nu nog de nieuwe bewoner in de op erbij proppenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:03 schreef houdjemond het volgende:
Heb mijn best gedaan op een neutrale TT. Laten we het leuk houden.
En een meidje van 2...quote:
Die heeft een kruis in haar nek.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:04 schreef yaello het volgende:
Volgens mij is "ik kom van het kamp", zijn onderbouwing voor elk ding dat hij zegt. "ik kom van het kamp dus we eten vis".
Zit mobielquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nu nog de nieuwe bewoner in de op erbij proppen
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Bargoensquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Wij zijn een ander soort slag, niet beter of slechter, we hebben een eigen taal Bargoens zzegt Silvo
Lijkt helemaal niet.quote:
Geisoleerde hondenhokken. Het eerste originele idee dat ik hoor daarquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
De energieke Silvio woont al zijn hele leven op het woonwagenkamp. Een vertrouwde plek met aparte regels en een eigen taal en cultuur. Hij is trots op zijn afkomst en wil via Utopia iedereen laten zien wat er zo mooi is aan het leven op het kamp.
Hij heeft dan ook geen interesse in de bouw van een loods of aparte huisjes. Geef hem maar zijn eigen woonwagen, dan komt het helemaal goed. Zolang de andere inwoners maar niet naar binnen stappen met hun schoenen aan of hun handen wassen boven het aanrecht, want dat is absoluut not done!
Silvio ziet volop mogelijkheden om flink wat geld te verdienen in het Beloofde land. Hij heeft al plannen om een carwash op te zetten en de winst uit die onderneming wil hij investeren in geïsoleerde hondenhokken. Een goudmijn volgens deze ras ondernemer uit Zwolle.
De eerste vraag die in me opkomt: wat voor honden dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
De energieke Silvio woont al zijn hele leven op het woonwagenkamp. Een vertrouwde plek met aparte regels en een eigen taal en cultuur. Hij is trots op zijn afkomst en wil via Utopia iedereen laten zien wat er zo mooi is aan het leven op het kamp.
Hij heeft dan ook geen interesse in de bouw van een loods of aparte huisjes. Geef hem maar zijn eigen woonwagen, dan komt het helemaal goed. Zolang de andere inwoners maar niet naar binnen stappen met hun schoenen aan of hun handen wassen boven het aanrecht, want dat is absoluut not done!
Silvio ziet volop mogelijkheden om flink wat geld te verdienen in het Beloofde land. Hij heeft al plannen om een carwash op te zetten en de winst uit die onderneming wil hij investeren in geïsoleerde hondenhokken. Een goudmijn volgens deze ras ondernemer uit Zwolle.
Krijgen we straks pitbull-gevechten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:06 schreef Prulke het volgende:
[..]
Geisoleerde hondenhokken. Het eerste originele idee dat ik hoor daar
Vechthonden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De eerste vraag die in me opkomt: wat voor honden dan?
Ik kom er net bij, dus die vent laat 2 kleine kinderen achter?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Het is voor mij al een grote lul om zulke kleine kinderen alleen te laten
Een babytje nog wel
Een van 2 jaar en een van 9 weken. Maar hij is vrijgezel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik kom er net bij, dus die vent laat 2 kleine kinderen achter?
hoorde ik het toch goed. Wat een lullo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Hij is vrijgezel. "Zij wonen op het kamp en komen niets tekort"
Aha, een vluchtertje dus. Of zijn ze al lang uit elkaar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef houdjemond het volgende:
Hij mag al niet vissen en hij had zich daar op verheugd.
Ooh hij is al niet meer met de baby-momma samen.
loopt rond te neuken dus..oops zwanger.. zoiets ? #aannamequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een van 2 jaar en een van 9 weken. Maar hij is vrijgezel.
En hij wil zijn eigen woonwagen.
Dat vind ik zo vreemd. Als hij dat nou wil. Laat hem dan lekker vissen. Wie zijn die anderen om mensen dingen te verbieden?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef houdjemond het volgende:
Hij mag al niet vissen en hij had zich daar op verheugd.
Ooh hij is al niet meer met de baby-momma samen.
Sja, kruis aan wat er allemaal niet klopt in dat éne zinnetjequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nouja meestal trouwen ze jong snel babies maar het is wat apart dat hij vrijgezel isquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
loopt rond te neuken dus..oops zwanger.. zoiets ? #aanname
*streept hele zin zwart*quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sja, kruis aan wat er allemaal niet klopt in dat éne zinnetje
Precies, ik zou het aanmoedigen. Maar nee is zielig voor de vissiesquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vreemd. Als hij dat nou wil. Laat hem dan lekker vissen. Wie zijn die anderen om mensen dingen te verbieden?
Ik denk een wietkwekerij.quote:
Die vissen zijn er niet voor niets in gegooidquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, ik zou het aanmoedigen. Maar nee is zielig voor de vissies
die stem van john, is zielig voor onsquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, ik zou het aanmoedigen. Maar nee is zielig voor de vissies
Dat zei hij er helaas niet bij. Maar ze komen niks te kort.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Aha, een vluchtertje dus. Of zijn ze al lang uit elkaar?
quote:
Ik hoop dat hij die hele vijver leegtrekt en alleen opvreetquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vissen zijn er niet voor niets in gegooid
nah gelukkig maar.. who needs a daddy anywayquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zei hij er helaas niet bij. Maar ze komen niks te kort.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef durdur het volgende:
Wauw wat voelen sommige zich hier weer zo geweldig goed door alles en iedereen maar af te zeiken. Niemand deugt en tokkies en kampers en ja wacht nog even op het woordje aso vechthonden uiteraard echt serieus wat een droeftoeters schrijven er hier. Ondertussen zitten de grootste tokkies hier te schrijven en lekker een ander na beneden te trappen sneu volk ben er weer weg van
Wauw wat voelen sommige zich hier weer zo geweldig goed door alles en iedereen maar af te zeiken. Niemand deugt en tokkies en kampers en ja wacht nog even op het woordje aso vechthonden uiteraard echt serieus wat een droeftoeters schrijven er hier. Ondertussen zitten de grootste tokkies hier te schrijven en lekker een ander na beneden te trappen sneu volk ben er weer weg van
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij die hele vijver leegtrekt en alleen opvreet
"Werkt bij huisvrouw en moeder"quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef yaello het volgende:
Petra Wolters Meijer is de moeder van zijn kinderen na research op facebook. Zijn nog niet zo lang uit elkaar volgens mij
Met een vis tussen mijn tandenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Dom gelul van dat mag niet.. dat mag niet...
Mag niet vissen, mag niet in de poel plonzen... Ik had er allang in gelegen
Dank voor de Commentaarquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef durdur het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef Yaksa het volgende:
Nu 5 mannen en 3 vrouwen.
Voor het evenwicht morgen de Twins er maar in?
Laat hemquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg het idee dat hij graag wil vissen
Die gaat het niet makkelijk krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze heeft toch shv diploma ?sociale hygiëne
Heerlijk als iemand na die paar dagen loeren naar de vijver er eindelijk eens inspringt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg het idee dat hij graag wil vissen
Als die vis ligt te bakken in een pannetje willen ze vast allemaal een stukjequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Laat hemhebben ze een lekker stukkie vis te eten
quote:
En na het eten lekker zwemmenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef Prulke het volgende:
[..]
Heerlijk als iemand na die paar dagen loeren naar de vijver er eindelijk eens inspringt.
Ik zeg Mike en Silvio lekker samen vissen vanavond
behalve Adriaan, die eet liever alleen slablaadjes.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die vis ligt te bakken in een pannetje willen ze vast allemaal een stukje
En daaronder;quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef houdjemond het volgende:
9 mei;
" met silvio bij talpa voor de casting van utopia 2
hij zit al anderhalf uur binnen en hoe langer hij blijft zitten hoe meer ronders hij door komt blijft hij tot 10 uur binnen dan maakt hij een goede kans."
