Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik was even gaan liggen en val in slaap, uurtje verder intussen
Gewoon een naam posten van een van je helden, en dan afwachtenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoe gaat dat spel waar jullie het over hebben ?
Battle royalequote:
kan je het ook ergens volgen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:55 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen
[..]
Gewoon een naam posten van een van je helden, en dan afwachten
Was ook niet de bedoeling dat ik in slaap zou vallenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:55 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen
[..]
Gewoon een naam posten van een van je helden, en dan afwachten
heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling dat ik in slaap zou vallen![]()
Ik moet alleen naam posten dus en klaar? Oke
Dat deden bassie en Adriaan 60 jaar geleden bovenop een stapel stoelen.quote:
ah, okee.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef I. het volgende:
[..]
ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! STEM Daar.
Elke dag post Mono daar.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling dat ik in slaap zou vallen![]()
Ik moet alleen naam posten dus en klaar? Oke
Bassie bovenop zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat deden bassie en Adriaan 60 jaar geleden bovenop een stapel stoelen.
Ik zag hem alquote:
Uurtje is best langquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef I. het volgende:
[..]Kan niet hoor
JaElke dag worden er spelers geelimineerd, uitleg staat wel in de OP daar volgens mij.
Geen plakken hamburgers en patat op je pizza gooienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:59 schreef I. het volgende:
Pizza met nacho's in de oven. Ik ruik de nacho's al.
Geen Pizza Kapsalon bouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen plakken hamburgers en patat op je pizza gooien__!!!!!!
[ afbeelding ]
Nou, ik zie ze anders niet doen wat die gasten in dat plaatje deden.quote:
Is nog best lekker als wrap trouwensquote:
hoe danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mijn pizza's graag met extra BOLK!
Of even naar de wc.quote:
Da's vals spelen.quote:
Jij lijkt veel meer op een vleeslollyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkeerde account vleeslolliebot
Wel weer goed gekomen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had de pleeafvoer nog lekker gebolkt met mijn dikke hopen
Gallerijleef toch!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Volgende keer maar over de balustrade schijten, dan heb je geen last meer van verstopte afvoer
Jammer zit een emotioneel stukje in.quote:
Sowieso, ook nooit meer je vuilnis hoeven weg te brengenquote:
Doen mijn buren ook altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
Alles wat je niet in huis wil over de balustrade tiefen
Ik slinger die altijd op het dak van een van de bergingen. Niet die van mezelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sowieso, ook nooit meer je vuilnis hoeven weg te brengen
Verstandige mensen, je moet de boel toch een beetje leefbaar houden hè.quote:
Ik gooi gewoon over balustrade, berging is toch op BG onder de woningen. Dus boeit me niet waar het terecht komtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik slinger die altijd op het dak van een van de bergingen. Niet die van mezelf natuurlijk.
Is grapje hè.quote:
Ik ruim hun troep ook altijd op, kleine moeite. En die luiers van ze moet je echt niet op de galerij hebben liggen, weet je hoe hard die meuren.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
De oudjes van de galerijflats zijn mij dankbaar, want babbeltruccriminelen vermijden wijselijk mijn galerijflat![]()
![]()
![]()
quote:
Juist zo hoort hetquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ruim hun troep ook altijd op, kleine moeite. En die luiers van ze moet je echt niet op de galerij hebben liggen, weet je hoe hard die meuren.
Dus gewoon een goede buur zijn en hop naar beneden met de incontinentie-zooi.
Sorry man, ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over het algemeen is het erg netjes hier. Is koop/particuliere huur. Alleen er zit één vent tussen die er volgens mij nogal vanaf is. Heeft al een half jaar zijn brievenbus niet geleegd.
Dat is toch de categorie volk die wat eerder de boel laat vervuilen of de boel in de hens steekt als ze het niet meer zien zitten.
in nette buurt wonenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over het algemeen is het erg netjes hier. Is koop/particuliere huur. Alleen er zit één vent tussen die er volgens mij nogal vanaf is. Heeft al een half jaar zijn brievenbus niet geleegd.
Dat is toch de categorie volk die wat eerder de boel laat vervuilen of de boel in de hens steekt als ze het niet meer zien zitten.
Ja toch? Gewoon elkaar een beetje helpen.quote:
quote:
Retour afzender toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
ik krijg wel postbezorgerflashback met die volle brievenbussen
verstuurt mark zijn posts tegenwoordig ook in briefvorm naar je toe?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat grr er niet tegen kan dat ik mijn post niet meer lees
ja maar dat mag ik dan weer meenemen terug naar depotquote:
Niet voor elke post op fok een brief naar danny sturen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verstuurt mark zijn posts tegenwoordig ook in briefvorm naar je toe?
Misschien wil hij het wel voor je lezen dan. Zitten vast wel wat leuke brieven tussenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij print ze uit en komt ze persoonlijk langs brengenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verstuurt mark zijn posts tegenwoordig ook in briefvorm naar je toe?
Je hebt eindelijk mijn brieven beantwoord?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Zitten vast wel wat leuke brieven tussen
Damn. 600 smilies per dag in je brievenbus. Moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij print ze uit en komt ze persoonlijk langs brengen
Vroeger mocht ik die mits een sticker erop zo in een oranje brievenbus gooien.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar dat mag ik dan weer meenemen terug naar depot
quote:
Misschien zitten er brieven van hem tussen en vindt hij het daarom niet leuk dat je ze niet leest. Zit hij daar maar op een antwoord te wachten die nooit komtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
75% aanmaningen denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien wil hij het wel voor je lezen dan. Zitten vast wel wat leuke brieven tussen
als dat zo zou zijn had postnl wel klinkende groene cijfers voor de briefpostdivisiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet voor elke post op fok een brief naar danny sturen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk mijn brieven beantwoord?
samen met haagsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij print ze uit en komt ze persoonlijk langs brengen
worstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
worst
ofLexy postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Berlijnse metroquote:
Dan heb je veel gezopen mang!quote:
Ja, maar gelukkig had er iemand nog wat bier in dat flesje gelaten. Wie laat er nou een half vol flesje bier achter op de WC in de trein?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig had er iemand nog wat bier in dat flesje gelaten. Wie laat er nou een half vol flesje bier achter op de WC in de trein?
orbisonquote:
Hij is een soort van nurkskoning.quote:
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iwanius, heel soms is hij wel vermakelijk.
quote:
Hebben te weinig Mooooo! en TJILP! in hun leven denk ik.quote:
kook. Maar te moe nu.quote:
Ben je 24uur wakker of toch even in de middag een dutje gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe ronde in Battle Royale topic, dump uw kandidaten!
Heb vanmiddag toch nog even geslapenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je 24uur wakker of toch even in de middag een dutje gedaan
Gaat snel niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe ronde in Battle Royale topic, dump uw kandidaten!
Zojuist Sieneke in de strijd gegooid. Die moet het wel ver kunnen schoppen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! STEM
ronde twee papoea's
Zouden er dit keer draaiorgels geplaatst worden om haar te lokken? Wie weet is de wedstrijdleiding dit keer om te kopen door dit prachtige instrument te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:28 schreef I. het volgende:
[..]
Zojuist Sieneke in de strijd gegooid. Die moet het wel ver kunnen schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hmm, gevaarlijk. Dit zou wel eens een extreem vuil spelletje kunnen worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zouden er dit keer draaiorgels geplaatst worden om haar te lokken? Wie weet is de wedstrijdleiding dit keer om te kopen door dit prachtige instrument te plaatsen.
Gaat er altijd vuil aan toequote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:31 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, gevaarlijk. Dit zou wel eens een extreem vuil spelletje kunnen worden.
Dat ESF hè.quote:
Weet het al niet meer eerlijk gezegd.quote:
soundosquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:09 schreef markdeajaxfan het volgende:
goed topic![]()
ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! STEM
Ik zag het de volgende dag op het nieuws.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet het al niet meer eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zag het de volgende dag op het nieuws.
Ow ja. Vergetenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo werkt het niet... puntentelling van verschilde landen
Nooitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
ESFWanneer heffen ze zichzelf eens op
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2018 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Limoentjuh / 824 / 1192
2. Grrrrrrrr / 459 / 694
3. I. / 379 / 1203
4. devzero / 358 / 627
5. Dr.Mikey / 315 / 410
6. markdeajaxfan / 273 / 958
7. hemarookworst / 266 / 535
8. aloa / 197 / 369
9. noodgang / 189 / 226
10. Already_in_use / 167 / 374
11. Afhaalchinees / 134 / 182
12. DerRabbit / 133 / 205
13. FlippingCoin / 131 / 306
14. Hallojo / 84 / 207
15. Monopoly / 55 / 99
16. sp3c / 33 / 11
17. LCMS / 22 / 23
18. PrisTheShiz / 22 / 86
19. Homijn / 20 / 36
20. Nattekat / 12 / 45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
dat is niet de juiste mentaliteit om dat spel te winnenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat soundos de eerste 3 ronden overleeft en dan boos wegloopt
jajaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:42 schreef devzero het volgende:
Oh, dit spel. Nee, daarvoor ben ik te lui en grr te fanatiek
Zo is ie!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
jaja
Je slaat toe als niemand het verwacht
De muggen op de muur misschien.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
jaja
Je slaat toe als niemand het verwacht
Die filmpjes die I. net posttequote:
Ik vind het wel topcoversquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die filmpjes die I. net postte![]()
Nu weer blij want Bolke gezien.
Iedereen mag winnenquote:
Obesitas. De nieuwste trendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat soort filmpjes zijn gevaarlijk. Gaan mensen denken dat het met hun eigen overgewicht wel meevalt.
Nijn!quote:
Nah, z'n uiterlijke kenmerken doen zijn zangstem niet ten onder.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat soort filmpjes zijn gevaarlijk. Gaan mensen denken dat het met hun eigen overgewicht wel meevalt.
Ronaldo, die dikke Braziliaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:51 schreef Monopoly het volgende:
Nog 5 deelnemers, iemand nog een suggestie om te posten in het andere topic?
de beste ronaldoquote:
ok, nu nog een keerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:59 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
de beste ronaldo helaas van psv van gaal wilde ronaldo naar ajax halen maar ajax koos er voor om kluivert te laten debuteren
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:59 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
de beste ronaldo
helaas van psv
van gaal wilde ronaldo naar ajax halen
maar ajax koos er voor om kluivert te laten debuteren
Ronaldo, Ajax wilde m ook destijds maar hij ging naar PSV.quote:
Uitermate interessant, dat wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ronaldo, Ajax wilde m ook destijds maar hij ging naar PSV.
Is lieve kat jonguh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |