn-de-foto-s.html

^O^ ^O^ ^O^
pi_180454404
Op verzoek:

pi_180454544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:08 schreef JaneDoe het volgende:
als er iemand randdebiel in deze land, dan is het de ikweethetookniet
In deze landje.
pi_180464523
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Op verzoek:

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
-
pi_180472314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Op verzoek:

[ afbeelding ]
Wanneer spreken de Anneloos hooligans nou eens af met de ikweethetookniet hooligans op een veld bij Beverwijk?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_180472416
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 17:58 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Wanneer spreken de Anneloos hooligans nou eens af met de ikweethetookniet hooligans op een veld bij Beverwijk?
Ik hoor bij beide teams ;( Moet ik mezelf dan een enorme poffert op de neus geven?
  zaterdag 14 juli 2018 @ 19:13:10 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_180473767
Is Anneloos wel een beetje lekker
Laffe huichelaar
pi_180473793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:13 schreef timmmmm het volgende:
Is Anneloos wel een beetje lekker
Ja

Ikweethetookniet is de grote onbekende
  zaterdag 14 juli 2018 @ 19:15:47 #249
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_180473803
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ja

Ikweethetookniet is de grote onbekende
pics.
Laffe huichelaar
pi_180474277
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

pics.
Mag je aan haar vragen
  zaterdag 14 juli 2018 @ 19:43:35 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_180474302
anneloos, geef mij die pics g
Laffe huichelaar
pi_180475300
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ja

Ikweethetookniet is de grote onbekende
Die schijnt een stukje pener te hebben.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_180475313
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:42 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Die schijnt een stukje pener te hebben.
Ik ben de moeilijkste niet.

Stukje snickers

[ Bericht 2% gewijzigd door Wereldgozer op 14-07-2018 20:57:42 ]
pi_180482645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:43 schreef timmmmm het volgende:
anneloos, geef mij die pics g
Okay.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
pi_180482653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:13 schreef timmmmm het volgende:
Is Anneloos wel een beetje lekker
_O- _O-
-
pi_180503789
Veronica Inside #1658 svp.
pi_180503841
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:22 schreef T3hTommay het volgende:
Veronica Inside #1658 svp.
Voetbal inside stopt niet.
pi_180503851
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Voetbal inside stopt niet.
Wel zo handig om de legacy van het programma en het topic te bewaren.

Zie dat het al gebeurt is, Taggod.
  Moderator zondag 15 juli 2018 @ 23:28:12 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_180503882
Veronica Inside _O_

Veronica nummer 1 zender vanaf nu _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2018 @ 23:32:50 #260
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180503960
topshow :Y
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_180504271
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fotograaf Yuri Cortez lag onder de Kroaten, en dit zijn de foto's

Grote kans dat als je gisteren de wedstrijd Kroatië-Engeland hebt gekeken, je ook zag hoe een fotograaf terechtkwam onder een groep heel enthousiaste Kroatische voetballers bij de 2-1. Dat pijnlijke moment leverde AFP-fotograaf Yuri Cortez een tas vol kapotte apparatuur op, maar ook de meest bijzondere foto's van dit WK.

Cortez kon namelijk de blijdschap van de Kroatische spits Mario Mandzukic héél goed vastleggen. De fotograaf bleef plaatjes schieten, ook al lag hij op de grond.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

https://nos.nl/wk2018/art(...)-zijn-de-foto-s.html

^O^ ^O^ ^O^
Die eerste is écht heel mooi :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 16 juli 2018 @ 09:35:18 #262
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180508174
Wtf :? Voetbal Inside gaat gewoon door hoor.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_180508221
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Wtf :? Voetbal Inside gaat gewoon door hoor.
Wie zegt dat? En met wie?
speak only if it improves the silence.
pi_180508497
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Wtf :? Voetbal Inside gaat gewoon door hoor.
Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside. Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180508520
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside.
Dat dachten ze bij topgear ook............
speak only if it improves the silence.
pi_180508522
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Wie zegt dat? En met wie?
Johan.

Vast Marcel “heel Nederland kotst hem uit” maijer & zijlemans dat knipperlicht wat de tour nu doet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_180508567
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

Johan.

Vast Marcel “heel Nederland kotst hem uit” maijer & zijlemans dat knipperlicht wat de tour nu doet.
Quote, al kan ik mij niet voorstellen dat hij daar iets van weet.
speak only if it improves the silence.
  maandag 16 juli 2018 @ 10:02:14 #268
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180508609
Rustig jongens
  maandag 16 juli 2018 @ 10:02:55 #269
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180508622
Laten we kalm blijven tijdens deze moeilijke tijd
pi_180508747
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:02 schreef KingRoland het volgende:
Laten we kalm blijven tijdens deze moeilijke tijd
We zoeken steun bij God
pi_180509067
Angela weer; Het dansje van Johan Derksen zegt veel

https://www.ad.nl/show/he(...)-zegt-veel~a967dd96/


Kan iemand m posten?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 16 juli 2018 @ 11:56:58 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180510961
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside. Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.
Wat is dit nou weer voor meltdown.
Oh.
  maandag 16 juli 2018 @ 14:45:16 #273
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180514495
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside. Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.
:D !

Geinig.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_180514992
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Wtf :? Voetbal Inside gaat gewoon door hoor.
Die maken hun eigen dynasty topic maar
  maandag 16 juli 2018 @ 15:16:14 #275
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180515054
Dit is ONS TOPIC. WIJ ZULLEN DIT TOPIC NIET AAN DE RTL-MAFFIA GEVEN.

RENS HAAL DE FLAMMENWERPER
  maandag 16 juli 2018 @ 15:24:47 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_180515197
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Wtf :? Voetbal Inside gaat gewoon door hoor.
DIT IS EEN TOPIC-OVERVAL.
Laffe huichelaar
  maandag 16 juli 2018 @ 15:51:32 #278
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_180515829
Hawaii vijf _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_180515897
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

DIT IS EEN TOPIC-OVERVAL.
Wees eens een goede mod en open een topic voor voetbal inside, zodat die gozer ook weer kan slapen, ipv te trollen.
speak only if it improves the silence.
pi_180516042
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Wees eens een goede mod en open een topic voor voetbal inside, zodat die gozer ook weer kan slapen, ipv te trollen.
WK / [RTL4] VI Oranje blijft thuis #55 Topshow Is bijna dicht, idee om daar het rtl/voetbal inside topic van te maken.
speak only if it improves the silence.
  maandag 16 juli 2018 @ 16:07:15 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_180516171
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Wees eens een goede mod en open een topic voor voetbal inside, zodat die gozer ook weer kan slapen, ipv te trollen.
Hoef je geen mod voor te zijn, die gozer kan zijn eigen toppa openen
Laffe huichelaar
pi_180516370
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 16:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoef je geen mod voor te zijn, die gozer kan zijn eigen toppa openen
Ik heb je hierboven een goede suggestie gedaan!
speak only if it improves the silence.
pi_180518590

Heerlijke vragen _O-
pi_180518666
TIESGOD
  maandag 16 juli 2018 @ 18:16:10 #285
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_180518801
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:07 schreef Doublepain het volgende:

Heerlijke vragen _O-
bedroevend niveautje
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_180518846
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:16 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

bedroevend niveautje
3e assistent VAR is wel bedroevend an sich
  maandag 16 juli 2018 @ 18:20:11 #287
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_180518897
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

3e assistent VAR is wel bedroevend an sich
is goed René
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_180519183
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:

Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.
Dit heeft de potentie om een goeie copypaste te worden.

Ik kijk bij de Belg, laten we maar een keertje afspreken hoerenzoon, opgegroeid met de dartpijl, tweets van Yannick etc etc.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_180519212
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:31 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Dit heeft de potentie om een goeie copypaste te worden.

Ik kijk bij de Belg, laten we maar een keertje afspreken hoerenzoon, opgegroeid met de dartpijl, tweets van Yannick etc etc.
In het rijtje "Tanden gepoetst allen"
pi_180519284
Morgen Johan Derksen bij EendVandaag, dat word zoeken mensen!
pi_180519295
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:35 schreef Nober het volgende:
Morgen Johan Derksen bij EendVandaag, dat word zoeken mensen!
Ze zitten wel op zenders he.

Is dat op Hilversum 1?
  maandag 16 juli 2018 @ 18:51:08 #292
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180519587
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:35 schreef Nober het volgende:
Morgen Johan Derksen bij EendVandaag, dat word zoeken mensen!
Een eend met een rooie snavel, ‘t is wat.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_180519900
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  User die overal opduikt 2022 maandag 16 juli 2018 @ 19:09:54 #294
186611 Haags
pi_180519970
Veronica inside ;(
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 maandag 16 juli 2018 @ 19:09:59 #295
186611 Haags
pi_180519972
Klinkt niet!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 16 juli 2018 @ 19:16:10 #296
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_180520094
Ach al lang nice dat ze doorgaan
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_180520104
VIHOOLIGANS
  maandag 16 juli 2018 @ 19:55:28 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180520877
quote:
Lekker met je voetbalshirtje daar staan, waarom niet.
Oh.
pi_180520880
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:54 schreef TjjWester het volgende:
Danny vera mag alleen nog maar lawaai maken op maandag, zou hij ook trouw blijven aan rtl?
speak only if it improves the silence.
  maandag 16 juli 2018 @ 20:25:54 #301
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180521575
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker met je voetbalshirtje daar staan, waarom niet.
Lekker man.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')