En hoe wil hij ze tegenhouden? Hij kan hooguit pruilend in een hoekje gaan zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef Prulke het volgende:
[..]
Zo is dat, dat gezwam van John over die vijverklaar ermee
Beter alleen nieuwe mensenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zouden er ook oud bewoners kunnen komen? In de nieuwe groep of later pas als de groep compleet is?
en pindakaasquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
behalve Adriaan, die eet liever alleen slablaadjes.
Kan je dat niet doorspoelen met water?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef PTLe het volgende:
Ze poepen boven een vet put , maar een vet put moet om de tijd geleegd worden , er zit een overloop in , dus op een gegeven moment krijgen ze het probleem dat de pet put vol raakt en enorm gaat stinken , waarom weer ik dit ik heb vrienden met een friethuis ,
Dat is wel gezegd, maar kan pas later en misschien pas als er een vrijwillige exit is of om de 8 maanden na een stemming.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zouden er ook oud bewoners kunnen komen? In de nieuwe groep of later pas als de groep compleet is?
Dat hoop ik ook. Maar dat stond er toch dat oud bewoners konden terugkeren?quote:
ah ok okquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd, maar kan pas later en misschien pas als er een vrijwillige exit is of om de 8 maanden na een stemming.
Laat die maar lekker wegblijven. Die ben ik meer dan zat. Daar hebben we lang genoeg tegenaan gekeken. Vakantie voorbij voor die lui!quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar dat stond er toch dat oud bewoners konden terugkeren?
quote:
Daar kwam een afzuigwagen aan te pas met een dikke slang die de put in gaat en daarna door spoelt , maar dit kost veel geld .quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan je dat niet doorspoelen met water?
Om de 8 maanden een stemming?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd, maar kan pas later en misschien pas als er een vrijwillige exit is of om de 8 maanden na een stemming.
kansen zat hebben ze gehad mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat die maar lekker wegblijven. Die ben ik meer dan zat. Daar hebben we lang genoeg tegenaan gekeken. Vakantie voorbij voor die lui!
Wou al zeggen haha,liever elke maandquote:
Dan ga je het niet redden met een emmertje water nee.. dankje voor de uitleg!quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar kwam een afzuigwagen aan te pas met een dikke slang die de put in gaat en daarna door spoelt , maar dit kost veel geld .
Ik heb hem nog niet geschakeld zien staan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef snetje het volgende:
Die camera in de tent doet nog niet veel toch?...
Die zal best wel flink close-up kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef snetje het volgende:
Die camera in de tent doet nog niet veel toch?...
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef mazaru het volgende:
Hij gaat echt wel vissen. Ik hou ervan! Gewoon doen ondanks het gejank
Echt hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:24 schreef Amphorapotje het volgende:
"Je moeder" is bij iedereen Talpa. Niemand weet wat er precies in zijn of haar kist zit.
In ieder geval niet op IQ meer inmiddels.quote:
Een kind van 2 jaar 9 weken en dan vrijgezel zijn. Lekker dan voor die kinderen of nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen waren ook pas de castings weet ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef houdjemond het volgende:
Hij is 3 weken geleden gecast lees ik op Facebook.
Ze komen niks te kort op het kamp.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kind van 2 jaar 9 weken en dan vrijgezel zijn. Lekker dan voor die kinderen of niet
Niet meer? Dat was in die andere ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In ieder geval niet op IQ meer inmiddels.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:28 schreef PTLe het volgende:
En dit laat je achter voor Utopia ?
[ afbeelding ]
Allen hun vader, maar das niet ergquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze komen niks te kort op het kamp.
Brandon en Mike zijn niet achterlijkquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet meer? Dat was in die andere ook niet
Ik ga Brandon steeds leuker vindenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:28 schreef sjampoeh het volgende:
brandon: het is ook jouw water, lekker vissen
Oh ik dacht dat je in Uto1 bedoeldequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brandon en Mike zijn niet achterlijk
Oh, neequote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, needaar was gebrek aan IQ een vereiste
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:30 schreef mazaru het volgende:
Zo! Nieuwe gezien.. tijd voor het zonnetje
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
Zo is het een hele mooie jongen![]()
[ afbeelding ]
Mooie ogen en lachquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
Zo is het een hele mooie jongen![]()
[ afbeelding ]
Mag dat wel van God?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
sanne wil dat silvio bij haar komt liggen, want hij heeft een klamboe
oeh gezellig zegt ie
Het verschil tussen kennen,kannen kunnen we nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
De 'kennuh' en andere uh's vliegen wel om je oren deze editie
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen,kannen kunnen we niet
quote:
*insert grapje over zijn kruis dragen*quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Straks trekt Silvio zn onderbroek omlaag en zegt: Het lichaam van christus en Sanne gaat heel snel dan op dr knietjes. Amen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Straks trekt Silvio zn onderbroek omlaag en zegt: Het lichaam van christus en Sanne gaat heel snel dan op dr knietjes. Amen
Ja en Carwash ook. Doe en verzin toch eens wat anders i.p.v. alles uit Utopia 1 te willen recyclen.quote:
Ik kom net binnenquote:
Kunnen ze ook 'n kippenhok van makenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die zijn kissies aan het leeghalen
Maar John wilt geen kippenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kunnen ze ook 'n kippenhok van maken
vanochtend gehuilt,om dat geen samenwerking , niet te samen onbijtenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom net binnenmaar het is wel een lekker wijf
mooie vrouwquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom net binnenmaar het is wel een lekker wijf
John wilt niet dat er gevist wordtquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kan in die kissie's ook de vis drogen
En John is de baas?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
John wilt niet dat er gevist wordt
Dat denkt hij wel een beetje afentoe krijg ik het idee.quote:
Ik ga maar ff wat anders doen, niks is goed.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
John wilt niet dat er gevist wordt
Hij neemt iig graag het voortouw.quote:
Hij kan zelf in zo'n kissie gaan leggeh. Lekker rustigquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga maar ff wat anders doen, niks is goed.
Op zich natuurlijk niets mis mee. De manier waarop is belangrijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij neemt iig graag het voortouw.
quote:
Denk dat Rienk niet meer hoeft te komen, ze hebben nu te veel gelovigen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
sanne: hij is gewoon christen, hij heeft een bijbel mee, dat is toch fantastisch![]()
silivio: zullen we een kerk bouwen
Nu Rienkosan er in en het gaat helemaal misquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
sanne: hij is gewoon christen, hij heeft een bijbel mee, dat is toch fantastisch![]()
silivio: zullen we een kerk bouwen
En Frank van Etten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Optreden van Django zit weer in de mogelijkheden zie ik
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is sanne heel erg gelovig? In de zin van geen seks voor het huwelijk enzo?
Veel sex Christen 2.0quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is sanne heel erg gelovig? In de zin van geen seks voor het huwelijk enzo?
linkje?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef houdjemond het volgende:
Hij is 3 weken geleden gecast lees ik op Facebook.
ze missen nog iemand een satanist ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Rienk niet meer hoeft te komen, ze hebben nu te veel gelovigen.
Anders Johan, die zingt ook van die Harmonica meukquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Optreden van Django zit weer in de mogelijkheden zie ik
djiezus wat een mafkeesquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
Ooo, dus vrij recent pas het geloof gevonden?quote:
Oh 30cm?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi Manneke voor de COS vrouwen goeie lengte
Zal ze eerst moeten trouwen...quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:55 schreef redboyke het volgende:
sanne gaat neuken met die nieuwe heb ik al lang gezien.
Ik heb het geluid maar even gedempt op het terras jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:55 schreef pullup het volgende:
Wat een rare geluidenDie nieuwe laat er geen gras over groeien
Zodra ze sex heeft met iemand is zo voor God getrouwd,haar woorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 12:58:05 ]
brabants worstenbroodquote:
Hij klinkt ook nog wat gayquote:
Dat vond zijn ex waarschijnlijk ookquote:
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij had een vrouw en 2 leuke kinderen zag ik ergens
dat zou nog eens vernieuwend zijn voor daar...een wiccaheks of zo of hoe dat mag hetenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze missen nog iemand een satanist ofzo
Volgens mij wonen ze nog bij zn moeder in de wagenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
OhDan zal hij wel gelukkig zijn met zijn vrouw
2 weken uit is het en hele jonge kinderenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
kijk dat is pas een visie.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:55 schreef redboyke het volgende:
sanne gaat neuken met die nieuwe heb ik al lang gezien.
het was toch over las ik netquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Misschien zit ie nog in de kast, hij is niet voor niets van zijn vriendin/vrouw af.quote:
Volgens mij is dit zijn ex:quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij had een vrouw en 2 leuke kinderen zag ik ergens
Wei ze vrouw lief heeft laat haar thuisquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
ja sorry hoorquote:
hopelijk binnenkort storm en een bult water op de kop. hetquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de tent word geupgraded![]()
[ afbeelding ]
Mike en Christel in een hangmat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
slapen ze met zijn allen in die tent?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de tent word geupgraded![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:01 schreef goldback het volgende:
[..]
hopelijk binnenkort storm en een bult water op de kop. het
Goed voor de plantjes.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de weersverwachting
Gewoon een hellingkie bij de vijverT en er doorheen en klaarquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Een carwash in UTO? Hoe ziet Silvio dat voor zich?
Een emmer water uit de vijver en met 3en de auto insoppen. En dat voor 20 euro.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Een carwash in UTO? Hoe ziet Silvio dat voor zich?
Volgens mij dus ook , en op al de foto s komt de Utopiaan niet in voorquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zijn ex:
https://www.facebook.com/michelle.spijker.5
Dat zou betekenen dat iedereen daar aan kan komen waaien. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een emmer water uit de vijver en met 3en de auto insoppen. En dat voor 20 euro.
en dat zijn?quote:
Jawel hoor, helemaal onderaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Volgens mij dus ook , en op al de foto s komt de Utopiaan niet in voor
doe maar geen linkjes naar facebook hierquote:
neequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik deed een billy. voelde jij hem niet aankomen?
de meeste mannen tochquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Silvio is echt wel zo'n kannibaalvissen vangen en eten
ik bennieboos hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
ja sorry hoorIk hoor hem net pas wat verwijfde kreetjes uitslaken
quote:
Da's facebook acount van moeder van Silvio.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nouja die soort mindstate
jagen en eten
wat zieligquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik maak ze niet dood alleen op zee, maar dan worden ze zo hard omhoog getrokken dat hun organen al geklapt zijn
Ik ben naar Denemarken geweest en toen had ik 1 vis in 3 dagenquote:
Daar las ik het ook, vandaarquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's facebook acount van moeder van Silvio.
Daar staat inderdaad wat geschreven omtrent de casting voor utopia
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben naar Denemarken geweest en toen had ik 1 vis in 3 dagen
Dus echt een dierenbeul mwhaa
Syndroom van Jerommeke?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jessie is ook wel een aparte
hoe vaak noemt ze haar eigen naam#flashbacks
romy is haar idool volgens mijquote:
En een visser ook nog.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Een kamper..............Dit vind ik tof
En voor ons als prima streamsquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:14 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Iedereen mag doen wat ie wil volgens Mike. Dat klinkt als totale chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |