Lijkt helemaal niet.quote:
Geisoleerde hondenhokken. Het eerste originele idee dat ik hoor daarquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
De energieke Silvio woont al zijn hele leven op het woonwagenkamp. Een vertrouwde plek met aparte regels en een eigen taal en cultuur. Hij is trots op zijn afkomst en wil via Utopia iedereen laten zien wat er zo mooi is aan het leven op het kamp.
Hij heeft dan ook geen interesse in de bouw van een loods of aparte huisjes. Geef hem maar zijn eigen woonwagen, dan komt het helemaal goed. Zolang de andere inwoners maar niet naar binnen stappen met hun schoenen aan of hun handen wassen boven het aanrecht, want dat is absoluut not done!
Silvio ziet volop mogelijkheden om flink wat geld te verdienen in het Beloofde land. Hij heeft al plannen om een carwash op te zetten en de winst uit die onderneming wil hij investeren in geïsoleerde hondenhokken. Een goudmijn volgens deze ras ondernemer uit Zwolle.
De eerste vraag die in me opkomt: wat voor honden dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
De energieke Silvio woont al zijn hele leven op het woonwagenkamp. Een vertrouwde plek met aparte regels en een eigen taal en cultuur. Hij is trots op zijn afkomst en wil via Utopia iedereen laten zien wat er zo mooi is aan het leven op het kamp.
Hij heeft dan ook geen interesse in de bouw van een loods of aparte huisjes. Geef hem maar zijn eigen woonwagen, dan komt het helemaal goed. Zolang de andere inwoners maar niet naar binnen stappen met hun schoenen aan of hun handen wassen boven het aanrecht, want dat is absoluut not done!
Silvio ziet volop mogelijkheden om flink wat geld te verdienen in het Beloofde land. Hij heeft al plannen om een carwash op te zetten en de winst uit die onderneming wil hij investeren in geïsoleerde hondenhokken. Een goudmijn volgens deze ras ondernemer uit Zwolle.
Krijgen we straks pitbull-gevechten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:06 schreef Prulke het volgende:
[..]
Geisoleerde hondenhokken. Het eerste originele idee dat ik hoor daar
Vechthonden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De eerste vraag die in me opkomt: wat voor honden dan?
Ik kom er net bij, dus die vent laat 2 kleine kinderen achter?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Het is voor mij al een grote lul om zulke kleine kinderen alleen te laten
Een babytje nog wel
Een van 2 jaar en een van 9 weken. Maar hij is vrijgezel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik kom er net bij, dus die vent laat 2 kleine kinderen achter?
hoorde ik het toch goed. Wat een lullo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Hij is vrijgezel. "Zij wonen op het kamp en komen niets tekort"
Aha, een vluchtertje dus. Of zijn ze al lang uit elkaar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef houdjemond het volgende:
Hij mag al niet vissen en hij had zich daar op verheugd.
Ooh hij is al niet meer met de baby-momma samen.
loopt rond te neuken dus..oops zwanger.. zoiets ? #aannamequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een van 2 jaar en een van 9 weken. Maar hij is vrijgezel.
En hij wil zijn eigen woonwagen.
Dat vind ik zo vreemd. Als hij dat nou wil. Laat hem dan lekker vissen. Wie zijn die anderen om mensen dingen te verbieden?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef houdjemond het volgende:
Hij mag al niet vissen en hij had zich daar op verheugd.
Ooh hij is al niet meer met de baby-momma samen.
Sja, kruis aan wat er allemaal niet klopt in dat éne zinnetjequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een van 2 jaar en een van 9 weken. Maar hij is vrijgezel.
En hij wil zijn eigen woonwagen.
nouja meestal trouwen ze jong snel babies maar het is wat apart dat hij vrijgezel isquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
loopt rond te neuken dus..oops zwanger.. zoiets ? #aanname
*streept hele zin zwart*quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sja, kruis aan wat er allemaal niet klopt in dat éne zinnetje
Precies, ik zou het aanmoedigen. Maar nee is zielig voor de vissiesquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vreemd. Als hij dat nou wil. Laat hem dan lekker vissen. Wie zijn die anderen om mensen dingen te verbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |