Ik denk een wietkwekerij.quote:
Die vissen zijn er niet voor niets in gegooidquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, ik zou het aanmoedigen. Maar nee is zielig voor de vissies
die stem van john, is zielig voor onsquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, ik zou het aanmoedigen. Maar nee is zielig voor de vissies
Dat zei hij er helaas niet bij. Maar ze komen niks te kort.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Aha, een vluchtertje dus. Of zijn ze al lang uit elkaar?
quote:
Ik hoop dat hij die hele vijver leegtrekt en alleen opvreetquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vissen zijn er niet voor niets in gegooid
nah gelukkig maar.. who needs a daddy anywayquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zei hij er helaas niet bij. Maar ze komen niks te kort.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef durdur het volgende:
Wauw wat voelen sommige zich hier weer zo geweldig goed door alles en iedereen maar af te zeiken. Niemand deugt en tokkies en kampers en ja wacht nog even op het woordje aso vechthonden uiteraard echt serieus wat een droeftoeters schrijven er hier. Ondertussen zitten de grootste tokkies hier te schrijven en lekker een ander na beneden te trappen sneu volk ben er weer weg van
Wauw wat voelen sommige zich hier weer zo geweldig goed door alles en iedereen maar af te zeiken. Niemand deugt en tokkies en kampers en ja wacht nog even op het woordje aso vechthonden uiteraard echt serieus wat een droeftoeters schrijven er hier. Ondertussen zitten de grootste tokkies hier te schrijven en lekker een ander na beneden te trappen sneu volk ben er weer weg van
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij die hele vijver leegtrekt en alleen opvreet
"Werkt bij huisvrouw en moeder"quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef yaello het volgende:
Petra Wolters Meijer is de moeder van zijn kinderen na research op facebook. Zijn nog niet zo lang uit elkaar volgens mij
Met een vis tussen mijn tandenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Dom gelul van dat mag niet.. dat mag niet...
Mag niet vissen, mag niet in de poel plonzen... Ik had er allang in gelegen
Dank voor de Commentaarquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef durdur het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef Yaksa het volgende:
Nu 5 mannen en 3 vrouwen.
Voor het evenwicht morgen de Twins er maar in?
Laat hemquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg het idee dat hij graag wil vissen
Die gaat het niet makkelijk krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze heeft toch shv diploma ?sociale hygiëne
Heerlijk als iemand na die paar dagen loeren naar de vijver er eindelijk eens inspringt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg het idee dat hij graag wil vissen
Als die vis ligt te bakken in een pannetje willen ze vast allemaal een stukjequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Laat hemhebben ze een lekker stukkie vis te eten
quote:
En na het eten lekker zwemmenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef Prulke het volgende:
[..]
Heerlijk als iemand na die paar dagen loeren naar de vijver er eindelijk eens inspringt.
Ik zeg Mike en Silvio lekker samen vissen vanavond
behalve Adriaan, die eet liever alleen slablaadjes.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die vis ligt te bakken in een pannetje willen ze vast allemaal een stukje
En daaronder;quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef houdjemond het volgende:
9 mei;
" met silvio bij talpa voor de casting van utopia 2
hij zit al anderhalf uur binnen en hoe langer hij blijft zitten hoe meer ronders hij door komt blijft hij tot 10 uur binnen dan maakt hij een goede kans."
En hoe wil hij ze tegenhouden? Hij kan hooguit pruilend in een hoekje gaan zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef Prulke het volgende:
[..]
Zo is dat, dat gezwam van John over die vijverklaar ermee
Beter alleen nieuwe mensenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zouden er ook oud bewoners kunnen komen? In de nieuwe groep of later pas als de groep compleet is?
en pindakaasquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
behalve Adriaan, die eet liever alleen slablaadjes.
Kan je dat niet doorspoelen met water?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef PTLe het volgende:
Ze poepen boven een vet put , maar een vet put moet om de tijd geleegd worden , er zit een overloop in , dus op een gegeven moment krijgen ze het probleem dat de pet put vol raakt en enorm gaat stinken , waarom weer ik dit ik heb vrienden met een friethuis ,
Dat is wel gezegd, maar kan pas later en misschien pas als er een vrijwillige exit is of om de 8 maanden na een stemming.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zouden er ook oud bewoners kunnen komen? In de nieuwe groep of later pas als de groep compleet is?
Dat hoop ik ook. Maar dat stond er toch dat oud bewoners konden terugkeren?quote:
ah ok okquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd, maar kan pas later en misschien pas als er een vrijwillige exit is of om de 8 maanden na een stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |