Laat die maar lekker wegblijven. Die ben ik meer dan zat. Daar hebben we lang genoeg tegenaan gekeken. Vakantie voorbij voor die lui!quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar dat stond er toch dat oud bewoners konden terugkeren?
quote:
Daar kwam een afzuigwagen aan te pas met een dikke slang die de put in gaat en daarna door spoelt , maar dit kost veel geld .quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan je dat niet doorspoelen met water?
Om de 8 maanden een stemming?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd, maar kan pas later en misschien pas als er een vrijwillige exit is of om de 8 maanden na een stemming.
kansen zat hebben ze gehad mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat die maar lekker wegblijven. Die ben ik meer dan zat. Daar hebben we lang genoeg tegenaan gekeken. Vakantie voorbij voor die lui!
Wou al zeggen haha,liever elke maandquote:
Dan ga je het niet redden met een emmertje water nee.. dankje voor de uitleg!quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar kwam een afzuigwagen aan te pas met een dikke slang die de put in gaat en daarna door spoelt , maar dit kost veel geld .
Ik heb hem nog niet geschakeld zien staan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef snetje het volgende:
Die camera in de tent doet nog niet veel toch?...
Die zal best wel flink close-up kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef snetje het volgende:
Die camera in de tent doet nog niet veel toch?...
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef mazaru het volgende:
Hij gaat echt wel vissen. Ik hou ervan! Gewoon doen ondanks het gejank
Echt hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:24 schreef Amphorapotje het volgende:
"Je moeder" is bij iedereen Talpa. Niemand weet wat er precies in zijn of haar kist zit.
In ieder geval niet op IQ meer inmiddels.quote:
Een kind van 2 jaar 9 weken en dan vrijgezel zijn. Lekker dan voor die kinderen of nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een van 2 jaar en een van 9 weken. Maar hij is vrijgezel.
En hij wil zijn eigen woonwagen.
Toen waren ook pas de castings weet ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef houdjemond het volgende:
Hij is 3 weken geleden gecast lees ik op Facebook.
Ze komen niks te kort op het kamp.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kind van 2 jaar 9 weken en dan vrijgezel zijn. Lekker dan voor die kinderen of niet
Niet meer? Dat was in die andere ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In ieder geval niet op IQ meer inmiddels.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:28 schreef PTLe het volgende:
En dit laat je achter voor Utopia ?
[ afbeelding ]
Allen hun vader, maar das niet ergquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze komen niks te kort op het kamp.
Brandon en Mike zijn niet achterlijkquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet meer? Dat was in die andere ook niet
Ik ga Brandon steeds leuker vindenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:28 schreef sjampoeh het volgende:
brandon: het is ook jouw water, lekker vissen
Oh ik dacht dat je in Uto1 bedoeldequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brandon en Mike zijn niet achterlijk
Oh, neequote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, needaar was gebrek aan IQ een vereiste
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:30 schreef mazaru het volgende:
Zo! Nieuwe gezien.. tijd voor het zonnetje
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
Zo is het een hele mooie jongen![]()
[ afbeelding ]
Mooie ogen en lachquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
Zo is het een hele mooie jongen![]()
[ afbeelding ]
Mag dat wel van God?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
sanne wil dat silvio bij haar komt liggen, want hij heeft een klamboe
oeh gezellig zegt ie
Het verschil tussen kennen,kannen kunnen we nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
De 'kennuh' en andere uh's vliegen wel om je oren deze editie
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen,kannen kunnen we niet
quote:
*insert grapje over zijn kruis dragen*quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Straks trekt Silvio zn onderbroek omlaag en zegt: Het lichaam van christus en Sanne gaat heel snel dan op dr knietjes. Amen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Straks trekt Silvio zn onderbroek omlaag en zegt: Het lichaam van christus en Sanne gaat heel snel dan op dr knietjes. Amen
Ja en Carwash ook. Doe en verzin toch eens wat anders i.p.v. alles uit Utopia 1 te willen recyclen.quote:
Ik kom net binnenquote:
Kunnen ze ook 'n kippenhok van makenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die zijn kissies aan het leeghalen
Maar John wilt geen kippenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kunnen ze ook 'n kippenhok van maken
vanochtend gehuilt,om dat geen samenwerking , niet te samen onbijtenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom net binnenmaar het is wel een lekker wijf
mooie vrouwquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom net binnenmaar het is wel een lekker wijf
John wilt niet dat er gevist wordtquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kan in die kissie's ook de vis drogen
En John is de baas?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
John wilt niet dat er gevist wordt
Dat denkt hij wel een beetje afentoe krijg ik het idee.quote:
Ik ga maar ff wat anders doen, niks is goed.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
John wilt niet dat er gevist wordt
Hij neemt iig graag het voortouw.quote:
Hij kan zelf in zo'n kissie gaan leggeh. Lekker rustigquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga maar ff wat anders doen, niks is goed.
Op zich natuurlijk niets mis mee. De manier waarop is belangrijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij neemt iig graag het voortouw.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |